800 Πιλοτικά Δημοτικά - Μετρήσεις Στόχοι Εργαστήρια

Ξεκίνησε από atogia, 30 Σεπ 2010, 12:20:56 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

atogia

θελω να ξερω εάν κάποιος απο τους συναδελφους γνωρίζει με ποια διαδικασία θα παρουν τα αποτελέσματα
για την ικανοποιητικη λειτουργια των 800 πιλοτικων Δ.Σ.

Ρωτω μηπως στο δικο σας Δ.Σ. εχουν ερθει ερωτηματολογια...

Επείσεις αν καποιος ξερει ποιος υπογραφει το ΑΠΣ για το Δ.Σ. στα πιλοτικα σχολεια.


orchid

#1
Πολύ καλή ερώτηση. Στο δικό μας δεν έχει έρθει τίποτα πάντως.
Άννα Βεσυροπούλου - ΠΕ19

Vangelis

#2
Για το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών (και γαι τα δημοτικά αλλα και για όλα τα μαθήματα)  υπεύθυνο είναι το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.

atogia

#3
ξεκινησα αυτο το post ωστε να "καταγραφει" η κατασταση στ ΔΣ οπου εισηχθηκε η πιλοτικη εφαρμογη του νεου Δ.Σ.Δεν διαφωνω ως προς το γεγονος οτι πρεπει να γινει το μαθημα των ΤΠΕ στα δημοτικα.Αλλα με σωστες βασεις....Αυτο παλευουμε...
Λοιπον ας καταγραψουμε

1)αριθμο ΗΥ/ανα μαθητή,
2)τ.μ. αιθουσας Η/Υ,
3)τηρουται οι κανονες ασφαλειας (ηλεκτρολογικού εξοπλισμού , εργονομίας)
4) Δ.Σ.

atogia

#4
1) 0 η/υ ανα μαθητη
2) 0 τ.μ. ανα μαθητη
3)  ....
4) 20 Δ.Σ. Ραφηνας

akpa

#5
Ο καθένας μας φαντάζομαι προσωπικά έχει στείλει την αναφορά  στον διευθυντή του και στην πρωτοβάθμια, και περιμένει απαντήσεις.
Δεν νομίζω λοιπόν ότι είναι σωστό να εκθέτουμε τα σχολεία μας αρχικά, γιατί μπορεί η κατάσταση να αλλάξει, να έρθουν υπολογιστές ή να βρεθεί-φτιαχτεί αίθουσα.  Οπότε για την ώρα

1) 0,2 υπολογιστές ανα μαθητη
2) 0,8 τ.μ.εργαστηρίου ανα μαθητη
3) όχι
4) θα πω ποιό είναι το σχολείο αργότερα, όταν αυτή η λίστα μεγαλώσει αρκετά και αποφασίσουμε να την στείλουμε κάπου επισήμως.

people are motivated by profit.

evakarali2000

0 η/υ ανα μαθητη για την ώρα .έχουν έρθει 7 απο οσκ που θα μπουν στο χώρο του κυλικείου
ο συγκεκριμένος χώρος όχι πάνω από 15 τετραγωνικα και μάλλον πολύ λέω


Λάμπρος Μπουκουβάλας

στην άμφισσα έχουμε το μοναδικό δ.σ. που εντάχθηκε στα 800. διαθέτει 7 υπολογιστές αχρησιμοποίητους πέντιουμ 4/256 ραμ, σε ειδικά διαμορφωμένη αίθουσα, με προδιαγραφές, η οποία προϋπήρχε εδώ και λίγα χρόνια. στη φωκίδα διαθέτουμε 8 τέτοια δημοτικά σχολεία. δε γνωρίζω την ακριβή αναλογία μαθητών ανά η/υ, αλλά υπολογίζω χονδρικά σε 2,5 μαθητές ανά πισί.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

antonisg

Βρίσκομαι στη Μυτιλήνη σε 4 Δημοτικά Σχολεία. Σε όλα τα σχολεία υπάρχει δίκτυο με υπολογιστές 6-9 κατά μ.ο. με ενα σερβερ στην κάθε αίθουσα. Οι αίθουσες όλων των σχολείων είναι σε μαύρο χάλι και φαίνεται ότι έχει να μπει δάσκαλος σε αυτές πάνω από 1 χρόνο. Στα 2 από τα 4 σχολεία οι μισοί υπολογιστές είχαν καμμένα τροφοδοτικά με αποτέλεσμα να μην λειτουργούν. (Μάλιστα ένας υπολογιστής ενώ λειτουργούσε άρχισε και έβγαζε καπνό και αναγκάστηκα να τον βγάλω εκτός λειτουργίας). Το καλό είναι ότι όλα τα σχολεία έχουν rack όπου φυλάσσονται τα switch και το μοντεμ και υπάρχουν εντοιχισμένα κανάλια με πρίζες. Βέβαια  σε ένα σχολείο υπάρχουν πολύμπριζα και καλώδια ασυμάζευτα και χρειάζονται τουλάχιστον μια εβδομάδα για να δημιουργηθούν πρώτα οι κατάλληλες συνθήκες και μετά να ξεκινήσει το μάθημα.

Θα ήθελα επίσης να αναφέρω ότι έχω απογοητευτεί πλήρως από την κατάσταση των Δημοτικών και κυρίως από την συμπεριφορά των παιδιών και των δασκάλων. Το δημοτικό που γνώρισα εγώ ήταν πολύ διαφορετικό με αυτό που υπάρχει τώρα. Και είμαι μόνο 28...

salnk

Αγαπητέ antonisg,

Τα συγκεκριμένα εργαστήρια έχουν πολύ σοβαρό πρόβλημα με τα τροφοδοτικά. Μέσα στα 3 πρώτα χρόνια 2001-2004 τα μισά κάηκαν (Το επόμενο που θα καεί είναι ο πυκνωτής του router).

Αρκετοί που χρησιμοποίησαν μετά από χρόνια "νεκρά εργαστήρια" (ακόμη και αχρησιμοποίητα εργαστήρια) έκαψαν πολλά τροφοδοτικά κυρίως για δύο λόγους.

Σκόνη και υγρασία.

Μετά από 8-9 χρόνια η σκόνη που μαζεύεται μέσα στα κουτιά είναι απίστευτη και ..εξαιρετικής πυκνότητας. Μόλις ζεσταθούν οι ψήκτρες η σκόνη καίγεται με τα γνωστά αποτελέσματα (είναι βέβαια και χείριστης ποιότητας τα τροφοδοτικά).

Άρα άνοιγμα τα κουτιού και φύσημα (κατά προτίμηση με κάποιο πιεστικό ρεύματος).

Από την άλλη, επειδή τα εργαστήρια στήθηκαν σε "μη δημοφιλείς χώρους", αποθήκες, βοηθητικές αίθουσες, βορεινές, υπόγεια κλπ. στα κουτιά έχει μαζευτεί πολλή υγρασία. Εάν αυτοί οι ΗΥ τεθούν σε λειτουργία το βραχυκύκλωμα το έχετε σίγουρο.

Προσωπικά χρησιμοποίησα αφυγραντικά (3 λίτρα νερό σε 10 μέρες) και έβγαλα στη ...λιακάδα τα κουτιά. Βέβαια αν χρησιμοποιούνταν οι ΗΥ η υγρασία δε θα συσσωρεύονταν.

Γενικώς όσο αντιμετωπίζει η πολιτεία την Πληροφορική ως πρόσχημα για την απορρόφηση πόρων από κοινοτικά ταμεία και για τόνωση της αγοράς αυτό το χάλι θα διαιωνίζεται.

Καλό κουράγιο
Γιάννης Σαλονικίδης - Δ@σκ@λος 2.0 beta
http://salnk.eduportal.gr

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Τί τραβάς δάσκαλε Γιάννη... ευτυχώς που υπάρχουμε κι εμείς, όσοι ενδιαφερόμαστε για την πληροφορική... λυπάμαι για τον κόπο σου και χαίρομαι ταυτόχρονα, διότι φαίνεται ότι αγαπάς τη δουλειά σου!

ΥΓ1: θέλεις να μας πεις σε ποιο μέρος της Ελλάδας έκανες όσα γράφεις;
ΥΓ2: μπήκα και στο portal σου, εκ πρώτης όψεως ήταν όμορφα στημένο!
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

salnk

Λάμπρο,

Αυτά τα αντιμετώπισα στο εργαστήριο του σχολείου μου στον Εύοσμο Θεσσαλονίκης και ...μόλις απέκτησα την "τεχνογνωσία" και σε άλλα γειτονικά σχολεία.

Όλα ξεκίνησαν με τους ανεκδιήγητους διαγωνισμούς του 2001 για τα δημοτικά όπου η επιλογή εταιρείας γινόταν με μειοδοσία. Οπότε όλες οι εταιρείες ξεφορτώθηκαν ότι σαβούρα είχαν ...στην καλύτερη τιμή. Όσοι πάνε στα δημοτικά αυτά τα εργαστήρια βρίσκουν.

Στο σχολείο μου τοποθετήθηκαν 8+1 ΗΥ και δικτύωση. Μετά από 4 χρόνια είχα αντικαταστήσει 6  τροφοδοτικά και 5 δίσκους (40 GB). Μετά μερικές κάρτες VGA (είχαν και ξεχωριστή κάρτα τρομάρα τους), 2-3 μνήμες και 1 MBoard.
Στην πορεία αναγκάστηκα να τεστάρω και να διορθώσω σχεδόν όλα τα πριζάκια δικτύου.

Κάθε φορά αγόραζα κι ένα εργαλείο γιατί στο μεταξύ είχε λήξει η εγγύηση και τα παιδιά στο ΠΛΗΝΕΤ δεν προλάβαιναν ούτε να βήξουν (με το άλλο χάλι στα γυμνάσια κυρίως). Τώρα έχουμε πλήρες τεχνικό εργαστήριο!

Έτσι απέκτησα πολύ καλή τεχνογνωσία και τώρα τα φτιάχνω μόνος μου.

Κάποια στιγμή έκανα τη χαζομάρα να ζητήσω ΗΥ από εταιρείες που δεν τους χρειάζονταν. Με την κίνηση αυτή κατάφερα ...να δώσω νόημα στο πρόγραμμα ανακύκλωσης συσκευών του Δήμου... (εννοείς...).

Ευτυχώς έπεισα τον Σύλλογο Γονέων και κηδεμόνων και έδωσαν από τις συνδρομές χρήματα στο σχολείο και τώρα είμαστε οι ευτυχείς κάτοχοι ενός σούπερ εργαστηρίου 15 καινούριων ΗΥ (με dual boot για windows και edubuntu) με όλα τα καλούδια .
Παράλληλα καλωδιώσαμε όλες τις αίθουσες (εννοείται μόνοι μας).

Πάντως μπορεί να γίνεται πολύ συζήτηση για την είσοδο των πληροφορικών στα σχολεία αλλά εάν κάτι χρειάζονται οπωσδήποτε τα δημοτικά είναι τεχνική υποστήριξη. Κι εδώ διαπιστώνουμε πως η πολιτεία κάνει τα αντίθετα αφού φέτος μείωσε το προσωπικό των ΠΛΗΝΕΤ αντί να το αυξήσει και μάλιστα δραστικά... (προς στιγμήν μέχρι και το μέλλον των ΚΕΠΛΗΝΕΤ ήταν υπό συζήτηση). Πώς συμβιβάζεται αυτή η ενέργεια με το ενδιαφέρον του υπουργείου για το "Ψηφιακό Σχολείο";

Τι να πει κανείς... Τελικά μόνο η λεζάντα φαίνεται να ενδιαφέρει.

Τώρα διαβάζω την αγωνία των συναδέλφων πληροφορικών που πάνε στα δημοτικά και παραπονιούνται που δε μπορούν να κάνουν μάθημα. Αλλά για φαντάσου σε μερικά χρόνια 800 σχολεία Χ 10 φορητούς = 8.000 μηχανάκια. Αυτά δε θα χαλάσουν ποτέ;
Γιάννης Σαλονικίδης - Δ@σκ@λος 2.0 beta
http://salnk.eduportal.gr

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Γιάννη, τα έχω συναντήσει και εγώ όσα γράφεις και τα έχω νοιώσει στο πετσί μου με τη θητεία μου στο κεπληνέτ Φωκίδας...

Η προσπάθειά σου είναι αξιέπαινη. Κανένας δε θα υπολογίσει το χρόνο, τον κόπο και το τρέξιμό σου, αλλά και την αγάπη σου για τη δουλειά σου και τα παιδιά. ευτυχώς, δεν εργαζόμαστε με την προοπτική ότι θα αναγνωριστεί η εργασία μας!

Γνωρίζω πάντως - σχετικά με το θέμα της τεχν. υποστήριξης - ότι το υπουργείο μελετά ένα σχέδιο (που είχαμε συζητήσει στις Σέρρες τον περασμένο Μάιο) τεχνικής υποστήριξης. μάλιστα, μιλώντας με τον αναπλ. δντή του εαίτυ στην πάτρα, με προετοίμασε για συνεργασία επί του θέματος αυτού!

Για να δούμε...
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

erlin

ΠαράθεσηΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΧΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Κατά τη διάρκεια της επίσχεσης εργασίας ο εργαζόμενος δεν υποχρεούται να παρέχει εργασία ούτε και να παρουσιάζεται στην επιχείρηση, αλλά έχει το δικαίωμα να απασχοληθεί σε άλλο εργοδότη, για την αντιμετώπιση των βασικών του αναγκών. Οπωσδήποτε όμως πρέπει να βρίσκεται πάντοτε στη διάθεση του εργοδότη εφόσον ικανοποιηθούν οι όροι της επίσχεσης.
Η επίσχεση εργασίας ισχύει από τη στιγμή που περιέρχεται σε γνώση του εργοδότη. Το δικαίωμα της επίσχεσης εργασίας μπορεί να ασκηθεί από έναν ή από πολλούς εργαζόμενους ταυτόχρονα. Εκτός από τη μη έγκαιρη καταβολή των δεδουλευμένων μπορεί να ασκηθεί και όταν ο εργοδότης δεν εκπληρώνει τις συμβατικές του υποχρεώσεις στα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας ή όταν με τη συμπεριφορά του προσβάλλει την προσωπικότητα του εργαζομένου. Η επίσχεση εργασίας γίνεται με αντίστοιχη δήλωση που πρέπει να είναι σαφής και ατομική. Απλή άρνηση εργασίας δεν αρκεί, γιατί κινδυνεύει να εκληφθεί ως παραίτηση από τη θέση.

Νομίζω είναι ένα καλό πάτημα η επίσχεση εργασίας για το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι του δημοτικού με τα εργαστήρια.

Εφόσον αναγκάζονται οι εκπαιδευτικοί να στριμώχνουν 25-30 παιδάκια στο δημοτικό σε δωμάτια ελάχιστων τετραγωνικών, εφόσον τα δωμάτια αυτά είναι μη πιστοποιημένα και μη χαρακτηρισμένα ως εργαστήρια πληροφορικής, ισως πρέπει να το κοιτάξουμε και από αυτή την πλευρα.

Ίσως θα έπρεπε να αρνηθούμε με την καινούργια χρονιά να μπουμε στα (ο θεός να τα κάνει) "εργαστήρια", κάνοντας επίσχεση εργασίας.
Μέχρι να ικανοποιηθούν οι όροι της επίσχεσης, δηλαδή μέχρι να χαρακτηριστούν επισήμως από κάποιο μηχανικό τα εργαστήρια ως εργαστήρια πληροφορικής και να τηρηθούν οι απαραίτητες προδιαγραφές άνεσης και ασφάλειας.

Και φυσικά όταν με το καλό χαρακτηριστούν, επόμενο είναι να δικαιούμαστε και την 3 ωρη μείωση.

τι λέτε;

tom

Παιδιά κάποιες απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις που αφορούν τα "κινητά εργαστήρια" στα Ολοήμερα Δημοτικά:

http://promitheies.sch.gr/index.php/syxneserwtiseis/55-2010-11-05-10-02-30
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

giasmin


tom

giasmin καλώς ήλθες!

Καλό είναι να μη γράφουμε greeklish αφού είναι κοινή πρακτική εδώ στο "στέκι". Καλή συνέχεια και καλές αναρτήσεις.
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι