ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

pgrontas

#420
Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 01 Οκτ 2013, 12:19:53 ΜΜ
συνδιδασκαλία μαθημάτων πληροφορική, τέλος από σήμερα

139608/Γ2 ΥΠΑΙΘ
1-10-2013

Απλά να επισημάνω για μελλοντικές συγκρίσεις ότι οι ξενόγλωσσοι κατάφεραν και ξαναπήραν την β' ανάθεση της ιστορίας έστω και μόνο για φέτος.
Για να δούμε τι θα κάνουμε εμείς...

ΥΓ:
Παράθεση από: Katsadouros_Dhm στις 01 Οκτ 2013, 02:09:53 ΜΜ
Δε βλέπω κανέναν άλλο λόγο που πρέπει να γίνει πέρα από την άδικη κατασκευή υπεράριθμων.
Ο λόγος δεν είναι άλλος από την ανάγκη για τραπεζοκόμους στα ολοήμερα...
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

pgrontas

Παράθεση από: seibei στις 01 Οκτ 2013, 12:09:14 ΠΜ
Από μια γρήγορη ματιά φαίνεται πολύ καλό. Με ερωτήσεις, ασκήσεις κτλ. Ότι πρέπει. Για φαντάσου να μπαίνεις στα πολυτεχνεία ή στις θετικές-τεχνολογικές σχολές έχοντας κάνει ένα τέτοιο μάθημα...

Εξαιρετικό, αν και θα απορριφθεί από τους υποστηρικτές του ότι δεν πρέπει να διδάσκουμε συγκεκριμένη γλώσσα προγραμματισμού για να μην  κάνουμε τα παιδιά προγραμματιστές...
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

novaro

Θα έχουμε 27 παιδιά μέσα σε ένα εργαστήριο πληροφορικής με 12 υπολογιστές!!!!!!!

Πάντως καλύτερα από το να μας δουλεύουν ψιλό γαζί να μας πουν επιτέλους τι σκέφτονται για εμάς για να ξέρουμε τις επόμενες κινήσεις μας (εννοώ σε ατομικό επίπεδο ο καθένας μας). Αν είναι να μας απολύσουν να μας πάρουν δημοτικά , ΟΤΑ, υπηρεσίες κτλ. Είναι πιο αντρίκιο από το να παίρνει τέτοιες απαράδεκτες αποφάσεις μιας παραγράφου ο υπουργός 1η Οκτωβρίου μάλιστα.

Ξέρετε του χρόνου θα περισσεύουν από το λύκεια οι μισοί ακριβώς συνάδελφοι αφού οι οργανικές υπολογίζονται με βάση τα μαθήματα 1ης ανάθεσης και όχι καθοδήγηση ερευνητικών , ερευνητικές. Και εκεί θα ξεκινήσει πάλι το διαίρει και βασίλευε (εγώ είμαι του ΑΣΕΠ , εσύ έχεις βασικό πτυχίο πληροφορικής, ο άλλος μεταπτυχιακό, ο άλλος είναι ο παλιός)

Πιο πολύ με νοιάζει η απαξίωση. Η πιο θαυμαστή επιστήμη αποτελεί για την Ελλάδα το κατακάθι των επιστημών και οι καθηγητές το "αναγκαίο κακό" των σχολείων.

Ταυτόχρονα θέλω να εκφράσω το παράπονο μου σε εκείνους του συναδέλφους που με τη συμπεριφορά τους δημιούργησαν την εσφαλμένη εντύπωση ότι στην πληροφορική δεν τους κάνουν τίποτα ότι είναι η ώρα του παιδιού το internet cafe του σχολείου. Δεν είναι βέβαια αυτός ο λόγος που μας διώχνουνε αφού θα μπορούσαν να βάλουν  πιστοποίηση και να μας αναγκάσουν να δουλέψουμε απλά προσωπικά δεν ήθελα να έχουν αυτό το άλλοθι.


NiColas1957

Πρώτα είπαν ότι αν και εργαστηριακό , δεν χρειάζεται να σπάνε τα τμήματα.
Μετά ότι δεν χρειάζεται να είναι δύο οι καθηγητές

Στο επόμενο θα λένε, τα παιδιά να μπαίνουν στο εργαστήριο μόνα τους!

Φήμες ότι με τέταρτη διευκρίνιση του υπουργείου θα προτείνεται ότι: 
«Όποιος καθηγητής πληροφορικής παρουσιαστεί στο Λύκειο, να πυροβολείται ASAP»,
ελέγχονται ως υπερβολικές. 
Δεν έχουν όμως διαψευστεί από πηγές του Υπουργείου!


odyssevax

Είναι άλλο πράγμα να χαρακτηριστεί ένα μάθημα ως εργαστηριακό, κι άλλο να γραφεί ότι διδάσκεται στο εργαστήριο, και μάλιστα από έναν εκπαιδευτικό. Έγινε αυτό που γράφτηκε: Καταργήθηκε η συνδιδασκαλία!

Katsadouros_Dhm

#425
Πάντως η εγκύκλιος που καταργήθηκε Γ2/4243/22-9-1999) δεν αναφέρει μόνο ότι αντιστοιχούν 2 καθηγητές όταν το τμήμα έχει πάνω από 22 παιδιά στα Λύκεια. Ρύθμιζε και άλλα θέματα.
Αναφέρει και ότι τα μαθήματα πληροφορικής Λυκείου είναι εργαστηριακά.
Αναφέρει τι γίνεται στα Γυμνάσια με το μάθημα της πληροφορικής (σπάσιμο τμήματος κ.λ.π.).
Αναφέρει ότι το μάθημα "Εφαρμογές Υπολογιστών" της Β' Λυκείου δεν εξετάζεται στο τέλος, κ.α.
Με βάση τα σημερινά όλα τα παραπάνω καταργήθηκαν (μαζί με την εγκύκλιο).

Η εγκύκλιος 4243/Γ2/1999 είναι εδώ:
http://srv-dide.eyv.sch.gr/documents/KEPLINET/Nomothesia/%CE%94%CE%99%CE%95%CE%A5%CE%9A%CE%A1_%CE%A0%CE%9B%CE%97%CE%A1%CE%9F%CE%A6%CE%9F%CE%A1%CE%99%CE%9A%CE%97_4243-1999.pdf
Δε γνωρίζω αν κάποια από τα παραπάνω έχουν οριστεί εκ νέου με μεταγενέστερες εγκυκλίους.

ntzios kostas

Παράθεση από: Katsadouros_Dhm στις 01 Οκτ 2013, 04:09:21 ΜΜ
Πάντως η εγκύκλιος που καταργήθηκε Γ2/4243/22-9-1999) δεν αναφέρει μόνο ότι αντιστοιχούν 2 καθηγητές όταν το τμήμα έχει πάνω από 22 παιδιά στα Λύκεια. Ρύθμιζε και άλλα θέματα.
Αναφέρει και ότι τα μαθήματα πληροφορικής Λυκείου είναι εργαστηριακά.
Αναφέρει τι γίνεται στα Γυμνάσια με το μάθημα της πληροφορικής (σπάσιμο τμήματος κ.λ.π.).
Αναφέρει ότι το μάθημα "Εφαρμογές Υπολογιστών" της Β' Λυκείου δεν εξετάζεται στο τέλος, κ.α.
Με βάση τα σημερινά όλα τα παραπάνω καταργήθηκαν (μαζί με την εγκύκλιο).

Η εγκύκλιος 4243/Γ2/1999 είναι εδώ:
http://srv-dide.eyv.sch.gr/documents/KEPLINET/Nomothesia/%CE%94%CE%99%CE%95%CE%A5%CE%9A%CE%A1_%CE%A0%CE%9B%CE%97%CE%A1%CE%9F%CE%A6%CE%9F%CE%A1%CE%99%CE%9A%CE%97_4243-1999.pdf
Δε γνωρίζω αν κάποια από τα παραπάνω έχουν οριστεί εκ νέου με μεταγενέστερες εγκυκλίους.

Nα ετοιμάζεται λοιπόν και το Γυμνάσιο για κάτι αντίστοιχο.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

thana$i$

Έχει κάνει κάτι προσωπικό κάποιος από εμάς στον υπουργό ή σε άτομο του στενού του περιβάλλοντος;
Να ψαχτούμε γιατί δεν εξηγείται αλλιώς.
Ύλη και βιβλίο δεν μας δίνουν για μάθημα που θα υποτίθεται ότι εξετάζεται στην Α' Λυκείου.
Φταίει η συνδιδασκαλία.

andreas_p

Συνάδελφε του Λυκείου : Δεν ξέρω αν κατάλαβες αλλά είσαι λίγο πριν την απόλυση και εσύ συνεχίζεις  να στηρίζεις με όποιον τρόπο την λειτουργία του Νέου Ψηφιακού Σχολείου .... Γιατί το κάνεις αυτό ;; Είσαι το καλό παιδί ;;; Έχεις άποψη και λύση για ΟΛΑ ;;
Στην απεργία πέρα από τις δύο πρώτες μέρες η αντίδρασή σου ήταν υποτονική ...
Μετά και το σημερινό (1/10) λιτό,  κυνικό τελεσίγραφο θα συνεχίσεις από αύριο, "σαν να μη συμβαίνει τίποτα" ;;;
Αν ναι, "σουπλά" Καλημέρα !!!

Α

stpdt

#429
Ξαναλέω.
πρέπει να βρεθεί το ΟΝΟΜΑ αυτού που μας πολεμάει μέσα στο υπουργειο!

gkatsion

Αγαπητοί Συνάδελφοι,

και με συγχωρείτε για την ενόχληση που προκύπτει από έναν μεταλλαγμένο,
αλλά στην πρωτοβάθμια που είμαστε πια 1150 από εσάς!!, έτσι και αλλιώς κάνουμε
σε 12 τμήματα εκ των οποίων τα μισά έχουν πάνω από 23 μαθητές,
ούτε λόγος βέβαια για δεύτερο καθηγητή, δεν υπήρχε ποτέ,
και φυσικά ούτε 3ωρη μείωση για την συντήρηση του εργαστηρίου,
που χρειάζεται την ίδια ακριβώς δουλειά με τα βθμιας!

σε λίγο η 3ωρη μείωση θα καταργηθεί απλά και από την βθμια...

είμαστε υπό διωγμό, από την εκπαίδευση, θα κλεισουμε τρύπες παντού, δημοτικά, ΟΤΑ, ότι θέλετε

και υπόψη ε, στα δημοτικά δεν υπάρχει μείωση για τίποτα, ούτε πρόγραμμα, ούτε γραμματειακή,
ούτε e-twinning, ούτε τίποτα, και δεν χαρίζεται ούτε μία ώρα, κατευθείαν στο ολοήμερο,
να ζεσταίνεις φαί!!

Υ.Γ. όλα θα χειροτερέψουν!
ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

P.Tsiotakis

Μετά από ένα ολόκληρο καλοκαίρι που ο κος Αρβανιτόπουλος και οι σύμβουλοί του τρομοκράτησαν τους εκπαιδευτικούς Πληροφορικής για να πετύχουν τους στόχους τους, έρχονται τώρα να ολοκληρώσουν το σχεδιασμό τους υποβαθμίζοντας δραματικά το επίπεδο διδασκαλίας του μαθήματος στο ΓΕΛ (κατά τη γνώμη μου έρχονται και οι άλλες βαθμίδες).

Τα πράγματα νομίζω πλέον είναι ξεκάθαρα -πέρα από τη γενικότερη αντίδραση: διδασκαλία του γνωστικού μας αντικειμένου -όπως επιβάλλεται άλλωστε- και με τις μετρημένες γνώσεις υπολογιστών που διαθέτουμε, με πιστοποίηση Α' επιπέδου όπως σχεδόν όλοι, ανάληψη εξωδιδακτικών καθηκόντων στο πλαίσιο της ισοκατανομής ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.

Ακριβή

#432
Παράθεση από: gkatsion στις 01 Οκτ 2013, 07:03:01 ΜΜ
και φυσικά ούτε 3ωρη μείωση για την συντήρηση του εργαστηρίου,
που χρειάζεται την ίδια ακριβώς δουλειά με τα βθμιας!

Για να είμαστε ακριβείς Γιώργο, μερικοί πληροφορικοί στην πρωτοβάθμια δεν συντηρούν 1 εργαστήριο, αλλά 5.  Εάν δεν τοποθετηθείς σε ΕΑΕΠ, σε τοποθετούν σε ομάδα ολοήμερων σχολείων που μπορεί να περιλαμβάνει μέχρι και πέντε δημοτικά.  Και επιπλέον έχεις και 24 ώρες διδασκαλίας.  Θαυμάσια...   

P.Tsiotakis

ειναι προφανές ότι ο Λάσκαρης δημιουργεί νέες υπεραριθμίες για να μετατάξει υποχρεωτικά πληροφορικούς στο δημοτικό
να υλοποιήσει στόχους κινητικότητας και να πληρώσει διδακτικές ώρες στην πρωτοβάθμια

είναι από τις σοφιστείες του

pthomop

Παράθεση από: Ακριβή στις 01 Οκτ 2013, 08:39:15 ΜΜ
Για να είμαστε ακριβείς Γιώργο, μερικοί πληροφορικοί στην πρωτοβάθμια δεν συντηρούν 1 εργαστήριο, αλλά 5.  Εάν δεν τοποθετηθείς σε ΕΑΕΠ, σε τοποθετούν σε ομάδα ολοήμερων σχολείων που μπορεί να περιλαμβάνει μέχρι και πέντε δημοτικά.  Και επιπλέον έχεις και 24 ώρες διδασκαλίας.  Θαυμάσια...   
Ακριβή μου για πιο εργαστήριο μιλας; Στο δημοτικό που τοποθετηθηκα έχω 6 pc της πλάκας και το κύριο μέλημα της διευθυντριας είναι να καλύψω το πρόγραμμα του ολοημερου. Βλέπω ταπερ και φούρνο μικροκυμάτων και παθαίνω αλλεργία. Ειμαι πλεον babysitter πιστοποιημένος!!!!!!!!!!