Συζήτηση για το 1ο θέμα

Ξεκίνησε από pgrontas, 31 Μαΐου 2007, 01:48:43 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

P.Tsiotakis

Γιατί δε γίνεται; Έτσι κι αλλιώς γίνεται αναγωγή στο 20 με στρογγυλοποίηση στο 1 δεκαδικό;;

Όμως το συλλογισμό σου (που τον έκανα και γω) τον προχώρησα. Αν κάποιος απαντήσει οτι πρέπει να γίνει με συνάρτηση :  β, δ, ε, στ (το ε είναι λάθος)

θα πάρει όλες τις μονάδες;

Μήπως κάθε απάντηση παίρνει 1 (ΜΙΑ) μονάδα και έμμεσα εξετάζονται και όσα θα έχουν ως απάντηση διαδικασία;

Παναγιώτης

greecechris

Παράθεση από: founes στις 31 Μαΐου 2007, 04:31:05 ΜΜ
ΓΕΙΑ ΣΑΣ. ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΓΡΑΦΩ ΕΔΩ. ΘΑ ΣΑΣ ΑΠΟΔΕΙΞΩ ΜΠΑΚΑΛΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑΤΙ Η ΕΙΣΑΓΩΓΗ
ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ.

ΕΣΤΩ ΟΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ. ΤΟΤΕ ΠΛΗΘΟΣ ΤΩΝ ΣΩΣΤΩΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΩΝ ΕΙΝΑΙ 4. ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ
ΟΤΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΕΙΝΑΙ 6 ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΘΕ ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΝΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ
ΜΕ 1.5 => ΑΤΟΠΟ

ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΧ 87.5/100
basika nomizw edw milame gia tin gia kai tin oso

greecechris

Παράθεση από: greecechris στις 31 Μαΐου 2007, 04:15:35 ΜΜ
Παράθεση από: ptsiotakis στις 31 Μαΐου 2007, 04:12:43 ΜΜ
Το θέμα Β.2. είναι από το τετράδιο μαθητή, αλλά δεν έπρεπε να αφήσουν το "εισαγωγή ενός δεδομένου", το οποίο δεν διαπραγματεύομαι οτι απαιτεί χρήση διαδικασίας. Το παράδειγμα που επικαλείται η Φανή :

"ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΑΑ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ:Ζ,Χ
ΑΡΧΗ
...
Χ<--ΟΟΟ(Ζ)
...
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΟΟΟ(Τ):ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ:Τ,Α
ΑΡΧΗ
ΔΙΑΒΑΣΕ Α
ΟΟΟ<--Α
ΤΕΛΟΣ_ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ"

που ουσιαστικά περνάει πλασματική παράμετρο στο υποπρόγραμμα είναι το τρωτό σημείο του συλλογισμού αυτού.

Αφού ΠΡΕΠΕΙ να περάσουμε παράμετρο, αλλά ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ αυτή είναι άχρηστη.

Η συνάρτηση δε ζητάει είσοδο από το χρήστη, ό,τι χρειάζεται το λαμβάνει από τις παραμέτρους.

Παιδιά, δεν προγραμματίζουμε εδώ, ΑΕΠΠ κάνουμε. Και σε πρόγραμμα πάντως θαρρώ οτι δεν θα ήταν καλή υλοποίηση αυτή...

Με εκτίμηση,

Τσιωτάκης Παναγιώτης
EDITED..DEN EIDA TI EIPES..NOMIZA ELEGES GIA TO THEMA TOU TOPIC...KAI EIPA SIMASIA EXEI NA DOULEUEI..EGW MILOUSA GIA OSO KAI GIA ..APO...




chris

founes

ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΘΑΝΟΤΕΡΗ Η 2Η ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΠΟΥ ΔΙΝΕΤΕ ΚΥΡΙΕ ΤΣΙΩΤΑΚΗ. ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΝΕΙ
ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΗ ΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΗΚΑ.

ΩΣΤΟΣΟ, ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΩΓΗ ΣΕ 20 ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΤΑΙ
ΕΧΕΙ ΑΡΙΣΤΑ ΤΟ 100 ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΑΚΕΡΑΙΑ (ΑΝ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΙΣΧΥΕΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΣΚΕΨΗΣ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΑ)

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΣΑΣ

Dem

η επιτροπη εβαλε τα μορια με βαση τις δικες τους απαντησεις
αυτο αμφισβητειται εδω...τα μορια δεν ειναι στανταρ..
και εγω ετσι το σκεφτηκα και δεν το βαλα αλλα συμφωνω οτι ειναι αμφισβητισιμο........
εγω πιστευω παντως οτι δεν πρεπει να χρησιμοποιουμε διαβασε στην συναρτηση αφου δεν προτεινεται...
με αυτη τη λογικη θα χρησιμοποιουσα και go to που παλι δεν προτεινεται........(!) :D

P.Tsiotakis


Ο πληθυντικός με κάνει και ντρέπομαι...

evry

Παιδιά το συγκεκριμένο θέμα δηλαδή το 1.Β.2 το έχουν πάρει αυτούσιο από το τετράδιο του μαθητή. Είναι η δραστηριότητα ΔΤ1.Β σελ 109. Δεν ξέρω αν το θυμάται κανένας αλλά είχα θίξει το θέμα πριν κάποιους μήνες σε κάποιο thread με το σκεπτικό ότι η απάντηση στην ερώτηση αν η εισαγωγή ενός δεδομένου γίνεται με συνάρτηση ή διαδικασία ήταν με συνάρτηση. Όσοι έχετε αντίρρηση μπορείτε απλά να κοιτάξετε το βιβλίο καθηγητή που έχετε και έχει τις απαντήσεις. Προφανώς η απάντηση είναι με διαδικασία. Προσέξτε όμως κάτι. Το θέμα στο τετράδιο του μαθητή έχει μέσα και την περίπτωση "Εισαγωγή τριών δεδομένων". Και όμως αυτό το ερώτημα το αφαίρεσαν, ενώ τα άλλα τα έβαλαν αυτούσια, μάλλον για να μην μπερδέψουν περισσότερο τους μαθητές.
     Πάντως σήμερα στο βαθμολογικό που έθιξα το θέμα, μια συνάδελφος (προφανώς πιο ενημερωμένη από μένα) μου είπε ότι στις διορθώσεις του βιβλίου καθηγητή που έχουν σταλεί στα σχολεία η συγκεκριμένη απάντηση έχει αλλάξει σε διαδικασία από συνάρτηση. Έχει κανείς αυτές τις διορθώσεις??
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

axi

Το ίδιο παράδειγμα χωρίς πλασματική παράμετρο.
Η συνάρτηση επιστρέφει μια τοπική μεταβλητή στο
κυρίως πρόγραμμα, η οποία καταχωρείται στο Χ.

"ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΑΑ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ:Ζ,Χ
ΑΡΧΗ
...
Χ<--ΟΟΟ()
...
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΟΟΟ():ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ:Α
ΑΡΧΗ
ΔΙΑΒΑΣΕ Α
ΟΟΟ<--Α
ΤΕΛΟΣ_ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ"

P.Tsiotakis


Ευρυπίδη, θεωρείς οτι στέλνονται τα βιβλία καθηγητή στα σχολεία;; ;D

ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ σε μια συνάρτηση να μην έχει παραμέτρους εισόδου. Σε μια διαδικασία επιτρέπεται (το περίμενα φέτος ως σωστό λάθος) και το λέει ξεκάθαρα το βιβλίο

Παναγιώτης

gouvasg

Συνάδελφοι Καλησπέρα,

Οσον αφορά το Β2α: νομίζω ότι είναι η πρώτη φορά που βάζουν θέμα το οποίο έρχεται σε αντίθεση με ΟΛΕΣ τις γλώσσες προγραμματισμού...
        Το οτι συνήθως περπατάω δεν σημαίνει οτι δεν χοροπηδάω κι όλας. Οταν λοιπόν λέμε οτι μια συνάρτηση χρησιμοποιείται για μπλα, μπλα ΔΕΝ σημαίνει οτι δεν μπορώ να κάνω και όλα τα υπόλοιπα.
... και φυσικά θα υποθέταμε οτι μπορούμε να κάνουμε και όλα τα υπόλοιπα αν το βιβλίο στη σελ 211, στη Λύση του παραδείγματος του βιβλίου αιτιολογει για τη χρήση διαδικασίας επειδή πρέπει να γίνει εισαγωγή δεδομένων.
Αφού λοιπόν το βιβλίο έστω και έμεσα το αναφέρει ας πούμε οτι δεν μπορούμε να κάνουμε αλλιώς.

Ας πούμε επίσης οτι ξεχνάμε τα όσα ξέρουμε και πάμε με το γράμμα του βιβλίου να δούμε και το β2γ
Πρόγραμμα Τα_ξέχασα_όλα
Μεταβλητές
  Ακέραιες: α,β,γ,δ,ε,δύο_μικρότεροι

ΑΡΧΗ
διάβασε α,β,γ,δ,ε
δύο_μικρότεροι<-- ΣΥΝΑΡΤΗΣ(α,β,γ,δ,ε)

επέλεξε δύο_μικρότεροι

περίπτωση 1
εμφάνισε "οι δύο μικρότεροι είναι", α,β
περίπτωση 2
εμφάνισε "οι δύο μικρότεροι είναι", α,γ
περίπτωση 3
εμφάνισε "οι δύο μικρότεροι είναι", α,δ
περίπτωση 4
εμφάνισε "οι δύο μικρότεροι είναι", α,ε
περίπτωση 5
εμφάνισε "οι δύο μικρότεροι είναι", β,γ
περίπτωση 6
εμφάνισε "οι δύο μικρότεροι είναι", β,δ
περίπτωση 7
εμφάνισε "οι δύο μικρότεροι είναι", β,ε
περίπτωση 8
εμφάνισε "οι δύο μικρότεροι είναι", γ,δ
περίπτωση 9
εμφάνισε "οι δύο μικρότεροι είναι", γ,ε
περίπτωση 10
εμφάνισε "οι δύο μικρότεροι είναι", δ,ε
περίπτωση αλλιώς
εμφάνισε "τι άλλο θέλεις να κάνω η κακομοίρα η συνάρτηση?"
τέλος_επιλογών

ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΣΥΝΑΡΤΗΣ(α,β,γ,δ,ε):ΑΚΕΡΑΙΑ
Μεταβλητές
ΑΚΕΡΑΙΕΣ:α,β,γ,δ,ε,ζ
ΑΡΧΗ
ΑΝ α<γ και α<δ και α<ε και β<γ και β<δ και β<ε ΤΟΤΕ
ζ<--1
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ α<β και α<δ και α<ε και γ<β και γ<δ και γ<ε ΤΟΤΕ
ζ<--2
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ α<γ και α<β και α<ε και δ<γ και δ<β και δ<ε ΤΟΤΕ
ζ<--3
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ α<γ και α<δ και α<β και ε<γ και ε<δ και ε<β ΤΟΤΕ
ζ<--4
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ β<α και β<δ και β<ε και γ<α και γ<δ και γ<ε ΤΟΤΕ
ζ<--5
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ β<γ και β<α και β<ε και δ<γ και δ<α και δ<ε ΤΟΤΕ
ζ<--6
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ β<γ και β<δ και β<α και ε<γ και ε<δ και ε<α ΤΟΤΕ
ζ<--7
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ γ<α και γ<β και γ<ε και δ<α και δ<β και δ<ε ΤΟΤΕ
ζ<--8
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ γ<α και γ<δ και γ<β και ε<α και ε<δ και ε<β ΤΟΤΕ
ζ<--9
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ δ<γ και δ<α και δ<β και ε<γ και ε<α και ε<β ΤΟΤΕ
ζ<--10
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΣΥΝΑΡΤΗΣ<--ζ
ΤΕΛΟΣ_ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ

Παρατήρηση 1η: ζήτησαν το βέλτιστο και δεν το μάθαμε?
Παρατήρηση 2η: βάλτε και ισότητες αν θέλετε
Παρατήρηση 3η: χρησιμοποίησα αυθαίρετο παράδειγμα προγράμματος για να γίνω κατανοητός, σημασία έχει ότι και με τη θεωρία που μαθαίνουμε στα παιδιά μια συνάρτηση ΜΠΟΡΕΙ να βρει τους δυο μικρότερους


ΕΡΩΤΗΣΗ: Τι βαθμό βάζουμε σε ένα μαθητη που τα έχει όλα σωστά και στο θέμα 1Β απαντά οτι μια συνάρτηση τα κάνει όλα;
Γεώργιος Γκούβας
Μηχ. Η/Υ-Σ
www.gouvas.eu

apapag

Παράθεση από: evry στις 31 Μαΐου 2007, 06:04:24 ΜΜ
     Πάντως σήμερα στο βαθμολογικό που έθιξα το θέμα, μια συνάδελφος (προφανώς πιο ενημερωμένη από μένα) μου είπε ότι στις διορθώσεις του βιβλίου καθηγητή που έχουν σταλεί στα σχολεία η συγκεκριμένη απάντηση έχει αλλάξει σε διαδικασία από συνάρτηση. Έχει κανείς αυτές τις διορθώσεις??

Στην ιστοσελίδα του ΠΙ:
http://www.pi-schools.gr/download/lessons/computers/lykeio/books/anaptyxh.html
έχει τις διορθώσεις του Βιβλίου Καθηγητή... και εκεί πράγματι έχει αυτή τη διόρθωση...
Ομολογουμένως, σαφέστατα άστοχη η επιλογή αυτού του θέματος από την επιτροπή... αν κι εγώ έλεγα στους μαθητές μου ότι η "ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ της ΑΕΠΠ" είναι ΜΟΝΟ για υπολογισμούς, γιατί αυτό ήθελε το βιβλίο να πούμε στα παιδιά..

@gouvasg
Απολαυστικό το post σου!!!!   :)
Νάσια Παπαγιάννη
Ηλ/γος Μηχ/κος και Μηχ/κος Υπολογιστών

pgrontas

>>Ο μαθητής που σπάει το Για με κάποιο τρόπο έπρεπε να αποτραπεί έγκαιρα από αυτές τις σκέψεις και αυτό δεν είναι περιορισμός της φαντασίας, αλλά αγωνιστική πειθαρχία στο άθλημα...

Συμφωνώ απόλυτα, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας. Μην ξεχνάς ότι η ερώτηση λέει αν η ΟΣΟ μπορεί να μετατραπεί σε ΓΙΑ και όχι αν ΠΡΕΠΕΙ.
Υπάρχει ΜΙΑ έννοια επανάληψης και οι τρείς τρόποι έκφρασης της οι οποίοι είναι ισοδύναμοι και ο καθένας ΣΥΣΤΗΝΕΤΑΙ για ένα συγκεκριμένο σκοπό (Το ΓΙΑ για συγκεκριμένο αριθμό επαναλήψεων, το ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ για το αν θα πρέπει η επανάληψη να εκτελεστεί μία φορά και το ΟΣΟ ως πασπαρτού).
Ίσως και εγώ ατυχώς χρησιμοποίησα το παράδειγμα της αλλαγής του μετρητή, καθώς την ΟΣΟ μπορείς να την κάνεις ΓΙΑ και με ΠΗΓΑΙΝΕ. Και αυτό βέβαια είναι ΚΑΤΑΚΡΙΤΕΟ αλλά ΟΧΙ ΑΔΥΝΑΤΟ.
Τέλος μιας και με κατηγορήσατε ότι δεν διαβάζω τα προηγούμενα posts στο https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=267.0 ο συνάδελφος evry κάνει μια παρόμοια ερώτηση και κανείς δεν του απάντα. Οπότε την ξαναθέτω:
Πρέπει να αφαιρεθούν (ή να μην προστεθούν βαθμοί) σε κάποιον μαθητή που απάντησε ότι η ΟΣΟ μπορεί να μετατραπεί σε ΓΙΑ;
Επιπλέον επισημαίνω ότι το θέμα αφορούσε ΓΕΝΙΚΑ τις δομές επανάληψης και όχι την υλοποίηση τους σε εντολές κάποιας γλώσσα προγραμματισμού, οπότε και εγώ λάθος χρησιμοποιήσα την ASSEMBLY, αλλά το έκανα για να δείξω την ύπαρξη κοινού παρονομαστή).
Προσωπικά θεωρώ ότι το συγκεκριμένο θέμα είναι στα ασαφή και η επιλογή του ήταν ατυχής.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

evry


  Έχει απόλυτο δίκιο σε αυτά που λες σε επιστημονικό επίπεδο, ακόμα και στο τετράδιο του μαθητή δε λέει ότι απαγορεύεται να πειράζουμε τον μετρητή, αλλά ότι είναι κακή πρακτική, και σίγουρα αλλό το "δε γίνεται" και άλλο το "γίνεται αλλά μην το κάνεις γιατί δεν είναι καλό". Γενικά το μάθημα αυτό έχει πολλά προβλήματα τα οποία προκύπτουν από τη φιλοσοφία του η οποία ταιριάζει πιο πολύ σε μάθημα γενικής παιδείας και όχι μάθημα κατεύθυνσης (αυτός άλλωστε νομίζω ήταν και ο αρχικός του σκοπός).
    Το θέμα όμως είναι ότι καλώς ή κακώς ξέρουμε όλοι τι θέματα μπαίνουν, ξέρουμε τη φιλοσοφία του μαθήματος και πρέπει αυτή τη φιλοσοφία να τη μεταδώσουμε στους μαθητές μας ώστε να τους προφυλάξουμε από λάθη σε αντίστοιχα ερωτήματα (τα οποία ίσως να μην έπρεπε να μπαίνουν). Γενικά τα Σ Λ δεν ξέρω ποιο σκοπό εξυπηρετούν ή μάλλον όχι ξέρω : Ο σκοπός είναι να κερδίζουν εύκολα μονάδες οι αδιάβαστοι και οι παπαγάλοι και να χάνουν εύκολα μονάδες οι σκεπτόμενοι, γιατί μόνο ένας σκεπτόμενος μαθητής θα κάτσει να σκεφτεί ότι μπορώ να αλλάξω την τιμή του μετρητή μέσα στη Για. Τι να πω δεν ξέρω, γενικά τα Σ Λ θα πρέπει να εκλείψουν.
    Πάνω στα παραπάνω θα ήθελα να πω το εξής: Σήμερα είχα εξέταση φυσικώς αδυνάτων και ένας μαθητής που εξέτασα προφορικά μου είπε ότι και συνάρτηση μπορούμε να ορίσουμε που να διαβάζει αλλά και ότι μπορούμε να πειράξουμε τον μετρητή μέσα σε Για οπότε είναι εντελώς ισοδύναμα με το Όσο. Ο ίδιος μαθητής στη συνέχεια στο Θέμα 4 στο ερώτημα (γ) μου είπε ότι πρώτα θα ελέγξουμε αν ο τύπος είναι "ορχηστρική" και μόνο αν είναι θα υπολογίσουμε το άθροισμα για να δούμε αν είναι πάνω από 5000, με την αιτιολόγηση ότι αν τα υπολογίσουμε για όλα θα κάνουμε περιττούς υπολογισμούς και έτσι το πρόγραμμα είναι πιο γρήγορο. Επίσης στη μεταφερσιμότητα μου είπε ότι δε θυμάται τον ορισμό του βιβλίου και μου είπε
   Μπορώ να σας απαντήσω με ένα παράδειγμα? Μεταφέρσιμη είναι η γλώσσα Java γιατί εκτελείται σε όλα τα λειτουργικά συστήματα και για αυτό μπορούμε να τρέχουμε applets από το διαδίκτυο.
   Επίσης σε όλα τα άλλα θέματα ήταν άριστος έτσι?
    Τώρα αν σε κάποιον πάει η καρδιά του να βάλει σε αυτό το παιδί οτιδήποτε λιγότερο από 100 επειδή σε συμμορφώθηκε με τις "κατευθύνσεις" του βιβλίου δεν ξέρω, πάντως εγώ δε μπόρεσα.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

pgrontas

>>Γενικά τα Σ Λ δεν ξέρω ποιο σκοπό εξυπηρετούν

Ακριβώς αυτό σκέφτομαι και εγώ.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

parantop

+1

Φανταστείτε την έκπληξη μαθητή, ο οποίος θα μπει σε ένα πανεπιστήμιο σχετικό ή όχι με Η/Υ, και θα μάθει C!
Καλά δεν υπάρχουν διαδικασίες (subroutine...), καμιά απαρχαιωμένη στατογλώσσα πάνε να μας μάθουν θα πει!!!

Ο σκοπός όπως έχει συζητηθεί εκτενώς σε αυτό το forum, είναι να μάθουν τα παιδιά να σκέφτονται "αλγοριθμικά", να αποκτήσουν ικανότητα ανάλυσης προβλημάτων κ.λ.π.

Βασικά πιστεύω στην ελευθερία σκέψης....! Γιαυτό άλλωστε είναι όμορφο το να προγραμματίζει κανείς! Με αυτά που αναφέρονται παραπάνω, του τύπου, δεν μπορώ να φύγω από την Για απλά βάζοντας τον μετρητή ένα περισσότερο από το διάστημα που τρέχει, διαφωνώ κάθετα! Όταν πήγα όμως να το διδάξω σε φροντιστήριο περιορίστηκα στο να το αναφέρω απλά! Σε μερικούς που τους άρεσε, έβαλα "φωνές" σε επόμενα μαθήματα να μην το ξανακάνουν, ξέροντας βέβαια ότι τους στερώ την ελευθερία στην σκέψη τους!

Δυστυχώς με αυτό το σύστημα (λέγε με Πανελλαδικές), δεν μπαίνουν τα παιδιά καθόλου στην προγραμματιστική λογική!