Σχολικοί σύμβουλοι πληροφορικής?

Ξεκίνησε από dim, 18 Ιαν 2010, 11:45:06 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

dim

Είδαμε τα έγγραφα της ΠΕΚΑΠ το έγγραφο της ΟΛΜΕ....
τις απόψεις μας.... :'(

Οι σχολικοί σύμβουλοί μας :police: γιατί δεν παίρνουν θέση με ένα έγγραφο?

Αν έχουν συγχωρέστε με......και σας παρακαλώ να με παραπέμψετε σε αυτό.

andreas_p

Γιατί απλά το είδαν σαν μια αρπαχτή 'να τη κάνουν' απ' τη σχολική τάξη.

Και τώρα σφυρίζουν αδιάφορα ....

Vangelis

Ξεκαθαρίστε λίγο το ρόλο των σχολικών συμβούλων και θα καταλάβετε το γιατί.
Μήπως θεωρείτε ότι οι σχολικoί σύμβουλοι πληροφορικής είναι συνδικαλιστικοί εκπρόσωποι του κλάδου;
Μήπως θεωρείτε ότι  οι σχολικοί σύμβουλοι πληροφορικής είναι επιστημονικό κλαδικό σωματείο με ΔΣ;

Τώρα το  είδαν σαν "αρπαχτή" και τώρα  σφυρίζουν αδιάφορα Ανδρέα, άστο καλύτερα, μερικοί ξέρουν καλύτερα από σένα τι κάνουν.   Οι γενικεύσεις δεν νομίζω ότι ωφελούν κανένα.


toufeki

Τώρα κατάλαβα!
Όλα λύνονται με την μέθοδο bubble sort! >:D

Σημ: Αυτό που μισώ περισσότερο είναι οι παρεξηγήσεις.

andreas_p

Αυτούς τους "μερικούς" φαίνεται δεν τους έχω γνωρίσει ή δεν έχω ακούσει ...
Δεν αποκλείω ότι υπάρχουν.

poursali

τωρα ειμαι σιγουρος οτι θα πειραξω καποιες επικυνδυνες χορδες.... για αυτο το λογο παραθετω μια μαρτυρια χωρις να την σχολιασω... το αν εχει ή οχι θεση σε αυτη τη συζητηση ειναι υπο συζητηση...

σε μια επιμορφωση απο συμβουλο πληροφορικης, προκειμενου να ανοιξει μια ιστοσελιδα (π.χ. google.com) ακουλουθησε την εξης διαδικασια:

Εναρξη -> Εκτελεση -> http://www.google.gr

ομολογω πως αυτο τον τροπο δεν τον ηξερα

μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

toufeki

...είχε την υπομονή και περίμενε να φύγει το μήνυμα λάθους.

Laertis

Παράθεση από: Vangelis στις 23 Ιαν 2010, 12:51:13 ΠΜ
Ξεκαθαρίστε λίγο το ρόλο των σχολικών συμβούλων και θα καταλάβετε το γιατί.
Μήπως θεωρείτε ότι οι σχολικoί σύμβουλοι πληροφορικής είναι συνδικαλιστικοί εκπρόσωποι του κλάδου;
Μήπως θεωρείτε ότι  οι σχολικοί σύμβουλοι πληροφορικής είναι επιστημονικό κλαδικό σωματείο με ΔΣ;

Τώρα το  είδαν σαν "αρπαχτή" και τώρα  σφυρίζουν αδιάφορα Ανδρέα, άστο καλύτερα, μερικοί ξέρουν καλύτερα από σένα τι κάνουν.   Οι γενικεύσεις δεν νομίζω ότι ωφελούν κανένα.


Δεν μας ξεκαθαρίζεις καλύτερα εσύ Vangelis το ρόλο των Σχολικών Συμβούλων στην πράξη γιατί θεωρητικά μπορούμε να μιλάμε μέχρι αύριο...  Προφανώς είναι λίγοι αυτοί που ασχολούνται με το έργο τους και δεν κυνηγάνε καμιά θέση σε Πανεπιστήμιο ή σε ανώτερο επίπεδο.
Στο ίδιο "χωριό" ζούμε φίλε Vangelis και βλέπουμε τι γίνεται..

Προφανώς δεν ισχύει για όλους αλλά ... είναι πολλά και αυξανόμενα τα παράπονα απο συναδέλφους για το ρόλο και το έργο των Σχολικών Συμβούλων.
Συμφωνώ με όσα προαναφέρεις αλλά εγώ βλέπω μεγάλο έλλειμα στον ρόλο του Σ.Σ. στην πράξη.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

Vangelis

Δεν έχω σκοπό να εμπλακώ σε συζήτηση που είναι σίγουρο ότι θα ξεφύγει απο τα πλαίσια του site. 

Παρατηρώ όμως ότι ενώ για πρώτη φορά καταφέραμε σα κλάδος να έχουμε σχολικούς συμβούλους αντι να λέμε "μπράβο και καλό θα είναι να αποκτήσουμε και άλλους" αρχίσαμε να βγάζουμε τα μάτια μας μόνοι μας στη λογική "να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα".

Όποιος θέλει ας έρθει στην ημερίδα για το μάθημα ΑΕΠΠ ή στα συνέδρια που θα ακολουθήσουν  (Διδακτικής και χρήσης Νεων Τεχνολογιών) να συζητήσουμε και για το ρόλο του συμβούλου στην πράξη αλλά και για το ρόλο του καθηγητή πληροφορικής στην πράξη.

poursali αυτο το είδες εσύ ή είναι "μαρτυρία"  στείλε ένα pm

toufeki

...και για τον ρόλο του υπουργείου, μη ξεχνάμε και αυτόν τον ρόλο.

Για την κατσίκα του γείτονα που λές ισχύει και ανάποδα, γιατί κατσίκα μπορεί να έχει και ο φτωχός και καλό είναι να την αναγνωρίζετε.

evry

Παράθεση από: poursali στις 23 Ιαν 2010, 05:52:47 ΜΜ
Εναρξη -> Εκτελεση -> http://www.google.gr
Νομίζω ότι αν έχει μείνει στην εκτέλεση αυτή η εντολή και επιλέξεις παραθυράκι+R και Enter είναι πιο γρήγορο από το να ανοίγεις έναν browser, κάτι ήξερε ο σύμβουλος  :D

Για να μην θυμίσω την ατάκα "Real men use the command prompt" που έλεγαν όταν πρωτοβγήκαν τα windows.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Laertis

Δυστυχώς δε θα μπορέσω να παρευρεθώ στο συνέδριο λόγω της μεγάλης αποστάσεως και πολλών άλλων λόγων αλλά απορώ γιατί η συζήτηση αυτή θα πρέπει να ξεφύγει απο τα πλαίσια του site.
Δε μπορούμε να εκφράζουμε την άποψή μας για κάποιους Σχολικούς Συμβούλους ή είναι όλοι στο απυρόβλητο.
Φίλε Vangelis κακώς αναλαμβάνεις το ρόλο του υπερασπιστή όλων. Κάποιοι Σύμβουλοι κάνουν πολύ καλά τη δουλειά τους αλλά υπάρχουν και αρκετοί που δεν την κάνουν. Γιατί το αρνείσαι και λες ότι βγάζουμε τα μάτια μας ;
Πρέπει να σωπάσω όταν ένας Σύμβουλος είναι άφαντος και δεν τον βλέπω ποτέ, δεν έχει καμία επαφή μαζί μου και με τους περισσότερους συναδέλφους και εμφανίζεται (κατά καιρούς) μόνο στα συνέδρια και τις ημερίδες ;  Όσο κι αν δε το δέχεσαι υπάρχει(ουν) και τέτοιος(οι) Σύμβουλος(οι), και δεν μπορούμε να τους κρύβουμε κάτω απο το χαλί και να λέμε ότι είμαστε περήφανοι και ικανοποιημένοι που έχουμε Σύμβουλο ...

Επίσης , για να κλείσω κι εγώ την κουβέντα, δουλειά του Συμβούλου είναι να έρθει στο σχολείο να με δει κι όχι να πάω εγώ στην Αθήνα (500 χλμ μακριά) για να τον συναντήσω και να θαυμάσω το έργο του.

Υ.Γ. Την κατσίκα που δεν κάνει γάλα, παλιά, την κανονίζανε το Πάσχα...
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

andreas_p

#12
Και παίρνω τη σκυτάλη από το Γιώργο :

Στην 1η μας γνωριμία-συνάντηση 'έστησε' πάνω από 50 λεπτά, τουλάχιστον 40 συναδέλφους. Οι μισοί μετά το μισάωρο, έφυγαν. Οι άλλοι περίμεναν. Όταν ήρθε δε ζήτησε ούτε μία συγνώμη, πιο πριν δε φρόντισε να πάρει ένα τηλέφωνο.

Σε ερωτήσεις μας (για βοήθεια του ανεπαρκέστατου 2ώρου) διαπιστώσαμε ότι δε γνώριζε πόσες ώρες διδάσκεται η ΑΕΠΠ.  Δε γνώριζε ότι βγήκε η έκδοση Θ' 2008 με τις απαλές διορθώσεις (που στείλαμε).

Δε γνώριζε αν στη Γ' Γυμν. θα διδάσκεται Logo ή ΒΔ.

.....

και πολλά άλλα....

Στην επόμενη συνάντηση παρευρέθησαν 5-10 άτομα !!!!

Και στη τελική τι ζητάμε ;
Ενημέρωση, συμπαράσταση, βοήθεια, κριτική που θα μας κάνει καλύτερους.

Και όχι απειλές, διώξεις συγκεκριμένων συναδέλφων.


nikos33

από τη στιγμή που εκλέγονται με τον τρόπο που εκλέγονται και μόνο από το γεγονός ότι με τα κριτήρια της προκήρυξης αποκλείστηκε ένα μεγάλο μέρος καθηγητών ήταν επόμενο ότι σύμβουλος θα ήταν κάποιος της προηγούμενης δεκαετίας που θα πάει στη θέση αυτή για να την αράξει....

Vangelis

Παράθεση από: Laertis στις 23 Ιαν 2010, 09:27:28 ΜΜ
Δε μπορούμε να εκφράζουμε την άποψή μας για κάποιους Σχολικούς Συμβούλους ή είναι όλοι στο απυρόβλητο.
Φίλε Vangelis κακώς αναλαμβάνεις το ρόλο του υπερασπιστή όλων. Κάποιοι Σύμβουλοι κάνουν πολύ καλά τη δουλειά τους αλλά υπάρχουν και αρκετοί που δεν την κάνουν. Γιατί το αρνείσαι και λες ότι βγάζουμε τα μάτια μας ;
Πρέπει να σωπάσω όταν ένας Σύμβουλος είναι άφαντος και δεν τον βλέπω ποτέ, δεν έχει καμία επαφή μαζί μου και με τους περισσότερους συναδέλφους και εμφανίζεται (κατά καιρούς) μόνο στα συνέδρια και τις ημερίδες ;  Όσο κι αν δε το δέχεσαι υπάρχει(ουν) και τέτοιος(οι) Σύμβουλος(οι), και δεν μπορούμε να τους κρύβουμε κάτω απο το χαλί και να λέμε ότι είμαστε περήφανοι και ικανοποιημένοι που έχουμε Σύμβουλο ...

Φυσικά και δεν αναλαμβάνω την υπεράσπιση όλων των συμβούλων αλλά αρνούμαι και την γενική κριτική που απευθύνεται σε όλους τους συμβούλους.   Εκφράσεις ότι βρήκαν την ευκαιρία να την αράξουν που απευθύνονται σε όλους είναι προσβλητικές για όλους.
Παρακαλώ λοιπόν συγκεκριμένες κατηγορίες και όχι γενικές.
Συνάδελφε Λαέρτη εσύ πόσο συχνά θα πήγαινες σε κάθε σχολείο αν είχες στην περιοχή σου 250 σχολεία:  Αν τα οδοιπορικά, ξενοδοχεία κ.λπ τα πλήρωνες απο τη τσέπη σου και τα έπαιρνες (αν όλα πάνε καλά και είσαι τυχερός ) μετά από ένα χρόνο;   Γιατί νομίζεται υποστηρίζω ότι θα πρέπει να έχουμε περισσότερους συμβούλους;  Για να την "αράξουν" περισσότεροι;

Ανδρέα " τις απειλές και τις διώξεις συγκεκριμένων συναδέλφων" από συμβούλους που τις είδες; μήπως αναφέρεσαι στην δεκαετία του 60;.
Δεν σχολιάζω καθόλου την τελευταία προσβλητική σου φράση σου γιατί θα ξεφύγουμε πολύ σε προσωπικούς χαρακτηρισμούς.   

 
Παράθεση από: nikos33 στις 24 Ιαν 2010, 12:42:13 ΜΜ
από τη στιγμή που εκλέγονται με τον τρόπο που εκλέγονται και μόνο από το γεγονός ότι με τα κριτήρια της προκήρυξης αποκλείστηκε ένα μεγάλο μέρος καθηγητών ήταν επόμενο ότι σύμβουλος θα ήταν κάποιος της προηγούμενης δεκαετίας που θα πάει στη θέση αυτή για να την αράξει....
Το μόνο άδικο της προκήρυξης ήταν ο αποκλεισμός των ΠΕ20 και αυτό το τονίσαμε όλοι.  Η συνέντευξη (τουλάχιστον στην Αττική) δεν άλλαξε τη σειρά κατάταξης των  υποψηφίων  (αν κάποιος γνωρίζει κάτι διαφορετκό από άλλες περιφέρειες ευχαρίστως να το καταθέσει)  έτσι όπως είχαν διαμορφωθεί από τα αντικειμενικά κριτήρια (μόρια). 
Η άποψη για καθηγητές της περασμένης δεκαετίας είναι ενδιαφέρουσα!!!  Σύμφωνα με αυτή κάθε καθηγητής που κάνει μάθημα πάνω από 15 χρόνια είναι άχρηστος και το μόνο που θέλει είναι να αράξει.