Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γ΄ Λυκείου => Μήνυμα ξεκίνησε από: G-ORFANOS στις 04 Φεβ 2004, 11:11:52 ΜΜ

Τίτλος: Αλλαγή Εκπαιδευτικού συστήματος
Αποστολή από: G-ORFANOS στις 04 Φεβ 2004, 11:11:52 ΜΜ
Συνάδελφοι , σήμερα έμαθα κάτι που με ανησύχησε ιδιαίτερα. Ο σύλλογος των φροντιστών συναντήθηκε με εκπροσώπους και των δύο κομμάτων και η είδηση είναι η εξής: Οποιο κόμμα και να κερδίσει τις εκλογές θα αλλάξει το σύστημα και το δικό μας μάθημα στην καλύτερη περίπτωση θα γίνει μάθημα επιλογής. Ζήτω που καήκαμε δηλαδή.

ευχαριστώ
Τίτλος: Re: Αλλαγή Εκπαιδευτικού συστήματος
Αποστολή από: P.Tsiotakis στις 16 Φεβ 2004, 10:49:43 ΜΜ
Αγαπητοί φίλοι, βρισκόμαστε σε προεκλογική περίοδο και από το στόμα των πολιτικών όλοι ακούνε αυτό που θέλουν να ακούσουν ...

Ρεαλιστικά μιλώντας και οι 2 θα καταργήσουν τις εξετάσεις τις Β και θα κάνουν 6 τα μαθήματα της Γ...

Υποτίθεται επίσης, πως και οι 2 "ηγέτες" έχουν μεγάλη εκτίμηση στην "Πληροφορική" και στις "Νέες Τεχνολογίες". Κάποια πράγματα θα γίνουν όχι γιατί θα το επιβάλλουν συντεχνίες αλλά γιατί το "ποτάμι θα τα φέρει" και θα ακολουθήσουν τις εξελίξεις. Ελπίζω να μην ταλαιπωρηθούμε και να τα δούμε σύντομα

Εγώ είμαι πιο αισιόδοξος (από τη φύση μου) για μάθημα αλγοριθμικής στη Β και γενικής παιδείας σε όλο το λύκειο. Οι πάρεδροί μας αυτά λένε. Ζήτω το Π.Ι.

Ίδομεν   :furious3:
Τίτλος: Re: Αλλαγή Εκπαιδευτικού συστήματος
Αποστολή από: lefteris doykeris στις 01 Απρ 2004, 09:10:29 ΠΜ
TA MATHIMATA GINAN ONTOS 6
THA YPARXEI KATEYTHINSH "FISIKWN KAI TEXNOLOGIKWN EPISTIMWN" .TORA AN OI SYNTEXNIES MAS RIMAKSOYN "EGW EYELPISTW ALLA DEN EXW BEBAIOTHTA OTI OLA THA PANE KALA ME TO MATHIMA" THN BAPSAME ...ONTOS . THIMITHITE THN BIOLOGIA SAN MATHIMA GENIKHS ........ EPIDH O PROEDROS TOY P.I HTAN BIOLOGOS ....... STHN XWRA TOY PARALOGOY ... OLA GINONTAI ....OLA KOBONTAI ..... SYNADERFOI PIESTE AN MPOREITE KAI OPOS MPOREITE.....AN KAPOIOS MATHEI TPT ...TO LEEI

ME EKTIMISH
E.DOYKERHS
GYMNASIO LAYRIOY
Τίτλος: Re: Αλλαγή Εκπαιδευτικού συστήματος
Αποστολή από: tanius76 στις 05 Απρ 2004, 01:07:00 ΜΜ
Γεια σας παιδιά και καλό πάσχα.
Είμαι και εγώ πολύ φαν του μαθήματος και πιστεύω ότι είναι ότι καλύτερο μπορεί να διδάξει ένας καθηγητής στο Λύκειο.
θα ήταν μεγάλη μου απογοήτευση να μην υπάρχει αυτό το μάθημα στο Λύκειο.
Τί μπορούμε να κάνουμε από την πλευρά μας ?
να πιέσουμε όσο μπορούμε και εμείς?
Γνωρίζει κανείς τον τρόπο??
Ας μας ενημερώσει να το παλέψουμε..  
Τίτλος: Re: Αλλαγή Εκπαιδευτικού συστήματος
Αποστολή από: lefteris doykeris στις 19 Απρ 2004, 11:02:47 ΠΜ
synaderfoi
SE XTESINO DIMOSIEYMA THS BRADINHS(18-04) THEWREITE DEDOMENO OTI TO MATHI,A THS ANAPTYKSHS ...KOBETAI. 4 BASIKA MATHIMATA THA EKSETAZONTAI NEA , ISTORIA , MATIMATIKA , FISIKH KAI ANALOGA THN KATEYTHINSH ALLA 2 METAKSI TWN XHMEIA , BIOLOGIA , OIKONOMIKH THEORIA , ARXAIA.
MONH LISH POY BLEPW EGW EINAI NA .....STEILOYME OSO PIO POLLA MAIL MPOROYME STO priminister.gr thetontas to thema H EIDOPOIONTAS KAPOION POY TYXON KSEROYME KAI EINAI .....IPSILA STO YPEPTH KAI EINAI PLHROFORIKOS OTI MAS........ADEIAZOYN
META TIMHS
LEFTERIS DOYKERHS
GYMNASIO LAYRIOY
lefteris_doy@yahoo.com
Τίτλος: Re: Αλλαγή Εκπαιδευτικού συστήματος
Αποστολή από: lxart στις 19 Απρ 2004, 11:52:01 ΠΜ
 ???Αν δεν κάνω λάθος υπάρχει και μια ΠΕΚΑΠ. Άραγε αυτή, που θεσμικά μπορεί να πιέσει, γιατί υπάρχει; Για να στέλνει ευχετήριες κάρτες θα μου πείτε και να ικανοποιείται ότι εκπληρώνει έτσι την αποστολή της.
Απ' ότι φαίνεται ο ρόλος των Πληροφορικών στο σχολείο είναι και θα μείνει ο ρόλος του Γραμματέα με αυξημένες ικανότητες και όχι του Καθηγητή. Μερικοί ίσως έχουν βολευτεί και έτσι.
Τίτλος: Re: Αλλαγή Εκπαιδευτικού συστήματος
Αποστολή από: P.Tsiotakis στις 26 Απρ 2004, 11:25:12 ΠΜ
Υπάρχει κανείς που έχει πληροφορηθεί ή διαβάσει κάτι νέο σχετικά με το συγκεκριμένο θέμα ?? Υπάρχει κάποια σχετικά αγωνία...

Με εκτίμηση,
Τίτλος: Re: Αλλαγή Εκπαιδευτικού συστήματος
Αποστολή από: lxart στις 26 Απρ 2004, 11:42:39 ΠΜ
Η ΠΕΚΑΠ μαζί με την ΕΠΥ έχουν στείλει στον Υπουργό Παιδείας προτάσεις για τα μαθήματα Πληροφορικής στα σχολεία. Υπάρχει στη σελίδα της ΠΕΚΑΠ (www.pekap.gr).
Καλή ενέργεια, αναρωτιέμαι αν αρκεί.
Τίτλος: Re: Αλλαγή Εκπαιδευτικού συστήματος
Αποστολή από: lefteris doykeris στις 29 Απρ 2004, 09:58:11 ΠΜ
ΠΑΙΔΙΑ!!!!! ΟΙ ΣΥΝΤΕΧΝΙΕΣ ΠΟΥ "ΠΑΙΖΟΥΝ" ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΞΗΣ:
ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ=ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ=ΚΑΛΟΣ
ΘΕΟΛΟΓΟΙ=" Ο ΑΛΛΟΣ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ"

ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΣΤΕΙΛΑ ΣΤΗΝ Κ. ΥΠΟΥΡΓΟ ΤΟ ΕΞΗΣ
ΣΤΕΙΛΤΕ ΚΑΙ ΣΕΙΣ............ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ

ΠΡΟΣ:υπουργος παιδείας
To: marietta@otenet.gr
Cc: giannakou@parliament.gr


Κα Υπουργέ,
 
Ονομάζομαι ΔΟΥΚΕΡΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ και είμαι καθηγητής Πληροφορικής  με οργανική θέση στο  Γυμνάσιο Λαύριου. Αφορμή  για την επιστολή μου αυτή , στάθηκαν δημοσιεύματα στον τύπο (18/04 στην βραδινή), για τις επικείμενες αλλαγές που φημολογούνται ότι δρομολογούνται στο μάθημα της πληροφορικής στο ενιαίο λύκειο. Έκπληκτος διάβασα ότι σκέψη (καλύτερα πρόταση) του υπουργείου , είναι η κατάργηση του μαθήματος της πληροφορικής «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον » σαν πανελλαδικός εξεταζόμενο.

Θα ήθελα να σας τονίσω τα εξής :

Όλοι οι σχετικοί φορείς θεωρούν την εισαγωγή της  πληροφορικής στα σχολεία ως "την αιχμή του δόρατος" για την εισαγωγή των Νέων Τεχνολογιών και την αναβάθμιση όλου του εκπαιδευτικού μας συστήματος . Μην ξεχνάμε ότι  οι περισσότεροι συνάδερφοι όλων των ειδικοτήτων , εκπαιδεύτηκαν από εμάς στα πλαίσια του προγράμματος «Κοινωνία της Πληροφορίας» για να μπορούν να ανταποκριθούν στα νέα διδακτικά δεδομένα .

Είναι άλλωστε πρόσφατες οι δηλώσεις του Πρωθυπουργού , που υποσχέθηκε εισαγωγή της πληροφορικής ακόμα και στις πρώτες βαθμίδες της εκπαίδευσης , είναι πρόσφατες οι δηλώσεις του για τον ρόλο της πληροφορικής και των νέων τεχνολογιών σε ένα σύγχρονο και δημιουργικό δημόσιο σχολείο.

Κυρία Υπουργέ

Είπατε ότι θα υπάρχει κατεύθυνση στο ενιαίο λύκειο «Θετικών και τεχνολογικών σπουδών» .
-Είναι δυνατόν να υπάρχουν «τεχνολογικές σπουδές» χωρίς το μάθημα της πληροφορικής ;

-Είναι δυνατόν ο υποψήφιος για τα τμήματα της Ιατρικής , να μην εξετάζεται στην βιολογία , ο υποψήφιος για τα οικονομικά τμήματα να μην εξετάζεται στις Αρχές Οικονομικής Θεωρίας ;Είναι λοιπόν δυνατόν ο υποψήφιος για τα
τμήματα πληροφορικής να μην εξετάζεται στην Πληροφορική;

-Είναι δυνατόν να εισάγονται σπουδαστές και φοιτητές σε τμήματα πληροφορικής χωρίς να εξετάζονται στο μάθημα της πληροφορικής αλλά π.χ σε Ιστορία , Χημεία και Βιολογία;


Το μάθημα της Γ' Λυκείου στην Τεχνολογική Κατεύθυνση: "Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον", κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση. Εισάγει τους μαθητές σε έναν ολοκληρωμένο και «λογικό»  τρόπο επίλυσης των προβλημάτων που θα τους χρειαστεί σε ολόκληρη τη ζωή τους. Σε όλα τα θετικά πανεπιστημιακά τμήματα από το Α' εξάμηνο καλούνται οι φοιτητές να εμβαθύνουν σε αυτό το πεδίο

Θεωρώ οτι η κατάργηση των εξετάσεων της Β' Λυκείου και η μείωση των μαθημάτων της Γ¨ Λυκείου στα Ενιαία Λύκεια είναι πάγιο αίτημα της κοινότητας των καθηγητών και θα ανακουφίσει τους μαθητές μας . Ωστόσο, αν το μάθημα της Πληροφορικής δεν ενταχθεί στα 6 - όπως προτείνεται - εξεταζόμενα, απαξιώνεται εντελώς ο ρόλος μας

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και  εύχομαι , το σημαντικό έργο που έχετε αναλάβει να ολοκληρωθεί με επιτυχία για το καλό της εκπαιδευτικής κοινότητας αλλά πρώτιστα για το καλό των μαθητών μας

Μετα τιμής
Ε.ΔΟΥΚΕΡΗΣ
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Lefteris_doy@yahoo.com


Τίτλος: Re: Αλλαγή Εκπαιδευτικού συστήματος
Αποστολή από: Tom_Volos στις 05 Ιουν 2004, 10:29:48 ΜΜ
     Συνάδελφοι,
Έμαθα - με μεγάλη χαρά - :) μόλις σήμερα το πρωί, αλλά λόγω των εξετάσεων της Β΄ Λυκείου στη Γεωμετρία δεν πρόλαβα να στείλω post, ότι το μάθημα ΑΕΠΠ παραμένει στην Τεχνολογική Κατεύθυνση ως ένα από τα 6 Πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα! Το γεγονός είναι πληροφορία (μόνο) αυτή τη στιγμή, αλλά η πηγή της πληροφορίας είναι εξαιρετικά σοβαρή και στο παρελθόν έχει αποδείξει και με το παραπάνω την αξιοπιστία της. Απλά δεν μπορώ να την αναφέρω δημόσια. Το γεγονός αυτό με χαροποίησε ιδιαίτερα και θα παρακαλούσα όποιον συνάδελφο μάθει κάτι πιό νέο να στείλει ένα post. Αυτά για την ώρα και ελπίζω να μην είναι μόνο πληροφορία...
Τίτλος: Re: Αλλαγή Εκπαιδευτικού συστήματος
Αποστολή από: tanius76 στις 06 Ιουν 2004, 12:23:56 ΠΜ
Μπράβο!!!!
Πολύ ευχάριστα νέα παιδιά
Μακάρι να είναι αλήθεια
Εγώ ήμουν και είμαι αισιόδοξη
Τίτλος: Re: Αλλαγή Εκπαιδευτικού συστήματος
Αποστολή από: ΚΟΥΚΟΥΤΙΑΝΟΣ Γ. στις 06 Ιουν 2004, 09:51:01 ΠΜ
Τελικά το μάθημα φαίνετα να παραμένει σύμφωνα και με την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_100034_04/06/2004_105801

Τίτλος: Re: Αλλαγή Εκπαιδευτικού συστήματος
Αποστολή από: Σπύρος Δουκάκης στις 07 Ιουν 2004, 02:07:57 ΜΜ
   Την Τρίτη 11 Μαΐου, στην ημερίδα της Δ/νσης Δ/βάθμιας Α΄ Αθηνών, άνοιξε κάπως η συζήτηση για τη συνέχιση ή μη του μαθήματος ΑΕΠΠ. Εκεί βρέθηκε και ο κ. Αγγελής, ο Πάρεδρος Πληροφορικής του ΠΙ, όπου ανέφερε ότι θέλει το ΠΙ, δηλαδή αυτός, ένα μάθημα Πληροφορικής γενικής Παιδείας στο Λύκειο (Α και Β Λυκείου). Με το σκεπτικό αυτό, λοιπόν, το μάθημα ΑΕΠΠ έμενε στο κενό.
  Ωστόσο, ήδη είχε πραγματοποιηθεί η συνάντηση της ΕΠΥ με τον Πάρεδρο και του είχαν τεθεί οι απόψεις ΕΠΥ και ΠΕΚΑΠ (των επίσημων οργάνων της Πληροφορικής). Τα δύο αυτά γεγονότα κυκλοφόρησαν τις εβδομάδες που πέρασαν και έτσι, το Σάββατο 29 Μαΐου σε μία προσπάθεια ανάδειξης του μαθήματος ΑΕΠΠ, Ο κόσμος του Επενδυτή έγραψε σε μισή σελίδα ένα άρθρο με τίτλο: "Ζητούν ρόλο για την Πληροφορική", με υπότιτλο "Οι καθηγητές του μαθήματος διεκδικούν να περιληφθεί στα έξι εξεταζόμενα μαθήματα της Γ΄ Λυκείου". Η πρόταση νομίζω ότι σε όλους γνωστή: για μισή ΑΕΠΠ και μισή Τεχνολογία Υπολογιστικών Συστημάτων.
  Την Παρασκευή 4/6 που μας πέρασε η Καθημερινή με πρωτοσέλιδο άρθρο ανέφερε ότι η ΑΕΠΠ μένει στα έξι εξεταζόμενα μαθήματα μέχρι το 2005 - 2006.
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_100034_04/06/2004_105801
άρα για δύο χρόνια ακόμα και στη συνέχεια θα ανοίξει λέει η συζήτηση για τις κατευθύνσεις και τα σχετικά. Εκεί αρχίζει το πανηγύρι. Θα είναι η ΑΕΠΠ στην κατεύθυνση «Φυσικών και Tεχνολογικών Σπουδών» ή όχι και θα έχουμε απλώς ένα μάθημα γενικής παιδείας όπως πρότεινε ο κ. Αγγελής.
  Η συνέχεια ήρθε την επόμενη ακριβώς ημέρα Σάββατο 5/6 με δύο άρθρα στην Καθημερινή και στην Ημερησία (με τα DVD, τους οδηγούς εκδρομών και την εφημερίδα), όπου στην μεν πρώτη γράφτηκε το ακόλουθο μικρό άρθρο:

ΣYNEΔPIO XHMIKΩN
«Aναβάθμιση του μαθήματος»
Tη διαβεβαίωση ότι θα αναβαθμιστεί το μάθημα της Xημείας στο εκπαιδευτικό σύστημα έδωσε χθες ο υφυπουργός Παιδείας Γεώργιος Kαλός, μιλώντας στο συνέδριο με τίτλο «H χημεία στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση - μια επιστήμη υπό περιορισμό», που οργάνωσε η Eνωση Eλλήνων Xημικών. Oπως ανέφερε στην «K» ο πρόεδρος της Eνωσης, κ. Mιχάλης Xάλαρης, οι εισακτέοι σε 180 τμήματα AEI και TEI πρέπει να έχουν καλές γνώσεις Xημείας. Oμως, σήμερα μπορούν να εισαχθούν στα τμήματα αυτά υποψήφιοι που έχουν εξεταστεί 5 φορές στα Mαθηματικά, 4 φορές στη Φυσική, από 2 σε Iστορία και Γλώσσα αλλά καμία στη Xημεία.[/i]

ενώ στη δεύτερη οι εκπληκτικές σχέσεις που μπορεί να έχει μία επαγγελματική – εκπαιδευτική ένωση με τους δημοσιογράφους έδωσε μία ολόκληρη σελίδα για να γράψουν οι ίδιοι οι χημικοί τις απόψεις τους.
  Όλες αυτές τις ημέρες είχα κρατήσει μια στάση αναμονής, περιμένοντας να μάθω πληροφορίες για τα θέματα κάποιων μαθημάτων (Βιολογία, Χημεία, ΑΕΠΠ) για ευνόητους λόγους. Την ημέρα που εξετάστηκε η ΑΕΠΠ, εξετάστηκε και η Βιολογία με εύκολα κατά τους φίλους μου και συναδέλφους Βιολόγους. Η Χημεία το Σάββατο που μας πέρασε ήταν επίσης εύκολη (δεν μπορώ να την κρίνω επιστημονικά, αφού δεν έχω ασχοληθεί ξανά μαζί της μετά τις Πανελλήνιες που έδωσα. Δεν ανήκω στα 180 τμήματα που χρειάζονται Χημεία).
  Ας πάμε τώρα στην ουσία. Φαίνεται ότι ο καθένας καίγεται από τη μεριά του για το πόσο αναβαθμισμένος θα είναι ο ρόλος του στο σχολείο, αλλά και στην παραπαιδεία. Βέβαια το δεύτερο έχει μάλλον το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, αφού αν στο πρώτο είσαι χαλαρός και στο δεύτερο δυνατός βγάζεις και χρήμα. Οι χημικοί έχασαν την αίγλη τους όλα αυτά τα χρόνια που είχαν δύο δέσμες με Χημεία, ενώ τώρα έχουν μόνο μία κατεύθυνση και θέλουν να εμπλέκονται και στις δύο. Εμείς, από τη μεριά μας, νέοι, άπειροι στην πιάτσα της παραπαιδείας, αλλά με πολλά πτυχία, γνώσεις τεχνολογιών, ξένων γλωσσών, έχουμε μπει στην εκπαίδευση με όρεξη για δουλειά, για να προσφέρουμε το καινούργιο και συνεχώς μας κτυπούν για να μην πω μας φοβούνται. Ποιος άλλος κλάδος έχει τόσα μεταπτυχιακά, ξέρει ξένες γλώσσες και γνωρίζει να χειρίζεται σύγχρονες τεχνολογίες; ΚΑΝΕΝΑΣ !!!
  Συνάδελφοι, υπάρχουν προβλήματα που είναι ανοιχτά. Αναζητάμε όλοι τον τρόπο που θα γίνει το βήμα για το καλό μας. Ένα μάθημα γενικής παιδείας ενδοσχολικά εξεταζόμενο, μας κάνει κατάλληλους για να δουλεύουμε αποκλειστικά τα μηχανάκια και να γράφουμε και να εκτυπώνουμε κείμενα και καταστάσεις. Δεν είναι αυτός ο ρόλος μας. Επιμορφώσαμε χιλιάδες συναδέλφους και μάλιστα τους δείξαμε ότι μπορούμε να δουλέψουμε και να προσφέρουμε. Τι προσφέρουν οι άλλες εκπαιδευτικές κοινότητες μέσα στο σχολείο; Είναι καιρός πλέον να απαιτήσουμε και από τους επιμορφώμενους να αναλάβουν δουλειές στον Η/Υ μέσα στο σχολείο. Επιμορφώθηκαν και αγόρασαν υπολογιστή με τα λεφτά της ΕΕ, καιρός να τον χρησιμοποιήσουν παραγωγικά.
  Ας ελπίσουμε για το καλύτερο και ας τα βροντοφωνάζουμε αυτά όπου βρεθούμε. Πρέπει να ξέρει η κοινωνία ποιος είναι ο ρόλος μας στο σχολείο. Πρέπει να ξέρει η κοινωνία ότι έχει αξία η ανάπτυξη της αλγοριθμικής σκέψης στα παιδιά. Πρέπει να ξέρει η κοινωνία ότι η λογική διδάσκεται μόνο στο μάθημα ΑΕΠΠ. Πρέπει να γνωρίζει η κοινωνία ότι οι αποφάσεις όλων λαμβάνονται με ένα διάγραμμα ροής, που τα παιδιά το μαθαίνουν στην Τρίτη Λυκείου χάρη σε νέους ανθρώπους με όρεξη και μεράκι για τη δουλειά του εκπαιδευτικού.
  Πιστεύω ότι η ηγεσία του ΥΠΕΠΘ γνωρίζει κάποια πράγματα. Ας τους τα πούμε και εμείς όπως μπορούμε. Ο κ. Καλός είναι και με γνώσεις Τηλεπληροφορικής από την Πολυτεχνική Σχολή του Πανεπιστημίου Πατρών.
  Αναμένουμε...

  
Σπύρος Δουκάκης
http://users.ntua.gr/sdoukakis/

Τίτλος: Re: Αλλαγή Εκπαιδευτικού συστήματος
Αποστολή από: mbathas στις 08 Ιουν 2004, 07:52:06 ΠΜ
Α ρε χημεία,
σαν μαθητής δε σε πήγαινα και πολύ τώρα πάλι με κυνηγάς!
 ;)
Τίτλος: Re: Αλλαγή Εκπαιδευτικού συστήματος
Αποστολή από: Sergio στις 08 Ιουν 2004, 09:20:48 ΠΜ
 :D
Τίτλος: Re: Αλλαγή Εκπαιδευτικού συστήματος
Αποστολή από: P.Tsiotakis στις 08 Ιουν 2004, 11:59:11 ΠΜ
Ο Σπύρος παρουσίασε πολύ ωμά την κατάσταση, όπως ακριβώς είναι στην πραγματικότητα...

Παρότι μέχρι σήμερα το κλίμα στα σχολεία που είμαι είναι καλό απέναντί μου, αυτό οφείλεται περισσότερο σε αυτά που προσφέρω και στο χαρακτήρα μου, παρά στο σεβασμό στην επιστήμη μου. Πώς να το κάνουμε, εγώ δεν είμαι φυσικός, ούτε μαθηματικός, είμαι πληροφορικος με μεταπτυχιακό

Παρόλα αυτά πιστεύω οτι με τη δημιουργία τομέα "Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών" και την μεταπήδηση σε αυτόν των μαθημάτων Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (λογικό το βρίσκω), χωρά η Χημεία στον Τομέα "Φυσικών και Τεχνολογικών Επιστημών" και έτσι ίσως να μην απειλούμαστε.

Βέβαια, αν το ίδιο το παιδαγωγικό δεν θεωρεί απαραίτητη την ύπαρξη μαθήματος αλγοριθμικής στα εξεταζόμενα τότε εμείς τι να πούμε;  ???

Αυτό που δεν έχω καταλάβει ακόμη είναι το οτι για να περάσει οποιοσδήποτε σε οικονομική σχολή πρέπει να δώσει το μάθημα Αρχές Οικονομικής Θεωρίας, γιατί δεν ισχύει το ίδιο για το μάθημα της ΑΕΠΠ για τα τμήματα Πληροφορικής ? Ποιος δεν το θεωρεί λογικό ?

Αν 180 πανεπιστημιακά τμήματα έχουν προαπαιτούμενες τις γνώσεις Χημείας (!!!!) τότε τι να πούμε ΓΙΑ ΟΛΑ τα πανεπιστημιακά τμήματα που είτε έχουν μάθημα αλγορίθμων και προγραμματισμού είτε ζητάνε από το πρώτο εξάμηνο "εργασίες γραμμένες στο υπολογιστή, παρουσιάσεις με το κείμενο να πετάει, στείλτε μου με e-mail τις απαντήσεις ..." και δεν ξέρω και γω τι άλλο

Τι να πούμε για την κοινωνία που θέλει (θέλει?) άτομα με συγκροτημένη και μεθοδική σκέψη που θα μάθουν να αντιμετωπίζουν προβλήματα ? Κάντε ΑΕΠΠ γιατί χανόμαστε  :juggle:

Που πήγε πια η λογική σε αυτόν τον παράλογο κόσμο ? Για ποια εκπαίδευση παλεύουμε ?  :furious3:

Η ΟΛΜΕ δεν συμμετέχει στη συζήτηση για το εξεταστικό? Θα τα πούμε με τους εκλεκτούς εκπροσώπους της και συναδέλφους μας στο μέλλον  

Με εκτίμηση, Παναγιώτης
Τίτλος: Re: Αλλαγή Εκπαιδευτικού συστήματος
Αποστολή από: mbathas στις 08 Ιουν 2004, 12:55:54 ΜΜ
 ;)