Θέμα Γ

Ξεκίνησε από gpapargi, 23 Μαΐου 2011, 09:35:34 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Stefevan

Παράθεση από: poursali στις 24 Μαΐου 2011, 07:45:24 ΠΜ
οκ με την ίδια λογική ας κάναμε και από ένα υποπρόγραμμα να υπολογίζει τον μέγιστο των τριών βαθμών, τον μέσο όρο τους, το αν είναι όλοι πάνω από 50 και αν είναι ο ΜΟ πάνω από 55.
1,2,3,4 υποπρογράμματα.. γιατί όχι; :D
α θα μπορούσαμε να κάνουμε άλλο ένα να υπολογίζει αν τελικά είναι επιτυχών :D

Το καλύτερο θα ήταν ένα από τα 2 θέματα να είναι ελεύθερο, να γίνεται η διατύπωση του προβλήματος και των ζητούμενων και ο μαθητής να επέλεγε ένα τρόπο επίλυσης!  :D

evry

#76
Ζητώ συγγνώμη για το 3ο συνεχόμενο post στο ίδιο thread αλλά αφορά κάτι άλλο που αφορά όμως το θέμα Γ.
Πολλά άριστα γραπτά έχουν κάνει το εξής: Έχουν χρησιμοποιήσει δυναμικό πίνακα. Δηλαδή έχουν κανονικά μια Όσο, και έναν μετρητή πλήθος τον οποίο πρώτα αυξάνουν και μετά αποθηκεύουν αυτά που διαβάζουν στον δυναμικό πίνακα. Δηλαδή δεν έχουν θεωρήσει αρχικά κάποιο πλήθος. Στη συνέχεια όταν βγουν έξω υπολογίζουν το ελάχιστο στον πίνακα αφού τώρα ξέρουν το μέγεθος του. Τα υπόλοιπα τα κάνουν όλα μέσα στην επανάληψη και η λύση είναι ακριβώς ίδια με αυτή χωρίς πίνακες αν σβήσεις τις αγκύλες.
  Αναρωτιέμαι αν η εκφώνηση έλεγε "Να γράψετε πρόγραμμα" οι συγκεκριμένοι μαθητές θα το έκαναν αυτό?
   Να σημειώσω ότι σχεδόν όλοι οι μαθητές που έχουν δώσει τέτοια λύση είναι πολύ κοντά στο 100.
Οι πιο ξύπνιοι αποθηκεύουν στον δυναμικό πίνακα όχι όλους τους υποψηφίους αλλά μόνο τους επιτυχόντες.  ;)

Θα ήθελα να ρωτήσω τους συναδέλφους στα άλλα βαθμολογικά: Πόσο κόβετε για αυτή τη λύση?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

andreas_p

Θα ήθελα να ρωτήσω τους συναδέλφους στα άλλα βαθμολογικά: Πόσο κόβετε για αυτή τη λύση?

Ευριπίδη, καλημέρα.

Επαναδιατύπωση.

Θα ήθελα να ρωτήσω τους συναδέλφους στα άλλα βαθμολογικά: Πόσο δίνετε για αυτή τη λύση?

Α.Π.

Νίκος Αδαμόπουλος

#78
Συνάδελφοι, έπειτα από σχετικό αίτημα για διαχωρισμό των μηνυμάτων του θέματος αυτού, πήρα την πρωτοβουλία και δημιούργησα νέο θέμα με τίτλο: "Χώρος προβλήματος και χρήση πινάκων" - https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3964.0

Βέβαια, επειδή τα μηνύματα σχετίζονται και με το παρόν θέμα, πιθανώς οι δημιουργοί τους να έχουν αντίρρηση με την ενέργειά μου... Σε τέτοια περίπτωση μπορούμε να (ξανα)μετακινήσουμε κάποια ή και όλα τα μηνύματα πάλι πίσω!

alpapanto

ενα μεγαλο ποσοστο(40%) στα γραπτα που διορθωσα χρησιμοποιει πινακες. ή τους δημιουργει με την ΟΣΟ και μετα δουλευει μονο με πινακες, ή δημιουργει μονο για το Γ5 πίνακα με τις τελικες βαθμολογιες των υποψηφιων και με τα ονοματα τους

petrosp13

Αν θέλετε, αναφέρετε και τις περιοχές από όπου προέρχονται τα γραπτά σας μήπως και βγει κανένα συμπέρασμα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

spantoulis

Παράθεση από: evry στις 27 Μαΐου 2011, 07:08:43 ΠΜ

Θα ήθελα να ρωτήσω τους συναδέλφους στα άλλα βαθμολογικά: Πόσο κόβετε για αυτή τη λύση?
Προσωπικά σε 65 γραπτά που είδα δεν συνάντησα τη συγκεκριμένη λύση. Χρήση δυναμικού πίνακα συνάντησα με εισαγωγή πλήθους στην αρχή.
Πάντως σχετικά με χρήση πίνακα στο θέμα Γ από την πρώτη μέρα που το συζητήσαμε είπαμε να κάνουμε ότι και πέρυσι. Δηλ. κατά την κρίση του καθενός 1 με 2 μόρια.
Η χρήση υπολογιστών ΔΕΝ είναι πληροφορική

Sergio

Παράθεση από: petrosp13 στις 27 Μαΐου 2011, 11:30:30 ΠΜ
Αν θέλετε, αναφέρετε και τις περιοχές από όπου προέρχονται τα γραπτά σας μήπως και βγει κανένα συμπέρασμα

Δε νομίζω πως έχουμε το δικαίωμα να κάνουμε κάτι τέτοιο (όσο διαρκεί η βαθμολόγηση τουλάχιστον)
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

petrosp13

Έστω τον νομό, δεν θέλω δήμο
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Sergio

Πέτρο, δε θέλω να γίνω σπαστικός, αλλά ούτε αυτό είναι ανακοινώσιμο.. Ας διαφυλάξουμε το Στέκι.

Μετά τα αποτελέσματα δε νομίζω να υπάρχει κόλλημα
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

evry

Παράθεση από: spantoulis στις 27 Μαΐου 2011, 08:54:44 ΜΜ
Προσωπικά σε 65 γραπτά που είδα δεν συνάντησα τη συγκεκριμένη λύση. Χρήση δυναμικού πίνακα συνάντησα με εισαγωγή πλήθους στην αρχή.
Πάντως σχετικά με χρήση πίνακα στο θέμα Γ από την πρώτη μέρα που το συζητήσαμε είπαμε να κάνουμε ότι και πέρυσι. Δηλ. κατά την κρίση του καθενός 1 με 2 μόρια.
Φαντάζομαι ότι εννοείς τη λύση με δυναμικό πίνακα που ανέφερα παραπάνω έτσι?
Σε περίπτωση που κάνει λύση με πίνακες και χρησιμοποιεί γνωστό πλήθος, π.χ. Ν ή 100 πόσο κόβετε? Σε αυτή την περίπτωση χάνει οπωσδήποτε όλο το Γ4 και λίγο από τα άλλα άρα....
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

pgrontas

Παράθεση από: evry στις 28 Μαΐου 2011, 09:22:38 ΠΜ
Σε περίπτωση που κάνει λύση με πίνακες και χρησιμοποιεί γνωστό πλήθος, π.χ. Ν ή 100 πόσο κόβετε? Σε αυτή την περίπτωση χάνει οπωσδήποτε όλο το Γ4 και λίγο από τα άλλα άρα....
Αυτές πιάνουν περίπου 10-12, αν δεν έχει άλλο λάθος. Στα γραπτά που έχω διορθώσει μέχρι τώρα νομίζω έχω συναντήσει 1 ή 2 που διάλεξαν συγκεκριμένο πλήθος και τα έκαναν όλα σωστά. Στα υπόλοιπα σίγουρα υπήρχαν και άλλα λάθη, οπότε κατέληξαν γύρω στο 5.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

evry

Συμφωνώ απόλυτα.

Παράθεση από: pgrontas στις 28 Μαΐου 2011, 09:33:02 ΠΜ
Αυτές πιάνουν περίπου 10-12, αν δεν έχει άλλο λάθος. Στα γραπτά που έχω διορθώσει μέχρι τώρα νομίζω έχω συναντήσει 1 ή 2 που διάλεξαν συγκεκριμένο πλήθος και τα έκαναν όλα σωστά. Στα υπόλοιπα σίγουρα υπήρχαν και άλλα λάθη, οπότε κατέληξαν γύρω στο 5.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr