Επαναληπτικές Εξετάσεις 2009 γενικών

Ξεκίνησε από P.Tsiotakis, 10 Ιουλ 2009, 10:33:24 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

ikariofil

Μια πρώτη εκτίμηση:
Θέμα 1: πολύ απλό
Θέμα 2: πανομοιότυπο με κανονικές
Θέμα 3: πίνακες όχι ιδιαίτερης δυσκολίας
Θέμα 4: πολύ καλό το ερώτημα Β(συνάρτηση)

evry

Τι εννοεί ο ποιητής όταν λέει "εμφάνισε την τιμή της θέσης Χ"?????????? γιατί από ότι ξέρω η τιμή του Χ είναι Χ.
  Επίσης νομίζω ότι οι τιμές των 2 πρώτων θέσεων του πίνακα είναι 1 και 2 ή κάνω λάθος??

Επίσης από ότι βλέπω τους χρησιμοποιούμε μια χαρά τους όρους "κύρια" και "δευτερεύουσα" διαγώνιος. Τους δίνουν φυσικά την σχέση. Εγώ θα προτιμούσα σχήμα, αλλά και αυτό είναι μια αρχή.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

potato

Παράθεση από: evry στις 10 Ιουλ 2009, 04:12:00 ΜΜ
Τι εννοεί ο ποιητής όταν λέει "εμφάνισε την τιμή της θέσης Χ"?????????? γιατί από ότι ξέρω η τιμή του Χ είναι Χ.

Της θέσης 1,2,..,15 του πίνακα Ζ.
Be open source. Knowledge belongs to the world.

P.Tsiotakis

έβγαλα τις λύσεις, αλλά δε δουλεύει το απόγευμα το kor.sch

δεν υπάρχουν μάλλον επαναληπτικές εσπερινών εφέτος...

Τα θέματα 3 και 4 ήθελαν δουλίτσα, αλλά βλέπω μια τρομερή προσπάθεια τα θέματα να είναι ισοδύναμα των γενικών σε κάθε ερώτημα!!

Μπράβο τους...

ikariofil

Στη ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΝΙΚΗΣΕ(Τ, Γ, Σ): ΛΟΓΙΚΗ ελέγχουμε αν τα στοιχεία κάθε γραμμής, στήλης ή διαγωνίου είναι ίσα μεταξύ τους ή ελέγχουμε αν είναι ίσα με το Τ[Γ, Σ]

Τι είναι καλύτερο;

P.Tsiotakis

όχι όλα
μόνο αυτά που εμπλέκεται η τελαυταία επιλογή χρήστη

νομιζω οτι είναι έξυπνο αυτό. γιατί έτσι δε χρειάζεται να τα κοιτάμε όλα
και η άσκηση είναι πιο απλή έτσι!!!

evry

Έλα όμως, που δεν εννοεί αυτό. Όταν λέει "εμφάνισε τις τιμές των 2 πρώτων θέσεων του πίνακα Ζ" προφανώς εννοεί τα Ζ[1], Ζ[2] και όχι τις τιμές 1 , 2. Νομίζω ότι εδώ θα ήταν καλύτερα αν έλεγε
"εμφάνισε τις τιμές των 2 πρώτων στοιχείων του πίνακα" ή "των στοιχείων που βρίσκονται στις 2 πρώτες θέσεις του πίνακα"

έτσι και με το Χ εννοεί το Ζ[Χ].

Παράθεση από: potato στις 11 Ιουλ 2009, 03:07:42 ΜΜ
Παράθεση από: evry στις 10 Ιουλ 2009, 04:12:00 ΜΜ
Τι εννοεί ο ποιητής όταν λέει "εμφάνισε την τιμή της θέσης Χ"?????????? γιατί από ότι ξέρω η τιμή του Χ είναι Χ.

Της θέσης 1,2,..,15 του πίνακα Ζ.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry

Καλή ιδέα. Γενικά είναι καλύτερο να ελέγχεις με ένα σταθερό στοιχείο. Θα μπορούσες π.χ. και με το Τ[1,Σ] ή με το Τ[Γ,1].

Παράθεση από: ikariofil στις 12 Ιουλ 2009, 11:04:31 ΠΜ
Στη ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΝΙΚΗΣΕ(Τ, Γ, Σ): ΛΟΓΙΚΗ ελέγχουμε αν τα στοιχεία κάθε γραμμής, στήλης ή διαγωνίου είναι ίσα μεταξύ τους ή ελέγχουμε αν είναι ίσα με το Τ[Γ, Σ]

Τι είναι καλύτερο;

Τι θα λέγατε για το διαγώνισμα του χρόνου στο στέκι να φτιάξουμε μια τρίλιζα ΝxN?  :angel:
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

potato

Παράθεση από: evry στις 12 Ιουλ 2009, 02:32:27 ΜΜ
Έλα όμως, που δεν εννοεί αυτό. Όταν λέει "εμφάνισε τις τιμές των 2 πρώτων θέσεων του πίνακα Ζ" προφανώς εννοεί τα Ζ[1], Ζ[2] και όχι τις τιμές 1 , 2. Νομίζω ότι εδώ θα ήταν καλύτερα αν έλεγε
"εμφάνισε τις τιμές των 2 πρώτων στοιχείων του πίνακα" ή "των στοιχείων που βρίσκονται στις 2 πρώτες θέσεις του πίνακα"

έτσι και με το Χ εννοεί το Ζ[Χ].

Παράθεση από: potato στις 11 Ιουλ 2009, 03:07:42 ΜΜ
Παράθεση από: evry στις 10 Ιουλ 2009, 04:12:00 ΜΜ
Τι εννοεί ο ποιητής όταν λέει "εμφάνισε την τιμή της θέσης Χ"?????????? γιατί από ότι ξέρω η τιμή του Χ είναι Χ.

Της θέσης 1,2,..,15 του πίνακα Ζ.

Μα αυτό ακριβώς εννοώ/εννοεί.
π.χ. "Εμφάνισε την τιμή *της θέσης* 2" (δεδομένου ότι μιλάμε για τον πίνακα Ζ) , είναι το Ζ[2]
" >>  >>  Χ", είναι το Ζ[Χ]
Be open source. Knowledge belongs to the world.

meteo_xampos

Μα γιατί το θέμα 1Β μου θυμίζει το 1Β από το 2ο διαγώνισμα από το στέκι φέτος; Ωραιότατα θέματα!!! Μπράβο
και πάλι στην επιτροπή των επαναληπτικών!!!

Vangelis

Το θέμα 1B είναι η άσκηση ΔΣ4 του τετραδίου μαθητή (σελ 25) αλλά με πίνακα τιμών.
Νομίζω ότι η επιτροπή έβαλε πάλι τα δυνατά της να μην πέσει στα σφάλματα του παρελθόντος.
Άντε και του χρόνου ακόμα καλύτερα (ότι και αν σημαίνει αυτό).

Καλό καλοκαίρι σε όλους

P.Tsiotakis

Το καλύτερο που έκανε Βαγγέλη η επιτροπή εφέτος, είναι οτι έσπασε τα καλούπια των θεμάτων και πλέον δεν υπάρχει κανείς που να μπορεί να ισχυριστεί πως τα θέματα του χρόνου "θα είναι έτσι..."

και μπράβο της γι αυτό

πάντως τα θέματα 3 και 4 των επαναληπτικών μου φάνηκαν αμφότερα φορτωμένα   :)

evry

Παράθεση από: potato στις 13 Ιουλ 2009, 01:10:11 ΜΜ
Μα αυτό ακριβώς εννοώ/εννοεί.
π.χ. "Εμφάνισε την τιμή *της θέσης* 2" (δεδομένου ότι μιλάμε για τον πίνακα Ζ) , είναι το Ζ[2]
" >>  >>  Χ", είναι το Ζ[Χ]

Όταν λέμε εμφάνισε την τιμή της θέσης 2 εννοούμε το Ζ[2]? Μα η τιμή της θέσης 2 δεν είναι 2? Δεν θα έπρεπε να έλεγε την τιμή του στοιχείου του πίνακα που βρίσκεται στη θέση 2?
Άλλο πράγμα η τιμή της θέσης και άλλο πράγμα η τιμή του στοιχείου που βρίσκεται στη θέση αυτή.
Για παράδειγμα όταν ρωτάμε "Ποια είναι η τιμή της θέσης στην οποία βρίσκεται το μεγαλύτερο στοιχείο" εννοούμε τη θέση που βρίσκεται όχι το Α[θέσηmax].
Νομίζω ότι η συγκεκριμένη εκφώνηση μπορεί να μπερδέψει κάποιους μαθητές

Για να καταλάβεις τι εννοώ δες την εκφώνηση σε αντίστοιχο θέμα από το φετινό διαγώνισμα προσομοίωσης που φτιάξαμε στο στέκι και πιο συγκεκριμένα το θέμα  1Β
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry

Βαγγέλη η άσκηση ΔΣ4 στην σελίδα 25 είναι το θέμα 2 και όχι το θέμα 1Β.

Παράθεση από: Vangelis στις 13 Ιουλ 2009, 03:53:04 ΜΜ
Το θέμα 1B είναι η άσκηση ΔΣ4 του τετραδίου μαθητή (σελ 25) αλλά με πίνακα τιμών.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr