ΘΕΜΑ Β

Ξεκίνησε από evry, 17 Ιουν 2021, 02:10:33 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

evry

Λύσεις /Σχόλια / Παρατηρήσεις / προβλήματα αναφορικά με το Θέμα Β
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

themata

Β2. (ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ βιβλιο μαθητη , ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ, ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ 3 -  σελ 26)

(1) front=0
(2) rear=0
(3) front=rear
(4) front <- front+1

exw_aporia

Σε σχέση με το θέμα Β2, το οποίο είναι το παράδειγμα 3, σελίδας 26 του (νεου) σχολικού βιβλίου, θα ήθελα να ρωτήσω το εξής:
Όταν front=rear (<>0) τα ξαναμηδενίζει. Αυτό δεν αντιφάσκει με τη θεωρία της σελίδας 24 κάτω, στην οποία αναφέρεται ότι "...κατά την εξαγωγή ...χωρίς στην πραγματικότητα να γίνεται καμία παρέμβαση στον πίνακα;"
Έτσι δεν ξαναρχίζει να βάζει στην ουρά στοιχεία, "πατώντας" πάνω στη θέση του 1ου στοιχείου, το οποίο κάτι περιείχε από πριν ,οπότε το σβήνει; Ποιο θεωρούμε λοιπόν ως πιο αξιόπιστο, το παράδειγμα ή τη θεωρία;
Ευχαριστώ
ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΜΕΣΑ !

petrosp13

Γενικά θα έλεγα ότι ο κώδικας της ουράς έχει πολλά προβλήματα και τον ζήτησαν πριν 9 μήνες και τώρα!!!!!!!!!!!!!!!!
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

kLee

Ουρά πρέπει να βγει από την ύλη.-
Ανδροκλής Πολυμένης

Πληροφορικός

Βασίλης Παπαχρήστος

Μιας και δεν έχει αναφερθεί να θίξω το εξής όσον αφορά το Β2. Αρκετοί μαθητές αντί για front και rear έχουν γράψει f και r. Έχετε κάποια ιδέα για τη βαθμολόγηση σε αυτή την περίπτωση;

andreas_p

Καμία περικοπή.

grdereken

στο Β1 για το έλεγχο του τριψήφιου ακέραιου αριθμού μπορεί να χρησιμοποιηθεί και η συνθήκη
Χ DIV 100 >= 1 ΚΑΙ Χ DIV 100 <= 9

vistrian

Στο Β1 και η λύση με πίνακα είναι αποδεκτή.
VR in Computing

George Eco

Παράθεση από: vistrian στις 19 Ιουν 2021, 09:21:39 ΠΜ
Στο Β1 και η λύση με πίνακα είναι αποδεκτή.

Νομίζω πως στα πλαίσια του μαθήματος, αν μπορούμε να αποφύγουμε χρήση πίνακα πρέπει να το κάνουμε. Τώρα αυτό είναι στο έλεος του εξεταστή νομίζω. Θα μου άρεσε να άκουγα τη γνώμη συναδέλφων.

ApoAntonis

Το σχολικό δίνει λύσεις και παραδείγματα με περιττούς ελέγχους
-ζητούνται στις Πανελλαδικές- και συζητάμε για βέλτιστες λύσεις;

Κομματάκι οξύμωρο δεν είναι;

andreas_p

Παράθεση από: George Eco στις 19 Ιουν 2021, 10:08:54 ΠΜ
Νομίζω πως στα πλαίσια του μαθήματος, αν μπορούμε να αποφύγουμε χρήση πίνακα πρέπει να το κάνουμε. Τώρα αυτό είναι στο έλεος του εξεταστή νομίζω. Θα μου άρεσε να άκουγα τη γνώμη συναδέλφων.
Η χρήση πίνακα απλά δεν είναι επιθυμητή ... Αυτό όμως δε σημαίνει ότι αν τις 1000 θετικές τιμές τις διαβάσω σωστά , τις καταχωρίσω σε πίνακα και ΟΛΑ τα λοιπά είναι σωστά πρέπει να κόψεις ! Καμία περικοπή !

Καρκαμάνης Γεώργιος

Ενοοείται ότι το θέμα Β1 μπορεί να λυθεί και με χρήση πίνακα καθώς δεν υπάρχει κάποιος περιορισμός που να απαγορεύει την εφαρμογή τους και εννοείται ότι δεν γίνεται περικοπή μονάδων αυτό είναι το αυτονόητο και δεν πρέπει να το συζητάμε.

Skg

Καλησπέρα σας, στην άσκηση B1 αν στον έλεγχο τιμών βάλουμε την συνθήκη >=0 είναι λάθος;

George Eco

#14
Και με πίνακα λύνεται. Στο βιβλίο λέει πως πρέπει να αποφεύγεται η άσκοπη χρήση πινάκων.
Θα συμφωνήσω με τον ApoAntonis στο όλο οξύμωρο για το θέμα περιττών ελέγχων, αλλά να μη ξεχνάμε από την άλλη, πως έχουν πέσει θέματα Πανελληνίων που απαιτούσαν την εξάλειψη περιττών ελέγχων σε ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ κι ας μη ξεχνάμε την εμφωλευμένη ΑΝ μέσα σε δύο ΓΙΑ το 2013.   

Στο εν λόγω θέμα δε νομίζω να εξετάζεται αυτό το πράγμα. Για παράδειγμα εγώ, προσωπικά, δε θα έκοβα καθόλου και πιστεύω πως κανείς δε πρέπει να κόψει από παιδί που θα βάλει πίνακα. Εγώ όμως δεν είμαι ο Χ ή ο Ψ διορθωτής.

Ας ελπίσουμε πως δε θα έχουμε κάνα "γραφικό" αποτέλεσμα.

Υ.Γ. Συμφωνώ με Καρκαμάνη.