e-School ?

Ξεκίνησε από Wizard, 02 Δεκ 2008, 09:14:58 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

polanagnost

Συγχαρητήρια και καλορίζικο! :D
Από ότι ξέρω ναι, πρέπει να γίνει η διασταύρωση για να δουλέψει σωστά.
Ένα λάθος γίνεται σφάλμα μόνο όταν προτιμήσουμε να μην το διορθώσουμε.

za√‘ag

#136
Πρώτα απ'όλα δεν εμφανίζει σε μας το 2009-2010.

ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΡΑ ...

Έκανα τη μα...ία να μεταφέρω μέσω Excel τα στοιχεία των μαθητών ΜΟΝΟ της Α' τάξης κάνοντας μετατροπές στα στοιχεία του τύπου "Αγόρι/Κορίτσι" σε "ΑΡΡΕΝ/ΘΗΛΥ" ... "Πατέρας/Μητέρα" σε "Ο πατέρας/Η μητέρα" και άλλες παπ...ές. Μετά το eschool αρνήθηκε να πάρει τη Β και Γ από άλλο αρχείο !! Διαβάζοντας ξανά το εγχειρίδιο ΔΕΝ ανέφερε τίποτε για αυτό και ΔΕΝ ΤΟΝΙΖΕ ΠΟΥΘΕΝΑ ότι η διαδικασία αυτή γίνεται μόνο μια φορά. Τόσο σπουδαίο θα ήταν να ενημερώνει το χρήστη ότι μετά από μια εισαγωγή από Excel μετά ΔΕΝ μπορείς να το ξανακάνεις;


Δεν μπορώ να καταλάβω το λόγο που δεν μπορεί να ξαναπάρει μαθητές από άλλο αρχείο. Αν υποθέσουμε ότι έρχονται με δισκέτα (σε excel) 100 μαθητές από το Δημοτικό εμείς πρέπει να τους περάσουμε με το χέρι;;; ΩΡΑΙΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ !!! ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΣ ΤΩΡΑ ;;; Το πιο εντυπωσιακό ήταν εκεί που αλλάζει θέματα στην εμφάνιση των παραθύρων !!! Τι να πώ ... ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ !!!
Έφαγα σχεδόν όλη τη μέρα μέχρι τις 3:30 στο σχολείο και "φυσικά" ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ !!!!!!
Έστειλα email για το πρόβλημα. Το τηλ. καλούσε όλη μέρα αλλά όλοι ήταν στις παραλίες ;)

ΑΥΤΟ ΛΕΓΕΤΑΙ ΤΕΧΝ. ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ;;;;

ΑΝ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ  "ΔΕΝ" ΘΑ ΚΑΝΩ ΤΙΠΟΤΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΚΑΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΔΕΝ ΠΑΩ ΣΧΟΛΕΙΟ

Φαντάζομαι ότι για τα Αγγλικά/Γαλλικά/Γερμανικά/Ιταλικά που είχαμε φέτος πρέπει να φτιάξω ανάλογα τμήματα τα οποία απαιτούν κάποιες ώρες. Για τους βαθμούς βέβαια και τις απουσίες θα πρέπει να βάλω πρώτα αντίστοιχη μουσική να παίζει στο pc μιας και η κόλαση που θα γίνει μετά απαιτεί μια ανάλογη αντιμετώπιση.

Ας το αναλάβει κάποιος που τουλ. ενημερώθηκε και έχει όλο το χρόνο να τα ρυθμίσει όπως πρέπει.

ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΟΔΑΡΙΟΥ ΕΓΩ ΔΕΝ ΚΑΝΩ !!!
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑΙ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ 0 ΜΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΠΟΥ ΛΗΓΟΥΝ ΣΤΙΣ 26/6 ΚΑΙ ΚΛΕΙΔΩΜΑΤΑ ΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΠΤΩΣΕΙΣ ΚΑΙ 1 ΑΝΘΡΩΠΟ ΝΑ ΤΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΕΙ ΑΣ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ... ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ !!!!

Α Μ Α Ν  Π Ι Α  !!!!
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

za√‘ag

Παράθεση από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 25 Ιουν 2009, 09:41:44 ΠΜ
Παράθεση από: zavag στις 25 Ιουν 2009, 01:02:42 ΠΜ
Έμαθα ότι στους ΠΛΗΝΕΤ έγινε (θα γίνει) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ/ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ σχετικά με το e-school ΜΕ ΑΜΟΙΒΗ !!!!!!!

Ο σκοπός είναι να ενημερωθούν για το πρόγραμμα και με τη σειρά τους να ενημερώσουν ΕΜΑΣ ;;;;;;

Για πείτε μας τί συμβαίνει;;;


Στους ΠΛΗΝΕΤ έγινε ήδη μια επίδειξη και δόθηκαν οδηγίες (οι ίδιες που έχουμε όλοι), ώστε να κάνουν τη μετάπτωση σε όσα σχολεία δε μπορέσουν να την κάνουν οι καθηγητές ή οι δάσκαλοι. Αυτό θα έχει αμοιβή από την ΚτΠ, όχι από το σχολείο. Οι πληνέτ δε θα παρέχουν υποστήριξη στο e-school, αλλά το helpdesk (νομίζω ότι είναι τα 2103443941 & eschoolsupport@ypepth.gr)
Επιλέχθηκαν οι πληνέτ, επειδή είναι έτοιμο προσωπικό ανά νομό, άμεσα προσβάσιμο στα σχολεία. Δε νομίζω ότι υπήρχε άλλος λόγος...
Θεωρητικά οι μεταπτώσεις έπρεπε να τελειώνουν αύριο, πρακτικά δε βλέπω να έχει γίνει κάτι.

Για εμάς τους "πληβείους" ΔΕΝ προβλέπεται ΠΟΤΕ αμοιβή ;;;;;;;;;
Μήπως είναι στα καθήκοντά μας όλες οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες των σχολείων που δουλεύουμε ;;;;;

ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΤΗΣΕΙ ΠΟΔΙ ;;;
ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ;;;
ΕΧΟΥΜΕ ΜΑΘΕΙ ΣΧ. ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ... ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ Δ/ΝΤΕΣ;;;;

ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΤΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ ΘΑ ΛΑΒΟΥΜΕ ΓΡΑΠΤΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ESCHOOL ΚΑΙ ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ .... ΜΕ ΕΞΑΓΟΡΑΣΙΜΗ ΜΕΙΩΣΗ ΩΡΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Ή ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΑΛΛΑΓΗ !!!
ΕΙΜΑΙ 99% ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ .... ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ... ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΣΧΕΔΟΝ ... ΘΑ ΓΙΝΕΙ !! ΚΑΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΧΑΡΑ ΜΑΛΙΣΤΑ !!!
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

stefanos

1.Καλησπέρα σε όλους. Το e-school ανάγκασε καθηγητές με τεράστια πείρα και γνώση να ρωτάνε "αμούστακα" παιδιά στο υπουργείο για το πως προσθέτουμε μια νεα εγγραφή. Πρέπει να δώσουμε τα εύσημα στους προγραμματιστές!!!
2. Επειδή και εγώ παιδεύομαι εδώ και μια βδομάδα (μεταφορά από excel) άν μπορεί να μου πει κάποιος πως περνάνε στο πρόγραμμα τις ξένες γλώσσες;(Κάτι παίζει με δημιουργία καινούργιων τμημάτων;)
3. Γιατί να μη δέχεται το πρόγραμμα από ένα φύλλο όλα τα μαθήματα με κατάλληλη αντιστοίχηση των στηλών;Τρώμε τρία λεπτά για ένα μάθημα ενός τριμήνου μιας τάξης, Αν είναι δυνατόν!!!

polanagnost

Φαντάζομαι πως κάνεις πέρασμα βαθμολογίας μέσω Excel στο eschool?
Όταν ορίζεις τμήματα ξένων γλωσσών αντιστοιχίζεις ένα μάθημα σε αυτά. Μπορείς πχ να επιλέξεις για ένα τμήμα που κάνει Γερμανικά "Γερμανικά αρχάριοι" ή "Γερμανικά μέσοι" ή "Γερμανικά προχωρημένοι". (Σκέτα Γερμανικά δεν υπάρχουν).
Εδώ πρόσεξε τα εξής:
1. Επέλεξε μόνο ένα απο τα παραπάνω για κάθε τμήμα. Αν βάλεις δεύτερο στο ίδιο τμήμα δεν σε αφήνει να το βγάλεις και επιπλέον δεν θα σου βγάζει μετά σωστά αποτελέσματα.... 
2. Όταν πάς να περάσεις βαθμούς απο το Excel επέλεξε για το τμήμα σου ότι έχεις βάλει στο 1. Προσοχή γιατί εκεί υπάρχει μέσα στο combo box επιλογή σκέτα Γερμανικά αλλά αν βάλεις τους βαθμούς εκεί θα χαθούν στον κυβερνοχώρο... ;D
Ένα λάθος γίνεται σφάλμα μόνο όταν προτιμήσουμε να μην το διορθώσουμε.

stefanos

Δηλαδή πρέπει να φτιάξω καινουργια τμήματα εκτός από τα 15 βασικά του σχολείου; Και πως θα συνδεθούν αυτά με τους μαθητές στα υπάρχοντα τμήματα;
Αν κάποιος πχ στο β' τρίμηνο δεν κάνει γυμναστική τη δηλώνουμε σαν βαθμό;

polanagnost

Έχεις τμήματα Γενικής Παιδείας και τμήματα ξένων γλωσσών. Θα πρέπει να ορίσεις για κάθε τάξη και τμήματα ξένων γλωσσών. Αν έχεις αρχάριους - προχωρημένους στην Ατάξη για παράδειγμα που χωρίζονται στη μέση ας πούμε, αν έχεις 4 τμήματα στην Α τάξη, θα κάνεις Α1Α2Αρχ, Α1Α2Προχ, Α3Α4Αρχ, Α3Α4Προχ. Στα τμήματα αρχαριών θα δηλώσεις μάθημα Αγγλικά αρχάριοι, στα άλλα δύο Αγγλικά προχωρημένοι. Εν συνεχεία θα εντάξεις τους μαθητές στα τμήματα έναν - έναν απο την καρτέλα Τμήματα στα Γενικά στοιχεία των μαθητών. Δές το manual του eschool σελ 22.     

(Το e-school μου θυμίζει το παλιό καλό ανέκδοτο με τον τύπο που παραγγέλνει ένα κουστούμι στο ράφτη και όταν παέι να το δοκιμάσει βρίσκει ένα σωρό ατέλειες κοντά μανίκια άνισα παντζάκια, χαμηλό καβάλο αλλά ο ράφτης τροποποιώντας τη στάση του πελάτη κάθε φορά ώστε να μην φαίνεται η ατέλεια τον πείθει να παραλάβει το κουστούμι και έτσι όταν βγαίνει έξω φορώντας το και προσπαθώντας να διατηρήσει τη στάση του σώματος που του υπέδειξε ο ράφτης ώστε να φαίνεται καλό ακούει να του φωνάζουν :
"άλα κουστουμιά ο σακάτης!!")
Ένα λάθος γίνεται σφάλμα μόνο όταν προτιμήσουμε να μην το διορθώσουμε.

za√‘ag

Παράθεση από: polanagnost στις 25 Ιουν 2009, 06:34:53 ΜΜ
Έχεις τμήματα Γενικής Παιδείας και τμήματα ξένων γλωσσών. Θα πρέπει να ορίσεις για κάθε τάξη και τμήματα ξένων γλωσσών. Αν έχεις αρχάριους - προχωρημένους στην Ατάξη για παράδειγμα που χωρίζονται στη μέση ας πούμε, αν έχεις 4 τμήματα στην Α τάξη, θα κάνεις Α1Α2Αρχ, Α1Α2Προχ, Α3Α4Αρχ, Α3Α4Προχ. Στα τμήματα αρχαριών θα δηλώσεις μάθημα Αγγλικά αρχάριοι, στα άλλα δύο Αγγλικά προχωρημένοι. Εν συνεχεία θα εντάξεις τους μαθητές στα τμήματα έναν - έναν απο την καρτέλα Τμήματα στα Γενικά στοιχεία των μαθητών. Δές το manual του eschool σελ 22.     

(Το e-school μου θυμίζει το παλιό καλό ανέκδοτο με τον τύπο που παραγγέλνει ένα κουστούμι στο ράφτη και όταν παέι να το δοκιμάσει βρίσκει ένα σωρό ατέλειες κοντά μανίκια άνισα παντζάκια, χαμηλό καβάλο αλλά ο ράφτης τροποποιώντας τη στάση του πελάτη κάθε φορά ώστε να μην φαίνεται η ατέλεια τον πείθει να παραλάβει το κουστούμι και έτσι όταν βγαίνει έξω φορώντας το και προσπαθώντας να διατηρήσει τη στάση του σώματος που του υπέδειξε ο ράφτης ώστε να φαίνεται καλό ακούει να του φωνάζουν :
"άλα κουστουμιά ο σακάτης!!")

Όλα αυτά μέχρι αύριο παρακαλώ...  :angel:

Καλό το ανέκδοτο ... ταιριάζει απόλυτα !!
Έτσι θα μας λένε το Σεπτέμβριο !!   ;D
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

stefanos

Παράθεση από: polanagnost στις 25 Ιουν 2009, 06:34:53 ΜΜ
Έχεις τμήματα Γενικής Παιδείας και τμήματα ξένων γλωσσών. Θα πρέπει να ορίσεις για κάθε τάξη και τμήματα ξένων γλωσσών. Αν έχεις αρχάριους - προχωρημένους στην Ατάξη για παράδειγμα που χωρίζονται στη μέση ας πούμε, αν έχεις 4 τμήματα στην Α τάξη, θα κάνεις Α1Α2Αρχ, Α1Α2Προχ, Α3Α4Αρχ, Α3Α4Προχ. Στα τμήματα αρχαριών θα δηλώσεις μάθημα Αγγλικά αρχάριοι, στα άλλα δύο Αγγλικά προχωρημένοι. Εν συνεχεία θα εντάξεις τους μαθητές στα τμήματα έναν - έναν απο την καρτέλα Τμήματα στα Γενικά στοιχεία των μαθητών. Δές το manual του eschool σελ 22.     

(Το e-school μου θυμίζει το παλιό καλό ανέκδοτο με τον τύπο που παραγγέλνει ένα κουστούμι στο ράφτη και όταν παέι να το δοκιμάσει βρίσκει ένα σωρό ατέλειες κοντά μανίκια άνισα παντζάκια, χαμηλό καβάλο αλλά ο ράφτης τροποποιώντας τη στάση του πελάτη κάθε φορά ώστε να μην φαίνεται η ατέλεια τον πείθει να παραλάβει το κουστούμι και έτσι όταν βγαίνει έξω φορώντας το και προσπαθώντας να διατηρήσει τη στάση του σώματος που του υπέδειξε ο ράφτης ώστε να φαίνεται καλό ακούει να του φωνάζουν :
"άλα κουστουμιά ο σακάτης!!")
Δηλαδή και τα excel που έχω κάνει με βαθμολογίες ξένων γλωσσών πρέπει να τα τροποποιήσω ανάλογα;
Τελευταία ενόχληση, τι βαζουμε εάν κάποιος έχει απαλλαγεί σε κάποιο μάθημα για πχ ένα τρίμηνο(σε μερικά προγράμματα που κυκλοφορούσαν βάζανε **)

polanagnost

Δεν χρειάζεται να τροποποιήσεις τα Excel που έφτιαξες. Όταν εισάγεις τη βαθμολογία απο το φύλλο το Excel δηλώνεις τμήμα και τύπο μαθήματος, και μάθημα και το πρόγραμμα παίρνει μόνο αυτούς που είναι ενταγμένοι στο αντίστοιχο τμήμα (απο τον αριθμό μητρώου). Για το δεύτερο δηλώνεις για αυτό το μάθημα απαλλαγή στο συγκεκριμένο μαθητή. Δες σελ. 28.
Ένα λάθος γίνεται σφάλμα μόνο όταν προτιμήσουμε να μην το διορθώσουμε.

eger

Αρχικά με καλωσορίζω στην παρέα σας (πλάκα κάνω) και εύχομαι σε όλους καλό καλοκαίρι. Είμαι πληροφορικής σε δημόσιο γυμνάσιο και ηλικιακά, και όχι μόνο, αρχαίος. Δεν είναι η πρώτη φορά που μπλέκω με δύσκολα, και πιστέψτε με στο τέλος αξίζει αν όλα πάνε καλά. Με το eschool όμως πιστεύω ότι κάτι δεν πάει καλά, με bugs (στην καταχώρηση του προσωπικού του σχολείου) ή συγχρονισμούς  ή μεταφορές παλιών δεδομένων ή δημιουργία τμημάτων με ξένες γλώσσες και γενικότερα δεν μπόρεσε στις λίγες μέρες που ασχολούμαι με αυτό να με πείσει. Μάλλον περισσότερο με έχει αγχώσει και διαβάζοντας τα πιο πάνω μου δημιουργήθηκαν και άλλες απορίες.
Είναι δυνατόν να εισάγουμε μόνο μια φορά δεδομένα με το excel και μετά πάπαλα;
Διάβασα καλά ότι στις 26/6 σταματά η επικοινωνία με συγχρονισμούς και δεν ξέρω τι άλλο;
(Γιατί η κανονική επικοινωνία με την τεχνική υποστήριξη δεν υφίσταται όπως διαπίστωσα).



amar

Καλημέρα σε όλους και καλό καλοκαίρι.

Προς αποκατάσταση της ηρεμίας..η μετάπτωση των στοιχείων στο eschool είναι υποχρεωτική μόνο στα γυμνάσια όλης της Ελλάδος (δημόσια και ιδιωτικά) μέχρι της 30-11-09.
Μην πανικοβάλεστε και λειτουργήστε με το παλιό σύστημα.

Ευχαριστώ

Evi

Καλημέρα σε όλους και καλό καλοκαίρι.

Προς αποκατάσταση της ηρεμίας..η μετάπτωση των στοιχείων στο eschool είναι υποχρεωτική μόνο στα γυμνάσια όλης της Ελλάδος (δημόσια και ιδιωτικά) μέχρι της 30-11-09.
Μην πανικοβάλεστε και λειτουργήστε με το παλιό σύστημα.

Ευχαριστώ

Από πού το μάθαμε αυτό;

stefanos

υποχρεωτικό τώρα ή ύστερα εμείς (15 τμήματα - μεταφορές με excel) τη βδομάδα τη φάγαμε!!! Και ούτε που ολοκληρώσαμε!!
Αν μπορεί να μου απαντήσει κάποιος: Έχω βάλλει τα δεδομένα μιας τάξης , βγάζει δοκιμαστικά έλεγχο μαθητή υπολογίζοντας από οτι είδα και το μέσο όρο του μαθήματος αλλά όταν πάω από το μενού αποτελέσματα(Διαγωγή φοίτηση και υπολογισμός αποτελεσμάτων) δηλώνοντας στο φίλτρο πχ τμήμα Α1 δεν μου εμφανίζει κανένα μαθητή άρα δεν μπορώ να τους βάλλω διαγωγή ή να υπολογίσει τα αποτελέσματα φοίτησης ή το γενικό αποτέλεσμα κάθε μαθητή. Ξέρει κάποιος τι παίζει και στο συγκεκριμένο φίλτρο δεν εμφανίζονται καθόλου μαθητές; Ευχαριστώ εκ των προτέρων και καλό καλοκαίρι σε όλους

polanagnost

Συγχρονισμό και διασταύρωση των μαθητών έκανες?
Ένα λάθος γίνεται σφάλμα μόνο όταν προτιμήσουμε να μην το διορθώσουμε.