Πανελλήνιες 2012 Δίκτυα

Ξεκίνησε από Kabas, 26 Μαΐου 2012, 07:21:49 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

gtsaousidis

Για την κρυπτογράφηση του Cipher σας παραθέτω παρακάτω κάποιες από τις τοποθεσίες, με ανάλυση καθώς και αυτόματο σύστημα κρυπτογράφησης γραμμάτων!

1.
http://www.braingle.com/brainteasers/codes/caesar.php

2.
http://en.wikipedia.org/wiki/Caesar_cipher

3.
http://web.forret.com/tools/rot13.asp?rot=3&cipher=V%27Z+GELVAT+GB+GRNPU+GUR+PNIRZRA+GB+CYNL+FPENOOYR.+VG%27F+HCUVYY+JBEX.+GUR+BAYL+JBEQ+GURL+XABJ+VF+%27HAU%27%2C+NAQ+GURL+QBA%27G+XABJ+UBJ+GB+FCRYY+VG.%09&clear=DIK&dir=encrypt

bom

Εγώ ως καθηγητής που βαθμολογεί θα πιάσω και τα δύο σωστά ανεξάρτητα από τις όποιες οδηγίες δοθούν για τους εξής λόγους:
1. δεν υπάρχει βιβλίο, ιστοσελίδα, πανεπιστημιακά συγγράμματα που να μην έχουν την κρυπτογράφηση προς τα δεξιά. Δεν μπορώ ακόμα να καταλάβω γιατί ο συγγραφέας του σχολικού την αναφέρει να γίνεται προς τα αριστερά (Υποθέτω από βιαστική - κακή μετάφραση άλλων συγγραμμάτων).
2. Ενώ το σχολικό αναφέρει την κρυπτογράφηση προς τα αριστερά, το παράδειγμα την δείχνει να γίνεται δεξιά.
3. Όλοι οι καθηγητές στα σχολεία και στα φροντιστήρια την έχουν δείξει να γίνεται προς τα δεξιά όπως όλοι μας την έχουμε διδαχθεί στο πανεπιστήμιο.
4. Υπάρχουν και μαθητές που ακολουθούν πιστά το βιβλίο, ανεξάρτητα με το αν είναι σωστό ή λάθος.
ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΛΥΣΕΙΣ ΑΞΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΒΑΘΜΟ. ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΠΑΙΖΕΤΕ ΜΕ ΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΟΛΗ ΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥΣ.

ronalz

ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΜΑΣ ΠΩΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΑΤΕ..
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩ!

Γιάννης Αναγνωστάκης

Δεν ξέρω ποιες είναι οι διαδικασίες κατά την βαθμολόγηση, και τι δυνατότητες έχετε, αλλά πρέπει να επανέλθετε σε επικοινωνία με την ΚΕΕ. Είναι απαράδεκτο να αφήσουμε τους καλούς μαθητές να χάσουν έτσι 8 μόρια..

Αν η ΚΕΕ επιμένει, τότε το θέμα θα πρέπει να πάρει δημοσιότητα

marianad

Τι μπορούμε να κάνουμε για το θέμα όσοι δεν ανήκουμε στην δημόσια εκπαίδευση? Δεν πρέπει να επιτρέψουμε να αδικηθεί ούτε ένας μαθητής μας

hartspi

Παράθεση από: marianad στις 05 Ιουν 2012, 11:51:25 ΠΜ
Τι μπορούμε να κάνουμε για το θέμα όσοι δεν ανήκουμε στην δημόσια εκπαίδευση? Δεν πρέπει να επιτρέψουμε να αδικηθεί ούτε ένας μαθητής μας


Συμφωνω μαζι σου! Κατι πρεπει να κανουμε για αυτο!


Γιάννης Αναγνωστάκης

Συγχαρητήρια στο μαθητή για την επιστολή

Εμείς μπορούμε και πρέπει να την αναδημοσιεύσουμε!


ShadowSora

#69
Ειμαι μαθητης που Εκανα το "Δικτυωση" = "ΑΖΗΠΡΦΟΔ" και σχεδον ολη μου η ταξη το εκανε ετσι γιατι ετσι διδαχτικαμε... Το θεμα ειναι οτι καποια παιδια που θελουν να περασουν σε μια σχολη
και απαντησαν ετσι γιατι ετσι μαθανε, στο τελος θα χασουν βαθμους λογω ασχετης αναλυσης του βιβλιου, (και εγω να το εγραφα θα το εγραφα καλυτερα...) πραγματικα θα ειναι αδικο καποιοι που κλεινουν στην πληροφορικη εχοντας αρκετες γνωσεις προγραμματισμου και γενικα πληροφορικης να χασουν βαθμους, (Επειδη δεν πηγαν σε φροντιστηριο και εκατσαν και διαβασαν μονοι τους)και να ευνοηθουν αυτοι που εσκασαν λεφτα....


Επισης αν δεν κανω λαθος, διαβαζουμε το βιβλιο οχι wiki η καποιο pdf.... Συμφωνω οτι το σωστο ειναι το "ΗΜΝΧΨΓΦΚ" αλλα κατι τετοιο δεν γινεται κατανοητο διαβαζοντας το βιβλιο...

dolcefarniente

Παράθεση από: ShadowSora στις 05 Ιουν 2012, 04:17:48 ΜΜ
Ειμαι μαθητης που Εκανα το "Δικτυωση" = "ΑΖΗΠΡΦΟΔ" και σχεδον ολη μου η ταξη το εκανε ετσι γιατι ετσι διδαχτικαμε... Το θεμα ειναι οτι καποια παιδια που θελουν να περασουν σε μια σχολη
και απαντησαν ετσι γιατι ετσι μαθανε, στο τελος θα χασουν βαθμους λογω ασχετης αναλυσης του βιβλιου, (και εγω να το εγραφα θα το εγραφα καλυτερα...) πραγματικα θα ειναι αδικο καποιοι που κλεινουν στην πληροφορικη εχοντας αρκετες γνωσεις προγραμματισμου και γενικα πληροφορικης να χασουν βαθμους, (Επειδη δεν πηγαν σε φροντιστηριο και εκατσαν και διαβασαν μονοι τους)και να ευνοηθουν αυτοι που εσκασαν λεφτα....


Επισης αν δεν κανω λαθος, διαβαζουμε το βιβλιο οχι wiki η καποιο pdf.... Συμφωνω οτι το σωστο ειναι το "ΗΜΝΧΨΓΦΚ" αλλα κατι τετοιο δεν γινεται κατανοητο διαβαζοντας το βιβλιο...


Αγαπητέ ShadowSora, κατανοώ ότι έδωσες τη λύση αυτή επειδή την διδάχτηκες έτσι. Αν είναι εύκολο θα ήθελα να μάθω αν εσύ ή κάποιος από τους συμμαθητές σου ρώτησε τον καθηγητή στο πλαίσιο του μαθήματος για το σχήμα της σελίδας. Απο τη στιγμή που τα σχήματα, τα παραδείγματα, τα ιστορικά στοιχεία ακόμη και οι λεζάντες των σχημάτων είναι μέρος της εξεταστέας ύλης, δε γίνεται να αγνοηθούν.

Σε καμία περίπτωση δε φταίνε οι μαθητές όποια λύση και αν έχουν δώσει, όπως και αν έχουν διδαχτεί.

Εννοείται πως δεν έχουν όλοι τη δυνατότητα ή τη διάθεση να κάνουν μαθήμτα εκτός σχολείου και θα έπρεπε να δίνονται οδηγίες στους καθηγητές για τον τρόπο διδασκαλίας του μαθήματος, αλλά εννοείται επίσης πως δεν γίνεται να διαβάζουμε επιλεκτικά το βιβλίο ή να το ερμηνεύουμε αποσπασματικά.
Το σχήμα δείχνει ότι το Δ->Η και αν στην ώρα του μαθήματος δεν δόθηκε στο σχήμα η προσοχή που έπρεπε κακώς έγινε.


dolcefarniente

Θα ήθελα αν μπορεί κάποιος συνάδερφος βαθμολογητής να μας ενημερώσει για το αν έχει ξεκινήσει η βαθμολόγηση και για τη στάση της ΚΕΕ και της ΠΕΚΑΠ.
Ευχαριστώ.

Kabas

Μην περιμένετε πολλά πράγματα το θέμα θα περάσει έτσι πάντα οι μαθητές των επαλ θα αγνοούνται καθώς πολλοί οι σχεδόν όλοι κατά τη γνώμη μου νομίζουν πως στα επαλ πάνε μαθητές κατώτερου επιπέδου από αυτούς του γενικού και όμως αυτό είναι μεγάλο λάθος διότι υπάρχουν πολλοί μαθητές με πολλές δυνατότητες και δίνουν πανελλήνιες μέσο του επαλ για να πετύχουν κάτι που πολλοί δεν μπορούν να το καταλάβουν απλά πολλοί έχουν τα επαλ ότι είναι για μαθητές που δεν τους ενδιαφέρει το σχολείο η οι πανελλήνιες και έτσι δεν δίνουν καθόλου σημασία.

ShadowSora

Παράθεση από: dolcefarniente στις 05 Ιουν 2012, 05:07:07 ΜΜ

Αγαπητέ ShadowSora, κατανοώ ότι έδωσες τη λύση αυτή επειδή την διδάχτηκες έτσι. Αν είναι εύκολο θα ήθελα να μάθω αν εσύ ή κάποιος από τους συμμαθητές σου ρώτησε τον καθηγητή στο πλαίσιο του μαθήματος για το σχήμα της σελίδας. Απο τη στιγμή που τα σχήματα, τα παραδείγματα, τα ιστορικά στοιχεία ακόμη και οι λεζάντες των σχημάτων είναι μέρος της εξεταστέας ύλης, δε γίνεται να αγνοηθούν.

Σε καμία περίπτωση δε φταίνε οι μαθητές όποια λύση και αν έχουν δώσει, όπως και αν έχουν διδαχτεί.

Εννοείται πως δεν έχουν όλοι τη δυνατότητα ή τη διάθεση να κάνουν μαθήμτα εκτός σχολείου και θα έπρεπε να δίνονται οδηγίες στους καθηγητές για τον τρόπο διδασκαλίας του μαθήματος, αλλά εννοείται επίσης πως δεν γίνεται να διαβάζουμε επιλεκτικά το βιβλίο ή να το ερμηνεύουμε αποσπασματικά.
Το σχήμα δείχνει ότι το Δ->Η και αν στην ώρα του μαθήματος δεν δόθηκε στο σχήμα η προσοχή που έπρεπε κακώς έγινε.
Δυστηχως απο οτι θυμαμαι κανεις δεν ρωτησε για τον πινακα....

dolcefarniente

Παράθεση από: ShadowSora στις 05 Ιουν 2012, 05:42:29 ΜΜ
Δυστηχως απο οτι θυμαμαι κανεις δεν ρωτησε για τον πινακα....


Μακάρι να μπορούσε να δοθεί μια λύση που δε θα αδικεί ούτε όσους έδωσαν τη σωστή λύση με βάση το βιβλίο, ούτε όσους έδωσαν ως λύση το Α επειδή το διδάχτηκαν λάθος και όχι επειδή ήταν αδιάβαστοι, δε γνώριζαν τη λειτουργία του αλγορίθμου και στάθηκαν τυχεροί βλέποντας τη λέξη "αριστερά". Αλλά, δύσκολο.