Θεμα Γ χρηση πινακων απολυτα σωστη !!!

Ξεκίνησε από Mathitis14, 08 Ιουν 2014, 12:48:46 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

evry

Μπορώ να σου πω μια εκτίμηση με όσα ξέρω ως τώρα χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι δεσμευτικό.
Λογικά πρέπει να σου κόψουν από 4 έως και τίποτα. Το πιθανότερο νομίζω είναι 2-3 μόρια
Όλα αυτά με το σκεπτικό ότι η λύση σου διαφοροποιείται μόνο στο τελευταίο ερώτημα, δηλαδή εκεί μόνο έχεις διευκολυνθεί με τη χρήση πινάκων. Σε όλα τα υπόλοιπα είτε έπαιρνες πίνακες είτε όχι η λύση σου θα ήταν η ίδια.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

manu

Μάλιστα..σας ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια σας. ;D ;)

Λαμπράκης Μανώλης

Παράθεση από: Mathitis14 στις 08 Ιουν 2014, 10:00:32 ΜΜ

Με εκανες να γελασω τωρα ρε φιλε . Σιγουρα αν εδινε το παιδι σου αλλα θα ελεγες αλλα ας μην επεκταθω σε αυτο . Αυτο να πας να το πεις στους καθηγητες σου στο πανεπιστημιο που σπουδασες ( αν σπουδασες , δεν μπορω να το ξερω γιατι στην Ελλαδα οτι δηλωνεις εισαι ) και να τους δειξεις τη λυση μου και μετα να τους ζητησεις την αποψη τους . Εγω φιλε στο πολυτεχνειο που θελω να περασω θα περασω ειτε παρω 100 στον προγραμματισμο ειτε παρω 90 . Δεν αλλαζει κατι . Απλα απεχθανομαι ολο αυτο το παραμυθακι που παιζεται εις βαρος των μαθητων και το γεγονος οτι μερικοι που διδασκουν αλγοριθμους στην Γ λυκειου νομιζουν οτι ξερουν προγραμματισμο . Μου θυμιζει αυτη η κατασταση 2 πραγματα . Πρωτο μια δασκαλα μου στην 3η γυμνασιου που δεν μας αφηνε να χρησιμοποιουμε τις ταυτοτητες ετοιμες δηλαδη (α + β)^2 = α^2 + 2αβ + β^2 αλλα ηθελε να το αποδεικνυουμε ,  οπως μου λενε την δικαιολογια ο πινακας τρωει μνημη αρα ειναι λαθος να τον χρησιμοποιεις οπου μπορει να γινει χωρις πινακα ( και στις 2 περιπτωσεις δεν μας γινεται επιτρεπτο να χρησιμοποιουμε 2 εργαλεια τον πινακα και τις ταυτοτητες ) και το αλλο την φαση που 2-3 αδερφια πλακωνονται στο ξυλο για το πως χωρισουν τα 100 τετραγωνικα του σπιτιου που τους αφησε ο πατερας τους στα 3 . Ουσια μηδεν δηλαδη . Ετσι για να βρισκομαστε .
Ακομα πες μου με τον τροπο που ελυσα την ασκηση που ειναι ο αγνωστος αριθμος επαναληψεων . Οπου και το τρεξεις αυτο σωστο θα βγλαει . Αντιθετα αν ζηταγα απο το χρηστη το Ν ναι ειχες δικαιωμα να μου κοψεις . Ακομα το σχολικο βιβλιο λεει οτι η χρηση πινακων ειναι θεμα εμπειριας του προγραμματιστη και τους χρησιμοποιουμε οταν εχουμε πολλα δεδομενα . Μπορεις να μου πεις που λεει αυτο το πραγμα οτι οταν ο αριθμος των επαναληψεων ειναι αγνωστος δεν τους χρησιμοποιουμε ? Ακομα αναφερω για μια ακομα φορα οτι το θεμα αυτο δεν ελεγε πουθενα μην χρησιμοποιησεις πινακα και ακομα οτι καθε επιστημονικα τεκμηριωμενη λυση ειναι αποδεκτη . Εχω δει και σε αλλα σου ποστ οτι εισαι κατηγοριματικος σε αυτο το θεμα και μπορω να σκεφτω πολλους λογους που το κανεις . Ελπιζω να καταλαβεις το λαθος σου .

Καλημέρα σε όλους...μπήκα σήμερα μετά από δύο μέρες γιατί είχα κάποιες υπορεώσεις.... και έμεινα ΕΚΠΛΗΚΤΟΣ από το ύφος αυτού εδώ του μηνύματος..... "με έκανες να γελάσω τώρα ρε φίλε"....  "αυτο να πας να το πεις στους καθηγητες σου στο πανεπιστημιο που σπουδασες ( αν σπουδασες , δεν μπορω να το ξερω γιατι στην Ελλαδα οτι δηλωνεις εισαι ) και να τους δειξεις τη λυση μου και μετα να τους ζητησεις την αποψη τους"..."εγω φιλε στο πολυτεχνειο που θελω να περασω θα περασω ειτε παρω 100 στον προγραμματισμο ειτε παρω 90".......... ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΠΡΩΤΟΣ ΠΡΩΤΟΣ, ΑΥΤΟ ΔΕ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΥΦΟΣ ΣΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ......ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΣΥ ΠΟΙΟΣ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΠΩς ΕΙΣΑΙ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ ?????????????????  ΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΣΤΡΕΦΩ (ΑΣ ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΣΕΙ Ο ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΠΟΥ ΕΝΕΡΓΩ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ) ΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΟΥΣ......ΕΓΩ ΕΙΧΑ 5-6 ΑΡΙΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΦΕΤΟΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΠΡΩΤΑ ΠΡΩΤΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΟΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ, ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ......ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΔΙΝΑΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΡΙΝ ΚΑΝΩ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ, ΠΟΤΕ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΕ ΕΦΕΡΑΝ ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΗ ΘΕΣΗ, ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΕΞΥΠΝΟΥΣ.....ΟΠΟΤΕ ΦΙΛΑΡΑΚΟ ΦΤΑΣΕ ΠΡΩΤΑ ΣΤΟ ΕΠΙΠΙΔΟ ΤΟΥ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ, ΣΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ (ΠΟΥ ΣΥΜΑΙΝΕΙ Σ-Ε-Β-Α-Σ-Μ-Ο-Σ) ΤΟΥ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΤΕΙΛΕ ΜΑΣ ΚΑΝΕΝΑ ΜΥΝΗΜΑΤΑΚΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΤΑ ΝΕΑ ΣΟΥ......ΠΡΩΤΑ ΠΡΩΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΜΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΑΝ ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΝΑΜΕ ΚΙ ΑΥΤΟ....  τα κεφαλαία γράμματα εκφράζουν ένταση, αν δεν είναι αποδεκτό από τους υπόλοιπους φίλους εδώ πέρα, ας κάνουν ελέυθυερα αναοφορά στους συντονιστές

petrosp13

Δυστυχώς, κάποια παιδιά που τα καταφέρνουν καλά, αμφισβητούν από τα 18 κιόλας τους καθηγητές τους
Ακόμα και καθηγητές που δεν έχουν γνωρίσει ή δεν ξέρουν ποια είναι η πορεία τους
Και καλά κάνουν ως ένα σημείο, αφού αυθεντίες δεν υπάρχουν, αρκεί να μην γίνεται με άκομψο ή προκλητικό τρόπο όπως έγινε εδώ
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Λαμπράκης Μανώλης

Παράθεση από: petrosp13 στις 09 Ιουν 2014, 11:30:45 ΠΜ
Δυστυχώς, κάποια παιδιά που τα καταφέρνουν καλά, αμφισβητούν από τα 18 κιόλας τους καθηγητές τους
Ακόμα και καθηγητές που δεν έχουν γνωρίσει ή δεν ξέρουν ποια είναι η πορεία τους
Και καλά κάνουν ως ένα σημείο, αφού αυθεντίες δεν υπάρχουν, αρκεί να μην γίνεται με άκομψο ή προκλητικό τρόπο όπως έγινε εδώ

Μα συνάδελφε αυτό ακριβώς είναι το νόημα, να μην γίνεται κάτι με άκομψο και λάθος τρόπο... σαφώς και δεν υπάρχουν αυθεντίες, εγώ πρώτος είπα πως οι μαθητές μου δεν με έφεραν ποτέ σε δύσκολη θέση, σε ό,τι εμπόδια αντιμετώπισα και εγώ, ανθρωποι είμαστε, όλοι μπορεί να βρεθούμε σε άβολη θέση.... τέλοσπάντων, καλή επιτυχία στον μαθητή στην προσπάθειά του...

Mathitis14

Παράθεση από: mkouv στις 09 Ιουν 2014, 11:21:52 ΠΜ
Καλημέρα σε όλους...μπήκα σήμερα μετά από δύο μέρες γιατί είχα κάποιες υπορεώσεις.... και έμεινα ΕΚΠΛΗΚΤΟΣ από το ύφος αυτού εδώ του μηνύματος..... "με έκανες να γελάσω τώρα ρε φίλε"....  "αυτο να πας να το πεις στους καθηγητες σου στο πανεπιστημιο που σπουδασες ( αν σπουδασες , δεν μπορω να το ξερω γιατι στην Ελλαδα οτι δηλωνεις εισαι ) και να τους δειξεις τη λυση μου και μετα να τους ζητησεις την αποψη τους"..."εγω φιλε στο πολυτεχνειο που θελω να περασω θα περασω ειτε παρω 100 στον προγραμματισμο ειτε παρω 90".......... ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΠΡΩΤΟΣ ΠΡΩΤΟΣ, ΑΥΤΟ ΔΕ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΥΦΟΣ ΣΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ......ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΣΥ ΠΟΙΟΣ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΠΩς ΕΙΣΑΙ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ ?????????????????  ΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΣΤΡΕΦΩ (ΑΣ ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΣΕΙ Ο ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΠΟΥ ΕΝΕΡΓΩ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ) ΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΟΥΣ......ΕΓΩ ΕΙΧΑ 5-6 ΑΡΙΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΦΕΤΟΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΠΡΩΤΑ ΠΡΩΤΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΟΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ, ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ......ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΔΙΝΑΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΡΙΝ ΚΑΝΩ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ, ΠΟΤΕ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΕ ΕΦΕΡΑΝ ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΗ ΘΕΣΗ, ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΕΞΥΠΝΟΥΣ.....ΟΠΟΤΕ ΦΙΛΑΡΑΚΟ ΦΤΑΣΕ ΠΡΩΤΑ ΣΤΟ ΕΠΙΠΙΔΟ ΤΟΥ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ, ΣΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ (ΠΟΥ ΣΥΜΑΙΝΕΙ Σ-Ε-Β-Α-Σ-Μ-Ο-Σ) ΤΟΥ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΤΕΙΛΕ ΜΑΣ ΚΑΝΕΝΑ ΜΥΝΗΜΑΤΑΚΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΤΑ ΝΕΑ ΣΟΥ......ΠΡΩΤΑ ΠΡΩΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΜΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΑΝ ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΝΑΜΕ ΚΙ ΑΥΤΟ....  τα κεφαλαία γράμματα εκφράζουν ένταση, αν δεν είναι αποδεκτό από τους υπόλοιπους φίλους εδώ πέρα, ας κάνουν ελέυθυερα αναοφορά στους συντονιστές

Ας μαθουν πρωτα οι καθηγητες να σεβονται τον αγωνα των μαθητων τους και τους ιδιους τους μαθητες γιατι εγω με αυτα τα θεματα δεν βλεπω σεβασμο . Δεν βλεπω οι καθηγητες να ζητουν το δικαιο που ειναι οσοι το λυσαν με πινακες να παρουν τις μοναδες . Αυτες τις μπουρδες για την σπαταλη μνημης και οτι αγνωστος αριθμος επαναληψεων σημαινει οχι πινακα ειναι (δεν την λεω τη λεξη ) . Οι μαθητες ειμαστε τα θυματα της αλαζονιας των καθηγητων  της απαθειας των επιτροπων και του υπουργειου . Στις επιτροπες καθηγητες απο σας μπαινουν . Δεν μπαινουν οντα απο αλλο πλανητη . Σεβασμος θα πρεπει να υπαρξει οταν οι καθηγητες κανουν σωστο μαθημα στο σχολειο και οταν παψουν οι κλικες των ιδαιτερων . Εχω γραψει πολυ καλο βαθμο στο διαγωνισμα αυτο αλλα το γεγονος του δευτερου Σ-Λ , του διαγραμματος , των πινακων στο θεμα Γ και του Δ4( για παρερμηνεια στο δευτερο υποερωτημα )  ειναι ντροπη και αισχος . Και μην λετε οτι λαθη γινονται καθε χρονο . Αλλο το λαθος δεν βγαινει η ασκηση γιατι υπαρχει λαθος στα δεδομενα η το ζητουμενο δεν μπορει να αποδειχθει και αλλο εχουμε 2 λυσεις σε μια ασκηση αλλα η μια δεν μας αρεσει και την ακυρωνουμε . Εγω δεν βλεπω πουθενα το σχολικο βιβλιο να λεει αυτες τις ανοητες δικαιολογιες πουθενα και δευτερων δεν υπαρχει καμια ασκηση στο σχολικο βιβλιο που να ακυρωνει την λυση μου . Α ξεχασα ΕΔΩ στην Ελλαδα εχουμε φτιαξει δικος μας προγραμματισμο . Τοτε αλλαξτε το μαθημα και πειτε το αλλιως . Παντα σεβομουν τους καθηγητες μου .

evry

@Mathitis14
Δες τι έγραψες εσύ απευθυνόμενος στον petrosp13 και τον τρόπο με  τον οποίο σου απάντησε αυτός, και πες μου κατά τη γνώμη σου ποιος από τους δυο σεβάστηκε περισσότερο τον συνομιλητή του. Σπάνιο φυσικά ο μεγαλύτερος να σέβεται τον μικρότερο, αλλά συμβαίνει.

Και επειδή λες για δίκαιο να σου κάνω μια ερώτηση:

Πως θα ένιωθες αν ήσουν από τους μαθητές που το έλυσαν χωρίς πίνακες, έκαναν την έξυπνη σκέψη στο Γ4, και μαθαίνουν ότι αυτοί που το έλυσαν με πίνακες και επέλεξαν τον εύκολο δρόμο θα πάρουν τα ίδια μόρια? Μήπως αδικημένος?

ΥΓ. Επιμένω ότι αύριο γράφεις Φυσική και ελπίζω να έχεις ήδη βγάλει τη θεωρία  :D
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

petrosp13

Στο ξαναλέω γιατί ξεφεύγεις άσχημα πάλι

Αν ο καθηγητής σου δεν στο είπε ότι απαγορεύεται, φταίει ο καθηγητής σου
Αν στο είπε και δεν το ακολούθησες, φταις εσύ

Το θέμα είναι ξεκάθαρο και κακώς χάνεις τον χρόνο σου με το να προκαλείς ανθρώπους που έχουν εμπειρία πάνω από μια 10ετία στο μάθημα
Δεν ξεκινήσαμε φέτος να κάνουμε μάθημα, ούτε δημιουργούμε κανόνες εδώ και τώρα

Θυμίζεις τους περισσότερους μαθητές που είναι δυσαρεστημένοι από ό,τι θέμα και να τους δώσεις. Γιατί; Κυρίως γιατί δεν προετοιμάστηκαν σωστά ή γιατί τελικά έκαναν λάθος. Και πάντα φταίει το θέμα

Γιατί βαφτίζεις δίκαιο το αίτημα σου; Αυτό είναι δικαιοσύνη για σένα;

Την σπατάλη μνήμης την βαφτίζεις μπούρδα. Συνηθισμένος σε μνήμες αρκετών GB. Θα ήθελα να δω τι θα έλεγες αν ο browser σου έκανε σπατάλη μνήμης και αδυνατούσες να διαβάσεις ή να γράψεις τα μηνύματα σου.

Κριτική μπορείς να κάνεις στα θέματα που πραγματικά έχουν ασάφειες και εντοπίσαμε κι εμείς (2ο ΣΛ όπως λες, Γ4), όχι όπου σε βολεύει

Ναι, λάθη γίνονται κάθε χρόνο και ασάφειες στις εκφωνήσεις. Στην δική σου απάντηση δεν υπάρχει ασάφεια. Θέμα με τιμή φρουρό δεν λύνεται με πίνακες. Θα χάσεις βαθμούς γιατί το ρίσκαρες ή γιατί δεν το ήξερες.

Το βιβλίο δεν χρειάζεται να λέει ρητά ότι απαγορεύεται. Σου λέει ότι ο πίνακας είναι στατική δομή και ορίζεται το μέγεθος κατά τον προγραμματισμό. Τι άλλο θέλεις; Διαβάζεις αυτά που γράφουμε;

Και η κατάληξη ήταν αναμενόμενη ότι πάντα σεβόσουν τους καθηγητές σου

Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Λαμπράκης Μανώλης

@ petrosp13 --> μα γιατί συνάδελφε να πρέπει να δικαιολογήσουμε το πότε απαιτείται σεβασμός ???  εγώ μπορεί να είμαι κακός καθηγητής, τον σεβασμό όμως τον απαιτώ ...

@ Mathitis14 --> αγαπητέ μαθητή, ίσως πρέπει να κοιτάξεις ξανά τα σχόλια που έκανες ... δεν γίνεται να λες σε καθηγητή "με έκανες να γελάσω ρε μεγάλε" και όλα τα άλλα ... αν όλοι είναι λάθος από το σύστημα μέχρι τους καθηγητές σου, και εσύ είσαι ο σωστός, και πάλι υπάρχει και ο όμορφος τρόπος ... δες τα ξανά τα σχόλιά σου, δεν είναι ήττα να παραδεχτείς ότι ίσως ξέφυγες κάπου...  και εγώ κοιτάζοντας ξανά το δικό μου, ίσως δεν έπρεπε να είμαι "επιθετικός"... καλή επιτυχία και στα υπόλοιπα μαθήματα

freedomst

@ mathitis14
Χάνεις το δίκιο σου όταν μιλάς με τέτοιο τρόπο. Μπορείς να υποστηρίξεις τη λύση χωρίς παρεκτροπές. Κάνουμε συζήτηση για να γινόμαστε όλοι λίγο καλύτεροι. Να διορθωνόμαστε. Και εμείς ως καθηγητές και εσείς ως μαθητές, αλάθητος δεν είναι κανείς.

Προς τους συναδέλφους:
Παρακολουθώντας τη συζήτηση μου δημιουργήθηκε ένας προβληματισμός.
Διδάσκουμε συγκεκριμένη ύλη του μαθήματος στους μαθητές μας και φυσικά τους ζητάμε-παροτρύνουμε να κινηθούν εντός της ύλης. Φυσικά όμως υπάρχουν πολύ περισσότερα στον προγραμματισμό από αυτά που διδάσκουμε, το οποία είναι εκτός ύλης.
Το ίδιο συμβαίνει και στα υπόλοιπα μαθήματα π.χ. Μαθηματικά.

Εμείς σαν επιστήμονες ούτως ή άλλως έχουμε γνώση πέρα από τα εντός ύλης.
Και υπάρχουν μαθητές που σε κάποια μαθήματα επειδή, ας μου επιτραπεί η έκφραση, "το γουστάρουν" ψάχνουν και βρίσκουν μόνοι τους και το παραπάνω, το εκτός ύλης.

Στο τέλος των θεμάτων πάντα υπάρχει η παρατήρηση: "Κάθε απάντηση επιστημονικά τεκμηριωμένη είναι αποδεκτή"
Το ερώτημα που θέλω να θέσω είναι το εξής:

Επιστημονικά τεκμηριωμένη μόνο στα εντός ύλης ή επιστημονικά τεκμηριωμένη γενικά εφ' όλης της επιστήμης;

Αν ισχύει το πρώτο τότε υποχρεωτικά περιοριζόμαστε και αναγκαζόμαστε να κρίνουμε ως λάθος κάποιες λύσεις, π.χ. λύση πίνακα στο θέμα Γ.

Αν ισχύει το δεύτερο τότε αφού γνωρίζουμε την ύπαρξη δυναμικών δομών δεδομένων, οπότε και μπορεί να υλοποιηθεί ο αλγόριθμος σε πρόγραμμα, πρέπει να  θεωρήσουμε τη λύση σωστή.
Μπορεί να μη μας αρέσει ως λύση βάση της ύλης που διδάσκουμε, μπορεί να μην είναι η καλύτερη δυνατή εντός της διδαχθείσας ύλης, αλλά είναι μία λύση επιστημονικά τεκμηριωμένη εφ' όλης της επιστήμης.
Σταματοπούλου Ελευθερία
ΠΕ19 - ΓΕΛ Κρύας Βρύσης

"Ουδέν κακόν αμιγές καλού"

evry

@freedomst
Με έχεις μπερδέψει
Στο θέμα Β2 αν θυμάμαι το βασικό σου επιχείρημα ήταν το βιβλίο και όχι η γενικότερη ελευθερία ή το επιστημονικό "ας πούμε κομμάτι"
Εδώ λες να αφήσουμε το βιβλίο κα να το δούμε "επιστημονικά"
Τελικά ποιο είναι το κριτηρίο σου? Το βιβλίο ή το τι ισχύει γενικότερα? γιατί έχω μπερδευτεί.
Στο συγκεκριμένο θέμα αφού ο μαθητής μπορεί να χρησιμοποιήσει δυναμικούς πίνακες φαντάζομαι ότι θα συμφωνήσεις ότι μπορώ να χρησιμοποιήσω και εγώ maps στο Δ4 οπότε θα αποφύγω την αναζήτηση. Είναι σωστό? αφού γράφουμε σε ψευδογλώσσα φαντάζομαι θα συμφωνήσεις ότι είναι σωστό. Επίσης αν χρησιμοποιήσω multimaps είναι πολύ πιο εύκολη η λύση με τα πολλά μέγιστα στο Γ4. Συμφωνείς με αυτό ή διαφωνείς?

ΥΓ Α και κάτι άλλο, επειδή ο όρος "επιστημονικά τεκμηριωμένη λύση" χρησιμοποιείται από πολλούς τελευταία θα ήθελα να μου ορίσεις τι εννοείς. Πως τεκμηριώνεται επιστημονικά μια απάντηση σε αυτό το μάθημα? Το ότι τρέχει και βγάζει αποτέλεσμα στον υπολογιστή πάντως σίγουρα δεν συνιστά επιστημονική τεκμηρίωση.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

freedomst

Το βιβλίο στο θέμα Β2 για το επιστημονικό της κωδικοποίησης λέει. Και το ίδιο το βιβλίο αναφέρει επιστημονικά τις δυναμικές δομές δεδομένων.
Δεν νομίζω ότι έχω ξεφύγει από το βιβλίο σε κανένα από τα δύο ζητήματα.


ΥΓ. και εγώ τον ορισμό  της επιστημονικής τεκμηρίωσης ζητάω.
Σταματοπούλου Ελευθερία
ΠΕ19 - ΓΕΛ Κρύας Βρύσης

"Ουδέν κακόν αμιγές καλού"

evry

Το βιβλίο λέει ξεκάθαρα ότι δεν θα ασχοληθούμε με τις δυναμικές δομές δεδομένων. Το ότι τις αναφέρει δεν σημαίνει ότι είναι εντός ύλης. Και στο κεφ.9 αναφέρει τη δυαδική αναζήτηση. Δε σημαίνει ότι είναι εντός ύλης. Λέει ξεκάθαρα ότι δεν ασχολούμαστε με δυναμικές δομές σε αυτό το μάθημα και το λέει στο κεφ.3 που είναι το τμήμα της ψευδογλώσσας.

Παράθεση από: freedomst στις 09 Ιουν 2014, 01:01:39 ΜΜ
Το βιβλίο στο θέμα Β2 για το επιστημονικό της κωδικοποίησης λέει. Και το ίδιο το βιβλίο αναφέρει τις δυναμικές δομές δεδομένων.
Δεν νομίζω ότι έχω ξεφύγει από το βιβλίο σε κανένα από τα δύο ζητήματα.

Όσον αφορά το επιστημονικό της κωδικοποίησης αυτό που αναφέρει το βιβλίο δεν είναι καθόλου επιστημονικό. Δεν ορίζει πουθενά την ισοδυναμία αλγορίθμων. Το ότι λέει κάτι το βιβλίο δεν συνιστά επιστημονική τεκμηρίωση.

Παράθεση από: freedomst στις 09 Ιουν 2014, 01:01:39 ΜΜ
ΥΓ. και εγώ τον ορισμό  της επιστημονικής τεκμηρίωσης ζητάω.
Ναι αλλά εσύ χρησιμοποίησες τον όρο
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Νίκος Αδαμόπουλος

Για την ιστορία, στο επαναληπτικό διαγώνισμα του Στεκιού του 2012 (https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=4582.0), το Θέμα Α5 πραγματευόταν την εύρεση max και πλήθους, και τη μη αναγκαιότητα πίνακα για κάτι τέτοιο. Στο φετινό Γ4 που έπεσε το ζητούμενο ήταν max και sum, το οποίο με παρόμοιο τρόπο δεν απαιτεί πίνακα για να βρεθεί.

freedomst

Χρησιμοποιώ τον όρο και με τις δύο πιθανές εκδοχές του, με τα εντός και τα εκτός ύλης επιστημονικά τεκμηριωμένα.
Και ζητάω την ερμηνεία του. Ποια από τις δύο ισχύει...

Επιστημονική τεκμηρίωση εντός ύλης ή επιστημονική τεκμηρίωση γενικώς.
Προβληματισμό έθεσα.
Σταματοπούλου Ελευθερία
ΠΕ19 - ΓΕΛ Κρύας Βρύσης

"Ουδέν κακόν αμιγές καλού"