ΟΕΦΕ 2020 Β ΦΑΣΗ

Ξεκίνησε από ΜΑΚΡΙΔΑΚΗ ΣΤΕΛΛΑ, 23 Μαΐου 2020, 07:44:23 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

ΜΑΚΡΙΔΑΚΗ ΣΤΕΛΛΑ

Καλησπερα συναδελφοι,

Εχετε σχολιάσει κάπου τα θέματα του ΟΕΦΕ Β ΦΑΣΗ 2020 ??

pvs

Παράθεση από: ΜΑΚΡΙΔΑΚΗ ΣΤΕΛΛΑ στις 23 Μαΐου 2020, 07:44:23 ΜΜ
Καλησπερα συναδελφοι,

Εχετε σχολιάσει κάπου τα θέματα του ΟΕΦΕ Β ΦΑΣΗ 2020 ??
Το μόνο σχόλιο που μπορώ να κάνω είναι ότι αν στις πανελλήνιες πέσει αντίστοιχο 4ο θέμα θα "πηδάμε από τα παράθυρα"  :D

ΜΑΚΡΙΔΑΚΗ ΣΤΕΛΛΑ

Γιατι το Γ5 πιστευεις θα το βγαλουν πολλοι?


Παράθεση από: pvs στις 24 Μαΐου 2020, 12:19:36 ΜΜ
Το μόνο σχόλιο που μπορώ να κάνω είναι ότι αν στις πανελλήνιες πέσει αντίστοιχο 4ο θέμα θα "πηδάμε από τα παράθυρα"  :D

Mxyzptlk

και στο δικο μου φροντιστηριο εγινε της κακομοιρας με το 4ο θεμα.
Το παρακαναν

pvs

Παράθεση από: ΜΑΚΡΙΔΑΚΗ ΣΤΕΛΛΑ στις 24 Μαΐου 2020, 12:23:28 ΜΜ
Γιατι το Γ5 πιστευεις θα το βγαλουν πολλοι?
ελάχιστοι, απλά έγραψα για το 4ο γιατί πιστεύω ότι το "τερμάτισαν"

Λαμπράκης Μανώλης

Καλημέρα

προσοχή στο θέμα Γ υπάρχουν λάθη και στους δύο τρόπους λύσης του τελευταίου ερωτήματος κατά τη γνώμη μου .. επίσης η λύση με την ουρά δεν είναι ίδια με την αντίστοιχη του βιβλίου

το Δ αρκετά τραβηγμένο κυρίως από θέμα κατανόησης ... στην πράξη η λύση παλευόταν κάπως, αλλά άντε να καταλάβεις τι θέλει, ακρετά δύσκολο  ... εγώ χαίρομαι γιατί 3 μαθητές μου (οι οποίοι βέβαια ανήκουν στην κατηγορία των μαθητών που ασχολούνται απόμικροί μόνοι τους και είναι έτοιμοι φοιτητες) έγραψαν 95/100 με κάτι ψιλά λαθη στη θεωρία .. οι λύσεις τους καλύτερες από τις δικές μου  :angel: >:D :laugh:

ΜΑΚΡΙΔΑΚΗ ΣΤΕΛΛΑ

Για μια ακομη φορα οντως πολλα λαθη Μανωλη στις λυσεις του ΟΕΦΕ.

Απλα ηθελα να δω αν εχετε κανει και πιο απλες λυσεις απο τις δικες μου.

Το μετανιωσα που τους εβαλα  να το γραψουν και μαλιστα λιγες μερες πριν δωσουν πανελληνιες. Αυτο που κανουν ειναι εντελως αντιπαιδαγωγικο θεωρω.

ApoAntonis


ΜΑΚΡΙΔΑΚΗ ΣΤΕΛΛΑ

Δυστυχως ειναι απο φορντιστηριο και δεν μπορω να το κοινοποιησω , θα το κανει ομως ο οεφε στη σελιδα του υποθετω.

George Eco

Το θέμα Δ είναι εξαιρετικά δύσκολο.
Να σχολιάσω τα DIV και MOD ως div και mod (τυπικά βάσει βιβλίου με πεζά τα θεωρώ λάθος)
Να μη σχολιάσω το γεγονός πως έχουν με πεζά συνάρτηση (και το ένα με τονισμό)ενώ τη καλούν με κεφαλαία; Ό,τι να' ναι...
Επειτα το ποσοστό στο εμφανίζουν ξερό, δίχως ένα σύμβολο % μαζί να δείξει τι εκφράζει.
Οι λύσεις είναι πολύ προχειρες, ούτε ενδελεχής σχολιασμός (κλασικά) ειλικρινά δε ξέρω πως να τα χρησιμοποιήσω εποικοδομητικά.

Θεωρώ απαράδεκτο πως τις απαραίτητες σειρές, αυτές δηλαδή που χρειάζονται, το πλήθος τους, δε τις περνάει στη διαδικασία ως παράμετρο, ώστε να μη τρέχει μέχρι το 50  αν είναι κενές οι τελευταίες σειρές. Αφού το έβαλαν που το έβαλαν κι έκαναν τόσο ζόρικη την άσκηση, έπρεπε να σκεφτούν να το χρησιμοποιήσουν και στη διαδικασία.

Το θέμα Γ δε το είδα ακόμα...

George Eco

Οκ στο θέμα Γ τι κάνουν ακριβώς;  :o  :o  :o
Κατ αρχάς αυτός που έλυσε την άσκηση δε κατάλαβε την εκφώνηση. Ξεκινάμε από αυτό.
Έπειτα δεν έχω ιδέα αν έλεγξε το τι γράφει. Βλέπω τη λύση και χάνω τα λογικά μου.
Τέλος πάντων.
Η άσκηση βγαίνει σε 40 γραμμές κι όχι σε 85 (δίχως σχόλια) που την κάνουν.
Κι ο Μανώλης νομίζω έχει δίκιο, το Γ το "έλυσαν" λάθος.

Λαμπράκης Μανώλης

Καλημέρα σε όλους

Γιώργο και οι ίδιοι έχουν 2 τρόπους, ένα με 40 γραμμές και ένα με 80 γραμμές όπως λες .. η αλήθεια είναι πως όλοι σχεδόν οι μαθητές μου, το σκέφτηκαν με το δεύτερο τρόπο, αυτό μου φάνηκε περίεργο .. νομίζω πως τελικά  η εκφώνηση "ψαρώνει", καθώς υπάρχουν έτοιμοι οι πίνακες, λέει και κάμποσες πληροφορίες το ερώτημα και ίσως το μυαλό πάει προς τα εκεί .. όχι βέβαια με όλους τους περιτούς ελέγχους που κάνουν (ειδικά το οσο που ψαχνει αν κάποιος έδωσε μεγαλύτερη τιμή απο την ελάχιστη είναι λίγο μυστήριο)  ... ο τρόπος με τις λίγες γραμμές νομίζω χρειάζεται έξτρα αντίληψη, να καταλάβουν δηλαδή πως ένα απλό μέγιστο πάλι τον πρώτο στη σειρά  θα βρει έτσι κ αλλιώς .. τα λάθη που έχει η λύση  κατά τη γνώμη μου είναι

1) στον β τρόπο με το απλό μέγιστο, πρέπει να αποθηκεύσει τη θέση της αναζήτησης ή το όνομα μαζί με το max και όχι τον αριθμό επανάληψης ( η οποία πρακτικά μπορεί να βγει πχ 80 και δεν έχουμε τόσες θέσεις)
2) στον α τρόπο, αποθηκεύει σε πίνακα τον αριθμό επανάληψης (ωραίο είναι σαν ιδέα, αλλά σε άλλες περιπτώσεις, εδώ βγαίνει πολύ πιο εύκολα), απλά στο τέλος, εκεί που βρίσκει στο max2, νομίζω χρειάζεται το ελάχιστο (μικρότερος αριθμός επανάληψης--> έδωσε πρώτος την προσφορά)

ΥΓ: νιώθω την ανάγκη να ζητήσω ένα συγνώμη από τους συναδέλφους που δεν έχουν τα θέματα και εμείς τα συζητάμε εδώ πέρα, (για όποιον δε γνωρίζει, δε μπορούμε να τα ανεβάσουμε καθώς είναι ""ιδιοκτησία των φροντιστηρίων"") ... απλά μιας που γίνεται η συζήτηση και μιας και θα βγουν κάποια στιγμή στη σελίδα του ΟΕΦΕ, ας έχουμε κάνει μία συζήτηση να είναι προτοιμασμένοι όλοι όσοι τα δουν  ... και εμένα δεν θα μου άρεσε μία συζήτηση που δε γνωρίζω τα θέματα, από εμένα συγνώμη για την αναστάτωση

George Eco

Ναι κι από εμένα συγγνώμη, αλλά βλέποντας το thread δεν άντεξα να μη σχολιάσω.

epsilonXi

προσωπικά το μόνο που με χάλασε ήταν από τη θεωρία εκείνο για τα «συγγενή προβλήματα»

George Eco

Καλά αυτό ήταν για τους πολύ καλά διαβασμένους.