Πραγματικές και τυπικές παράμετροι καθώς και η εμβέλεια είναι μέσα ή όχι ???
Συγκεκριμένα οι παράγραφοι 10.5.3 και 10.6 είναι εντός ύλης ή όχι?
Στη σελίδα του ΥΠΕΠΘ δεν είναι μέσα στην ύλη.
Όμως από όσο θυμάμαι είχε σταλεί εγκύκλιος που έλεγε ότι είναι μέσα στην ύλη!
Τελικά τι είναι το σωστό? Έχει κανένας αυτήν την εγκύκλιο ??
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
μέχρι και την 10.5.3
όχι η 10.6
μιλάμε για ημερήσια έτσι?
Για ημερήσιο και εσπερινό...
Υπάρχουν και οι εγκύκλιοι...
http://dide.ilei.sch.gr/keplinet/education/aepp_ylh.php
Ως 10.5.3
http://users.sch.gr/vasisoulas/ylh.htm (http://users.sch.gr/vasisoulas/ylh.htm)
αφού η ύλη σταματά στο 10.5.3
τότε γιατί το θέμα Συνάρτηση και στοίβα χρόνου εκτέλεσης
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=1878.0 8
είναι μέσα στην ύλη? ::)
Παράθεση από: tanius76 στις 04 Μαΐου 2009, 07:21:49 ΜΜ
αφού η ύλη σταματά στο 10.5.3
τότε γιατί το θέμα Συνάρτηση και στοίβα χρόνου εκτέλεσης
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=1878.0 8
είναι μέσα στην ύλη? ::)
Καταρχάς είναι
Διαδικασία και Στοίβα χρόνου εκτέλεσης...
Δες στο https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?action=dlattach;topic=1436.0;attach=520
στη σελ. 219 του βιβλίου. Η ύλη τελειώνει στην σελ. 220.
άρα
Συνάρτηση ή διαδικασία και στοίβα χρόνου εκτέλεσης .
δεν πρέπει να διδαχθεί καθόλου!
Παράθεση από: tanius76 στις 04 Μαΐου 2009, 08:27:15 ΜΜ
άρα
Συνάρτηση ή διαδικασία και στοίβα χρόνου εκτέλεσης .
δεν πρέπει να διδαχθεί καθόλου!
Συγγνώμη: Από ΟΛΑ τα παραπάνω αυτό κατάλαβες; :D
Διαδικασίες και στοίβα χρόνου εκτέλεσης είναι στην ύλη.
Πού σταματά η ύλη ??
Το θέμα 1)Β του 2006 έλεγε
Να αναφέρετε τους κανόνες που πρέπει να ακολουθούν οι λίστες των παραμέτρων κατά την κλήση ενός υποπρογράμματος
η απάντηση είναι στη σελίδα 220 οπότε αφού η στοίβα χρόνου εκτέλεσης είναι στην προηγούμενη σελίδα τότε είναι μέσα στην ύλη ;)
Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 04 Μαΐου 2009, 08:56:45 ΜΜ
Παράθεση από: tanius76 στις 04 Μαΐου 2009, 08:27:15 ΜΜ
άρα
Συνάρτηση ή διαδικασία και στοίβα χρόνου εκτέλεσης .
δεν πρέπει να διδαχθεί καθόλου!
Συγγνώμη: Από ΟΛΑ τα παραπάνω αυτό κατάλαβες; :D
ΑΧ ! ΤΑ ΜΠΕΡΔΕΨΑ !
ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ 219 ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΣΤΟ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΠΛΑΙΣΙΟ, ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ..... >:D
ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ Η ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ...
SORRY
Παράθεση από: tanius76 στις 05 Μαΐου 2009, 12:21:14 ΠΜ
... ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΣΤΟ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΠΛΑΙΣΙΟ, ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ...
Προσοχή όμως γιατί έχουν πέσει θέματα από πορτοκαλί πλαίσια...
Π.χ. Τι είναι Μεταφερσιμότητα.
ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΥΤΣΙΚΟ.
η στοίβα χρόνου εκτέλεσης θα πέσει φέτος ή του χρόνου
με παράδειγμα όπως στη σελίδα 219
όχι
Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 05 Μαΐου 2009, 12:34:23 ΜΜ
με παράδειγμα όπως στη σελίδα 219
αλλά με
το παράδειγμα της σελίδας 219
Συγνώμη, πως είστε σίγουροι πως θα πέσει φέτος ή του χρόνου; Έχετε κάποια πληροφορία ή επειδή δεν έχει ξαναμπεί το λέτε; Γιατί αν έχετε κάποια πληροφορία νομίζω αυτό είναι απαράδεκτο και σαμποτάρει όλη τη διαδικασία των εξετάσεων.
Φίλε, δεν είναι στις προθέσεις μου να σαμποτάρω τον θεσμό των πανελλαδικών εξετάσεων.
Αν δεις το pattern των θεμάτων και το πως επιλέγονται σε συνδυασμό με τν εμπειρία των ετών, μπορείς να ξεχωρίσεις πράγματα στο βιβλίο που μάλλον πρόκειται να επιλεγούν άμεσα.
Όλοι έχουμε άγχος και πίεση για τις εξετάσεις, θα απέφευγα βαρύγδουπα του στυλ "σαμποτάζ της διαδικασίας".
Τα θέματα των εξετάσεων δεν έχουν φτάσει στην απομακρυσμένη Τενεούπολη ακόμα...
Απλώς διέκρινα πολύ σιγουριά και μου φάνηκε περίεργο. Αλλά αν το λες με βάση κάποια λογική που βάζουν τα θέματα τότε οκ. Όλοι μπορούν να κάνουν προβλέψεις για τα θέματα, αλλά η τόση σιγουριά γεννά άλλου είδους σκέψεις.
Αν δεις το πλήθος των μηνυμάτων μου θα καταλάβεις οτι για μένα το στέκι είναι η καθημερινότητά μου. Και προσωπικά (πιθανώς και ο Ευρυπίδης), στο στέκι μιλάω όπως σε μια παρέα με φίλους (όπως και είναι δηλαδή). Με τις υπερβολές, τα αστεία, τις στραβές κλπ. Ένα στέκι που φυσικά δε μου ανήκει, αλλά είμαι μέλος
Αν ήξερα τα θέματα, δε θα τα κοινοποιούσα σε κανέναν, αλλά επειδή δε θα είμαι ποτέ στην επιτροπή αυτού του μαθήματος, μπορώ να υποθέτω τα πιθανά θέματα ελεύθερα. Και θεωρώ οτι όπως έπεσαν για τη στοίβα και ουρά τα παραδείγματα (σχήματα) των παραγράφων 3.4 και 3.5, το ίδιο θα συμβεί με την παράγραφο 10.5.3, νομοτελειακά.
Αν πέσει δε θα θεωρώ οτι προέβλεψα το θέμα ούτε οτι το προκάλεσα, ούτε οτι το απέκλεισα σε αντίθετη περίπτωση. Το βιβλίο μαθητή το έχουν όλοι στη διάθεσή τους.
Οκ κατανοητό. Δεν τίθεται θέμα παρεξήγησης.