Εκπαίδευση και καθηγητές πληροφορικής

Ξεκίνησε από evry, 24 Νοε 2009, 07:54:29 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

sstergou

Τον έχω δει κι εγώ τον ιδιωτικό τομέα
1) Σαν προγραμματιστής σε δύο διαφορετικές εταιρείες
2) Σαν απλός πολίτης που έχει συναλλαγές με ιδιωτικές επιχειρήσεις

Συμφωνώ με όλα αυτά που είπε ο pgrontas και οι υπόλοιποι. Τους μεγαλύτερους ερασιτέχνες τους είδα/βλέπω στον ιδιωτικό τομέα. Ακόμα τραβάω τα μαλλιά μου από αυτό που είδα όταν ανέλαβα να "συνεχίσω" τον προγραμματισμό σε ένα έργο χρηματοδοτούμενο από την ΕΕ.  Επίσης έχω δει πολλά αξιόλογα άτομα στο σχολείο μου και γενικότερα στον δημόσιο τομέα.

Σίγουρα υπάρχουν και εξαιρέσεις σε όλα τα παραπάνω.

Και οι δύο τομείς αντλούν εργατικό δυναμικό από την ίδια δεξαμενή...
Είναι λάθος να κρίνουμε τους εργαζόμενους με κριτήριο μόνο τον διαχωρισμό δημόσιος/ιδιωτικός.

Εκτός και αν ως δια μαγείας αύριο που θα παραιτηθώ/απολυθώ και πιάσω δουλειά ξανά σε κάποια εταιρεία παραγωγής λογισμικού θα αναβαθμιστώ ως επιστήμονας έστω και αν γράφω τον πιο βαρετό κώδικα που μπορώ να φανταστώ...

jp

Τα πιο συνηθισμένα κόμπλεξ: Κόμπλεξ ανωτερότητας.

Πολλοί άνθρωποι δίνουν στους γύρω τους με κάθε τρόπο την εικόνα της ατομικής τους ανωτερότητας και προσπαθούν μέσα από συνεχόμενες συγκρίσεις να αποδείξουν ότι είναι "οι καλύτεροι, δυνατότεροι, πλουσιότεροι, πιο πονηροί, καπάτσοι, κοινωνικοί...". Οι άνθρωποι αυτοί ξεκινούν τις κοινωνικές τους συναναστροφές προσπαθώντας να αποδείξουν ότι είναι ανώτεροι από τους υπόλοιπους και να δείξουν με κάθε τρόπο στους άλλους ότι είναι κατώτεροι. Αυτό γίνεται με τόσο κραυγαλέο τρόπο, που καθιστά τα άτομα αυτά αντιπαθητικά αλλά και πολλές φορές αντικείμενο κοροϊδίας από τον περίγυρό τους.

Γιατί όμως επιλέγει κανείς μια τέτοια στάση ζωής; Στην πραγματικότητα, αυτοί οι άνθρωποι αισθάνονται ακριβώς αντίθετα από αυτό που δείχνουν: διακατέχονται από ένα απύθμενο αίσθημα μειονεξίας και κατωτερότητας και προσπαθούν με κάθε τρόπο να μην το φανερώσουν, φτάνοντας στο άλλο άκρο. Στην πραγματικότητα δεν προσπαθούν να "πείσουν" τους άλλους ότι είναι καλύτεροι, αλλά είναι μια απόπειρα να πείσουν τον ίδιο τους τον εαυτό. Δυστυχώς, όμως, χρησιμοποιούν τον λάθος τρόπο κι έτσι δεν πετυχαίνουν το ζητούμενο, αλλά το αντίθετο: η στάση τους και οι τρόποι τους συχνά τους αποξενώνουν από τους άλλους κι έτσι δε βιώνουν την επιτυχία και την αναγνώριση που επιθυμούν.
To be aware is more important than what you wear!

Loukritia

Παράθεση από: jp στις 21 Απρ 2010, 08:13:23 ΜΜ
Τα πιο συνηθισμένα κόμπλεξ: Κόμπλεξ ανωτερότητας.

Πολλοί άνθρωποι δίνουν στους γύρω τους με κάθε τρόπο την εικόνα της ατομικής τους ανωτερότητας και προσπαθούν μέσα από συνεχόμενες συγκρίσεις να αποδείξουν ότι είναι "οι καλύτεροι, δυνατότεροι, πλουσιότεροι, πιο πονηροί, καπάτσοι, κοινωνικοί...". Οι άνθρωποι αυτοί ξεκινούν τις κοινωνικές τους συναναστροφές προσπαθώντας να αποδείξουν ότι είναι ανώτεροι από τους υπόλοιπους και να δείξουν με κάθε τρόπο στους άλλους ότι είναι κατώτεροι. Αυτό γίνεται με τόσο κραυγαλέο τρόπο, που καθιστά τα άτομα αυτά αντιπαθητικά αλλά και πολλές φορές αντικείμενο κοροϊδίας από τον περίγυρό τους.

Γιατί όμως επιλέγει κανείς μια τέτοια στάση ζωής; Στην πραγματικότητα, αυτοί οι άνθρωποι αισθάνονται ακριβώς αντίθετα από αυτό που δείχνουν: διακατέχονται από ένα απύθμενο αίσθημα μειονεξίας και κατωτερότητας και προσπαθούν με κάθε τρόπο να μην το φανερώσουν, φτάνοντας στο άλλο άκρο. Στην πραγματικότητα δεν προσπαθούν να "πείσουν" τους άλλους ότι είναι καλύτεροι, αλλά είναι μια απόπειρα να πείσουν τον ίδιο τους τον εαυτό. Δυστυχώς, όμως, χρησιμοποιούν τον λάθος τρόπο κι έτσι δεν πετυχαίνουν το ζητούμενο, αλλά το αντίθετο: η στάση τους και οι τρόποι τους συχνά τους αποξενώνουν από τους άλλους κι έτσι δε βιώνουν την επιτυχία και την αναγνώριση που επιθυμούν.


Συμφωνώ 1000%!!!
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils ... - Louis Hector Berlioz

poursali

δεν εχει σημασια μονο αν θελεις να μαθεις κατι. πρεπει να εχεις τις βασεις.
τι λετε για αυτο:

ενα παιδι της Γ' Λυκειου ρωταει τον μαθηματικο. κυριε τι ειναι οι πρωτοι αριθμοι? και οι πυθαγορειοι γιατι ασχολουνταν τοσο πολυ με τους φιλιους?

πιστευετε οτι οσο και καλη προθεση και ορεξη να εχει ενας θεολογος θα μπορεσει να καταννοησει και να μεταλαμπαδευσει αυτη την πληροφορια;

συναδελφε (δεν ψαχνω τωρα το ονομα, αλλα θα καταλαβει ποιον εννοω) αυτος που τελειωσε πληροφορικη μπορει και να μην ηξερε να βαλει το cd απο τη σωστη πλευρα, αλλα μαλλον εχει καλυτερες βασεις για να βρει την απαντηση σε ενα ερωτημα σαν το παραπανω που να αφορα την επιστημη του.

και επειδη εχω μια φαγουρα με τους πρωτους αριθμους, λιγοι μαθηματικοι της εκπαιδευσης εχουν ασχοληθει οσο εγω, αλλα παρα το μερακι και την ορεξη μου αυτη δεν θα τολμουσα ποτε να ισχυριστω οτι θα εκανα καλυτερο μαθημα απο αυτον αν και η συγγενεια μας με τα μαθηματικα ειναι αρκετα στενη.... αληθεια αυτη τη συγγενεια μας την εχουν υποψη τους ολοι νομιζετε?

θα εκπλαγειτε ορισμενοι αν βαζαμε στα σχολεια μια ψηφοφορια αν το μαθημα της Πληροφορικης στο Γυμνασιο θα επρεπε να ειναι καθαρα προετοιμασια για ECDL. (οχι εδω στο στεκι, αλλα στον μαχιμο εκπαιδευτικο που αυτη τη στιγμη διδασκει στο γυμνασιο)

ΥΓ: μην θεωρηθει οτι διχαζω τον κλαδο μας. ξερω ποια ειναι η πραγματικοτητα και ποιο ειναι το συμφερον του κλαδου μας. αλλα δεν θα ηθελα αυτο που κανανε σε μας καποιοι για πολιτικους λογους να θεωρηθει και λογικο και θεμιτο.
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

Antigonh


Laertis

Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

dim


Νίκος Αδαμόπουλος

Είχα σκοπό να γράψω πολύ περισσότερα, αλλά ήδη έχω καλυφθεί σε μεγάλο βαθμό από τους συναδέλφους...

Κ. Παπαϊωάννου από τη μια λέτε ότι δεν θέλετε να θίξετε, παρόλα αυτά το κάνετε... Αν το κάνετε ηθελημένα τότε πραγματικά δεν καταλαβαίνω το λόγο... Αν όχι, τότε προφανώς θα έχετε καταλάβει ότι κάτι δεν πάει καλά στον τρόπο που εκφράζετε τις απόψεις σας, γεγονός όμως αδικαιολόγητο για σωστούς και άξιους επαγγελματίες που εκτός από τις γνώσεις θα πρέπει να έχουν ικανότητες και στην επικοινωνία.

Επειδή από το βιογραφικό σας αλλά και επειδή δηλώνετε Υπεύθυνος Ανάπτυξης στην εταιρία βγάζω το συμπέρασμα ότι δεν μπορεί να είστε δημόσιος υπάλληλος εκπαιδευτικός πληροφορικής, θα ήθελα να σας κάνω μερικές ερωτήσεις ώστε να καταλάβω το λόγο που γραφτήκατε στο Στέκι των Εκπαιδευτικών Πληροφορικής:

1. Επειδή οι σχολές πληροφορικής δεν είναι καθηγητικές αυτό συνεπάγεται ότι όποιος έχει πτυχίο πληροφορικής δεν σημαίνει αυτόματα ότι είναι καθηγητής... Ωστόσο, στο υπό έκδοση DVD για την ΑΕΠΠ υπογράφετε ως Καθηγητής Πληροφορικής. Ρωτάω λοιπόν: το μάθημα ΑΕΠΠ το διδάσκετε; Αν ναι πώς; Σε ιδιαίτερα ή σε φροντιστήριο;

2. Αν η εταιρία σας πηγαίνει καλά ποιος είναι ο λόγος που ασχολείστε με την ΑΕΠΠ; Από χόμπυ; Αν δεν πηγαίνει καλά τότε για ποιο λόγο (αφού εσείς είστε άξιος επαγγελματίας); Μήπως κι άλλοι προβληματίστηκαν για το μέλλον τους και έκαναν τις επιλογές τους χωρίς να σημαίνει ότι δεν είναι άξιοι;

3. Αν όντως είστε καθηγητής πληροφορικής, αλλά μη διορισμένος, θα θελήσετε να διοριστείτε;

4. Αν στο 3 η απάντηση είναι όχι, τότε για ποιο λόγο; α) Είναι λίγα τα λεφτά; β) Το θεωρείτε υποτιμητικό; γ) Δεν υπάρχουν προοπτικές εξέλιξης; δ) Φοβάστε ότι δεν θα μπορείτε να παρακολουθείτε τις εξελίξεις της επιστήμης; ε) ...  Μήπως τότε δεν υπάρχει λόγος να σπαταλάτε το χρόνο σας με την ΑΕΠΠ; Βέβαια αν η επιλογή σας είναι ιδεολογική, επειδή αυτά τα έχουμε ακούσει από πολλούς, που στο τέλος διορίστηκαν σε σχολεία, σε νομαρχίες, σε πανεπιστήμια, κλπ, ... να είμαστε καλά... εδώ θα είμαστε... κι ας αφήσουμε το μέλλον να δείξει!

5. Αν στο 3 η απάντηση είναι ναι, τότε θα σας άρεσε, αφού θα είχατε διοριστεί, να ερχόταν κάποιος από το πουθενά και να σας έλεγε με ύφος ότι: "αφού είσαι δημόσιος υπάλληλος τότε μάλλον είσαι μέτριος, γιατί αλλιώς αφού κανείς δεν σε κρατάει με το ζόρι τότε δώσε παραίτηση και δοκίμασε τις δυνατότητές σου στον ιδιωτικό τομέα για να καταλάβεις μέσα σε 1 εβδομάδα πόσο λίγος είσαι". Και όταν, αφού πεισμώνατε και θα τον παίρνατε στα σοβαρά, δηλώνατε παραίτηση για να του αποδείξετε ότι κάνει λάθος, τότε πώς θα κρίνατε να διοριζόταν αυτός στη θέση που θα αφήνατε;

sdancer75

Παράθεση από: pgrontas στις 21 Απρ 2010, 07:17:33 ΜΜ

Τέλος, αν δούλευα σε εταιρεία και προσελάμβανα κάποιον χωρίς πτυχίο ή με άσχετο πτυχίο να μου γράφει κώδικα, μάλλον οι μέρες μου στην εταιρεία θα είχαν τελειώσει προτού αυτός προλάβει να μου δείξει την αξία του.


Εσένα τελικά το πτυχίο σου κάνει αυτό το click ε? Να ανοίξεις τότε μια επιχείρηση (αν έχεις τα κότσια δηλαδή) και  να προσλάβεις ανθρώπους με μόνο γνώμονα τα τυπικά τους προσόντα δηλαδή το(α) πτυχίο(α) και να τους πληρώνεις από τη δική σου τσέπη. Σε 1 εβδομάδα σε βλέπω να φεύγεις νύχτα.

Αν γνώριζες έστω και λίγο, δεν θα έλεγες τίποτε από τα παραπάνω. Δεν έχει νόημα εξάλλου αυτήν η συζήτηση, εκπέμπουμε σε διαφορετικά μήκη κύματος. Όπως φαίνεται, όλα είναι καλώς καμωμένα και μη μου τους κύκλους τάραττε. Ας μείνουμε λοιπόν στα τετριμμένα και στη βοήθεια που μπορεί να προσφέρει ο καθένας από εμάς στο φόρουμ.
G. Papaioannou

evry


Το να τελειώσεις μια δύσκολη και σοβαρή σχολή πληροφορικής είναι πολύ δύσκολο
Το να υποβαθμίζεις αυτούς που το κατάφεραν επειδή εσύ δεν μπόρεσες είναι πολύ εύκολο

Παράθεση από: sdancer75 στις 22 Απρ 2010, 11:16:26 ΠΜ
Εσένα τελικά το πτυχίο σου κάνει αυτό το click ε? Να ανοίξεις τότε μια επιχείρηση (αν έχεις τα κότσια δηλαδή) και  να προσλάβεις ανθρώπους με μόνο γνώμονα τα τυπικά τους προσόντα δηλαδή το(α) πτυχίο(α) και να τους πληρώνεις από τη δική σου τσέπη. Σε 1 εβδομάδα σε βλέπω να φεύγεις νύχτα.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

pgrontas

Παράθεση από: sdancer75 στις 22 Απρ 2010, 11:16:26 ΠΜ
Εσένα τελικά το πτυχίο σου κάνει αυτό το click ε? Να ανοίξεις τότε μια επιχείρηση (αν έχεις τα κότσια δηλαδή) και  να προσλάβεις ανθρώπους με μόνο γνώμονα τα τυπικά τους προσόντα δηλαδή το(α) πτυχίο(α) και να τους πληρώνεις από τη δική σου τσέπη. Σε 1 εβδομάδα σε βλέπω να φεύγεις νύχτα.

Αν γνώριζες έστω και λίγο, δεν θα έλεγες τίποτε από τα παραπάνω. Δεν έχει νόημα εξάλλου αυτήν η συζήτηση, εκπέμπουμε σε διαφορετικά μήκη κύματος. Όπως φαίνεται, όλα είναι καλώς καμωμένα και μη μου τους κύκλους τάραττε. Ας μείνουμε λοιπόν στα τετριμμένα και στη βοήθεια που μπορεί να προσφέρει ο καθένας από εμάς στο φόρουμ.
Δεν μπορώ να καταλάβω το εξής:
Αφου δεν δίνεις αξία στα πτυχία γιατί μας έχεις μοστράρει τους τίτλους σου (BEng, MSc); Μήπως αντιφάσκεις;
Πόσοι από εδώ το έχουν κάνει;
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

sdancer75

Παράθεση από: pgrontas στις 22 Απρ 2010, 11:23:39 ΠΜ
Δεν μπορώ να καταλάβω το εξής:
Αφου δεν δίνεις αξία στα πτυχία γιατί μας έχεις μοστράρει τους τίτλους σου (BEng, MSc); Μήπως αντιφάσκεις;
Πόσοι από εδώ το έχουν κάνει;

Τελευταία απάντηση για το όλο θέμα . Το έκανα για τους κομπλεξικούς που θα πουν με την πρώτη ευκαιρία (και ήδη το έκαναν αν θα διαβάσεις τα post) ότι όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια όπως λέει και ο Αίσωπος. Δεν πειράζει αν δεν σας αρέσει μια διαφορετική άποψη από αυτήν που πιστεύουν  οι περισσότεροι από εσάς, και ειδικά από κάποιον που ανήκει στο σινάφι σας ( αυτό και αν θα πει trojan horse ε ?), ρωτήστε όλη τη κοινωνία (όχι τον μπαμπά και τη μαμά γιατί σίγουρα θα είναι πολύ υπερήφανοι -και ίσως καλά κάνουν- για το καμάρι τους που έγινε  a real teacher) για να μάθετε την αλήθεια, δεν μπορεί να κάνει λάθος ο λαός έτσι δεν είναι ? Αν πάλι δεν σας βολεύει αυτό το επιχείρημα τότε ίσως τα στατιστικά ? Αν και πάλι όχι δεν γνωρίζω άλλο επιχείρημα απλά game over.

Γνωρίζετε γιατί είμαστε ο Νο1 στόχος όλων ? Αν όχι ίσως θα έχετε ακούει το ανέκδοτο. Τι θέλεις παιδί μου να κάνεις όταν μεγαλώσεις ? Πυροσβέστης το χειμώνα και δάσκαλος το καλοκαίρι !! Πλάκα κάνω. Τελειώνω κάνοντας shut down στα post γιατί έχω και δουλειά που πρέπει να κάνω. Καλή συνέχεια σε όλους και συγνώμη αν στενοχώρησα κάποιους, ήμουν απλά ο εαυτός μου !

ΥΓ : Τα βγάζω όλα τώρα.
G. Papaioannou

jp

Sir Papaioannou αν σε συνάδελφο μιλάτε έτσι (με υφάκι και έπαρση) σε μαθητές που κάνουν λάθη τι κάνετε; Τους βρίζετε, τους δέρνετε ή και τα δύο;
To be aware is more important than what you wear!

poursali

α, καλα... ερχεται απο το πουθενα και κρινει ανθρωπους που δεν γνωριζει με κριτηρια που μονο αυτος καταλαβαινει και με εγωισμο που δεν εχει προηγουμενο... προφανως αυτο σημαινει real teacher.
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ