ΘΕΜΑ Τράπεζας θεμάτων 24415 24416

Ξεκίνησε από George Eco, 26 Φεβ 2023, 06:32:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

George Eco

2.2. Δίνεται το παρακάτω μέρος προγράμματος.
1 χ <- 5
2 ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
3    χ <- χ + 2
4    ΓΡΑΨΕ χ
5 ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ χ >= 10
Να μετατραπεί σε αντίστοιχο ισοδύναμο μέρος προγράμματος με την χρήση της
επαναληπτικής εντολής ΟΣΟ ... ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ, λαμβάνοντας υπόψη τις τιμές που
εκτυπώνονται.



Προτείνεται η λύση:

2.2.
1 χ <- 5
2 ΟΣΟ χ < 10 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
3    χ <- χ + 2
4    ΓΡΑΨΕ χ
5 ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ


Κι εδώ κάπου έχω μια ένσταση. Αν θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε λέξεις Πανελληνίων όπως ΙΣΟΔΥΝΑΜΟ θα πρέπει η μετατροπή να διατηρήσει τη λειτουργία της ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ.

Δηλαδή:


χ <- 5

! Μία σίγουρη επανάληψη προσομοιώνοντας τη ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ
χ <- χ + 2
ΓΡΑΨΕ χ

ΟΣΟ χ < 10 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
χ <- χ + 2
ΓΡΑΨΕ χ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ


Η φράση "λαμβάνοντας υπόψη τις τιμές που εκτυπώνονται" δε βοηθά και πολύ εδώ, μιας και στις δύο περιπτώσεις συμβαίνει το ίδιο κι αν το χ ήταν αρχικά 500 αντί 5, θα λειτουργούσε ορθά η δική μου εκδοχή κι όχι η δοθείσα. Ποια είναι η γνώμη σας σε αυτό;



Πάμε στο 24416 τώρα στη λύση...

45 ΓΡΑΨΕ 'Ποσοστό επιτυχόντων από θετικό Προσ :', μ_θ/110*100
46 ΓΡΑΨΕ 'Ποσοστό επιτυχόντων από Προσ Οικ-Πληρ :', μ_πλ/110*100

Όσοι έχουν διορθώσει Πανελλήνιες, ξέρουν πως γενικά αποφεύγεται η έκφραση στη ΓΡΑΨΕ, λόγω του ορισμού της ΓΡΑΨΕ στο βιβλίο. ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕ ΜΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΕΔΩ, γιατί είναι ενδοσχολικές,
αλλά ίσως προκληθεί σύγχιση στα παιδιά που θέλουν τον Ιούνιο να δώσουν. Δε θα ήταν καλύτερο να είχαμε πιο ασφαλείς απαντήσεις; Θέλω κι εδώ γνώμες.