Καλησπέρα,
Θα ήθελα να ρωτήσω εάν είναι άσκοπο το δίδαγμα των αλγορίθμων και αν χρειάζονται μόνο τα προγράμματα με βάση την νέα ύλη.
Ευχαριστώ!!
Τίποτα δεν είναι άσκοπο. Θεωρητικά είναι μέσα στην ύλη τους και πρέπει να διδαχθεί και υπάρχει και αρκετή θεωρία που πάει παρέα με το κεφάλαιο 2(τρόποι αναπαράστασης,κλπ).
Προσωπικά αφιέρωσα ένα μάθημα μόνο για τις εντολές και μετά πήγα στην λογική του προγράμματος.
Θεωρώ ότι το να περάσεις πριν τα προγράμματα από τα κεφάλαια 6.3 και 6.7 (θεωρία) είναι επίσης πολύ καλό πριν διδάξεις πρόγραμμα.
Ευχαριστώ πολύ! Θα ξεκινήσω την παράδοση των προγραμμάτων (μικρές διαφορές εξάλλου)
Η Δομή ακολουθίας θεωρώ πως είναι καλύτερα να διδαχθεί σε μορφή αλγορίθμου ώστε οι μαθητές να εισαχθούν ομαλά στον προγραμματισμό και μετά το τέλος αυτής να γίνει και εισαγωγή στο πρόγραμμα.
Παράθεση από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 26 Σεπ 2015, 12:01:10 ΠΜ
Η Δομή ακολουθίας θεωρώ πως είναι καλύτερα να διδαχθεί σε μορφή αλγορίθμου ώστε οι μαθητές να εισαχθούν ομαλά στον προγραμματισμό και μετά το τέλος αυτής να γίνει και εισαγωγή στο πρόγραμμα.
Συμφωνώ...Εγώ ακόμα και στη δομή επιλογής ακολουθώ μικτό μοντέλο...
Καλημέρα σας... Βρε παιδιά, τα προγράμματα εγώ δεν τα κάνω καθόλου... Σιγά μη κάθομαι να δηλώνω μεταβλητές όταν τελειώνουμε τον αλγόριθμο, ή να γράφω με κεφαλαία... Υπολογίζω ότι αν έγραφα πρόγραμμα αντί για αλγόριθμο, θα μου έπαιρνε 1-2 λεπτά παραπάνω... Αν κάνω 3-4 αλγορίθμους σε κάθε μάθημα, θα έχανα 6-8 λεπτά, και ο χρόνος φέτος είναι πολύτιμος, μιας και η ύλη της Β λυκείου είναι ουσιαστικά καινούρια για αυτά... Έχω δείξει στα κοπέλια πώς είναι η μορφή προγράμματος, και θα τους ζητάω να κάνουν σπίτι τις ασκήσεις σε τέτοια μορφή...
Παράθεση από: meteo_xampos στις 26 Σεπ 2015, 02:12:41 ΜΜ
Καλημέρα σας... Βρε παιδιά, τα προγράμματα εγώ δεν τα κάνω καθόλου... Σιγά μη κάθομαι να δηλώνω μεταβλητές όταν τελειώνουμε τον αλγόριθμο, ή να γράφω με κεφαλαία... Υπολογίζω ότι αν έγραφα πρόγραμμα αντί για αλγόριθμο, θα μου έπαιρνε 1-2 λεπτά παραπάνω... Αν κάνω 3-4 αλγορίθμους σε κάθε μάθημα, θα έχανα 6-8 λεπτά, και ο χρόνος φέτος είναι πολύτιμος, μιας και η ύλη της Β λυκείου είναι ουσιαστικά καινούρια για αυτά... Έχω δείξει στα κοπέλια πώς είναι η μορφή προγράμματος, και θα τους ζητάω να κάνουν σπίτι τις ασκήσεις σε τέτοια μορφή...
καλησπέρα
να συμφωνήσω απόλυτα ... εγώ δεν θεωρώ πως πρέπει να γίνεται τόοοοοσο μεγάλη κουβέντα για την διάκριση αλγορίθμου / προγράμματος, καθώς στην ουσία ίδια είναι η λύση του προβλήματος .... και εγώ κάνω κάποιες ασκήσεις σε προγράμμα (όταν έχω πιο πολύ χρόνο) και κάποιες σε αλγόριθμο (όταν θέλω να κερδίσω χρόνο) ... όμως θεωρώ πως δεν είναι κάτι να μας προβληματίζει και τόσο πολύ
Το γεγονός ότι μπορεί να διδάσκουμε άδικα τα διαγράμματα ροής είναι πολύ σοβαρότερο θέμα από την δήλωση μεταβλητών
Παράθεση από: meteo_xampos στις 26 Σεπ 2015, 02:12:41 ΜΜ
Καλημέρα σας... Βρε παιδιά, τα προγράμματα εγώ δεν τα κάνω καθόλου... Σιγά μη κάθομαι να δηλώνω μεταβλητές όταν τελειώνουμε τον αλγόριθμο, ή να γράφω με κεφαλαία... Υπολογίζω ότι αν έγραφα πρόγραμμα αντί για αλγόριθμο, θα μου έπαιρνε 1-2 λεπτά παραπάνω... Αν κάνω 3-4 αλγορίθμους σε κάθε μάθημα, θα έχανα 6-8 λεπτά, και ο χρόνος φέτος είναι πολύτιμος, μιας και η ύλη της Β λυκείου είναι ουσιαστικά καινούρια για αυτά... Έχω δείξει στα κοπέλια πώς είναι η μορφή προγράμματος, και θα τους ζητάω να κάνουν σπίτι τις ασκήσεις σε τέτοια μορφή...
Κεφαλαια???? Μην αναπαραγουμε τετοια χαζα κολληματα.....
Παράθεση από: morfeus στις 26 Σεπ 2015, 06:23:50 ΜΜ
Κεφαλαια???? Μην αναπαραγουμε τετοια χαζα κολληματα.....
Και όμως τέτοιες περιπτώσεις υπάρχουν και τις ακούνε τα παιδιά τα οποία πάνω στο άγχος τους πελαγώνουν ... εμένα μου είπε μαθήτριά μου πως τους είπαν στο σχολείο πως ήρθε αυστηρή οδηγία πως η μόνη εντολή εξόδου που επιτρέπεται και σε ψευδογλώσσα είναι το ΓΡΑΨΕ και τίποτε άλλο .... δεν ξέρω μπορεί να ήρθε, τι να πω, πάντως τέτοια θέμτα μόνο αρνητικά σχόλια μπορούν να δημιουργήσουν
εμένα μου είπε μαθήτριά μου πως τους είπαν στο σχολείο πως ήρθε αυστηρή οδηγία πως η μόνη εντολή εξόδου που επιτρέπεται και σε ψευδογλώσσα είναι το ΓΡΑΨΕ και τίποτε άλλο ....
Δεν υφίσταται !!!
Α
oύτε καν στα βαθμολογικά..