Ημέρα Διαλόγου για την Πληροφορική στην εκπαίδευση

Ξεκίνησε από skoud, 01 Δεκ 2010, 08:53:00 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

dtsilog

Όταν μιλάμε ότι η Πληροφορική είναι εργαλείο στην Τεχνική εκπαίδευση μάλλον δε ξέρουμε τι λέμε. Εδώ και χρόνια η Πληροφορική διδάσκεται ως επιστήμη στα Τεχνικά και νυν Επαγγελματικά Λύκεια. Προφανώς ο καθένας κρίνει εξ ιδίων τα αλλότρια. Μακάρι το Γυμνάσιο και το νέο Γενικό Λύκειο να έπαιρνε κάτι από την Πληροφορική που διδάσκεται στα ΕΠΑ.Λ. Εκεί βρίσκεται και όλη η ουσία. Να έχουν τη δυνατότητα και οι μαθητές του νέου Γενικού Λυκείου να διδάσκονται κάποιες από τις ανώτερες γνώσεις της Πληροφορικής.
Πολύ νωρίς είδες τα Όχι να γίνονται Ίσως... ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ έννοιες που ΧΑΘΗΚΑΝ! (*ΔΕΝ)

Vangelis

dtsilog  θα ήθελες να με καλέσεις στο σχολείο σου να παρακολουθήσω ένα μάθημα με ανώτερες γνώσεις πληροφορικής που διδάσκονται τα ΕΠΑΛ?
Να μάθω και εγω τι και πως θα πρέπει να διδασκεται στη γενική εκπαίδευση!!.
Στείλε μου ένα pm να έρθω.


Παράθεση από: dtsilog στις 18 Δεκ 2010, 02:36:42 ΜΜ
Όταν μιλάμε ότι η Πληροφορική είναι εργαλείο στην Τεχνική εκπαίδευση μάλλον δε ξέρουμε τι λέμε. Εδώ και χρόνια η Πληροφορική διδάσκεται ως επιστήμη στα Τεχνικά και νυν Επαγγελματικά Λύκεια. Προφανώς ο καθένας κρίνει εξ ιδίων τα αλλότρια. Μακάρι το Γυμνάσιο και το νέο Γενικό Λύκειο να έπαιρνε κάτι από την Πληροφορική που διδάσκεται στα ΕΠΑ.Λ. Εκεί βρίσκεται και όλη η ουσία. Να έχουν τη δυνατότητα και οι μαθητές του νέου Γενικού Λυκείου να διδάσκονται κάποιες από τις ανώτερες γνώσεις της Πληροφορικής.

dtsilog

Συγχαρητήρια φίλε Βαγγέλη. Τσιλογιάννης Δημήτρης είναι το όνομα μου. Από αυτά που είπα εσύ κράτησες τη λέξη ανώτερες; Θέλει πολύ μυαλό για να καταλάβουμε ότι η Πληροφορική αποτελείται από πολλά αντικείμενα και πρέπει να κάνουμε το καλύτερο δυνατόν ώστε κάποια από αυτά έστω και 1-2 να διδάσκονται υποχρεωτικά και στο νέο Γενικό Λύκειο; Θεωρείς ότι η διδασκαλία της Πληροφορικής στην Επαγγελματική εκπαίδευση δε σε αφορά και την απαξιώνεις αντί να την προστατεύεις; Έχεις διδάξει σε ΕΠΑ.Λ. και έβγαλες το συμπέρασμα ότι εκεί η Πληροφορική είναι αυτό που λέει η Αννούλα, δηλαδή εργαλείο; Είσαι ευχαριστημένος από τις συνθήκες διδασκαλίας και τη θέση του μαθήματος σου στο σχολείο σου όλα αυτά τα χρόνια; Σε παρακαλώ να πάρεις μια μια τις ερωτήσεις και να τις απαντήσεις, πράγμα που είναι βέβαιο. Και ένα τελευταίο, ήρθε ο καιρός να λειτουργήσουμε όλοι συναδελφικά για να μπορέσουμε να πετύχουμε αυτά που διεκδικούμε. Όσον αφορά την πρόσκληση δε θα σου τη στείλω, γιατί είμαι βέβαιος πως εσύ στο σχολείο σου διδάσκεις πολύ καλύτερα από μένα. Όταν ενδιαφερθείς και για τα υπόλοιπα σχολεία όπου διδάσκεται η Πληροφορική το ξανασυζητάμε.
Πολύ νωρίς είδες τα Όχι να γίνονται Ίσως... ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ έννοιες που ΧΑΘΗΚΑΝ! (*ΔΕΝ)

Καρκαμάνης Γεώργιος

Συνάδερφοι, δεν νομίζω ότι είναι κατάλληλη χρονικη στιγμή να ερχόμαστε σε σύγκρουση.

Εποχές που η πληροφορικη παιρνάνει δύσκολους καιρούς εμείς προσπαθούμε να βγάλουμε τα μάτια μας μόνοι μας.(όπως γίνεται πάντα)

Σε κάθε είδος Λυκείου ή Γυμνασίου η πληροφορική έχει το ρόλο της.
Εαν συνεχίσουμε έτσι σε λίγο δεν θα υπάρχει  καθόλου. Θα μας αρέσει αυτό;
Ακούγονται πολλά για το νεό τύπο λυκείου, στα ΕΠΑΛ η πληροφορική έχει περιοριστεί,
Στο γυμνάσιο είναι μια ώρα την εβδομάδα, μας αρέσει αυτό;


kadafi

Δυστυχώς η γνώμη μου είναι οτι εδώ που έχουμε φτάσει είμαστε ανήμποροι να επηρεάσουμε τα πράγματα...
Γενικά στην παιδεία υπάρχει μεγάλη υποκρισία. Όλοι μας βλέπουμε καθημερινά την κατάντια του σχολείου. Και όταν λέω όλοι μας εννοώ εμάς τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές, τους γονείς και γενικότερα ολόκληρη την κοινωνία. Οι μαθητές έρχονται στο σχολείο και στην ουσία βαριούνται ή είναι κουρασμένοι από τα φροντιστήρια, οι καθηγητές τρέχουν με την ψυχή στο στόμα να βγάλουν την ύλη και κάνουν υπερπροσπάθεια να συγκινήσουν λίγο τους μαθητές με τη διδασκαλία τους (άλλοι καθηγητές κανών ιδιαίτερα οπότε διοχετεύουν όλη την ενέργειά και παραγωγικότητά τους εκεί), τα βιβλία του σχολείου στο μεγαλύτερο μέρος τους είναι πανάθλια...

Σε όλα αυτά παιδιά εμπλεκόμενοι και υπεύθυνοι θεωρούμαστε εμείς από την κοινωνία.
''Οι καθηγητές οι άχρηστοι, που κάθονται και δουλεύουν ελάχιστα...". Τη φράση αυτή την ακούω και τη νιώθω πολύ έντονα και πολλἐς φορές ντρέπομαι για αυτό χωρίς καν να φταίω...
Μήπως φταίω όμως κιόλας; Δεν ξέρω ρε παιδιά... Δεν γίνεται να διδάσκουμε όλο το χρόνο πρόσθεση και στις Πανελλαδικές να πέφτει κατα κανόνα πολλαπλασιασμός και διαίρεση. Κάπου βρωμάει το πράγμα και δεν μιλάει κανένας... Μιλάμε μόνο στις μειώσεις μισθών, στις αλλαγές κλπ...
Αυτό για εμένα δεν είναι σωστό ούτε σοβαρό. 
Ελευθερίου Κωστής
Μηχανικός Υπολογιστών
Καθηγητής Πληροφορικής (ΠΕ20)

skoud

Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

Vangelis

Τώρα τελευταία  έχω την εντύπωση ότι υπάρχει πρόβλημα λογικής σκέψης ακόμα και σε συναδέλφους.
(γενικότερα στην κοινωνία είμαι σίγουρος ότι υπάρχει).

dtsilog

Σταύρο στο πρώτο ερώτημα "Πότε προβλέπεται το Προεδρικό Διάταγμα για την σύσταση του κλάδου ΠΕ19-ΠΕ20 στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, σύμφωνα με παλαιότερη εξαγγελία σας;" τι ακριβώς εννοείτε; Στην ειδικότητα π.χ. των Αγγλικών ΠΕ06 που υπάρχει εδώ και χρόνια στην Πρωτοβάθμια εκπ/ση έχει θεσπιστεί ξεχωριστός κλάδος;
Πολύ νωρίς είδες τα Όχι να γίνονται Ίσως... ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ έννοιες που ΧΑΘΗΚΑΝ! (*ΔΕΝ)

skoud

Παράθεση από: dtsilog στις 22 Δεκ 2010, 07:39:18 ΜΜ
Σταύρο στο πρώτο ερώτημα "Πότε προβλέπεται το Προεδρικό Διάταγμα για την σύσταση του κλάδου ΠΕ19-ΠΕ20 στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, σύμφωνα με παλαιότερη εξαγγελία σας;" τι ακριβώς εννοείτε; Στην ειδικότητα π.χ. των Αγγλικών ΠΕ06 που υπάρχει εδώ και χρόνια στην Πρωτοβάθμια εκπ/ση έχει θεσπιστεί ξεχωριστός κλάδος;

Για να δοθούν οργανικές θέσεις στη πρωτοβάθμια πρέπει να συσταθεί κλάδος. Έτσι είχε γίνει και με τους καθηγητές Αγγλικών, Μουσικής και Φυσικής Αγωγής όταν άρχισαν να διδάσκουν στο Δημοτικό,  πριν από χρόνια. Οι κλάδοι αυτοί είναι ξεχωριστοί από αυτούς της Δευτεροβάθμιας και για να πάρει κάποιος οργανική στη δευτεροβάθμια ενώ έχει οργανική στην πρωτοβάθμια, πρέπει να κάνει μετάταξη με τους όρους που ισχύουν κάθε φορά.
Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...