ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΥΛΗΣ ΝΙΚΗ ΚΕΡΑΜΕΩΣ

Ξεκίνησε από ΣΧΟΙΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ, 30 Μαρ 2020, 04:28:39 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Γιάννης Αναγνωστάκης

Γενικόλογη δήλωση..Δεν έχουν όλα τα σχολεία φτάσει στο ίδιο σημείο της ύλης...Πρέπει να λάβει υπόψην της το χειρότερο σενάριο και να ανακοινώσει "χθες" ποια θα είναι η ύλη, να ξέρουν τα παιδιά τι να διαβάσουν...Αλλά και οι καθηγητές, να ξερουμε σε τι να επενδύσουμε το χρόνο μας

meteo_xampos

Πιστεύω ότι αντικειμενοστραφής και δυναμικές δομές δεδομένων θα φύγουν από την ύλη... Ενδεχομένως μερικά σχολεία να μην έχουν φτάσει σε αυτό το σημείο, οπότε λογικά θα τα αφαιρέσουν... Είμαι σχεδόν σίγουρος για τον αντικειμενοστραφή...

tasospap

Ποιος αντικειμενοστραφής; Ο τζιοβάννι και ο Αντώνιο; Αυτό το κεφάλαιο δεν ήταν ποτέ μέρος της ύλης. Ψάχνουμε να δούμε τι άλλο θα αφαιρεθεί παρέα με αυτό.

evry

Ξέχασες τον Πέπε  :D
Παράθεση από: tasospap στις 30 Μαρ 2020, 11:58:14 ΜΜ
Ποιος αντικειμενοστραφής; Ο τζιοβάννι και ο Αντώνιο; Αυτό το κεφάλαιο δεν ήταν ποτέ μέρος της ύλης. Ψάχνουμε να δούμε τι άλλο θα αφαιρεθεί παρέα με αυτό.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ

Καλημέρα και καλό μηνα σε όλους.
Μακάρι να περάσει γρήγορα και όσο το δυνατόν πιο ανώδυνα αυτό που βιώνουμε.

Αν και λογικα σε κάποιες μέρες θα γνωρίζουμε για την ύλη, νομίζω δεν θα ήταν κακή ιδέα, όσοι είναι καθηγητές σε σχολεία, να παραθέσουν εδώ τι δεν έχουν διδάξει. Και όσοι είμαστε σε φροντιστήρια, ότι γνωρίζουμε από τους μαθητές μας.
Έτσι, ίσως βγει πάνω κάτω κάποιο συμπερασμα για την υλη, για να μην παιδεύουμε τα παιδια με πράγματα που δεν θα χρειαστουν και γενικά να μην είμαστε τελειως στον αέρα. Αυτό λόγω της δήλωσης της Κεραμέως ότι στην ύλη θα είναι μόνο ότι έχει διδαχθεί.
Παντως σε 2 σχολεια της περιοχής μου τα αντικείμενα δεν είχαν ακόμα γίνει από τους καθηγητές όπως ενημερώθηκα από τους μαθητές μου.
Και πάλι καλημέρα και καλό μηνα.

petrosp13

Υπάρχουν σχολεία που είχαν τελειώσει την ύλη τον Φεβρουάριο και σχολεία που δεν είχαν τελειώσει τους Πίνακες..
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

tdrivas

Αλλο Τι διδαξαν και άλλο τι στέλνεται σαν ύλη κάθε μήνα στο υπουργείο...
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ

#8
Αν υπάρξει διάθεση να συγκεντρώσουμε τι δεν έχει διδαχθεί, θα μπορουσε να βγει ενα συμπέρασμα.
ΤΕΛΙΚΟΙ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ.

pgrontas

Παράθεση από: tdrivas στις 01 Απρ 2020, 03:32:39 ΜΜ
Αλλο Τι διδαξαν και άλλο τι στέλνεται σαν ύλη κάθε μήνα στο υπουργείο...
Εχεις στοιχεία γι αυτό που λες; Αν ναι καλό θα ήταν να τα καταθέσεις στους αρμόδιους από το να αφήνεις υπονοούμενα που προσβάλλουν συλληβδην συναδέλφους.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

tdrivas

Παράθεση από: pgrontas στις 01 Απρ 2020, 05:13:27 ΜΜ
Εχεις στοιχεία γι αυτό που λες; Αν ναι καλό θα ήταν να τα καταθέσεις στους αρμόδιους από το να αφήνεις υπονοούμενα που προσβάλλουν συλληβδην συναδέλφους.

Χαλαρώστε, παρακαλώ. Δεν αποτελεί μομφή αυτό που λέω για τους καθηγητές.

Θεωρώ, υποθέτω (και λοιπά ρήματα) ότι μπορεί σε ένα σχολείο να υπάρχουν τα εξής σενάρια:
1. Στην τάξη χαμός, ο καθηγητής αναγκαστικά γράφει κανονικά τα κομμάτια ύλης που έπρεπε να διδάξει και ας είτε είναι πιο πίσω ως ύλη είτε έχει περάσει επιφανειακά κάποια κομμάτια
2. Ο καθηγητής επιλέγει να ακολουθήσει την προτεινόμενη ροή συμπλήρωσης βιβλίου ύλης ενώ δεν τα κάνει με αυτή την σειρά, γιατί δεν τον/την βολεύει

Απλώς πιθανά σενάρια παραθέτω από τόσα σχολεία που υπάρχουν στον ελλαδικό χώρο.
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

pgrontas

Καλό τότε είναι να βάλετε τις κατάλληλες διευκρινίσεις, στο αρχικό  μήνυμα.
Προσωπικά δεν έχω συναντήσει κανέναν που να έχει δώσει ψευδή ύλη και ούτε έχω ακούσει για κάποιον από τρίτους.
Άλλωστε δεν έχει κίνητρο να το κάνει, γιατί δεν υπάρχει κανενός είδους κύρωση. Ίσα ίσα στην αντίθετη περίπτωση υπάρχει η δυνατότητα αναμόρφωσης του προγράμματος.
Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα λοιπόν.

Παράθεση από: tdrivas στις 01 Απρ 2020, 05:45:26 ΜΜ
Χαλαρώστε, παρακαλώ. Δεν αποτελεί μομφή αυτό που λέω για τους καθηγητές.

Θεωρώ, υποθέτω (και λοιπά ρήματα) ότι μπορεί σε ένα σχολείο να υπάρχουν τα εξής σενάρια:
1. Στην τάξη χαμός, ο καθηγητής αναγκαστικά γράφει κανονικά τα κομμάτια ύλης που έπρεπε να διδάξει και ας είτε είναι πιο πίσω ως ύλη είτε έχει περάσει επιφανειακά κάποια κομμάτια
2. Ο καθηγητής επιλέγει να ακολουθήσει την προτεινόμενη ροή συμπλήρωσης βιβλίου ύλης ενώ δεν τα κάνει με αυτή την σειρά, γιατί δεν τον/την βολεύει

Απλώς πιθανά σενάρια παραθέτω από τόσα σχολεία που υπάρχουν στον ελλαδικό χώρο.

Αν ένα σενάριο έχει πολύ μικρή ως αμελητέα πιθανότητα, καλύτερα να μην παρατίθεται μόνο αυτό.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

evry

Είχα πει από την αρχή ότι ένα τέτοιο thread δεν έχει κανένα νόημα.
Δηλαδή να καθίσουμε εδώ να πούμε τι? Τι έχει κάνει ο καθένας για να δούμε τι θα κοπεί από την ύλη?
Άντε και συμφωνούμε όλοι ότι κανείς δεν έχει κάνει π.χ. λίστες και δέντρα.
Αυτό δε σημαίνει τίποτα γιατί το στέκι είναι ένας μικρόκοσμος την ύπαρξη του οποίου αγνοούν πολλοί καθηγητές πληροφορικής. Το δείγμα εδώ δεν είναι αντιπροσωπευτικό.

Τώρα αυτό με την ύλη, δεν έχω ακούσει ούτε μια φορά κάποιος να δίνει άλλη ύλη από αυτή που έχει διδάξει γιατί δεν έχει κανένα νόημα. Άλλωστε αν κάποιος αποφασίσει να κάνει έλεγχο θα δει και το βιβλίο ύλης και εκεί φαίνεται τι έχει γίνει έστω τυπικά.
Είναι πιθανότερο ένας καθηγητής να μπλέξει αν δώσει ψεύτικη ύλη που δεν συμφωνεί με το βιβλίο παρά αν είναι πίσω στην ύλη.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

petrosp13

Παράθεση από: evry στις 01 Απρ 2020, 05:56:08 ΜΜ
Άντε και συμφωνούμε όλοι ότι κανείς δεν έχει κάνει π.χ. λίστες και δέντρα.
Αυτό δε σημαίνει τίποτα γιατί το στέκι είναι ένας μικρόκοσμος την ύπαρξη του οποίου αγνοούν πολλοί καθηγητές πληροφορικής. Το δείγμα εδώ δεν είναι αντιπροσωπευτικό.

Ίσα ίσα, αν γνωρίζουμε 5 περιπτώσεις σχολείων που δεν τα δίδαξαν αυτά, είναι δεδομένο ότι θα αφαιρεθούν
Δεν ψάχνουμε να βρούμε ποιος έκανε τα περισσότερα, αλλά ποιος έκανε τα λιγότερα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ

Παράθεση από: petrosp13 στις 01 Απρ 2020, 06:00:18 ΜΜ
Ίσα ίσα, αν γνωρίζουμε 5 περιπτώσεις σχολείων που δεν τα δίδαξαν αυτά, είναι δεδομένο ότι θα αφαιρεθούν
Δεν ψάχνουμε να βρούμε ποιος έκανε τα περισσότερα, αλλά ποιος έκανε τα λιγότερα


ΑΚΡΙΒΩΣ!!!

evry

οκ, εγώ ξέρω μερικά σχολεία στα νησιά στα οποία πήγε καθηγητής πληροφορικής στη μέση της χρονιάς, και δεν πρόλαβαν να μπουν πίνακες δυο διαστάσεων, ούτε υποπρογράμματα.
Άρα τα παραπάνω βγαίνουν εκτός ύλης
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

tdrivas

#16
O αλγόριθμος είναι ο εξής:
1. Μαζεύουμε την ύλη μέχρι 11/3
2. Βγάζουμε τα Outliers (τα Minimum θα καλυφθούν ελπίζω με κάποιο τρόπο)
3. Από όσα μένουν, παίρνουμε την μέγιστη κοινή ύλη

Εκτιμώ ότι αυτή θα είναι περί το 77-82% της αρχικής. Ξαναλέω, προς αποφυγή παρεξηγήσεων, καθαρά προσωπική άποψη.
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

akalest0s

Παράθεση από: evry στις 01 Απρ 2020, 05:56:08 ΜΜ
Είχα πει από την αρχή ότι ένα τέτοιο thread δεν έχει κανένα νόημα.
Δηλαδή να καθίσουμε εδώ να πούμε τι? Τι έχει κάνει ο καθένας για να δούμε τι θα κοπεί από την ύλη?
Άντε και συμφωνούμε όλοι ότι κανείς δεν έχει κάνει π.χ. λίστες και δέντρα.
Αυτό δε σημαίνει τίποτα γιατί το στέκι είναι ένας μικρόκοσμος την ύπαρξη του οποίου αγνοούν πολλοί καθηγητές πληροφορικής. Το δείγμα εδώ δεν είναι αντιπροσωπευτικό.
Μου κάνει μεγάλη εντύπωση η στάση σου στο θέμα. Δηλαδή όλα τα θέματα στο στέκι ανοίγουν με τη λογική ότι αν κάτι ειπωθεί εδώ, θα υπάρχει άμεσο αντίκτυπο στον "έξω κόσμο"; Αλλιώς αυτά τα θέματα δεν έχουν κανένα νόημα;
Το θέμα με την python γιατί το έχεις ανοίξει;
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

evry

Νομίζω ότι δεν είναι το ίδιο και το καταλαβαίνεις.
Είναι πολύ διαφορετικό να ανοίγεις μια κουβέντα που αφορά το γενικότερο μέλλον και βασίζεται σε επιστημονικά επιχειρήματα (και όχι με το τι θα ήθελα ή τι θα μου άρεσε επειδή  ίσως αυτό να συμφέρει εμένα ή εσένα.) Εδώ μιλάμε για μια απόφαση που θα ληφθεί από εβδομάδα σε εβδομάδα.
Επίσης το στέκι το διαβάζουν και μαθητές. Για έλα στη θέση τους όταν διαβάζουν αυτή την παραφιλολογία ότι πρέπει να βγει το ένα ή το άλλο.
Από την άλλη είναι η άποψή μου ότι αυτό το thread δεν προσφέρει κάτι, μπορεί να κάνω λάθος και να προσφέρει. Δεν απαγορεύτηκε σε κανέναν να συμμετέχει. Ο κάθε ένας και η κάθε μια γράφει αυτό που πιστεύει και παίρνει και την ευθύνη για αυτό.

Παράθεση από: akalest0s στις 02 Απρ 2020, 03:24:39 ΠΜ
Μου κάνει μεγάλη εντύπωση η στάση σου στο θέμα. Δηλαδή όλα τα θέματα στο στέκι ανοίγουν με τη λογική ότι αν κάτι ειπωθεί εδώ, θα υπάρχει άμεσο αντίκτυπο στον "έξω κόσμο"; Αλλιώς αυτά τα θέματα δεν έχουν κανένα νόημα;
Το θέμα με την python γιατί το έχεις ανοίξει;

What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

tdrivas

Ο αλγόριθμος μάλλον δούλεψε..

Αντιγράφω από esos

Αγώνα "δρόμου" κάνει το υπουργείο Παιδείας για να συγκεντρώσει τα στοιχεία από όλα τα Λύκεια της χώρας για τον όγκο της ύλης που έχουν διδαχθεί στο κάθε μάθημα οι μαθητές όλων  κάθε τμήματος της Γ τάξη όλων των Λυκείων της χώρας, προκειμένου να ανακοινώσει σε πρώτη φάση πριν το Πάσχα τη  μείωσης της εξεταστέας ύλης των μαθητών της Γ Λυκείου, που ήδη έχει προαναγγείλει η υπουργός Ν. Κεραμέως.

Η γενική εικόνα που υπάρχει μέχρι στιγμής είναι ότι οι μαθητές  κατά μέσω όρο έχουν διδαχθεί  το 75 με 85% της ύλης σε όλα τα μαθήματα.

Πρόβλημα δημιουργούν κάποια τμήματα σχολείων σε ορισμένα μαθήματα, κυρίως στη Βιολογία, όπου, λόγω  καθυστέρησης πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών, οι μαθητές διδάχθηκαν μικρότερο όγκο ύλης, σε σχέση με τη γενική εικόνα που παρουσιάζουν όλα τα Λύκεια της χώρας.

Γι αυτές τις περιπτώσεις  , ενδεχομένως, να υπάρξει κάποιο μέτρο εξ αποστάσεως διδασκαλία, προκειμένου το υπουργείο Παιδείας να προχωρήσει οριζόντια σε μείωση της εξεταστέας ύλης κατά 15 με 25%.
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

Γιάννης Αναγνωστάκης

Είναι δικαίωμα του καθενός να έχει την άποψη του. Ο Δρίβας είπε πως ειναι πιθανό, και ναι συμβαίνει, άλλο να γράφει κάποιος στο βιβλίο ύλης και άλλο τι έχει πραγματικά παραδώσει. Αυτό δεν αποτελεί ευθεία μομφή για κανέναν απο δω μέσα συγκεκριμένα, αλλά ξέρουμε, απο την εποχή που πηγαίναμε εμείς σχολείο, ότι υπήρχαν καθηγητές που συμπληρώναν κανονικά το βιβλίο ύλης αλλά μόνο μάθημα δεν έκαναν...

Το στέκι δεν θα αποφασίσει την ύλη των πανελλαδικών, αλλά μπορούμε να συζητήσουμε και να κάνουμε εκτιμήσεις ο καθένας μας για το πιστεύει οτι θα συμβεί. Αλίμονο, αν φοβάμασταν να πουμε την άποψη μας...Στη τελική ας πέσουμε και έξω, την εκτίμηση μας δίνουμε....

akalest0s

Παράθεση από: Γιάννης Αναγνωστάκης στις 02 Απρ 2020, 01:48:55 ΜΜ
Το στέκι δεν θα αποφασίσει την ύλη των πανελλαδικών, αλλά μπορούμε να συζητήσουμε και να κάνουμε εκτιμήσεις ο καθένας μας για το πιστεύει οτι θα συμβεί. Αλίμονο, αν φοβάμασταν να πουμε την άποψη μας...Στη τελική ας πέσουμε και έξω, την εκτίμηση μας δίνουμε....
Αυτό ακριβώς.

@evry
μάλλον ο παραλληλισμός μου ήταν άκυρος, σύμφωνοι. Οι μαθητές να προσέξουν τις λέξεις "πιστεύω", "εκτιμώ", "νομίζω", και να μείνουν σε αυτό. Ευθύνη τους. Δεν διαδώσαμε ψευδείς πληροφορίες.
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ

Σε σχολειο οπου παει το παιδι φιλου μου σε αλλη πολη, ειχαν μολις ξεκινησει τα αντικειμενα, αλλα δεν τα προλαβαν. Τα αλλα τα ειχαν διδαχθει.

bagelis

Νομίζω ότι το πιο unfair σε όλη αυτή την αναστάτωση είναι οι απόφοιτοι που προσπαθούν να αποφασίσουν αν θα δώσουν παλαιό ή νέο σύστημα και στην ουσία δεν ξέρουν ποια είναι η διαφορά στην ύλη ανάμεσα στις δύο αυτές επιλογές.

Θα έπρεπε ίσως πρώτα να ανακοινωθεί μία πρώτη περικοπή της ύλης πριν τις 09-04 που λήξει η προθεσμία υποβολής δήλωσης συμμετοχής στις πανελλήνιες για να βοηθήσει τα παιδιά αυτά να αποφασίσουν.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ

Παράθεση από: bagelis στις 02 Απρ 2020, 03:13:24 ΜΜ
Νομίζω ότι το πιο unfair σε όλη αυτή την αναστάτωση είναι οι απόφοιτοι που προσπαθούν να αποφασίσουν αν θα δώσουν παλαιό ή νέο σύστημα και στην ουσία δεν ξέρουν ποια είναι η διαφορά στην ύλη ανάμεσα στις δύο αυτές επιλογές.

Θα έπρεπε ίσως πρώτα να ανακοινωθεί μία πρώτη περικοπή της ύλης πριν τις 09-04 που λήξει η προθεσμία υποβολής δήλωσης συμμετοχής στις πανελλήνιες για να βοηθήσει τα παιδιά αυτά να αποφασίσουν.

Συμφωνω.