Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Katsadouros_Dhm

Παιδιά, ας δούμε με ψυχραιμία τα πράγματα και με βάση τις επίσημες ανακοινώσεις του Υπουργείου.

Τι είπε μέχρι τώρα; Ότι θα κινηθεί με βάση το πρόγραμμα σπουδών που έχουν επεξεργαστεί διάφοροι φορείς τα 5(!!) τελευταία χρόνια και που ανακοινώθηκε πέρσι. (Το πρόγραμμα που όλοι ξέρουμε).
Εκεί μέσα υπήρχε μάθημα Επιστήμης Υπολογιστών και μάλιστα και στη Β' και στη Γ' Λυκείου. Αυτό δείχνει ότι το Υπουργείο βλέπει - ή έβλεπε; - το μάθημα όχι ως δεξιότητα, στοιχείο θετικό.
Επίσης τι ξέρουμε; Ότι όλοι οι φορείς-ενώσεις πιέζουν -σωστα- για μάθημα και στην Α' Λυκείου.

Πρέπει να εφυσυχάζουμε; Όχι βέβαια. Νομίζω ότι και οι ενώσεις το γνωρίζουν αυτό.

Τώρα, γιατί όλες οι διαρροές μάς έχουν... εξαφανισμένους, αυτό δεν μπορώ να το εξηγήσω και δε μου αρέσει καθόλου αλλά θα πρέπει να μας κάνει να πιέζουμε συνεχώς και παντού, ο καθένας όπως μπορεί (με σωστό και επίσημο τρόπο).

Να το πω και άλλη μια φορά: Αν χαθεί ή υποβαθμιστεί η ΑΕΠΠ θα πρόκειται για εκπαιδευτικό έγκλημα. ( Και δεν υπερβάλλω καθόλου, νομίζω ότι όλοι το καταλαβαίνουμε).
Με τη λογική όλα λύνονται...(ελπίζω!).

gpapargi

Παράθεση από: ftsak στις 16 Ιουν 2013, 03:32:37 ΜΜ
Οι κατευθύνσεις θα είναι

Θετική 1 (πρώην 1η δέσμη)
Έκθεση
Μαθηματικά
Φυσική
Χημεία

Θετική 2 (πρώην 2η δέσμη)
Έκθεση
Μαθηματικά
Φυσική
Βιολογία

Θεωρητική (πρώην 3η δέσμη)
Έκθεση
Αρχαία
Ιστορία
Λατινικά

Οικονομικών Επιστημών  (πρώην 4η δέσμη)
Έκθεση
Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής
Μικρο/Μάκρο Οικονομική
ΑΟΔΕ


Δεν ξέρω κατά πόσο είναι έγκυρο το παραπάνω, αλλά η ιδέα των δεσμών είναι σαφώς πιο καλή από αυτό που υπάρχει σήμερα αφού έχουμε χωρίσει τις σπουδές σε 4 κόσμους: θετικές επιστήμες-πολυτεχνεία, ιατρικά και συναφή, φιλολογικά και οικονομικά.

Αρκεί βέβαια να γίνει προσαρμογή στα σημερινά δεδομένα.
Είναι αδιανόητο πάντως να μπαίνεις ιατρική χωρίς χημεία αλλά με μαθηματικά. Επίσης στις θετικές επιστήμες είναι σαφώς προτιμότερο να μπαίνεις με αλγορίθμους παρά με χημεία. Αν εφαρμοστεί το παραπάνω θα σημαίνει ότι οι μαθηματικοί είναι πανίσχυροι.
Γιώργος Παπαργύρης

ntzios kostas

Παιδιά πιο πιθανό είναι να αλλάξει υπουργός παρά το σύστημα. Ας είμαστε σε εγρήγορση αλλά όχι και να τα βάφουμε μαύρα με φήμες. Υπάρχουν τόσο πολλοί λόγοι που μας στεναχωρούν. Εγώ, λοιπόν, σας λέω: άμεσα (δηλαδή φέτος) το ΑΟΔΕ φεύγει και στο μέλλον το ΑΕΠΠ θα το επιλέγουν και από θετική κατεύθυνση. Καλύτερα δεν είναι έτσι;
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: ntzios kostas στις 19 Ιουν 2013, 09:32:45 ΜΜ
Παιδιά πιο πιθανό είναι να αλλάξει υπουργός παρά το σύστημα. Ας είμαστε σε εγρήγορση αλλά όχι και να τα βάφουμε μαύρα με φήμες. Υπάρχουν τόσο πολλοί λόγοι που μας στεναχωρούν. Εγώ, λοιπόν, σας λέω: άμεσα (δηλαδή φέτος) το ΑΟΔΕ φεύγει και στο μέλλον το ΑΕΠΠ θα το επιλέγουν και από θετική κατεύθυνση. Καλύτερα δεν είναι έτσι;

Προκύπτει απο κάπου αυτό ?

tdrivas

μετασχηματισμός αύριο μεθαύριο, άρα ενδεχομένως φτου και απο την αρχή.. :D
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

kpapad13

Ήδη κυκλοφόρησαν τα πρώτα ονόματα για ενδεχόμενο ανασχηματισμό. Για υπουργός Παιδείας προορίζεται η Χριστοφιλοπούλου. Αν επιβεβαιωθεί δεν πάμε από την αρχή αλλά από εκεί που έμεινε η Διαμαντοπούλου, δηλαδή λύκειο χωρίς Πληροφορική. Για να δούμε...

nikosx

η Διαμαντοπούλου δεν είχε λύκειο χωρίς Πληροφορική, είχε την επιστήμη υπολογιστών και μάλιστα από τη Β Λυκείου
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

tdrivas

Παράθεση από: nikosx στις 21 Ιουν 2013, 04:14:04 ΜΜ
η Διαμαντοπούλου δεν είχε λύκειο χωρίς Πληροφορική, είχε την επιστήμη υπολογιστών και μάλιστα από τη Β Λυκείου
συμφωνώ απόλυτα..μάλλον θα βγούμε επωφελημένοι από αυτήν την τοποθέτηση..(χωρίς ποτέ βέβαια να εναποθέτουμε τις ελπίδες μας σε πολιτικούς)
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

nikosx

Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

Katsadouros_Dhm


tdrivas

Αρβανιτόπουλος υπουργός, Γκιουλέκας και Κεδίκογλου υφυπουργοί..
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

Λαμπράκης Μανώλης

Μήπως γνωρίζει κάποιος συνάδελφος να κάνει κάποιο γενικό σχόλιο για το τι θα μπορούσαμε να περιμένουμε από την παραπάνω τριάδα (υφ)υπουργών ??? έτσι μια γενική εντύπωση...

Keep Growing

...ρε παιδιά! δεν είναι θέμα προσώπων, είναι θέμα πολιτικής.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Keep Growing

Παράθεση από: Katsadouros_Dhm στις 24 Ιουν 2013, 06:49:03 ΜΜ
Για δείτε και αυτό σε απάντηση του παραπάνω, από πολύ καλή δουλειά - μπράβο τους - συναδέλφων...

...έχουμε (και άλλα) τόσα και τέτοια μυαλά, δυστυχώς πάνε χαμένα στους διαδρόμους της σιωπής...
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

noname

Προσωπικά πιστεύω ότι το κριτήριο δεν θα είναι εκπαιδευτικό. Θα είναι κυρίως οικονομικό και επικοινωνιακό. Άρα, δεν έχουν και πολύ νόημα λογικά επιχειρήματα με βάση εκπαιδευτικά κριτήρια.
:)