Πανελλήνιες 2012 Δίκτυα

Ξεκίνησε από Kabas, 26 Μαΐου 2012, 07:21:49 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

kostas_ts

Καλησπέρα σας.
Είμαι μαθητής που κρυπτογράφησε το "Δικτυωση" σε "ΗΜΝΧΨΓΦΚ" έχουμε κανένα νέο αν θα το παρουν σωστό?
Επίσης, δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται σε δίκτυα να μην έχουν ουτε μία άσκηση με IP.

ronalz

Παράθεσηδεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται σε δίκτυα να μην έχουν ουτε μία άσκηση με IP.
βασικα είχε.. αυτο να πουμε ποιο ειναι το πρωτο και ποιο ειναι το τελευταιο πακετο..
και εξαλου είχε πέσει 2 χρονιες..

hartspi


tvroch

υπαρχει καπου στο βιβλιο η λεξη cipher alphabet; η κρυπτο-άλφαβητο; υπαρχει καποιο παραδειγμα η καποια επεξηγηση; μιλαει για ολισθηση αλφαβητου;

Το βιβλιο λεει ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ οτι  "Ο αλγόριθμος ολισθαίνει τα γράμματα προς τα αριστερα, όταν κρυπτογραφεί κάποιο μήνυμα, ενώ προς τα δεξια, όταν πρόκειται να αποκρυπτογραφήσει ήδη κρυπτογραφημένο μήνυμα."
ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΘΑ ΗΤΑΝ:
"Ο αλγόριθμος ολισθαίνει το ΑΛΦΑΒΗΤΟ προς τα αριστερα, όταν ...κλπ."

Στο ανεπισημο βοηθημα  (πολυ πιο εγκυρο απο την wikipedia) για την επεξηγηση του σχηματος (σελ 109) λεει:
"Ο αλγόριθμος ολισθαίνει τα γράμματα προς τα δεξιά, όταν κρυπτογραφεί κάποιο μήνυμα, ενώ προς τα αριστερά, όταν πρόκειται να αποκρυπτογραφήσει ήδη κρυπτογραφημένο μήνυμα. Στο σχήμα ο συμφωνημένος αριθμός ολίσθησης στο αλφάβητο από τους χρήστες Α και Β είναι τρία γράμματα."

Στην βιβλιογραφια μια χαρα αναφερεται σε ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΑ ΒΙΒΛΙΑ οτι για τον Caesar Cipher  "Each letter is shifted a fixed number of places to the right." Τρεξτε το στο google και θα εκπλαγητε... Αρα καθολου δε εξυπακουεται οτι οταν μιλαμε για ολισθηση στο Caesar Cipher μιλαμε ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ  για ολισθηση ΑΛΦΑΒΗΤΟΥ και ΟΧΙ  ΓΡΑΜΜΑΤΟΣ!!!!!

Τι ρωτουσε το ΘΕΜΑ Δ2.."Να κρυπτογραφηθεί, δίνοντας μικρή περιγραφή του τρόπου εργασίας, με τη χρήση του αλγόριθμου
συμμετρικής κρυπτογράφησης Caesar Cipher η λέξη "ΔΙΚΤΥΩΣΗ" στην περίπτωση που δύο χρήστες, ο Α και ο Β, θέλουν να επικοινωνήσουν μεταξύ τους με ασφάλεια. Ο συμφωνημένος αριθμός ολίσθησης στο αλφάβητο είναι τρία (3) γράμματα αριστερά."

Αν δεν ελεγε "Ο συμφωνημένος αριθμός ολίσθησης στο αλφάβητο είναι τρία (3) γράμματα αριστερά." καθοριζοντας ΜΥΣΤΙΚΟ ΚΛΕΙΔΙ και ΑΛΓΟΡΙΘΜΟ ΚΡΥΠΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ τοτε η ΣΩΣΤΗ ΛΥΣΗ θα ηταν η ΗΜΝκλπ αφου ο Καισαρας οντως ετσι κωδικοποιουσε... η αν ελεγε "Ο συμφωνημένος αριθμός ολίσθησης ΤΟΥ  ΑΛΦΑΒΗΤΟΥ είναι τρία (3) γράμματα αριστερά."

Αυτο που λεει ομως Ο συμφωνημένος αριθμός ολίσθησης στο αλφάβητο είναι τρία (3) γράμματα αριστερά. εγω με τα Ελληνικα μου θα καταλαβαινα (και δεδομενου οτι η λεξη ΚΡΥΠΤΟΑΛΦΑΒΗΤΟ ΛΕΙΠΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ) οτι εννοει  Ο συμφωνημένος αριθμός ολίσθησης ΓΡΑΜΜΑΤΟΣ στο αλφάβητο είναι τρία (3) γράμματα αριστερά.. ΟΠΟΤΕ  Η ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΣΩΣΤΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΔΧκλπ   αφου καθοριζει η εκφωνηση ΜΥΣΤΙΚΟ ΚΛΕΙΔΙ και ΑΛΓΟΡΙΘΜΟ ΚΡΥΠΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ

Οριστε και ενα βιβλιο αφου ολοι βαζουν και παραπομπες (σελ 8 )
"Notes on cryptography Peter J. Cameron School of Mathematical Sciences Queen Mary, University of London"

Ειλικρινα προτεινω ΜΑΖΙΚΕΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΣΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΑΝ ΜΕΤΡΗΣΕΙ ΩΣ ΛΑΘΟΣ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΔΧκλπ
και πραγματικα θα ηθελα την θεση  Πανεπιστημιακων για το ολο ζητημα ΠΡΙΝ ΑΔΙΚΗΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.. για μενα και οι δυο απαντησεις πρεπει να θεωρηθουν σωστες οταν υπαρχουν τετοιες τεραστιες παραλειψεις απο το βιβλιο..

ronalz

πιστεύω πως το θέμα το έχουμε αναπτύξει επαρκώς.. να δούμε τώρα τι θα γίνει..
ξέρουμε πως η σωστή απάντηση είναι το: ΗΜΝκλπ.. παρόλα αυτά οι μαθητές που το έγραψαν με τον άλλο τρόπο δεν πρέπει να αδικηθούν.. ούτε εμείς φυσικά..

Τέλος.. Θα ήθελα  όσοι είναι βαθμολογητές να μας πουν τι έγινε (ή θα γίνει ) με τη βαθμολόγηση. . .
Ευχαριστώ

Υ.Γ.
Με έχει φάει το άγχος..  :(

dolcefarniente

Παράθεση από: tvroch στις 05 Ιουν 2012, 08:17:34 ΜΜ
υπαρχει καπου στο βιβλιο η λεξη cipher alphabet; η κρυπτο-άλφαβητο; υπαρχει καποιο παραδειγμα η καποια επεξηγηση; μιλαει για ολισθηση αλφαβητου;

Το βιβλιο λεει ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ οτι  "Ο αλγόριθμος ολισθαίνει τα γράμματα προς τα αριστερα, όταν κρυπτογραφεί κάποιο μήνυμα, ενώ προς τα δεξια, όταν πρόκειται να αποκρυπτογραφήσει ήδη κρυπτογραφημένο μήνυμα."
ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΘΑ ΗΤΑΝ:
"Ο αλγόριθμος ολισθαίνει το ΑΛΦΑΒΗΤΟ προς τα αριστερα, όταν ...κλπ."

Στο ανεπισημο βοηθημα  (πολυ πιο εγκυρο απο την wikipedia) για την επεξηγηση του σχηματος (σελ 109) λεει:
"Ο αλγόριθμος ολισθαίνει τα γράμματα προς τα δεξιά, όταν κρυπτογραφεί κάποιο μήνυμα, ενώ προς τα αριστερά, όταν πρόκειται να αποκρυπτογραφήσει ήδη κρυπτογραφημένο μήνυμα. Στο σχήμα ο συμφωνημένος αριθμός ολίσθησης στο αλφάβητο από τους χρήστες Α και Β είναι τρία γράμματα."

Στην βιβλιογραφια μια χαρα αναφερεται σε ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΑ ΒΙΒΛΙΑ οτι για τον Caesar Cipher  "Each letter is shifted a fixed number of places to the right." Τρεξτε το στο google και θα εκπλαγητε... Αρα καθολου δε εξυπακουεται οτι οταν μιλαμε για ολισθηση στο Caesar Cipher μιλαμε ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ  για ολισθηση ΑΛΦΑΒΗΤΟΥ και ΟΧΙ  ΓΡΑΜΜΑΤΟΣ!!!!!

Τι ρωτουσε το ΘΕΜΑ Δ2.."Να κρυπτογραφηθεί, δίνοντας μικρή περιγραφή του τρόπου εργασίας, με τη χρήση του αλγόριθμου
συμμετρικής κρυπτογράφησης Caesar Cipher η λέξη "ΔΙΚΤΥΩΣΗ" στην περίπτωση που δύο χρήστες, ο Α και ο Β, θέλουν να επικοινωνήσουν μεταξύ τους με ασφάλεια. Ο συμφωνημένος αριθμός ολίσθησης στο αλφάβητο είναι τρία (3) γράμματα αριστερά."

Αν δεν ελεγε "Ο συμφωνημένος αριθμός ολίσθησης στο αλφάβητο είναι τρία (3) γράμματα αριστερά." καθοριζοντας ΜΥΣΤΙΚΟ ΚΛΕΙΔΙ και ΑΛΓΟΡΙΘΜΟ ΚΡΥΠΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ τοτε η ΣΩΣΤΗ ΛΥΣΗ θα ηταν η ΗΜΝκλπ αφου ο Καισαρας οντως ετσι κωδικοποιουσε... η αν ελεγε "Ο συμφωνημένος αριθμός ολίσθησης ΤΟΥ  ΑΛΦΑΒΗΤΟΥ είναι τρία (3) γράμματα αριστερά."

Αυτο που λεει ομως Ο συμφωνημένος αριθμός ολίσθησης στο αλφάβητο είναι τρία (3) γράμματα αριστερά. εγω με τα Ελληνικα μου θα καταλαβαινα (και δεδομενου οτι η λεξη ΚΡΥΠΤΟΑΛΦΑΒΗΤΟ ΛΕΙΠΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ) οτι εννοει  Ο συμφωνημένος αριθμός ολίσθησης ΓΡΑΜΜΑΤΟΣ στο αλφάβητο είναι τρία (3) γράμματα αριστερά.. ΟΠΟΤΕ  Η ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΣΩΣΤΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΔΧκλπ   αφου καθοριζει η εκφωνηση ΜΥΣΤΙΚΟ ΚΛΕΙΔΙ και ΑΛΓΟΡΙΘΜΟ ΚΡΥΠΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ

Οριστε και ενα βιβλιο αφου ολοι βαζουν και παραπομπες (σελ 8 )
"Notes on cryptography Peter J. Cameron School of Mathematical Sciences Queen Mary, University of London"

Ειλικρινα προτεινω ΜΑΖΙΚΕΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΣΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΑΝ ΜΕΤΡΗΣΕΙ ΩΣ ΛΑΘΟΣ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΔΧκλπ
και πραγματικα θα ηθελα την θεση  Πανεπιστημιακων για το ολο ζητημα ΠΡΙΝ ΑΔΙΚΗΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.. για μενα και οι δυο απαντησεις πρεπει να θεωρηθουν σωστες οταν υπαρχουν τετοιες τεραστιες παραλειψεις απο το βιβλιο..


Προτείνω επιτέλους να δώσουμε σημασία στο Σχήμα 8-12 του βιβλίου. Στην 6η σειρά της 2ης παραγράφου της σελίδας 321, η οποία παράγραφος είναι και η επεξήγηση του σχήματος 8-12, αναφέρει "Στο σχήμα 8-12 ο συμφωνημένος αριθμός ολίσθησης στο αλφάβητο από τους χρήστες Α και Β είναι τρία γράμματα".

Η εκφώνηση έλεγε "O συμφωνημένος αριθμός ολίσθησης στο αλφάβητο είναι τρία (3) γράμματα αριστερά."
Προφανως και θα είναι αριστερά, αφού ζητάει κρυπτογράφηση και μερικές σειρές πάνω στην ίδια παράγραφο λέει πως κρυπτογραφώ προς τα αριστερά, άρα κοιτάζω το σχήμα 8-12 και βλέπω Δ->Η.

Υπάρχουν χιλιάδες πηγές και μπορούν να γίνουν άλλες τόσες συζητήσεις. Αλλά το κείμενο είναι επεξήγηση του σχήματος 8-12 και το σχήμα δείχνει κάτι συγκεκριμένο. Δε με ενδιαφέρει τι λέει το ιντερνετ και τι οι βιβλιογραφίες. Συμφωνώ ότι έχει χουσούρια το βιβλίο, αλλά αυτό ακολουθώ.

Ανεξάρτητα από την επιστημονική , η λύση που δίνει η ΚΕΕ είναι λάθος με βάση το βιβλίο.
Κάθε σχήμα, μέχρι και την τελευταία λεζάντα του, είναι εντός ύλης. Το να βγάζω συμπέρασμα μόνο από το κείμενο και να αγνοώ το σχήμα για το οποίο μιλάει το κείμενο είναι απαράδεκτο.

mb

Φίλε tvroch έκανες πολύ μεγάλη ανάλυση για να καταδείξεις ένα θέμα που για κατάληξη έχει αυτό που προτείνουμε όλοι. Να μην αδικηθεί κανεις.
¨Οπως καταλαβαίνεις βέβαια όταν μιλάμε για ένα αλγόριθμο δεν μπορεί να δουλεύει με 2 τρόπους. Ή με τον ένα τρόπο θα δουλεύει ή με το άλλο. Το όλο θέμα που προτείνεις  θα ήταν ίσως σωστό αν η εκφώνηση ήταν: "Να κρυπτογραφηθεί το μύνημα ΔΙΚΤΥΩΣΗ με συμμετρικό αλγόριθμος κρυπτογράφησης όπου ο συμφωνημενος αριθμός ολίσθησης στο αλφάβητο είναι 3 γράμματα αριστερά" όπου εκεί θα μπορουσες ίσως να ισχυριστείς ότι μιλάμε για ολίσθηση γραμμάτων και όχι αλφαβήτου. Όταν όμως το ερώτημα μας καλεί να κρυπτογραφήσουμε με την χρήση του Caesar Cipher τότε η έξοδος δεν μπορεί παρά να είναι μοναδική και συγκεκριμένη (όπως κάνουν οι αλγόριθμοι) και να είναι αυτή που ορίζει ο Caesar Cipher. Βέβαια με την ελλιπή περιγραφή του βιβλίου μπορεί κάποιος να μπερδευτεί όπως λες εσύ. Αυτό βέβαια ΔΕΝ μπορεί να στερήσει τα 8 μόρια απο καποιον που γνωρίζει ή διδάχθηκε σωστά πως δουλεύει ο αλγόριθμος Caesar Ciper.
Άρα παρόλο που η σωστή απάντηση είναι μία, αυτό που πρέπει να γίνει είναι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ να μην αδικηθουν οι μαθητές που την γνώριζαν. Ετσι σαν προταση καταλήγω και εγώ στην δική σου πρόταση. Εξάλλου εδώ εκτός απο μια ή δύο ίσως περιπτώσεις, δεν ειπώθηκε πως η λύση που δόθηκε απο την ΚΕΕ πρέπει να πάρει 0 μόρια αλλά αντίθετα το ότι δεν πρέπει και η σωστή λύση να πάρει 0 μόρια, όπως ισχυρίσθηκε τηλεφωνικά το μέλος της ΚΕΕ σε μας και δυστυχώς ίσως η οδηγία αυτή ακολουθήθηκε απο κάποιους βαθμολογητές και να αδικήθηκαν ήδη κάποια παιδιά. Αυτό που δεν πρέπει να γίνει είναι να αδικηθουν και άλλα, στην διόρθωση των γραπτών

jtsop

Οι μαθήτριες και οι μαθητές της Γ' τάξης των ΕΠΑΛ (Ομάδες Α' και Β') εξετάστηκαν το Σάββατο 2 Ιουνίου 2012, στο μάθημα «Δίκτυα Υπολογιστών ΙΙ». Τα θέματα κρίνονται στο σύνολό τους βατά, σαφούς διατύπωσης, με κάτω του μετρίου συνολικό βαθμό δυσκολίας, αλλά ικανοποιητικής διαβάθμισης.
Διαπιστώνεται, ωστόσο, πρόβλημα στο ερώτημα Δ2, λόγω ασαφούς διατύπωσης του σχολικού βιβλίου (σελ. 321), το οποίο επιτείνεται από τη λανθασμένη επιστημονικά λύση που στάλθηκε από την Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων (Κ.Ε.Ε.) στα Ειδικά Κέντρα Εξέτασης Φυσικώς Αδυνάτων Μαθητών (ΑΖΗΠΡΦΟΔ, αντί της επιστημονικά ορθής ΗΜΝΧΨΓΦΚ). Θεωρούμε ότι η λιγότερο επιβλαβής για τους μαθητές μας επιλογή είναι να γίνουν αποδεκτές ως σωστές και οι δύο απαντήσεις (ΗΜΝΧΨΓΦΚ και ΑΖΗΠΡΦΟΔ), καλούμε δε την ΚΕΕ να εκδώσει διευκρινιστική οδηγία προς τα Βαθμολογικά Κέντρα εν όψει της βαθμολόγησης των γραπτών των μαθητών.

dolcefarniente

Παράθεση από: mb στις 05 Ιουν 2012, 09:25:15 ΜΜ
Εξάλλου εδώ εκτός απο μια ή δύο ίσως περιπτώσεις, δεν ειπώθηκε πως η λύση που δόθηκε απο την ΚΕΕ πρέπει να πάρει 0 μόρια αλλά αντίθετα το ότι δεν πρέπει και η σωστή λύση να πάρει 0 μόρια, όπως ισχυρίσθηκε τηλεφωνικά το μέλος της ΚΕΕ σε μας και δυστυχώς ίσως η οδηγία αυτή ακολουθήθηκε απο κάποιους βαθμολογητές και να αδικήθηκαν ήδη κάποια παιδιά. Αυτό που δεν πρέπει να γίνει είναι να αδικηθουν και άλλα, στην διόρθωση των γραπτών

Δεν υπάρχει περίπτωση να ζητήσουμε κάτι διαφορετικό. Εξάλλου η καλύτερη περίπτωση θα είναι να παραδεχτεί κάποτε η επιτροπή και ένα λάθος της. Θα μπορούσες να μας πεις mb αν σε εσάς η βαθμολόγηση γίνεται κανονικά ή αν επικοινωνείτε με την ΚΕΕ και περιμένετε μέχρι να λυθεί το θέμα?
Προκύπτει και το σοβαρό ζήτημα πως την Πέμπτη είναι ο Προγραμματισμός και τα παιδιά ασχολούνται με τα Δίκτυα.

cathy

Καλησπέρα σε όλους.
Το Σάββατο βαθμολογούσα στις επιτροπές των προφορικών. Εξετάσαμε 7 παιδιά εκ των οποίων τα 4 απάντησαν το θέμα Δ2 και μάλιστα με τον τρόπο της ΚΕΕ ("ΑΖΗΠΡΦΟΔ").
Τα συμπεράσματά μου; Από τη συνολική εικόνα των τεσσάρων μαθητών που απάντησαν το Δ2, κατάλαβα ότι δεν ήταν κι απ' τους πολύ διαβασμένους και έδωσαν την απλοϊκή απάντηση "α ολισθαίνω αριστερά; πάω το γράμμα τρεις θέσεις πίσω!" και φυσικά πήραν τουλάχιστον 8 μονάδες. Επίσης, έκανα ένα μίνι γκάλοπ σε συναδέλφους και φίλους που δεν έχουν καμία σχέση με πληροφορική και όλοι μου δώσανε την απλοϊκή, προφανής και αυτονόητη απάντηση...την απάντηση της ΚΕΕ. Αυτό που θέλω να πω με όλα αυτά είναι ότι οι μαθητές που διάβασαν και μπήκαν στον κόπο να ανοίξουν και να μελετήσουν, το απαράδεκτο κατά τα άλλα, βιβλίο μας, τελικά έκαναν λάθος και αδικήθηκαν!!!
Όσο για τους συναδέλφους που σχολίασαν ότι το βιβλίο μας ενδιαφέρει και όχι άλλες πηγές, να ενημερώσω ότι μιλήσαμε με την ΚΕΕ, γιατί στείλαμε επιτόπου ερώτημα, και μας είπαν, γρήγορα γρήγορα και με ύφος, ότι το σχήμα του βιβλίου είναι λάθος(!) και ότι η απάντησή τους είναι η σωστή, δίνοντας την αίσθηση ότι τους ενοχλήσαμε κιόλας!!!! Για ποιο βιβλίο μιλάμε λοιπόν;;; Όποτε μας βολεύει είναι σωστό και όποτε όχι είναι λάθος;;; (θυμίζω το θέμα από το TCP με τις οκτάδες...)

Πιστεύω πως η μόνη λύση αυτή τη στιγμή, είναι να θεωρηθούν και οι δύο απαντήσεις σωστές, μόνο και μόνο γιατί ήδη οι προφορικοί πήραν τις μονάδες για το λάθος....

dolcefarniente

Παράθεση από: cathy στις 05 Ιουν 2012, 10:24:21 ΜΜ
Καλησπέρα σε όλους.
Το Σάββατο βαθμολογούσα στις επιτροπές των προφορικών. Εξετάσαμε 7 παιδιά εκ των οποίων τα 4 απάντησαν το θέμα Δ2 και μάλιστα με τον τρόπο της ΚΕΕ ("ΑΖΗΠΡΦΟΔ").
Τα συμπεράσματά μου; Από τη συνολική εικόνα των τεσσάρων μαθητών που απάντησαν το Δ2, κατάλαβα ότι δεν ήταν κι απ' τους πολύ διαβασμένους και έδωσαν την απλοϊκή απάντηση "α ολισθαίνω αριστερά; πάω το γράμμα τρεις θέσεις πίσω!" και φυσικά πήραν τουλάχιστον 8 μονάδες. Επίσης, έκανα ένα μίνι γκάλοπ σε συναδέλφους και φίλους που δεν έχουν καμία σχέση με πληροφορική και όλοι μου δώσανε την απλοϊκή, προφανής και αυτονόητη απάντηση...την απάντηση της ΚΕΕ. Αυτό που θέλω να πω με όλα αυτά είναι ότι οι μαθητές που διάβασαν και μπήκαν στον κόπο να ανοίξουν και να μελετήσουν, το απαράδεκτο κατά τα άλλα, βιβλίο μας, τελικά έκαναν λάθος και αδικήθηκαν!!!
Όσο για τους συναδέλφους που σχολίασαν ότι το βιβλίο μας ενδιαφέρει και όχι άλλες πηγές, να ενημερώσω ότι μιλήσαμε με την ΚΕΕ, γιατί στείλαμε επιτόπου ερώτημα, και μας είπαν, γρήγορα γρήγορα και με ύφος, ότι το σχήμα του βιβλίου είναι λάθος(!) και ότι η απάντησή τους είναι η σωστή, δίνοντας την αίσθηση ότι τους ενοχλήσαμε κιόλας!!!! Για ποιο βιβλίο μιλάμε λοιπόν;;; Όποτε μας βολεύει είναι σωστό και όποτε όχι είναι λάθος;;; (θυμίζω το θέμα από το TCP με τις οκτάδες...)

Πιστεύω πως η μόνη λύση αυτή τη στιγμή, είναι να θεωρηθούν και οι δύο απαντήσεις σωστές, μόνο και μόνο γιατί ήδη οι προφορικοί πήραν τις μονάδες για το λάθος....

Σ'ευχαριστώ συνάδερφε για την εικόνα που μας έδωσες. Ήταν λίγο πολύ αναμενόμενη. Οι μαθητές που έδωσαν την απάντηση της ΚΕΕ πιστεύω πως είτε είναι καλοί μαθητές που δυστυχώς δεν το διδάχτηκαν σωστά, είτε δεν ήταν αρκετά προετοιμασμένοι.
Επειδή σχολίασα και εγώ ότι το βιβλίο με ενδιαφέρει και όχι άλλες πηγές, να ξεκαθαρίσω ότι σε προηγούμενά μου μηνύματα υποστηρίζω πως η απάντηση της ΚΕΕ φυσικά και είναι επιστημονικά λάθος σύμφωνα με τις διεθνείς βιβλιογραφίες, αλλά δυστυχώς, η θέση του υπουργείου είναι ότι τα παιδιά εξετάζονται στο περιεχόμενο του βιβλίου, οπότε τι και αν υπάρχει λάθος στο βιβλίο?? Ποιος νοιάστηκε για την επιστήμη?? Εκεί έφτασαν την παιδεία και αυτό προσπαθούσα να πω.
Τι να σχολιάσει κανείς όταν η ΚΕΕ αυθαίρετα θεωρεί λάθος ένα σχήμα και το επιλέγει για θέμα??
Όλοι όσοι έχουν διδάξει το μάθημα γνωρίζουν τα προβλήματα του βιβλίου. Από τη στιγμή που δε υπήρξε διόρθωση για ένα σχήμα που αυτοί θεωρούν λάθος, τα κατάφεραν και μας έκαναν από το Σάββατο να προσπαθούμε να πούμε το αυτονόητο, ότι ούτε από το βιβλίο, ούτε από την πραγματική λειτουργία του αλγοριθμου προκύπτει η λύση που δίνουν.

Ευχαριστώ όλους τους συναδέρφους που προσπαθούν για το θέμα και περιμένουμε την απάντηση στο αίτημα της ΠΕΚΑΠ.

mb

Η συνάδελφος Cathy μίλησε πολύ λιτά και περιέγραψε ακριβώς την προσσέγιση των περισσοτέρων μαθητών στο θέμα. Επίσης περιέγραψε ακριβώς το ύφος της επιτοπής. Χωρίς να την ξέρω, υποψιάζομαι πως είμασταν στο ίδιο εξεταστικό κέντρο εξεταστές.
Οσο για το ερώτημά σου φίλε dolcefarniente, δυστυχώς δεν είμαι βαθμολογητής γιατί στα ΕΠΑΛ βαθμολογικά είναι μόνο Αθήνα και Θεσσαλονίκη αν δεν κάνω λάθος. Πραγματικά όμως αναρωτιέμαι, δεν παρακολοθεί το στέκι ή την λιστα της ΠΕΚΑΠ κάποιος βαθμολογητής για να μας ενημερώσει τι ειπώθηκε σήμερα στην δοκιμαστική βαθμολόγηση? Ειναι κριμα όσα παιδιά ενδιαφέρονται να γράψουν μεθαύριο Προγραμματισμό και το μυαλό τους να είναι στα Δίκτυα

Nick21

#87
Ντροπή τους. Ειλικρινά αυτό έχω να πώ μόνο. Κάθησα διάβασα τη παραμικρή λεπτομέρεια στο χαοτικό βιβλίο τους με "τα λαθος σχηματα" για να πανε να μου ακυρώσουν τοσα μορια?Ντροπή τους!!!!
Ας ανήξουν το βιβλίο που πήγαν και μας έδωσαν να διαβάσουν τι γράφει ,γιατί μου φαίνεται ότι την απάντηση την έβγαλαν το ίδιο επιπόλαια με τα παιδιά που διαβασαν επιφανειακά το μέρος, και τώρα απλά επιμένουν λόγω εγωισμού.Σαν τα παιδάκια.
Και έστω ότι το σχήμα 8-12 είναι λάθος. Που δηλαδή και πάλι εξοφρενικό είναι να λές το σχήμα είναι λάθος τι στιγμή που πάς και βάζεις το ακριβώς ίδιο, με ίδιο  αριθμό ολίσθησης αλλα έστω....
Πιο πάνω λέει ξεκάθαρα ότι ο αλγοριθμος αντιστοιχεί τα γράμματα σε άλλα πιο κάτω στο αλφάβητο.

Δηλαδή τι γίνεται? Παίζουμε με τις λέξεις ή με τα μυαλά των μαθητών ?(για τους οποίους σε τελική ανάλυση κανέις δε θα κάτσει να κάνει κανενα σαματά).
Για άλλη μια φορά ντροπή τους!Αλλα άντε να βρεις το δίκιο σου. Μετα σου λεει οι νεοι πρεπει να αλλαξετε αυτη τη χωρα.

DWARF

Παράθεση από: bom στις 05 Ιουν 2012, 09:16:02 ΠΜ
Εγώ ως καθηγητής που βαθμολογεί θα πιάσω και τα δύο σωστά ανεξάρτητα από τις όποιες οδηγίες δοθούν για τους εξής λόγους:
1. δεν υπάρχει βιβλίο, ιστοσελίδα, πανεπιστημιακά συγγράμματα που να μην έχουν την κρυπτογράφηση προς τα δεξιά. Δεν μπορώ ακόμα να καταλάβω γιατί ο συγγραφέας του σχολικού την αναφέρει να γίνεται προς τα αριστερά (Υποθέτω από βιαστική - κακή μετάφραση άλλων συγγραμμάτων).
2. Ενώ το σχολικό αναφέρει την κρυπτογράφηση προς τα αριστερά, το παράδειγμα την δείχνει να γίνεται δεξιά.
3. Όλοι οι καθηγητές στα σχολεία και στα φροντιστήρια την έχουν δείξει να γίνεται προς τα δεξιά όπως όλοι μας την έχουμε διδαχθεί στο πανεπιστήμιο.
4. Υπάρχουν και μαθητές που ακολουθούν πιστά το βιβλίο, ανεξάρτητα με το αν είναι σωστό ή λάθος.
ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΛΥΣΕΙΣ ΑΞΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΒΑΘΜΟ. ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΠΑΙΖΕΤΕ ΜΕ ΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΟΛΗ ΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥΣ.

ΝΟΜΙΖΩ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ. ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΜΙΑ " ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΑΞΙΑ"
ΚΑΙ ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΙ
ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΡΑΚΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΤΕΝΤΑΣ
ΟΧΙ ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ

http://texnikiekp.wordpress.com/

soc_h

Έστειλαν από την ΚΕΕ σήμερα οδηγίες για τη βαθμολόγηση του θέματος.
Ας μας το επιβεβαιώσει κάποιος βαθμολογητής αλλά νομίζω πως θα βαθμολογήσουν ως σωστές και τις 2 τεκμηριωμένες απαντήσεις.
Σωκράτης