5<=x<=20

Ξεκίνησε από Νίκος Αδαμόπουλος, 22 Ιαν 2010, 10:52:06 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

P.Tsiotakis

σε καμια περίπτωση, δε μαλώνουμε αλλά συζητάμε, έτσι; Προσπαθώ και γω να αποκρυσταλλώσω άποψη ή απλά να καταθέσω την άποψή μου

Παράθεση από: andreas_p στις 25 Ιαν 2010, 11:16:16 ΜΜΚαι επειδή το ... 5<=χ<=20 πολυυυυυυύ το κοσκινίσαμε, σε γραπτό με άρτια αλγοριθμική σκέψη (και εφ' όσον στόχος του θέματος είναι ο μη έλεγχος εννοιών που σχετίζονται με το 5<=χ<=20) ,  εννοείται  ότι  θα περάσει απαρατήρητο, και τελειώνει εδώ το θεματάκι.

Πως να ξέρεις το στόχο ενός θέματος που δεν έχεις θέσει (θέμα άλλου ή θέμα εξετάσεων); Ο μαθητής πως θα ξέρει με πιο κριτήριο βαθμολογείται;

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 26 Ιαν 2010, 03:09:37 ΜΜ
Πως να ξέρεις το στόχο ενός θέματος που δεν έχεις θέσει (θέμα άλλου ή θέμα εξετάσεων); Ο μαθητής πως θα ξέρει με πιο κριτήριο βαθμολογείται;

Συμφωνώ κι εγώ. Για το λόγο αυτό έγραψα όσα είδα στο βιβλίο, καθώς το κριτήριο εξέτασης και βαθμολόγησης είναι μόνο το σχολικό βιβλίο...
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

eara

Αν στο βιβλίο στην σελίδα ΧΨΖ έγραφε

Αν x<=y<=z τότε

τι θα λέγατε τότε;


P.Tsiotakis

Δε θα διδάσκαμε στα παιδιά τον τελεστη και