Ημερήσια 2010

Ξεκίνησε από Γιαννούλης Γιώργος, 28 Μαΐου 2010, 08:49:31 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Πιστεύετε ότι η λύση με πίνακες στο Θέμα Γ  :

Είναι λάθος - να κοπούν 3-5 μονάδες
30 (8.7%)
Είναι λάθος - να κοπούν 1-2 μονάδες
23 (6.7%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να κοπούν 1-2 μονάδες
29 (8.5%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να μην κοπούν μονάδες
108 (31.5%)
Είναι σωστή - να μην κοπούν μονάδες
153 (44.6%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 341

petrosp13

Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 28 Μαΐου 2010, 06:25:15 ΜΜ
κάποια απο αυτά απλά ακολούθησαν εύκολες συνταγές διδασκόντων τους πως όλα λύνονται με πίνακες

Δυστυχώς, αυτή μπάλα παίρνει και το 75% των καθηγητών που γράψαμε σήμερα εδώ και χρησιμοποιήσαμε πίνακα
Και δεν είδα ατεκμηρίωτη άποψη στυλ παπαγάλου...
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

P.Tsiotakis

εγω μιλησα 09:45 με την ΚΕΕ και ρώτησα πόσο να κόψουμε

Νίκος Αδαμόπουλος

Θα ήθελα όσοι έχουν εκφραστεί κατά της χρήσης πίνακα στο θέμα Γ να εκφέρουν την άποψή τους για το παρακάτω:
Θα ήταν λάθος να γίνει χρήση πινάκων; Χωρίς αιτιολόγηση. Τα επιχειρήματα έχουν ήδη καταγραφεί...

Παραλλαγή 2.

Σε κάποια σχολική τάξη, για το άθλημα «Άλμα εις μήκος» καταγράφεται για κάθε μαθητή η καλύτερη έγκυρη επίδοσή του. Να γράψετε αλγόριθμο ο οποίος:
α) Να ζητάει τον συνολικό αριθμό των μαθητών, ελέγχοντας ώστε να είναι από 5 έως και 30, και για κάθε μαθητή το όνομα και την επίδοσή του σε μέτρα
κλπ κλπ

sstergou

Αισθάνομαι σαν παπάς αυτή την στιγμή.

Μεσολαβώ για την επικοινωνία των πιστών με τον θεό.

Οι μαθητές θα έπρεπε από μόνοι τους χωρίς την βοήθειά μας να καταλάβουν όλες αυτά τα εδάφια, γιατί περί εδαφίων πρόκειται, του βιβλίου. Γίνεται αυτό; Με αυτό το κατασκεύασμα που έχουμε για βιβλίο περιμένουμε να οι μαθητές να κατανοήσουν διαφορές θεολογικού τύπου; Σημεία τα οποία δεν αναλύονται και απλά πετάγονται μέσα στο βιβλίο χωρίς καμία μελέτη;

Δυναμική παραχώρηση μνήμης, Millenium bug, λογικές εκφράσεις, Γλώσσες ερωταποκρίσεων, στοίβα κλήσης κτλ.

Είναι λάθος να επικαλούμαστε το βιβλίο στα σημεία στα οποία έχει προβλήματα!

Helene

Παράθεση από: Γιώργος Λάμπρου στις 28 Μαΐου 2010, 06:17:44 ΜΜ

Θεμα Α->Ούτε ένα Σ-Λ->Ούτε μια ερωτηση παπαγαλίας-> Αποτελεσμα, οι παπαγάλοι κόπηκαν, Ξεχώρισαν οι σκεπτόμενοι!
Συμμαθήτρια, δεν νομίζω ότι είναι ζήτημα παπαγαλίας, με κάθε σεβασμό, και μπράβο σου που το έκανες χωρίς πίνακες, και μακάρι να τα πάρεις όλα τα μορια εσύ! Αλλ θα ήθελα να σου πώ ότι δεν ξεχωρίζεις για το ότι πήρες επανάληψη, αλλα γιατί κατάφερες σε 9 μήνες να αναπτύξεις σωστή σκέψη.

Αρχικά σ΄ευχαριστώ, και σου εύχομαι καλά αποτελέσματα και να περάσεις στη σχολή που θέλεις.  :)

Ίσως να μην το έθεσα σωστά όταν μίλησα για παπαγαλία. Εγώ απλά στεναχωρήθηκα όταν είδα ότι μάλλον θα γράψω το ίδιο με παιδιά που δεν προσπάθησαν όσο προσπάθησα για να βρουν μια λύση. Γιατί βγαίνοντας απ΄την τάξη σήμερα όλοι έλεγαν τι εύκολα, τα γράψαμε, ωραία. Δεν λέω, χαίρομαι που έγραψαν καλά, συμμαθητές μου είναι. Απλά θα ήθελα να είμαι 0.8 παραπάνω. Έτσι για να νιώσω εγώ εντάξει. Εγωιστικό ίσως, αλλά τι να κάνουμε. Όταν όλη τη χρονιά προσπαθείς, θες να δεις να ανταμείβονται κάπου οι κόποι σου.

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 28 Μαΐου 2010, 06:22:10 ΜΜ
αφού δεν ξέρουμε το μέγεθος, ούτε μας δίνεται το μέγιστο πλήθος αυτής της φανταστικής τάξης, δε μπορούμε να πάρουμε πίνακες
Γιατί στο φυσικό κόσμο σε μια τηλεκπαίδευση στο σύμπαν δε μπορούμε να γνωρίζουμε το πλήθος των συμμετεχόντων στην εκπαίδευση

Έλα Παναγιώτη! Για σχολική τάξη λέμε!

P.Tsiotakis

Πέτρο, η διαφωνία που εκφράζεται στο στέκι είναι βαθιά και στον πυρήνα των πνάκων

απλά τόσα χρόνια στο στέκι δεν είχα διαβάσει πως μπορώ να χρησιμοποιήσω πίνακες αρκεί να μπορώ να σκεφτώ κάποιο αριθμό μεγαλύτερο απο τα στοιχεία ποπυ επεξεργάζομαι.

Αυτό απλά καταργεί το κεφάλαιο της δομή επανάληψης, όλα θα λύνονται με πίνακες

P.Tsiotakis

Παράθεση από: sstergou στις 28 Μαΐου 2010, 06:30:08 ΜΜ
Αισθάνομαι σαν παπάς αυτή την στιγμή.

Μεσολαβώ για την επικοινωνία των πιστών με τον θεό.

Οι μαθητές θα έπρεπε από μόνοι τους χωρίς την βοήθειά μας να καταλάβουν όλες αυτά τα εδάφια, γιατί περί εδαφίων πρόκειται, του βιβλίου. Γίνεται αυτό; Με αυτό το κατασκεύασμα που έχουμε για βιβλίο περιμένουμε να οι μαθητές να κατανοήσουν διαφορές θεολογικού τύπου; Σημεία τα οποία δεν αναλύονται και απλά πετάγονται μέσα στο βιβλίο χωρίς καμία μελέτη;

Δυναμική παραχώρηση μνήμης, Millenium bug, λογικές εκφράσεις, Γλώσσες ερωταποκρίσεων, στοίβα κλήσης κτλ.

Είναι λάθος να επικαλούμαστε το βιβλίο στα σημεία στα οποία έχει προβλήματα!

Την ευλογία σου

kfrei

#518
Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 28 Μαΐου 2010, 05:54:45 ΜΜ

Ευχαριστώ, αλλά το συγκεκριμένο θέμα για μένα είναι βαθύ και βασικό: όπως και στη σελίδα 182και183 του τετραδίου μαθητή αναφέρει:
"9.2 Ειδικοί διδακτικοί σκοποί
Μετά την ολοκλήρωση του παρόντος κεφαλαίου, οι μαθητές θα πρέπει να είναι σε θέση:
• Να επιλέγουν το είδος του πίνακα.
• Να ορίζουν τους πίνακες σε ένα πρόγραμμα.
• Να εισάγουν, να επεξεργάζονται και να τυπώνουν τα στοιχεία ενός πίνακα.
• Να αποφασίζουν αν είναι απαραίτητη η χρήση πίνακα.
• Να χρησιμοποιούν πολυδιάστατους πίνακες.
• Να αναφέρουν τις βασικές επεξεργασίες σε ένα πίνακα.
• Να αναζητούν και να ταξινομούν τα στοιχεία ενός πίνακα."


Η BOLD επισημανση σημαινει λοιπόν πως αν για παραδειγμα εχουμε γνωστο πλήθος μαθητών πχ 30 από την εκφωνηση, και τα ζητουμενα της ασκησης λυνονται "ευκολα" και χωρις χρηση πίνακα, πχ πληθος αριστων μαθητων, μεγιστος κλπ,  τοτε η "περιττή" χρήση πίνακα, είναι ΛΑΘΟΣ και αφαιρουνται μοναδες ; ???


isidoros

Tελικά στο Θεμα Γ ένας μαθητής που έχει λύσει σωστά την άσκηση ΜΕ πινακες θα χάσει μονάδες και αν ναί πόσες θα είοναι αυτές ?
Και γιατί στο σύνολό τους τα φροντιστήρια έχουν αναρτήσει την λύση με πίνακες και όχι με επανάληψη?
Κάποια απάντηση  που να μην είναι στο ''περίπου '' ετσι ώστε να απαντήσουμε στο '' Κάθε απάντηση επιστημονικά τεκμηριωμένη είναι αποδεκτή ''

isle

isidoros

Tελικά στο Θεμα Γ ένας μαθητής που έχει λύσει σωστά την άσκηση ΜΕ πινακες θα χάσει μονάδες και αν ναί πόσες θα είναι αυτές ?
Και γιατί στο σύνολό τους τα φροντιστήρια έχουν αναρτήσει την λύση με πίνακες και όχι με επανάληψη?
Κάποια απάντηση  που να μην είναι στο ''περίπου '' ετσι ώστε να απαντήσουμε στο '' Κάθε απάντηση επιστημονικά τεκμηριωμένη είναι αποδεκτή ''

isle

manolis10

Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 28 Μαΐου 2010, 06:25:15 ΜΜ
τα παιδιά που χρησιμοποίησαν πίνακες δεν είναι κατα αναγκην παπαγαλοι

κάποια απο αυτά απλά ακολούθησαν εύκολες συνταγές διδασκόντων τους πως όλα λύνονται με πίνακες

Με όλη την εκτίμηση που σας έχω, με αυτή τη λογική η άσκηση 41.8 στους πίνακες του 2ου βιβλίου σας είναι λάθος και δεν θα έπρεπε να λυθεί με πίνακες, όπως εσείς προτείνετε...

Φιλικά πάντα...

xara_pap

Τότε όταν θα έρθει η ώρα να φτάξετε ένα πρόγραμμα  το οποίο θα απαιτεί αναγκαστικά πίνακα ( για πχ εμφανίσε τα ονόματα άνω του μέσου όρου) τότε να απαντήσετε ότι δεν μπορώ να φτιάξω τέτοιο πρόγραμμα γιατί ξέρεις πελάτη μου δεν μου λές πόσοι συμμετέχουν κάθε φορά.

ή πώς αλλιώς θα το λύνατε?

Έχω μείνει άναυδη σήμερα με αυτά που διαβάζω.
Καλό απόγευμα κι ελπίζω να μην κοπεί τίποτα στη βαθμολόγηση γιατί θα είναι τεράστια αδικια και φυσικά λάθος γιατί είναι κάτι που λύνεται.

P.Tsiotakis

Παράθεση από: manolis10 στις 28 Μαΐου 2010, 06:33:42 ΜΜ
Με όλη την εκτίμηση που σας έχω, με αυτή τη λογική η άσκηση 41.8 στους πίνακες του 2ου βιβλίου σας είναι λάθος και δεν θα έπρεπε να λυθεί με πίνακες, όπως εσείς προτείνετε...

Φιλικά πάντα...

Σε ευχαριστώ, θα πάει άμεσα στο πρώτο τεύχος (χωρίς το ερώτημα ε), είναι προφανώς λάθος
μιας και δεν είμαι ο πάπας

xara_pap

Ναι όντως. ¨εχετε δίκιο για την άσκηση 41.8. Μάλλον κυριε Τσιωτάκη η άσκηση καλύτερα να μείνει και να παραμείνετε στην παλιά σας γνώμη και να μην αλλάξετε από μία οδηγία.
Φιλικά πάντα.