Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου

Ξεκίνησε από skoud, 02 Οκτ 2010, 11:50:30 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

sman


poursali

ναι Παναγιώτη το λέω για να έχουμε μαζικότερη συμμετοχή και να μην μας πετάνε λάσπη ότι παρανομούμε.. ας είμαστε εκ των προτέρων νόμιμοι και μετά ας μας βγάλουν παράνομους... με λίγα λόγια να στηριχτεί αυτό είτε από ΠΕΚΑΠ (που δεν ξέρω αν γίνεται) είτε από την ΟΛΜΕ...
έτσι μια απεργία διαρκείας ακόμα και για ένα μήνα είναι καλή απάντηση - αυτό το διάστημα θα τους έχουν πάρει με τα γιαούρτια, άλλωστε πόσο μπορεί να κρατήσει η προπαγάνδα;

ΥΓ: fof εν μέρει με πρόλαβες  'ενώ πληκτρολογούσα'
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

fof

Συμφωνώ μαζί σου poursali  :),  μόνο με δυναμικές κινητοποιήσεις Ισως κερδίσουμε αυτά που θέλουμε

dtsilog

Για το Γυμνάσιο ισχύει το παρακάτω;
---------------------------------------------------------
Συμπληρωματικά το 8ο διδακτικό πεδίο η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ περιλαμβάνει: 3 ώρες στο ισχύον πρόγραμμα του Γυμνασίου και 6 ώρες στη πλήρη Ανάπτυξη του Ολοήμερου στο Γυμνάσιο
----------------------------------------------------------

Βλέπουμε μπροστά μας τη πλήρη μετάλλαξη του αντικειμένου της Πληροφορικής σε Τ.Π.Ε., το ανύπαρκτο διδακτικό αντικείμενο που απευθύνουν σε μαθητές, και όμως εμείς μετράμε ώρες ακόμα.
Πολύ νωρίς είδες τα Όχι να γίνονται Ίσως... ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ έννοιες που ΧΑΘΗΚΑΝ! (*ΔΕΝ)

AlexandrosK

Νομίζω ότι δεν πρέπει να κάνουμε σενάρια επί αυτού του σχεδίου.
Καθώς έχουμε συνειδητοποιήσει όλοι τον τρόπο με τον οποίο κινείται το υπουργείο,
δηλαδή διαρρέω κάτι και περιμένω αντιδράσεις, θα πρέπει να κάνουμε ό,τι κάναμε
και με το προηγούμενο σχέδιο που παρουσιάστηκε.
Εκφράζουμε μαζικά την αντίδρασή μας και την αντίθεσή μας με άρθρα, αναρτήσεις κλπ.
Σε καμία περίπτωση όμως δεν πρέπει μα πούμε εντάξει μωρέ από το τίποτα...
Καθώς εκεί ακριβώς αποσκοπούν. Να μας αφήσουν ελαφρώς ευχαριστημένους.
Όχι στον νέο σχέδιο λοιπόν.
Η Πληροφορική πρέπει να είναι και μάθημα Γ. Παιδείας και μάθημα Κατεύθυνσης και μάθημα Επιλογής

spantoulis

Πάντως με το σχέδιο αυτό στα βασικά μαθήματα της Α Λυκείου δεν αλλάζει ουσιαστικά τίποτα. Είναι το ίδιο ακριβώς με τη διαφορά ότι δεν υπάρχει μάθημα Οικονομίας που όμως πάει στη Β τάξη και δεν υπάρχει Τεχνολογία που όμως γίνεται Σχέδιο έρευνας. Στην πραγματικότητα δηλαδή καταργούνται τα μαθήματα επιλογής (δηλ κυρίως οι Εφαρμογές Πληροφορικής) και δεν αλλάζει τίποτα άλλο. Όλη η φασαρία δηλαδή για να μην υπάρχει Πληροφορική!?!?!?!

Υ.Γ. Πάντως στο ωρολόγιο φτάνει και περισσεύει χρόνος για δίωρο Επιστήμης Υπολογιστών και στην Α Λυκείου και πρέπει να το διεκδικήσουμε
Η χρήση υπολογιστών ΔΕΝ είναι πληροφορική

Keep Growing

Παράθεση από: AlexandrosK στις 29 Μαρ 2011, 07:25:02 ΠΜ
Νομίζω ότι δεν πρέπει να κάνουμε σενάρια επί αυτού του σχεδίου.
Καθώς έχουμε συνειδητοποιήσει όλοι τον τρόπο με τον οποίο κινείται το υπουργείο,
δηλαδή διαρρέω κάτι και περιμένω αντιδράσεις, θα πρέπει να κάνουμε ό,τι κάναμε
και με το προηγούμενο σχέδιο που παρουσιάστηκε.
Εκφράζουμε μαζικά την αντίδρασή μας και την αντίθεσή μας με άρθρα, αναρτήσεις κλπ.
Σε καμία περίπτωση όμως δεν πρέπει μα πούμε εντάξει μωρέ από το τίποτα...
Καθώς εκεί ακριβώς αποσκοπούν. Να μας αφήσουν ελαφρώς ευχαριστημένους.
Όχι στον νέο σχέδιο λοιπόν.
Η Πληροφορική πρέπει να είναι και μάθημα Γ. Παιδείας και μάθημα Κατεύθυνσης και μάθημα Επιλογής

Μακάρι να είχαμε όλοι την ίδια στάση συνάδελφε.
Δυστυχώς όμως, οι Μοϊκανοί είναι λίγοι.   
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

za√‘ag

Παράθεση από: dtsilog στις 29 Μαρ 2011, 12:12:49 ΠΜ
Για το Γυμνάσιο ισχύει το παρακάτω;
---------------------------------------------------------
Συμπληρωματικά το 8ο διδακτικό πεδίο η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ περιλαμβάνει: 3 ώρες στο ισχύον πρόγραμμα του Γυμνασίου και 6 ώρες στη πλήρη Ανάπτυξη του Ολοήμερου στο Γυμνάσιο
----------------------------------------------------------

Βλέπουμε μπροστά μας τη πλήρη μετάλλαξη του αντικειμένου της Πληροφορικής σε Τ.Π.Ε., το ανύπαρκτο διδακτικό αντικείμενο που απευθύνουν σε μαθητές, και όμως εμείς μετράμε ώρες ακόμα.


Ετσι είναι δυστυχώς ... γιαυτό και φτάσαμε στον πάτο ... "Να πάρουμε μερικές ωρίτσες να βολευτούμε και δε βαριέσαι" ...

Είμαι πολύ περίεργος να δω τις εξελίξεις καθώς και την αντιμετώπιση από ΟΛΜΕ κλπ Να δω τι θα πράξουν οι "εκπρόσωποί μας" !!
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

iliasthes

Σίγουρα είναι αρνητικό να μην υπάρχει το μάθημα στην Α λυκείου, ωστόσο όπως έγραψε ο συνάδελφος ο Τσιωτάκης αν θυμάμαι καλά δεν πρέπει να μπαίνουμε εμείς στη λογική "ποιο μάθημα να κοπεί για να πάρουμε ώρες".  Εφ' όσον συμφωνεί η πλειονότητα των συναδέλφων οτι δεν μας καλύπτει το σχέδιο, τι κάνουμε? Πλέον αυτό είναι το σημαντικό, αφού σε σύντομο χρονικό διάστημα, οι όποιες προτάσεις θα γίνουν και νόμος του κράτους.

alex1alex

Σήμερα στο esos οι αλλαγές στη Γ Λυκείου

alex1alex

Ωπ! μας δουλευει το esos εβγαλε για λιγο ανακοινωση "Σήμερα στο esos οι αλλαγές στη Γ Λυκείου"
και μετα την εξαφανισε

spantoulis

Η χρήση υπολογιστών ΔΕΝ είναι πληροφορική

Δημήτρης Γκίνης

Αυτή την ώρα το esos έχει άρθρο σύμφωνα με το οποίο η τελική πρόταση του Υπουργείου για το Γυμνάσιο και το Λύκειο θα ανακοινωθεί αύριο στις 12.00.

sarakiniotis

Γ ΛΥΚΕΙΟΥ


Η Α κατεύθυνση με 6 υποχρεωτικά μαθήματα και 8 επιλογής θα οδηγεί τους μαθητές στις Θετικές Επιστήμες.

Η Β κατεύθυνση με 7 υποχρεωτικά μαθήματα και 7 επιλογής θα οδηγεί τους μαθητές στις Κοινωνικές και Οικονομικές Επιστήμες

Η Γ κατεύθυνση με 7 υποχρεωτικά μαθήματα και 7 επιλογής θα οδηγεί τους μαθητές στις Φιλοσοφικές, Νομικές, Πολιτικές Επιστήμες

ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Α (Θετικές Επιστήμες)

Υποχρεωτικά Μαθήματα

1.Νεοελληνική Γλώσσα-Γραμματεία

2. Ιστορία

3.Ερευνητική Εργασία

4. Φυσική

5.Μαθηματικά

6.Βιολογία ή Επιστήμη Υπολογιστών

Μαθήματα Επιλογής

Θα επιλέγονται δύο από τα ακόλουθα μαθήματα

1.Εξειδίκευση στα Μαθηματικά

2.Εξειδίκευση στη Βιολογία

3.Εξειδίκευση στη Φυσικη

4.Εξειδίκευση στη Χημεία

5.Επιστήμη Υπολογιστών

6.Θρησκευτικά

7.Ξένη Γλώσσα

8.Φυσική Αγωγή



Β ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ (Κοινωνικές-Οικονομικές Επιστήμες)

Υποχρεωτικά μαθήματα

1.Νεοελληνική Γλώσσα-Γραμματεία

2.Ιστορία

3.Ερευνητική Εργασία

4.Στοιχεία Στατιστικής και Μαθηματικά

4.Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ή Εισαγωγή στο Δίκαιο

6.Μικροοικονομικά και Μακροοικονομικά ή Κοινωνιολογία

7.Εφαρμογές Πληροφορικής

Μαθήματα Επιλογής

Θα επιλέγονται δύο από τα ακόλουθα μαθήματα

1.Εξειδίκευση στα Μαθηματικά και Στατιστική

2.Εξειδίκευση στην Οικονομία

3.Εξειδίκευση στην Κοινωνιολογία

4.Θρησκευτικά

5.Τεχνολογία και Ανάπτυξη

6.Φυσική Αγωγή

7.Ξένη Γλώσσα



Η Γ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ (Φιλοσοφικές, Νομικές, Πολιτικές Επιστήμες)

Υποχρεωτικά Μαθήματα

1.Νεοελληνική Γλώσσα-Γραμματεία

2.Ερευνητική Εργασία

3.Ιστορία

4.Αρχαία Ελληνική Γραμματεία

5.Ιστορία Τέχνης και Πολιτισμού ή Κοινωνιολογία

6.Φιλοσοφία ή Εισαγωγή στο Δίκαιο

7.Λατινικά

Μαθήματα Επιλογής

Θα επιλέγονται δύο από τα ακόλουθα μαθήματα

1.Ξένη Γλώσσα

2.Φυσική Αγωγή

3.Θρησκευτικά

4.Εξειδίκευση στα Αρχαία

5.Ιστορια

6.Λατινικά

7.Εφαρμογή Πληροφορικής

Δημήτρης Γκίνης