Καλησπέρα σε όλους,οι βραδινές ανησυχίες για εμάς τους καινούργιους συνεχίζονται.... :'(
Στο παράδειγμα 5 του τετραδίου του μαθητή σελ 32 γιατί τα κάνει όλα αυτά;Δε θέλει κάτι τέτοιο(να γίνει η μετατροπή;)Εκτός και αν έχω καταλάβει κάτι άλλο!
κ<--1
Για I απο 1 μεχρι Μ
Για J απο 1 μεχρι Ν
Αν Α[I,J]<>0 τοτε
Β[κ]<--I
Β[κ+1]<--J
Β[κ+2]<--A[I,J]
k<--k+3
Τέλος_επανάληψης
Τέλος_επανάληψης
Καλή δύναμη σε όλους
tina28, το τμήμα του αλγορίθμου που παραθέτεις μετατρέπει έναν αραιό διαδιάστατο πίνακα σε μονοδιάστατο. Το παράδειγμα του τετραδίου κάνει την "αντίθετη" δουλειά. Ψάχνει στο μονοδιάστατο πίνακα για ένα στοιχείο, σύμφωνα με τη θέση που θα είχε το στοιχείο αυτό αν βρισκόταν στο διασδιάστατο...
ευχαριστώ, δε διάβασα τις 3 τελευταίες γραμμές....το διδάσκεις το συγκεκριμένο κομμάτι;
Συνήθως το αναφέρω, αλλά δεν επιμένω... εκτός αν εκδηλώσουν οι μαθητές την επιθυμία (σπάνιο) ή είναι στιγμή που θέλω να τους "ξυπνήσω" τη σκέψη με κάτι πέρα από τα τετριμμένα...
Η αλήθεια βέβαια είναι πως δεν ξέρω τι κάνουν οι περισσότεροι συνάδελφοι με αυτό το κομμάτι, οπότε η στάση μου ενδέχεται να μην είναι η ορθότερη...