Ημερήσια 2012 (Γενικός σχολιασμός)

Ξεκίνησε από Νίκος Αδαμόπουλος, 30 Μαΐου 2012, 11:01:30 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

ipoulis

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 02 Ιουν 2012, 10:14:21 ΜΜ
Αναφέρομαι στο επιχείρημα ότι μια πρόταση Σ/Λ που υπάρχει στο βιβλίο καθηγητή δεν είναι γνωστή στο μαθητή, ίσως να είναι και εκτός ύλης. Είχα την αίσθηση ότι οι οδηγίες του βιβλίου καθηγητή αποτελούν οδηγίες/υλικό προς τους εκπαιδευτικούς για την διδασκαλία. Επίσης, το τετράδιο μαθητή έχει ασκήσεις για το μάθημα.

Τέλος, αναφέρομαι στο αυταπόδεικτο, κατά τη γνώμη μου, γεγονός ότι η χρήση πινάκων σε ένα πρόγραμμα (χρειάζονται ή δε χρειάζονται μου είναι αδιάφορο) αυξάνει την απαιτούμενη μνήμη, τη μνήμη που απαιτείται από το πρόγραμμα για να εκτελεστεί.


Παναγιώτη βάση της τελευταίας οδηγίας ό, τι έχει το τετράδιο μαθητή δεν αποτελεί ύλη για θεωρία κλπ
Πολύ περισσότερο το βιβλίο καθηγητή που δεν το έχει ο μαθητής.
Τώρα για το αυταπόδεικτο, η λέξη "αυξάνει" σημαίνει ότι κάτι μεγαλώνει σε σχέση με ένα σημείο αναφοράς.
Στη περίπτωση της ορθής και αναγκαίας χρήσης πινάκων δεν υπάρχει αύξηση απαιτούμενης μνήμης σε σχέση
με κάτι άλλο. Για μένα αυτό είναι αυταπόδεικτο.



P.Tsiotakis

Ok, το αυξάνει σε σχέση με το να μην εκτελείται το πρόγραμμα. Αυξάνει τις απαιτήσεις σε μνήμη, αυτό λέει. Το αντίθετο σημαίνει ότι δεν τις αυξάνει, τις αφήνει στάσιμες? Τις μειώνει? Δηλώνοντας έναν πίνακα (απαιτούμενο ή όχι) δεσμεύεις ΚΙ ΑΛΛΗ μνήμη.

Το βιβλίο καθηγητή, περιέχει υλικό, που μεταφέρεται από τον καθηγητή στους μαθητές. Όχι ως θεωρία για αποστήθιση. Ούτε για το τετράδιο μαθητή αναφέρθηκα σε θεωρία αποστήθισης.
Τα Σ/Λ δεν είναι θεωρία αποστήθισης.

Έχω διαβάσει όλη τη συζήτηση, και μάλιστα καθώς γινόταν, και δεν έχω σκοπό την επανάληψή της Γιάννη.

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 02 Ιουν 2012, 10:14:21 ΜΜ
Τέλος, αναφέρομαι στο αυταπόδεικτο, κατά τη γνώμη μου, γεγονός ότι η χρήση πινάκων σε ένα πρόγραμμα (χρειάζονται ή δε χρειάζονται μου είναι αδιάφορο) αυξάνει την απαιτούμενη μνήμη, τη μνήμη που απαιτείται από το πρόγραμμα για να εκτελεστεί.

Με αυτό το σκεπτικό και οι απλές μεταβλητές αυξάνουν την απαιτούμενη μνήμη... αλλά δεν είναι λογικό να μπει αυτό ως πρόταση τύπου Σ/Λ ...

P.Tsiotakis

και η μεταβλητή αυξάνει την απαιτούμενη μνήμη
απλά η μεταβλητή δεν καταλαμβάνει δεκάδες, εκατοντάδες ή χιλιάδες θέσεις μνήμης

άρα οι συνέπειες από τη χρήση μεταβλητής ή μεταβλητών δεν είναι οι ίδιες με αυτές από τη χρήση πινάκων.

Όσο περισσότερα παιδιά κάνω, τόσο αυξάνονται οι υποχρεώσεις μου.
Για μένα αυτή η πρόταση Σ/Λ δεν έχει σχέση με τα μειονεκτήματα της παραγράφου 9.4, αλλά με το γεγονός ότι οι δομές δεδομένων (πίνακες) καταλαμβάνουν -αρκετή- μνήμη.

ipoulis

Όλοι γνωρίζουμε πότε γίνεται κακή χρήση των πινάκων και πότε αυξάνεται η απαιτούμενη μνήμη.
Απλά διαφωνούμε με την έκφραση η οποία δεν είναι επιτυχημένη.
Αρχικά νόμιζα ότι μόνο εγώ είχα αυτή τη προσέγγιση αλλά από ότι βλέπω συμφωνούν και άλλοι
(τονίζω ότι μιλάω για την λογική του ερωτήματος)
Επίσης από μόνο του το γεγονός της δικής μας διαφωνία δείχνει
1ον ότι δεν είναι αυταπόδεικτο
2ον λάθος επιλογή για Πανελλαδικές.
Από πλευράς μου δεν θα ξαναεπανέλθω για το συγκεκριμένο.
;)


Γιάννης Αναγνωστάκης

Γιατί δεν έχουμε επίσημο σχολιασμό σαν ένωση?

Έτσι να αφήνουμε το κάθε άρθρο να μας υποβαθμίζει σαν μάθημα ?

http://www.panelladikes.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=1598&Itemid=1

http://www.nooz.gr/greece/panelladikes-apaititika-alla-safi-ta-8emata-ton-eksetaseon

Επικοινωνιακά ήμαστε πολύ πίσω΄...

ikariofil

τίποτα στατιστικά από την διόρθωση γραπτών;

Laertis

Εγώ Ηλία έχω τα στατιστικά απο τα γραπτά που βαθμολόγησα αν και αποτελεί μικρό δείγμα.
Δεν είναι αντιπροσωπευτικά, γιατι προφανώς παίζει βασικό ρόλο η περιοχή απο όπου προέρχονται αλλά πιστεύω ότι αποτελεί μια "γενική" εικόνα των γραπτών στην ΑΕΠΠ :

Σε σύνολο 200 γραπτών :
   <10 : 49%
<=13 : 11%
<=16 : 19%
<=18 : 12%
  > 18 : 9%

Το θέμα που "έκαψε" πολλούς καλούς μαθητές ήταν κυρίως το Α2. Επίσης για μια ακόμη φορά επιβεβαιώνεται ότι οι άσχετοι μαθητές απάντησαν σχεδόν όλοι στο Β θέμα (με αντιγραφή προφανώς) και ξεκίνησαν τη βαθμολογία απο το 20. Παρόλα αυτά δεν είναι λιγότερα απο πέρυσι τα γραπτά κάτω απο τη βάση ...
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

petrosp13

Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

badim

Σε 234 γραπτά

0-5      34   14,53%
5,1-9,4      36   15,38%
9,5-13      52   22,22%
13,1-16      34   14,53%
16,1-18      31   13,25%
18,1-20      47   20,09%

Δημήτρης Γκίνης

#55
Σε 278 γραπτά:
ΕΥΡΟΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ     ΣΥΧΝ. ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ        ΠΟΣΟΣΤΟ
  0-10                                  14                                  5,04 
  11-20                                22                                  7,91
  21-30                                18                                  6,47
  31-40                                17                                  6,12
  41-50                                24                                  8,63
  51-60                                30                                  10,79
  61-70                                20                                  7,19
  71-80                                32                                  11,51
  81-90                                33                                  11,87
91-100                              68                                  24,46

Δημήτρης Γκίνης

Τα προηγούμενα στοιχεία σε διαφορετική κλιμάκωση της βαθμολογίας για να είναι συγκρίσιμα με αυτά του badim:
Σε 278 γραπτά:
ΕΥΡΟΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ     ΣΥΧΝ. ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ        ΠΟΣΟΣΤΟ
       0-5                                  43                                  15,47
       5,1-9,4                            47                                  16,91
       9,5-13                             44                                  15,83
       13,1-16                           43                                  15,47
       16,1-18                           33                                  11,87
  18,1-20                           68                                  24,46

petrosp13

Ανακοινώθηκαν τα στατιστικά των πανελλαδικών
Πανομοιότυπα με τα περσινά είναι τα δικά μας
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...