Η τελική εξεταστέα ύλη

Ξεκίνησε από tdrivas, 09 Απρ 2020, 09:28:20 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Άρης Κεσογλίδης

Παράθεση από: evry στις 10 Απρ 2020, 03:55:54 ΜΜ
Για να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα:
1) Το μάθημα της Β' είναι γενικής παιδείας, δεν είναι μάθημα κατεύθυνσης.
2) Είναι μονόωρο
3) Το παρακολουθούν όλοι οι μαθητές και όχι μόνο αυτοί που θα το δώσουν στην Γ Λυκείου

Αν λοιπόν κάποιος νομίζει ότι σε τάξη 25-28 μαθητών από τους οποίους η πλειοψηφία δεν θα δώσει ΑΕΠΠ και δεν ενδιαφέρεται καθόλου για το μάθημα, θα μπει και θα φτάσει πίνακες, τι να πω, μάλλον είναι βαθιά νυχτωμένος.

Αυτό σημαίνει λοιπόν ότι στην αρχή της Γ' λυκείου, 15 Σεπτεμβρίου, (πρέπει να) ξεκινούν τα σχολεία την ύλη από το μηδέν .

Εμένα γιατί τα παιδιά μου λένε ότι σε 2 μαθήματα τους πηγαίνουν στην Δομή Επανάληψης; (!)

Και αν ξεκινήσει η ύλη από το μηδέν, πώς θα καλυφθεί ΟΛΗ μέχρι τέλος Μαρτίου;
Ακόμη και με 7ωρο, μου φαίνεται υπερβολικό...
Άρης Κεσογλίδης
Μαθηματικός
Μεταπτυχιακό στη "Θεωρητική Πληροφορική και Θεωρία Συστημάτων και Ελέγχου"

petrosp13

Παράθεση από: evry στις 10 Απρ 2020, 03:55:54 ΜΜ
Μάλιστα, πάλι οι καθηγητές των σχολείων φταίνε δηλαδή.
Για να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα:
1) Το μάθημα της Β' είναι γενικής παιδείας, δεν είναι μάθημα κατεύθυνσης.
2) Είναι μονόωρο
3) Το παρακολουθούν όλοι οι μαθητές και όχι μόνο αυτοί που θα το δώσουν στην Γ Λυκείου

Αν λοιπόν κάποιος νομίζει ότι σε τάξη 25-28 μαθητών από τους οποίους η πλειοψηφία δεν θα δώσει ΑΕΠΠ και δεν ενδιαφέρεται καθόλου για το μάθημα, θα μπει και θα φτάσει πίνακες, τι να πω, μάλλον είναι βαθιά νυχτωμένος.


Δεν θεωρεί κάποιος ότι θα πρέπει να φτάσει κάποιος στους Πίνακες στο μάθημα της Β, αλλά θεωρώ ότι είναι απίστευτο να ακούει κάποιος στην Γ για πρώτη φορά τι είναι η μεταβλητή, τι ακριβώς εκτελεί η εντολή ΔΙΑΒΑΣΕ, ΓΡΑΨΕ, να μπορεί να κάνει διάγραμμα μια απλή δομή επιλογής κτλ
Οι περισσότεροι (αν όχι όλοι) οι μαθητές έρχονται με μηδενικό υπόβαθρο στην Γ
Και ναι, δυστυχώς είναι συνηθισμένο να μπαίνουν στην δομή επανάληψης στο σχολείο στις αρχές Οκτώβρη
Όταν δεν ξέρουν καν τι είναι η μεταβλητή
Και μάλιστα με τον ίδιο καθηγητή που τους δίδασκε και στην Β και θεωρεί (μάλλον) ότι κάλυψε επαρκώς τα προηγούμενα
Κάπως έτσι φτάσαμε να αφαιρούνται μόνο 28 από τις 156 διδακτικές ώρες τελικά

ΥΓ. Υπάρχει κι ένας άλλος μικρότερος κίνδυνος. Αν καθίσει κάποιος τρίτος και παρατηρήσει ότι οι καθηγητές Πληροφορικής προχώρησαν την ύλη πολύ περισσότερο από τους υπόλοιπους, πολύ εύκολα θα θεωρήσει ότι οι 7 ώρες είναι πολλές για ένα τόσο εύκολο μάθημα...  Στο ΑΟΘ έβγαλαν 3 από τα 8 κεφάλαια. Δεν πάει αναλογικά σε ώρες, αλλά σίγουρα η μείωση είναι διπλάσια από την δική μας. Μήπως βγάζουμε τα ματάκια μας μόνοι μας;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

ολγα

#47
O.K. εγώ αν θέλω βγάζω την ύλη μέχρι 28η Οκτωβρίου! :D

Το θέμα δεν είναι να βγει η ύλη απλά, αλλά και το πώς. Είναι σωστό να τελειώσει κανείς την ύλη νωρίς για να πει μόνο και μόνο ότι την τελείωσε;

Από συζητήσεις ξέρω ότι υπάρχουν σχολεία που δεν έχουν ολοκληρώσει την ύλη (όχι το δικό μου).
Γιατί το υπουργείο δεν έλαβε υπόψη του ό,τι δήλωσαν τα σχολεία;
Πότε και πώς άραγε θα καλύψουν την ύλη αυτά τα σχολεία;

Υπάρχουν σχολεία που έκλεισαν από αρχές Μαρτίου και άλλα που έχασαν πολλές μέρες διδασκαλίας λόγω καταλήψεων. (και ξαναλέω όχι το δικό μου)

Με ποια λογική αφαιρούνται τα τελευταία; Άραγε ποια είναι τα τελευταία; Οι οδηγίες λένε:

μπλα μπλα μπλα ....
Ο ανωτέρω χρονοπρογραμματισμός και η ροή της διδασκαλίας προτείνονται ενδεικτικά. Οι
εκπαιδευτικοί, ανάλογα με τις ανάγκες των μαθητών και των μαθητριών τους, να προβούν σε
εκείνες τις αλλαγές που επιβάλλονται για την ορθότερη επίτευξη των στόχων του μαθήματος.

evry

#48
Παράθεση από: petrosp13 στις 10 Απρ 2020, 06:27:24 ΜΜ
Οι περισσότεροι (αν όχι όλοι) οι μαθητές έρχονται με μηδενικό υπόβαθρο στην Γ
Και ποιος φταίει? Μη μου πεις, οι καθηγητές έτσι?

Παράθεση
Και ναι, δυστυχώς είναι συνηθισμένο να μπαίνουν στην δομή επανάληψης στο σχολείο στις αρχές Οκτώβρη
Όταν δεν ξέρουν καν τι είναι η μεταβλητή
Πάλι οι καθηγητές φταίνε. Μα τι σου είναι αυτοί οι καθηγητές των (δημόσιων?) σχολείων.

Προσοχή!! Ακολουθεί σοβαρό επιχείρημα
Παράθεση
Και μάλιστα με τον ίδιο καθηγητή που τους δίδασκε και στην Β και θεωρεί (μάλλον) ότι κάλυψε επαρκώς τα προηγούμενα
Επειδή λοιπόν υπάρχει ένας καθηγητής που  έχει αυτή τη συμπεριφορά ==> όλοι οι καθηγητές σχολείων συμπεριφέρονται έτσι ==>
Παράθεση
Κάπως έτσι φτάσαμε να αφαιρούνται μόνο 28 από τις 156 διδακτικές ώρες τελικά
Δηλαδή οι καθηγητές των σχολείων φταίνε για την περικοπή της ύλης!!!!
Μιλάμε για πολύ λογικά επιχειρήματα έτσι?

Παράθεση από: Άρης Κεσογλίδης στις 10 Απρ 2020, 06:02:06 ΜΜ
Εμένα γιατί τα παιδιά μου λένε ότι σε 2 μαθήματα τους πηγαίνουν στην Δομή Επανάληψης; (!)
Μάλλον οι μαθητές σου θα έχουν τον ίδιο καθηγητή με αυτόν που έχουν και οι μαθητές του petrosp13 ή όλοι οι καθηγητές σχολείων μπαίνουν από το 2ο μάθημα στη δομή επανάληψης

Παράθεση
Και αν ξεκινήσει η ύλη από το μηδέν, πώς θα καλυφθεί ΟΛΗ μέχρι τέλος Μαρτίου;
Ακόμη και με 7ωρο, μου φαίνεται υπερβολικό...
Ας μιλήσουμε για αυτό
Διότι καλή η πλάκα, αλλά ας δούμε λίγο τα νούμερα:
Στο σχολείο οι μαθητές διδάσκονται 7 ώρες την εβδομάδα, ενώ πέρυσι διδάσκονταν 2, που σημαίνει ότι οι ώρες  ύπερτριπλασιάστηκαν.
Στο φροντιστήριο διδάσκονται 2-3 ώρες την εβδομάδα ( σε κάποια φροντιστήρια κάνουν ακόμα 2 ώρες)
Έχουμε 1 μήνας = 4 εβδομάδες
Από Σεπτέμβριο μέχρι και 11 Μαρτίου ας πούμε ότι είναι 5 και 1/2 μήνες αλλά αφαιρώ αργίες και διακοπές και μένουν 5 μήνες x 4 εβδομάδες (αφού ένας μήνας δεν έχει ακριβώς 4 εβδομάδες, αλλά παραπάνω).

Έχουμε
Σχολείο:                                    5 μήνες x 4 εβδομάδες x 7 ώρες = 140 ώρες
Φροντιστήριο (στην καλύτερη) :  5 μήνες x 4 εβδομάδες x 3 ώρες = 60 ώρες

140 ώρες οι μεν , 60 ώρες οι δε
Και ρωτάω τώρα
Ποιοι διδάσκουν επιφανειακά, ποιοι βιάζονται και ποιοι τρέχουν την ύλη?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Λαμπράκης Μανώλης

Παράθεση από: evry στις 10 Απρ 2020, 10:12:49 ΜΜ
Και ποιος φταίει? Μη μου πεις, οι καθηγητές έτσι?
Πάλι οι καθηγητές φταίνε. Μα τι σου είναι αυτοί οι καθηγητές των (δημόσιων?) σχολείων. Να τα περιμένουν όλα από τους σούπερ καθηγητές των φροντιστηρίων με τη σούπερ μεταδοτικότητα, οι οποίοι καταφέρνουν να βγάλουν νωρίτερα την ίδια ύλη με τις μισές ώρες!!!

Ποιοι διδάσκουν επιφανειακά, ποιοι βιάζονται και ποιοι τρέχουν την ύλη?



Ευριπίδη, θεωρείς τα σχόλια αυτά στη σωστή κατεύθυνση ?? εμένα προσωπικά (δε νομίζω να σε ενδιαφέρει ιδιαίτερα η άποψη μου) μου φαίνονται προσβλητικά ... όντας ΣΟΥΠΕΡ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ φροντιστηρίου που βγάζω την ύλη τρέχοντας και επιφανειακά μιλάω ... δεν ήξερα πως είχαμε τέτοιες ιδιότητες .. χεχε .. μάλιστα ..

Άρης Κεσογλίδης

Παράθεση από: evry στις 10 Απρ 2020, 10:12:49 ΜΜ
Στο σχολείο οι μαθητές διδάσκονται 7 ώρες την εβδομάδα, ενώ πέρυσι διδάσκονταν 2, που σημαίνει ότι οι ώρες  ύπερτριπλασιάστηκαν.
Στο φροντιστήριο διδάσκονται 2-3 ώρες την εβδομάδα ( σε κάποια φροντιστήρια κάνουν ακόμα 2 ώρες)
Έχουμε 1 μήνας = 4 εβδομάδες
Από Σεπτέμβριο μέχρι και 11 Μαρτίου ας πούμε ότι είναι 5 και 1/2 μήνες αλλά αφαιρώ αργίες και διακοπές και μένουν 5 μήνες x 4 εβδομάδες (αφού ένας μήνας δεν έχει ακριβώς 4 εβδομάδες, αλλά παραπάνω).

Έχουμε
Σχολείο:                                    5 μήνες x 4 εβδομάδες x 7 ώρες = 140 ώρες
Φροντιστήριο (στην καλύτερη) :  5 μήνες x 4 εβδομάδες x 3 ώρες = 60 ώρες

140 ώρες οι μεν , 60 ώρες οι δε
Και ρωτάω τώρα
Ποιοι διδάσκουν επιφανειακά, ποιοι βιάζονται και ποιοι τρέχουν την ύλη?

Ωραίες οι πράξεις, αλλά δεν έχουν καμία σχέση με το αποτέλεσμα που θέλουμε να μελετήσουμε.

Τι πάμε να συγκρίνουμε;
Ώρες διδασκαλίας σχολείου με 20-25 άτομα και να γίνεται μπάχαλο , με ώρες φροντιστηρίου με 4-5 άτομα στο τμήμα;;

Γιατί εμένα μου λένε ότι οι καθηγητές τους στο σχολείο τους κάνουν 2-3 ασκήσεις στο 2ωρο μαθήματος , και ότι δεν καταλαβαίνει και κανένας τίποτα,  όταν εγώ μπορώ να δείξω με τον προτζέκτορα 5-10 ασκήσεις στην 1 ώρα;
Και πάλι , αναγκάζομαι να λέω τα ίδια πράγματα ξανά και ξανά, γιατί δεν κάνουν καθόλου κατανόηση στο σχολείο.
Και δεν τυχαίνει μόνο σ' εμένα... Ούτε μιλάμε μόνο για ένα σχολείο...
Αυτό βέβαια έχει να κάνει με τον κάθε καθηγητή, είτε είναι στο σχολείο, είτε στο φροντιστήριο.
Μακάρι εσύ Ευριπίδη να κάνεις πολύ καλή δουλειά, και να σε προσέχουν και να προχωράς πολύ καλά, και μπράβο σου.
Στα υπόλοιπα όμως τι γίνεται;
Αφού κι εσύ ο ίδιος είπες ότι καταλαβαίνεις ότι από την Β' λυκείου δεν παίρνουν τίποτα .

Ναι, οι ώρες υπερ-τριπλασιάστηκαν, αλλά μεγάλωσε και η ύλη.
Και δεν είναι το πρόβλημα μετά από αρκετές εβδομάδες ότι προχωρούν γρήγορα...
Όπως ακριβώς είπε και ο @pgrontas , από τις πρώτες κιόλας εβδομάδες, οι ίδιοι οι καθηγητές που είχαν το τμήμα την προηγούμενη χρονιά και δεν έδωσαν σε κανέναν να καταλάβει κάτι, θεωρούν ότι είναι έτοιμοι να προχωρήσουν γρήγορα στα επόμενα...

Και τελικά ποιο είναι το επιχείρημα για την τόσο μικρή μείωση της ύλης στην Πληροφορική;;
Έχουμε την πιο διάσπαρτη ύλη, με κομμάτια αντικρουόμενα, με αντιφάσεις των παραγράφων και ελλείψεις που εδώ τις συζητάμε χρόνια (και νομίζουμε ότι και τα παιδιά τα πιάνουν αμέσως...), με διχογνωμίες ακόμα και στα νέα κεφάλαια που μπήκαν (ασκήσεις με Στοίβα και Ουρά), και τώρα που μπορούσαν να κοπούν κάποια τέτοια κομμάτια, δεν έγινε...

Σε αναλογία με τα Μαθηματικά που βγήκε ολόκληρο το κεφάλαιο των Ολοκληρωμάτων (και άλλες 3 παράγραφοι!), έπρεπε να είχε βγει εκτός στην Πληροφορική ολόκληρο το κεφάλαιο των Υποπρογραμμάτων.

Γιατί στο ΑΟΘ βγήκε όλη η νέα ύλη εκτός και στην Πληροφορική τόσο λίγα;;
Συμφωνώ απόλυτα με τον @pgrontas και τον @petrosp13 .
Άρης Κεσογλίδης
Μαθηματικός
Μεταπτυχιακό στη "Θεωρητική Πληροφορική και Θεωρία Συστημάτων και Ελέγχου"

evry

Με ενδιαφέρει η άποψη όλων των συναδέλφων που μπαίνουν εδώ και συνεισφέρουν όπως εσύ.
Τελευταία όμως βλέπω να δημιουργείται ένα κλίμα να τα φορτώσουμε όλα στους καθηγητές των σχολείων, με αποκορύφωμα τα τελευταία σχόλια από τα οποία αφήνεται να εννοηθεί ότι για τη μικρή μείωση της ύλης φταίνε οι καθηγητές των σχολείων επειδή λέει έτρεχαν, και όχι το υπουργείο (βλέπε ΙΕΠ) που αποφάσισε έτσι.
Αυτά τα μειωτικά για τους εκπαιδευτικούς σχόλια από εδώ και στο εξής θα λαμβάνουν και την κατάλληλη απάντηση.

Παράθεση από: Λαμπράκης Μανώλης στις 10 Απρ 2020, 11:18:17 ΜΜ
Ευριπίδη, θεωρείς τα σχόλια αυτά στη σωστή κατεύθυνση ?? εμένα προσωπικά (δε νομίζω να σε ενδιαφέρει ιδιαίτερα η άποψη μου) μου φαίνονται προσβλητικά ... όντας ΣΟΥΠΕΡ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ φροντιστηρίου που βγάζω την ύλη τρέχοντας και επιφανειακά μιλάω ... δεν ήξερα πως είχαμε τέτοιες ιδιότητες .. χεχε .. μάλιστα ..
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

petrosp13

Παράθεση από: evry στις 10 Απρ 2020, 10:12:49 ΜΜ
Και ποιος φταίει? Μη μου πεις, οι καθηγητές έτσι?
Πάλι οι καθηγητές φταίνε. Μα τι σου είναι αυτοί οι καθηγητές των (δημόσιων?) σχολείων. Να τα περιμένουν όλα από τους σούπερ καθηγητές των φροντιστηρίων με τη σούπερ μεταδοτικότητα, οι οποίοι καταφέρνουν να βγάλουν νωρίτερα την ίδια ύλη με τις μισές ώρες!!!

Προσοχή!! Ακολουθεί σοβαρό επιχείρημαΕπειδή λοιπόν υπάρχει ένας καθηγητής που  έχει αυτή τη συμπεριφορά ==> όλοι οι καθηγητές σχολείων συμπεριφέρονται έτσι ==>Δηλαδή οι καθηγητές των σχολείων φταίνε για την περικοπή της ύλης!!!!
Μιλάμε για πολύ λογικά επιχειρήματα έτσι?
Μάλλον οι μαθητές σου θα έχουν τον ίδιο καθηγητή με αυτόν που έχουν και οι μαθητές του petrosp13 ή όλοι οι καθηγητές σχολείων μπαίνουν από το 2ο μάθημα στη δομή επανάληψης
Ας μιλήσουμε για αυτό
Διότι καλή η πλάκα, αλλά ας δούμε λίγο τα νούμερα:
Στο σχολείο οι μαθητές διδάσκονται 7 ώρες την εβδομάδα, ενώ πέρυσι διδάσκονταν 2, που σημαίνει ότι οι ώρες  ύπερτριπλασιάστηκαν.
Στο φροντιστήριο διδάσκονται 2-3 ώρες την εβδομάδα ( σε κάποια φροντιστήρια κάνουν ακόμα 2 ώρες)
Έχουμε 1 μήνας = 4 εβδομάδες
Από Σεπτέμβριο μέχρι και 11 Μαρτίου ας πούμε ότι είναι 5 και 1/2 μήνες αλλά αφαιρώ αργίες και διακοπές και μένουν 5 μήνες x 4 εβδομάδες (αφού ένας μήνας δεν έχει ακριβώς 4 εβδομάδες, αλλά παραπάνω).

Έχουμε
Σχολείο:                                    5 μήνες x 4 εβδομάδες x 7 ώρες = 140 ώρες
Φροντιστήριο (στην καλύτερη) :  5 μήνες x 4 εβδομάδες x 3 ώρες = 60 ώρες

140 ώρες οι μεν , 60 ώρες οι δε
Και ρωτάω τώρα
Ποιοι διδάσκουν επιφανειακά, ποιοι βιάζονται και ποιοι τρέχουν την ύλη?


Δεν ξέρω από πού προκύπτει τόση ένταση ειλικρινά
Θεωρώ αποτυχία να μην μπορέσω να διδάξω ακόμα και σε αδιάφορους μαθητές 5 απλές έννοιες Πληροφορικής σε ένα τόσο χαλαρό μάθημα, έστω και σαν παιχνίδι
Μπορεί τα παιδιά να μην ενδιαφέρονται γιατί δεν είναι η κατεύθυνση τους, αλλά το μάθημα είναι Πληροφορική, μάλλον το πιο ενδιαφέρον μάθημα για τα περισσότερα
Αν κάποιος δεν καταφέρνει να κινήσει το ενδιαφέρον μαθητών πάνω στο αντικείμενο της Πληροφορικής, σε μάθημα που δεν έχει κανένα άγχος, τότε δεν νομίζω ότι οι μαθητές έχουν την μεγαλύτερη ευθύνη
Και νομίζω ότι ήμουν σαφής
Δεν ζητώ να μάθουν να κάνουν ταξινόμηση σε δισδιάστατο στην Β Λυκείου, αλλά ζητώ να έχουν καταλάβει ποιος είναι ο χρήστης, γιατί γράφουμε προγράμματα, πώς δίνει ο χρήστης δεδομένα, να έχουν δει 5-10 προγράμματα στο εργαστήριο για να καταλάβουν γιατί μιλάμε
Δεν γενικεύω και δεν γενίκευσα ΠΟΤΕ ότι όλοι οι καθηγητές των σχολείων είναι έτσι
Απλά στα φροντιστήρια έχουμε την δυνατότητα να μιλάμε καθημερινά με παιδιά που πηγαίνουν σε πολλά και διαφορετικά σχολεία και τα συμπεράσματα που έδωσα είναι αποδεκτά σε πολλούς από εμάς:
-Τα περισσότερα παιδιά έρχονται εντελώς απροετοίμαστα στην Γ, έχοντας κατανοήσει το απόλυτο τίποτα στην Β Λυκείου ή με μια πλήρη σύγχυση στο μυαλό τους
-Τα περισσότερα παιδιά αναφέρουν μέσα στις πρώτες εβδομάδες της Γ ότι έχουν ήδη μπει στην δομή Επανάληψης, όταν εμείς τους διδάσκουμε ακόμα τι είναι η μεταβλητή. Δεν είναι φετινό αυτό. Και δεν το λέω μόνο εγώ από ότι φαίνεται. Από αυτό συνάγεται ΑΣΦΑΛΕΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ότι η ύλη μας περικόπηκε πολύ διότι πολλοί συνάδελφοι κάνουν άλματα στην ύλη που καλύπτουν. Μπορεί να θεωρούν ότι τα κάλυψαν στην Β ή να τα κάλυψαν πραγματικά. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι αυτός δεν είναι σοβαρός λόγος που η ύλη μας είχε προχωρήσει τόσο σε  σχέση με άλλα μαθήματα.

Δεν ανέφερα πουθενά ότι οι συνάδελφοι των φροντιστηρίων είναι ικανότεροι
Πραγματικά δεν κατάλαβα από πού προέρχεται αυτή η ένταση
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Άρης Κεσογλίδης

Παράθεση από: petrosp13 στις 10 Απρ 2020, 11:44:31 ΜΜ
-Τα περισσότερα παιδιά αναφέρουν μέσα στις πρώτες εβδομάδες της Γ ότι έχουν ήδη μπει στην δομή Επανάληψης, όταν εμείς τους διδάσκουμε ακόμα τι είναι η μεταβλητή. Δεν είναι φετινό αυτό. Και δεν το λέω μόνο εγώ από ότι φαίνεται. Από αυτό συνάγεται ΑΣΦΑΛΕΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ότι η ύλη μας περικόπηκε πολύ διότι πολλοί συνάδελφοι κάνουν άλματα στην ύλη που καλύπτουν.

Σωστά Πέτρο...
(λογικά σου ξέφυγε και δεν έγραψες ένα "δεν"  , στο "η ύλη μας δεν περικόπηκε πολύ" .)
Άρης Κεσογλίδης
Μαθηματικός
Μεταπτυχιακό στη "Θεωρητική Πληροφορική και Θεωρία Συστημάτων και Ελέγχου"

Άρης Κεσογλίδης

Παράθεση από: evry στις 10 Απρ 2020, 11:43:05 ΜΜ
Με ενδιαφέρει η άποψη όλων των συναδέλφων που μπαίνουν εδώ και συνεισφέρουν όπως εσύ.
Τελευταία όμως βλέπω να δημιουργείται ένα κλίμα να τα φορτώσουμε όλα στους καθηγητές των σχολείων, με αποκορύφωμα τα τελευταία σχόλια από τα οποία αφήνεται να εννοηθεί ότι για τη μικρή μείωση της ύλης φταίνε οι καθηγητές των σχολείων επειδή λέει έτρεχαν, και όχι το υπουργείο (βλέπε ΙΕΠ) που αποφάσισε έτσι.

Αυτό που είπα και νωρίτερα για την μικρή περικοπή ύλης, είναι ότι
- 1) ΣΙΓΟΥΡΑ φταίνε αυτοί που πήραν την τελική απόφαση
- 2) λογικά φταίνε ΚΑΙ πολλοί καθηγητές (όχι όλοι, αλλά μήπως η πλειοψηφία τελικά; ) που προχωρούν έτσι γρήγορα και επιφανειακά

Μην τα παίρνεις όλα προσωπικά.
Όπως λέει κι ο Πέτρος, έχουμε κάθε χρόνο πολλούς μαθητές από διαφορετικά σχολεία και το ακούμε συνέχεια να υπάρχει αυτή η κατάσταση στα σχολεία.
Άρης Κεσογλίδης
Μαθηματικός
Μεταπτυχιακό στη "Θεωρητική Πληροφορική και Θεωρία Συστημάτων και Ελέγχου"

Λαμπράκης Μανώλης

Παράθεση από: evry στις 10 Απρ 2020, 11:43:05 ΜΜ
Με ενδιαφέρει η άποψη όλων των συναδέλφων που μπαίνουν εδώ και συνεισφέρουν όπως εσύ.
Τελευταία όμως βλέπω να δημιουργείται ένα κλίμα να τα φορτώσουμε όλα στους καθηγητές των σχολείων, με αποκορύφωμα τα τελευταία σχόλια από τα οποία αφήνεται να εννοηθεί ότι για τη μικρή μείωση της ύλης φταίνε οι καθηγητές των σχολείων επειδή λέει έτρεχαν, και όχι το υπουργείο (βλέπε ΙΕΠ) που αποφάσισε έτσι.
Αυτά τα μειωτικά για τους εκπαιδευτικούς σχόλια από εδώ και στο εξής θα λαμβάνουν και την κατάλληλη απάντηση.
Δηλαδή θα ακολουθήσεις την ίδια γραμμή με αυτά που κατηγορείς;; να αποκαλείς συναδέλφους τους οποίους λες πως εκτιμάς ΣΟΎΠΕΡ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ;;; όντως πολύ ένταση βγαίνει τελευταία... Καλά το λες πάντως, προσβλητικά σχόλια υα πρέπει να έχουν την κατάλληλη απάντηση, οπότε ας ηρεμήσουμε όλοι, είναι που είναι δύσκολη η κατάσταση

evry

Παράθεση από: Λαμπράκης Μανώλης στις 10 Απρ 2020, 11:56:45 ΜΜ
Δηλαδή θα ακολουθήσεις την ίδια γραμμή με αυτά που κατηγορείς;; να αποκαλείς συναδέλφους τους οποίους λες πως εκτιμάς ΣΟΎΠΕΡ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ;;; όντως πολύ ένταση βγαίνει τελευταία... Καλά το λες πάντως, προσβλητικά σχόλια υα πρέπει να έχουν την κατάλληλη απάντηση, οπότε ας ηρεμήσουμε όλοι, είναι που είναι δύσκολη η κατάσταση
Για πες μου Μανώλη είναι το παρακάτω προσβλητικό ή όχι? Να το πάρω προσωπικά ή όχι?
Αποτελεί δυσφήμιση σε έναν ολόκληρο κλάδο ή όχι?

Παράθεση από: Άρης Κεσογλίδης στις 10 Απρ 2020, 11:55:04 ΜΜ
2) λογικά φταίνε ΚΑΙ πολλοί καθηγητές (όχι όλοι, αλλά μήπως η πλειοψηφία τελικά; ) που προχωρούν έτσι γρήγορα και επιφανειακά

Απλά η διαφορά είναι ότι εγώ μιλάω με νούμερα και όχι με επιχειρήματα του στυλ "ξέρω κάποιον που ξέρει κάποιον" ή "οι μαθητές μου είπαν".

Όσο για την ένταση που λέτε, δεν βλέπω κάποια ένταση.
Απλά όπως είπα και πριν όταν έχετε το θράσος να δυσφημείτε έτσι έναν κλάδο θα παίρνετε απάντηση, τέλος. (προφανώς δεν αναφέρομαι σε σένα Μανώλη)

What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

pgrontas

Παράθεση από: Άρης Κεσογλίδης στις 10 Απρ 2020, 11:41:03 ΜΜ
Όπως ακριβώς είπε και ο @pgrontas , από τις πρώτες κιόλας εβδομάδες, οι ίδιοι οι καθηγητές που είχαν το τμήμα την προηγούμενη χρονιά και δεν έδωσαν σε κανέναν να καταλάβει κάτι, θεωρούν ότι είναι έτοιμοι να προχωρήσουν γρήγορα στα επόμενα.
Σε τι ακριβώς αναφέρεσαι; Γιατί εγώ είπα πως στο σχολείο συναντώ μαθητές που αν και έχουν διδαχθεί στο φροντιστήριο κάποια πράγματα δεν τα έχουν κατανοήσει στοιχειωδως.

Το point είναι ότι και οι εμείς οι καθηγητές του σχολείου συναντούμε μέσω των μαθητών μας κακούς καθηγητές από διάφορα φροντιστήρια , αλλά δεν βγαίνουμε εδώ ή αλλού να γενικευσουμε. Προσωπικά θα ήθελα να σταματήσουν και καποιοι συνάδελφοι των φροντιστήριων (όχι ολοι) που γράφουν εδώ τις εύκολες και γενικές επιθέσεις. Έχουμε γίνει μάρτυρες τέτοιων συμβάντων και παλαιότερα αλλά και τις τελευταίες εβδομάδες ειδικά.

Ας ηρεμήσουμε όλοι λοιπόν και ας σεβαστούμε τους συνομιλητές μας.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

Λαμπράκης Μανώλης

Ευρυπίδη υπάρχουν πολλοί καλοί συνάδελφοι και στον ιδιωτικό και στο δημόσιο τομέα, γιατί αυτή η διάκριση;; σε ποιον κλάδο αναφέρεσαι, μπερδεύτηκα τώρα... Σε διαφορετικό κλάδο ανήκουμε;; αν θεωρείς τα σχόλια που παραθέτεις προσβλητικά, συγνώμη αλλά κι τα δικά σου στην ίδια κατηγορία εντάσσονται...ας μην αρχίσουμε να αντιπαραθεση, όχι εγώ κι εσύ αλλά γενικότερα, γιατί δε βγαίνει κάπου νομίζω..

Άρης Κεσογλίδης

Παράθεση από: pgrontas στις 11 Απρ 2020, 12:16:06 ΠΜ
Σε τι ακριβώς αναφέρεσαι; Γιατί εγώ είπα πως στο σχολείο συναντώ μαθητές που αν και έχουν διδαχθεί στο φροντιστήριο κάποια πράγματα δεν τα έχουν κατανοήσει στοιχειωδως. 

Συγγνώμη @pgrontas, μπερδεύτηκα, ήθελα να κάνω αναφορά σε αυτά που είπε ο Πέτρος ( @petrosp13) και έγραψα το δικό σου όνομα αντί για το δικό του! :-)
Άρης Κεσογλίδης
Μαθηματικός
Μεταπτυχιακό στη "Θεωρητική Πληροφορική και Θεωρία Συστημάτων και Ελέγχου"