Πληροφορικοί Δυτικής Μακεδονίας

Ξεκίνησε από dtzimas, 20 Φεβ 2019, 09:25:35 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

efipe


themelis

Καλημέρα και από εμένα

Θοδωρής Θεμελής

dodi_mad


dimpapadop

#33
Καλησπέρα συνάδελφοι:

Για συναδέλφους σε ΓΕΛ που θέλουν να "ζωντανέψουν" το μάθημα ΑΕΠΠ, δίνοντας στα παιδιά τη χαρά της δημιουργίας μιας εφαρμογής πρώτα σε επίπεδο λογισμικού, που παρόλα αυτά θα μπορεί να πετύχει ότι υπόσχεται ακόμα και σε Ψευδογλώσσα, ΓΛΩΣΣΑ.
Θα δώσει την ευκαιρία στα παιδιά να εξασκηθούν σε ασκήσεις χειρισμού μονοδιάστατων, δισδιάστατων πινάκων, σε θέματα λίγο πιο "φευγάτα" από το πλαίσιο του μαθήματος (όχι όμως ιδιαίτερα δύσκολα. Σχεδόν παρόμοια έχουν ζητηθεί σε πανελλήνιες), φτιάχνοντας παράλληλα μια διασκεδαστική εφαρμογή (και γιατί όχι αργότερα και το υλικό της)

* Από τη δοκιμή που έκανα στα 2 τμήματα του σχολείου μου Οικ. & Πληροφορικής, αλλά και στα τμήματα της Θετικής, τα παιδιά ενθουσιάστηκαν και ασχολούνται με θέρμη, ακόμα και οι σχετικά αδύναμοι μαθητές.

Ελπίζω να σας αρέσει. (ο κώδικας δεν αποσκοπεί σε δάφνες ποιότητας, αλλά φτιάχτηκε ώστε να μπορεί να δώσει λύσεις ο μαθητής).
Επίσης το συνοδευτικό φυλλάδιο επιδέχεται βελτιώσεις, φτιάχτηκε πολύ γρήγορα (σε ένα κενό μαθημάτων), μπορεί να έχει ασάφειες, λάθος διατυπώσεις κλπ. Δεκτές οι διορθώσεις.

βίντεο της εφαρμογής που θα κατασκευάσουν οι μαθητές...
http://sendvid.com/iup5o9tc

συνοδευτικό φυλλάδιο με θεωρητικό υπόβαθρο και προτεινόμενο τρόπο υλοποίησης ...
https://drive.google.com/file/d/14TOdsj6bvEWlp5RtzHBFzPMNxRWRIMQ6/view?usp=sharing


* Η κατασκευή εύκολα μπορεί να υλοποιηθεί με ένα arduino, όπου σε 2-3 μαθήματα τα παιδιά θα μάθουν
1 να μεταφράζουν τον ψευδοκωδικά τους σε μια οποιαδήποτε Ζωντανή γλώσσα και θα αντιληφθούν ότι παρόλο που χρησιμοποιούν στο μάθημα μια φαινομενικά "νεκρή" γλώσσα, εύκολα μπορούν να υλοποιήσουν εφαρμογές σε οποιαδήποτε άλλη γλώσσα προγραμματισμού.
2 βασικές εντολές στο περιβάλλον arduino IDE

* Επίσης οι μαθητές στο μάθημα επιλογής της Α' κατάφεραν σε appinventor να υλοποιήσουν το POV (ένα κινητό παίρνει τη θέση του POV οπότε δεν χρειαζόμαστε άλλο υλικό) - την ιδέα μου έδωσε πέρυσι να το υλοποιήσω χωρίς χρήση μ/πεξεργαστή ο συνάδελφος Σωτ. Γεωργίου.

xionia

Καλημέρα σε όλους!!

Καλώτα Χιονία 
Γυμνασιο Κρόκου Κοζάνης

dtzimas

Καλημέρα Δημήτρη,
είναι πολύ ζόρικο που κατάφερες να "ζωντανέψεις" την ΑΕΠΠ. Φοιτητές από το ΤΕΙ Καστοριάς ήδη από χθες προσπαθούν να το υλοποιήσουν σε arduino για να το παρουσιάσουν στο arduino day http://bit.ly/2EgjDOz.

Σε αυτό το forum αν μοιραζόμαστε καλές πρακτικές σαν τη δική σου ή του Σωτήρη Γεωργίου http://bit.ly/2Eim2YS και http://bit.ly/2EcRyYh θα γίνουμε όλοι σοφότεροι  :).

Παράθεση από: dimpapadop στις 25 Φεβ 2019, 05:51:47 ΜΜ
Καλησπέρα συνάδελφοι:

Για συναδέλφους σε ΓΕΛ που θέλουν να "ζωντανέψουν" το μάθημα ΑΕΠΠ, δίνοντας στα παιδιά τη χαρά της δημιουργίας μιας εφαρμογής πρώτα σε επίπεδο λογισμικού, που παρόλα αυτά θα μπορεί να πετύχει ότι υπόσχεται ακόμα και σε Ψευδογλώσσα, ΓΛΩΣΣΑ.
Θα δώσει την ευκαιρία στα παιδιά να εξασκηθούν σε ασκήσεις χειρισμού μονοδιάστατων, δισδιάστατων πινάκων, σε θέματα λίγο πιο "φευγάτα" από το πλαίσιο του μαθήματος (όχι όμως ιδιαίτερα δύσκολα. Σχεδόν παρόμοια έχουν ζητηθεί σε πανελλήνιες), φτιάχνοντας παράλληλα μια διασκεδαστική εφαρμογή (και γιατί όχι αργότερα και το υλικό της)

* Από τη δοκιμή που έκανα στα 2 τμήματα του σχολείου μου Οικ. & Πληροφορικής, αλλά και στα τμήματα της Θετικής, τα παιδιά ενθουσιάστηκαν και ασχολούνται με θέρμη, ακόμα και οι σχετικά αδύναμοι μαθητές.

Ελπίζω να σας αρέσει. (ο κώδικας δεν αποσκοπεί σε δάφνες ποιότητας, αλλά φτιάχτηκε ώστε να μπορεί να δώσει λύσεις ο μαθητής).
Επίσης το συνοδευτικό φυλλάδιο επιδέχεται βελτιώσεις, φτιάχτηκε πολύ γρήγορα (σε ένα κενό μαθημάτων), μπορεί να έχει ασάφειες, λάθος διατυπώσεις κλπ. Δεκτές οι διορθώσεις.

βίντεο της εφαρμογής που θα κατασκευάσουν οι μαθητές...
http://sendvid.com/iup5o9tc

συνοδευτικό φυλλάδιο με θεωρητικό υπόβαθρο και προτεινόμενο τρόπο υλοποίησης ...
https://drive.google.com/file/d/14TOdsj6bvEWlp5RtzHBFzPMNxRWRIMQ6/view?usp=sharing


* Η κατασκευή εύκολα μπορεί να υλοποιηθεί με ένα arduino, όπου σε 2-3 μαθήματα τα παιδιά θα μάθουν
1 να μεταφράζουν τον ψευδοκωδικά τους σε μια οποιαδήποτε Ζωντανή γλώσσα και θα αντιληφθούν ότι παρόλο που χρησιμοποιούν στο μάθημα μια φαινομενικά "νεκρή" γλώσσα, εύκολα μπορούν να υλοποιήσουν εφαρμογές σε οποιαδήποτε άλλη γλώσσα προγραμματισμού.
2 βασικές εντολές στο περιβάλλον arduino IDE

* Επίσης οι μαθητές στο μάθημα επιλογής της Α' κατάφεραν σε appinventor να υλοποιήσουν το POV (ένα κινητό παίρνει τη θέση του POV οπότε δεν χρειαζόμαστε άλλο υλικό) - την ιδέα μου έδωσε πέρυσι να το υλοποιήσω χωρίς χρήση μ/πεξεργαστή ο συνάδελφος Σωτ. Γεωργίου.

spookype20

Καλησπέρα!

Σάκης Τζιουμάκης, Καστοριά
Teacher, Cinema, TV, Nexus, Pixel, Android, Shopaholic, Gadget, Urban Traveller, Migrate2UbuntuMate

soniak

Γεια σας και από μένα!

Σόνια Κοσμίδου
1ο Δημοτικό σχολείο Κοζάνης

8omas

Καλησπέρα.
Καλκάνης Θωμάς
ΓΕΛ/ΕΠΑΛ Δεσκάτης Γρεβενών

dtzimas

Μετά τις απαραίτητες συστάσεις στο http://bit.ly/2Nkbwo1, όπως είχαμε πει το forum μας θα είναι κλειστό στο http://bit.ly/2UiyOO3

swswts

Καλησπέρα και από εμένα!
Σωτηρία Τσιαρανίκου
6ο Δημοτικό Φλώρινας / Δημ. Ιτέας

mikboun

Καλησπέρα σας,

Μιχάλης Μπούνιας
Καστοριά

sakismip

Καλημέρα

Μήλιος Σάκης Καστοριά

ismyrli