ELEOS

Ξεκίνησε από wr250f, 23 Φεβ 2009, 04:29:18 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

wr250f

eimai 17 xronwn , paw 3likiou kai eimai sthn texnologikh kateuthinsi...
prin apo kati meres pirame bathmous prwtou tetramhnou kai me ekplhksi diapistwsa ena 17 st Α.Ε.Π.Π. (ola ta alla htan 20saria..)
sto mathima afto o kathigitis pou exw an den einai ilitios einai epikindinos...
kai giati to lew afto:
1) DEN XEREI THN YLH TOU (afou mas anelise olh thn glwssa pascal!!!!!!!!!!)
2) DEN MAS KANEI ASKHSIS (OUTE MIA)
3) MAS BAZEI DIAGWNISMA KAI TA DIORTHWNEI LATHOS
AFOU MAS EIXE PEI  PWS OSOI EIXAN KANI

max<-  A[1]
(gia ton ypologismo enos megistou se monodiastato  pinaka)

HTAN LATHOS
KAI SWSTO HTAN

max<- A !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KAI 4) O MEGALITEROS BATHMOS POU EBALE STHN TRITH LIKIOU HTAN 19!!!!! ELEOS!!!!!!!!!
Kai dierwtome egw epita apo ola afta an einai se thesi aftos o axreios na bathmologi emena! An pigene olo to tmhma sto ypourgio paidia smazi me afton na grapsoume ena test aftos  DEN THA EIXE PANW APO MAS.........!!!!!!!!!!!!!!!
Ki omws aftos ebale se mena bathmologia kai tha krinei thn sxoli pou tha mpw!!!!
Eseis pou asxoliste me afto to mathima kai zite ousiastika ap afto pws to krinete to olo symban ? eiste an oxi oloi oi perisoteroi kathigites kai gnwrizete apo trith likiou kai bathmologies....egw to onoma tou den tha prepe na to vgallw sth fora mhpws kai swthoun alla paidia?

SAS EFXARISTW EK TWN PROTAIRWN....

P.Tsiotakis

το  δυσάρεστο δεν είναι κάποιος να κάνει λάθη. το πραγματικά δυσάρεστο είναι να νομίζει οτι το κάνει σωστά και να το παίζει αυθεντία.

Νομίζω πως πρέπει άμεσα να συζητήσουν οι γονείς σας με τον διευθυντή, ώστε αν είναι πραγματικά περιστατικά να βρεθεί λύση.

papet

Αγαπητέ/η wr250f,

Κατ' αρχήν θα σε παρακαλούσα (υποθέτω και εκ μέρους των υπολοίπων) να γράφεις με ελληνικούς χαρακτήρες, επειδή τα greeklish είναι αρκετά (εως πολύ θα έλεγα) δυανάγνωστα και σε αυτό το forum τα αποφεύγουμε.

Όσον αφορά τώρα στο θέμα που αναφέρεις, έχω ορισμένα πραγματάκια που θα ήθελα με τη σειρά μου να εκφράσω. Να ξεκαθαρίσω βέβαια, πως μιλώ εκ μέρους του εαυτού μου και μόνο, ενώ οι απόψεις μου είναι πολύ πιθανό να μην εκφράζουν το σύνολο των καθηγητών ή των άλλων συναδέλφων στο forum.

Καταλαβαίνω την αγωνία σου αλλά και την ένταση που νιώθεις. Αληθεύει πως, αν η κατάσταση στο σχολείο σου είναι όπως την περιγράφεις, τότε οι συνθήκες δεν είναι οι ευνοϊκότερες για τους υποψηφίους.
Συμμερίζομαι λοιπόν την αγανάκτηση σου (είναι σωστός αυτός ο όρος για να περιγράψει το πώς νιώθεις;) στην κατάσταση που βρίσκεσαι.

Αυτό που με προβληματίζει είναι ότι η αντίδρασή σου δείχνει να είναι προϊόν κυρίως της βαθμολογίας που πήρες. Σκέψου καλά πριν αντιδράσεις και στη δική μου απάντηση: "Θα έκανες αυτήν την ερώτηση αν ο βαθμός σου στο τετράμηνο ήταν 20;"

Πρόσεξε. Δε λέω ότι είσαι άδικος με τον καθηγητή σου, δεν μπορώ όμως να σε υποστηρίξω, αλλά ούτε και να σε διαψεύσω, ακούγοντας μόνο τη μία πλευρά. Δεν μπορώ λοιπόν να θεωρήσω απίθανο το ενδεχόμενο να ακολουθεί ο καθηγητής σου μια διαφορετική προσέγγιση του μαθήματος που απλώς να μη σου ταιριάζει ή -έστω- να μην είναι τόσο αποδοτική. Αυτό που ισχυρίζομαι είναι ότι δεν είμαι σε θέση να ξέρω τι πραγματικά συμβαίνει.

Θα σου πρότεινα λοιπόν, μιας και δείχνεις να είσαι "συνειδητοποιημένος" μαθητής, να συζητήσεις το θέμα αρχικά με τον ίδιο τον καθηγητή σου και αν δεις ότι η κουβέντα δεν έχει αποτέλεσμα, τότε να θίξεις το θέμα σε κάποιον άλλο μέσα από το σχολείο, πιθανώς στο διευθυντή. Θα ήταν ακόμα καλύτερο να σιγουρευτείς πως την ίδια άποψη με εσένα έχουν και οι υπόλοιποι συμμαθητές σου και οι όποιες συζητήσεις γίνουν πιο "συλλογικά", ενδεχομένως μέσω των γονιών σας, όπως λέει και ο Παναγιώτης. Αρνούμαι να πιστέψω (με ευκολία τουλάχιστον) πως υπάρχουν καθηγητές που αδιαφορούν για το καλό των μαθητών τους και θεωρώ πολύ πιθανόν, αν (το ξαναλέω) ισχύουν τα όσα λες να υπάρξει μια αλλαγή (προς το καλύτερο). Απαραίτητη προϋπόθεση βέβαια είναι να προσεγγίσετε το ζήτημα με θετική και όχι επιθετική διάθεση.

Επιμένω σε αυτό το τελευταίο, επειδή διακρίνω επιθετικότητα από τη μεριά σου, όταν βλέπω χαρακτηρισμούς του τύπου "αχρείος" κλπ. Σου τονίζω επίσης πως η όποια κατανόηση αναφέρω εδώ, αφορά μόνο στο εκπαιδευτικό κομμάτι της ερώτησής σου και όχι στο βαθμολογικό.

Επίτρεψέ μου να σου ευχηθώ τα καλύτερα για το θέμα που σε απασχολεί, τις εξετάσεις και τη μετέπειτα ζωή σου.
May the Force b with u...
papet

andreas_p

Ακόμη και αν έχεις δίκιο (κάτι το οποίο δεν γνωρίζουμε, γιατί η άλλη πλευρά δε μίλησε)  μάλλον το χάνεις.
Δε σέβεσαι θεσμούς, χρησιμοποιώντας ανοίκειες εκφράσεις και χαρακτηρισμούς. Κάνεις εύκολη και ανέξοδη κριτική. Και ένα τελευταίο :  Αν είχες 20 θα αντιδρούσες με τον ίδιο τρόπο και ύφος ; ...

Αν έχεις θετική διάθεση μπορεί να βρεθεί λύση. Γιατί αν ισχύουν τα μισά απ΄όσα ισχυρίζεσαι, τότε επιβάλλεται η αντιμετώπισή του θέματος.

lp

Άλλη μια λυπημένη ιστορία σχετικά με την επάρκεια κάποιων καθηγητών αλλά και την αντιμετώπιση τον παιδιών που "πάντα" έχουν δίκιο.

Σε όλα όσα λες παραπάνω θα σου απαντούσα τα εξής:

1. Για την επάρκεια των καθηγητών υπάρχουν μηχανισμοί (π.χ. Διευθυντής, σύμβουλος)

2. Κάθε κίνηση από μέρους σας πρέπει να γίνει με σεβασμό απέναντι στη θέση που ο άνθρωπος αυτός εκπροσωπεί.

3. Οι χαρακτηρισμοί σου αυτοί είναι απαράδεκτοι κάτι που δεν κάνουμε ούτε εμείς για τους μαθητές μας. (Θα σου άρεσε κάποιος καθηγητής να σε χαρακτηρίζει έτσι σε άλλους συμμαθητές σου, χωρίς να μπορείς να απαντήσεις;)

4. Όλοι μας ξέρουμε στις μέρες μας πως μπαίνουν οι βαθμοί, ειδικά στην 3η Λυκείου. Αλλά ειδικά για τον βαθμό δεν μπορείς να κάνεις τίποτα. Να μην μπω σε ιστορίες σχετικά με τα δικά μας μαθητικά χρόνια (Δεκαετία του 80 προσωπικά)...

5. Το δείγμα που μας έδωσες δεν απαντάει στο ερώτημα αν εσύ πρέπει να πάρεις 17 ή 20 ή ότι άλλο.

6. Σου εύχομαι πραγματικά αν ποτέ βρεθείς σε μια αίθουσα να είσαι  καλύτερος καθηγητής από αυτούς που είχες εσύ. Καλή επιτυχία στις εξετάσεις σου αλλά κυρίως στη ζωή.

Λέων Προκόπης
2ο ΓΕΛ Ναυπλίου

lykos

wr250f, καλώς βάζεις το θέμα! Δύσκολο θέμα...
Το "δεν σέβεσαι θεσμούς" του andreas_p, δεν το επικροτώ καθόλου!

Δεν λέω να "ρίξουμε στην πυρά"  κάποιον, και σίγουρα όχι συνάδελφο.
Ομως: Το αν εγώ είμαι ή όχι επαρκής δεν το κρίνει - απ' ότι φαίνεται - κανένας.
Αν κάπου-κάποτε-με κάποιον έγινε το αντίθετο, ανυπομονώ να μάθω που/πότε...

Σίγουρα η Παιδεία μας είναι - άλλος ένας - μεγάλος ασθενής.
Η γνώμη μου είναι, πως οι μαθητές είναι οι τελευταίοι που φταίνε (άν φταίνε).
Δυσκολεύομαι - πράγματι - να προτείνω λύση...

Ας μην τα βάζουμε όμως με τον μαθητή, που μας έκανε την τιμή να πας πεί "τον πόνο του" και ξεψυρίζουμε το μήνυμά του, να του βρούμε σφάλματα...
Ολοι πρέπει να κρατήσουμε την ψυχραιμία μας:
-  Οι συνάδελφοι να μην - σαν άτομα - υπερασπιζόμαστε το εκπαιδευτικό μας σύστημα, αυτό, που σαν κλάδος καθημερινά κατακρίνουμε.
-  Οι μαθητές να κάνουν το καλύτερο που μπορούν. Ο κύριος παράγοντας επιτυχίας τους είναι το διάβασμα.

Δυστυχώς, κάποιοι αναρωτιόμαστε, μήπως τελικά το 1980 είμασταν καλύτερα?

Υ.Γ. Αν και περασμένη ώρα - πιστέψτε με - δεν ήπια μπύρες...

Βασίλης Λυκοστράτης

Νίκος Αδαμόπουλος

Μην στήνουμε τώρα έναν μαθητή στον τοίχο επειδή δεν φέρεται και δεν μιλά σαν μεγάλος...

Η αλήθεια όμως είναι πως η στιγμή που διάλεξε για να εκφράσει την αγανάκτησή του δεν είναι η πιο κατάλληλη. Δηλαδή τώρα που πήρε "χαμηλό" βαθμό, τώρα προκύπτει ότι ο καθηγητής δεν κάνει καλά τη δουλειά του! Μπορεί και να είναι έτσι... Όμως τώρα έχει περάσει ο περισσότερος χρόνος... Σε λίγο καιρό οι περισσότεροι μαθητές δεν θα πηγαίνουν καν στο σχολείο για να διαβάζουν περισσότερο για το φροντιστήριο (!!!). Καταλήγουμε δηλαδή στο γεγονός, το μόνο που επιθυμούν οι μαθητές από το σχολείο είναι να πάρουν όλοι 20... και να μην γράφονται οι απουσίες...

Για μένα, ο μαθητής θα έπρεπε να κάνει την όποια κίνησή του τον πρώτο κιόλας καιρό...

Ωστόσο,...
Παράθεση από: lykos στις 24 Φεβ 2009, 12:36:14 ΠΜ
Δυστυχώς, κάποιοι αναρωτιόμαστε, μήπως τελικά το 1980 είμασταν καλύτερα?
...θα τολμήσω να το υποστηρίξω κι εγώ αυτό, αν είναι κάποια στιγμή να ξεκινήσει τέτοια κουβέντα...

ntzios kostas

Καταρχήν θα ήθελα να ευχαριστήσω το μαθητή που έγραψε στο Στέκι.

Προσωπικά τον μαθητή αυτόν το πιστεύω. Και αν ο συγκεκριμένος λέει υπερβολές (κάτι που δεν το νομίζω) υπάρχουν κάποια άλλα αγανακτισμένα παιδιά, από τους βαθμούς, το μάθημα, την συμπεριφορά καθηγητών... τα οποία δεν εξέφρασαν την άποψή τους στο Στέκι. Δεν νομίζω ότι τις συγκεκριμένες καταγγελίες τις ακούμε πρώτη φορά και δυστυχώς δεν θα είναι και η τελευταία.

Παράθεση από: andreas_p στις 23 Φεβ 2009, 10:38:21 ΜΜ
Ακόμη και αν έχεις δίκιο (κάτι το οποίο δεν γνωρίζουμε, γιατί η άλλη πλευρά δε μίλησε)  μάλλον το χάνεις.
Δε σέβεσαι θεσμούς, χρησιμοποιώντας ανοίκειες εκφράσεις και χαρακτηρισμούς. Κάνεις εύκολη και ανέξοδη κριτική. Και ένα τελευταίο :  Αν είχες 20 θα αντιδρούσες με τον ίδιο τρόπο και ύφος ; ...
.

Ο μαθητής αυτός σεβάστηκε τον καθηγητή του και με το παραπάνω, αφού ούτε το όνομά του δημοσιοποίησε, ούτε τον έβγαλε στο Youtube, για να τον δούμε live. Αυτό θέλεις Ανδρέα να κάνει ο μαθητής για να σε πείσει;

Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

Σούλας Βασίλης

#8
Η άποψη μου είναι ότι αν όλο το τμήμα συμφωνεί ότι πράγματι η κατάσταση είναι αυτή που περιγράφεις να αναφερθεί στον Δ/ντη του σχολείου από όλο το τμήμα και να γίνουν από εκει και πέρα από τον Δ/ντη αυτά που προβλέπονται σε τέτοιες περιπτώσεις. Τώρα όσον αφορά τους χαρακτηρισμούς δεν τους επικροτώ αλλά αν η κατάσταση είναι όπως περιγράφεται, θα θυμηθώ και τα δικά μου μαθητικά χρόνια όπου ανεπαρκείς καθηγητές (κακά τα ψέμματα συνάδελφοι υπάρχουν) πραγματικά με έβγαζαν εκτός εαυτού όχι τόσο για την βαθμολογία τους αλλά πιο πολύ γι αυτό που λέει ο συνάδελφος Παναγιώτης ''να νομίζει οτι το κάνει σωστά και να το παίζει αυθεντία''. wr250f σου εύχομαι καλή επιτυχία στις εξετάσεις και να περάσεις στην σχολή που επιθυμείς. Από εσένα μόνο εξαρτάται και δεν νομίζω ότι το 17 του τετραμήνου μπορεί να σε σταματήσει. Απέφυγε εκφράσεις που σε κάνουν πιθανόν να χάνεις το δίκιο σου. Κάθε επιτυχία!!!!!!!!!!!  8) 8) 8) 8) 8)
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

gpapargi

Αυτό που μας αφορά εμάς είναι το αν υπάρχει καθηγητής που είναι τόσο άσχετος.
Αν όλα αυτά που λες φίλε ισχύουν τότε όλοι μαζί μπορείτε να μιλήσετε με το διευθυντή ή μπορείτε να ζητήσετε να τσεκαριστούν τα γραπτά. Αν έχει χρεωθεί ως λάθος αυτό που αναφέρεις τότε μπορείτε να δικαιωθείτε. Καλέστε κάποιο σχολικό σύμβουλο.

Πάντως για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους… είναι τραγικό το να θεωρούν μαθητές δίκαια τα εικοσάρια σε όλα τα μαθήματα. Σχεδόν το απαιτούν. Ήμαρτον!!!! Μαθηματικά κατεύθυνσης 20; Έκθεση 20; Φυσική κατεύθυνσης 20; Δηλαδή κάτι πιτσιρίκια που «κεντάνε» στους διαγωνισμούς της μαθηματικής εταιρείας και συμμετέχουν σε ολυμπιάδες μαθηματικών και παίρνουν μετάλλια τι πρέπει να πάρουν; Μην τρελαθούμε τώρα!!!

lp

Και όλη αυτή η συζήτηση με κάνει να αναφερθώ και σε μια άλλη άποψη ότι επιτέλους πρέπει να πάψουν να μετράνε 4-5 βαθμοί τετραμήνου για την εισαγωγή σε κάποια σχολή. Ή όλοι οι βαθμοί σε όλα τα μαθήματα ή τίποτα.
Λέων Προκόπης
2ο ΓΕΛ Ναυπλίου

ntzios kostas

Φίλε wr250f, πιστεύω ακούστηκαν ωραία πράγματα στη συζήτηση αυτή. Κράτα όποια νομίζεις ότι είναι εφικτά. Θα ήθελα όμως να ακούσω πώς αντιδράσατε με τον συγκεκριμένο καθηγητή και τι βαθμό έγραψες στις εξετάσεις.


Γιώργο οι εξετάσεις που δίνουν τα παιδιά δεν είναι ολυμπιάδες. Στα θέματά μας μπορεί ένας μαθητής που έχει περάσει ολυμπιάδα πληροφορικής να γράψει λιγότερο από έναν μαθητή που ξεκίνησε φέτος τον προγραμματισμό. Γι' αυτό απαιτούν και καλά κάνουν οι μαθητές το 20. Βλέποντας τα θέματα παλιότερων ετών βλέπουν ότι δεν είναι και ακατόρθωτο να το γράψουν.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

agelos

Καλησπέρα και απο μένα.Αν αυτά που λες ισχύουν και γιατί να μην ισχύουν προσθέτω εγώ,δεν νομίζω να μπορείς να κάνεις τιποτα.Γενικώς το δημόσιο σύστημα κινείται πολύ αργά και αρκετά λάθος σε πολλές περιπτώσεις.Οπότε και να πάτε στον λυκειάρχη ή στο υπουργείο ή σε άλλους Ελληνικούς δημόσιους οργανισμούς δεν νομίζω (για να μην πώ είμαι σίγουρος) ότι θα γινει και τίποτα,τουλάχιστον για φέτος.Απο κεί και μετά προφανώς θα πηγαίνεις φροντιστήριο οπότε κοίτα να μάθεις απο κεί και κάνε ότι καλύτερο μπορείς.Στο μάθημα στο σχολείο,μιας και απ'οτι φαίνεται ο καθηγητής δεν βοηθάει,προσπάθησε να κρατάς δυνάμεις και να ξεκουράζεσαι.Τέλος αν είναι να μπείς στο πανεπιστήμιο το 17 που σου έβαλε δεν πρόκειται να σε επηρεάσει.Αυτό είτε το θέλετε εσείς τα παιδιά είτε όχι εξαρτάται αποκλειστικά από εσάς και από την προσπάθεια που θα καταβάλετε.Δεν εξαρτάται ούτε από τον καθηγητή ο οποίος απλά μπορεί να σας βοηθήσει ούτε από κανέναν.Επίσης σε πολλές περιπτώσεις αρκετοί έχουν την προδιάθεση να είναι αχρείοι.Αν τους ευνοεί και το σύστημα τότε γίνονται κιόλας.Αν δηλαδή ήταν κάπου που αν δεν έκανε σωστά τη δουλεία του τον διώχνανε την άλλη μέρα,δεν νομίζω να σας δίδασκε PASCAL.Όμως αυτό είναι δικό του θέμα.Εσύ κοίτα να διαβάζεις και πάρε ότι καλύτερο μπορείς από όποιον εσύ κρίνεις ότι μπορεί να σου το δώσει.Με τους άλλους μην ασχολείσαι και μην τους κρίνεις.Δεν ξέρεις πως έγιναν έτσι και δεν ξέρεις τι θα γίνεις και εσύ.

P.Tsiotakis

Αγαπητέ μαθητή,

πάντα γράφω με το σκεπτικό οτι τα αναγραφόμενα είναι αλήθεια (προσωπικά πιστεύω οτι είναι).

Θα έπρεπε να έχεις ήδη πράξει ενέργειες (οι γονείς σου δηλαδή). Είπαμε πως βασιζόμαστε στο φροντιστήριο, πως στο σχολείο δεν υπάρχει χρόνος για εις βάθον ανάλυση. Ωστόσο, δεν μπορώ να δεχτώ ένα σχολείο που απαξιώνει μόνο του το ρόλο του. Στο σχολείο δίνουμε τη μάχη μας, όχι πάντα επιτυχημένα. Είναι όμως μια μάχη τίμια.

Ο καθηγητής σου, μάλλον νομίζει οτι είναι σε ΕΠΑΛ, εκεί διδάσκονται Pascal. Ή αυτός δεν έχει αντιληφθεί τον τύπο του σχολείου ή εσείς οι μαθητές (χιούμορ).

Η βαθμολογία Α τετραμήνου ΔΕΝ αλλάζει, την στείλαμε σήμερα στο ΥΠΕΠΘ, και έτσι κι αλλιώς δε νομίζω και να την άλλαζε κανείς και με καμια πίεση.

Είναι κρίσιμη η κατάσταση και πρέπει να το χειριστείτε με λεπτότητα. Λεπτότητα που οι μαθητές με το αίμα να βράζει δεν μπορείτε εύκολα να έχετε. Όμως πρέπει σίγουρα κάτι να γίνει.

Για το παρελθόν μην σας πιάνει κρίση. Θέλω να πιστεύω οτι είσαι καλός στο μάθημα, δε θα σε κοροιδέψω οτι αν γράψεις πολύ καλά στο μάθημα δε θα στερηθείς έναν μικρό αριθμό μορίων, ωστόσο ΔΕΝ είναι αυτός λόγος να κολλήσεις και να μην κοιτάξεις μπροστά. Δούλεψε όσο μπορείς και όλα θα πάνε καλά.

Στο λέω εγώ που στις περισσότερες περιπτώσεις δεν μπορώ να το πράξω αυτό, αλλά σε συμβουλεύω ως γονιός που σε κάποια χρόνια θα έχω παιδί στην ηλικία σου.

Να θυμάσαι οτι το φορουμ αυτό (και προσωπικά) είμαστε στη διάθεσή σου για απορίες στο μάθημα αλλά και γενικότερη συζήτηση.

Καλή συνέχεια

evry

#14
  Λοιπόν παρακολουθώ την ενδιαφέρουσα συζήτηση και έχω να σημειώσω τα εξής:

αν υποθέσουμε ότι θα γράψεις στο τέλος 20 τότε θα γίνει προσαρμογή στον προφορικό και το 17 θα γίνει 18.
Σε αυτή την περίπτωση χάνεις γύρω στα 50-70 μόρια ανάλογα με τον γραπτό βαθμό που θα γράψεις, δηλαδή θα πήγαινες από τα 18600 στα 18650 για παράδειγμα.
Δεν είναι και λίγα θα μου πεις, μπορεί να χάσεις μια σχολή για λίγα μόρια.

Σάφως ο καθηγητής αν ισχύουν αυτά που λες δεν κάνει καλά την δουλειά του, όμως αυτό μπορεί να αποδειχθεί εύκολα. Μπορείτε να πάτε στον σχολικό σύμβουλο ή στο γραφείο και στον διευθυντή , και να πείτε ότι κάνετε Pascal ας πούμε που είναι εκτός ύλης.
   Το άλλο ερώτημα είναι τι γράφει αυτός ο καθηγητής στο βιβλίο ύλης. Το συμπληρώνει? έχεις γράψει μέσα ότι κάνει Pascal. Αν στο βιβλίο ύλης έχει κάνει κάποια σοβαρή παράλειψη μπορείς να τον πας ακόμα και δικαστικά. Δεν θα κάνεις κάτι τέτοιο φυσικά, αλλά τουλάχιστον θα του δώσεις να καταλάβει ότι δεν μπορεί να κάνει ότι θέλει και ότι υπάρχουν κάποια όρια, έτσι ώστε στο άλλο τετράμηνο να είναι τουλάχιστον πιο σοβαρός.

Επίσης στο διαγώνισμα του τετραμήνου πόσο έγραψες?

Πάμε τώρα στην άλλη πλευρά, δεν κατάλαβα από που και ως που πρέπει να σου βάλει ο καθηγητής το 20. Στο χρωστάει ή έχετε υπογράψει κανένα συμβόλαιο ότι πρέπει να πάρετε όλοι 20?
Επίσης δεν κατάλαβα γιατί ο καθηγητής σου είναι αχρείος, είναι λόγω του μαθήματος ή επειδή δεν έβαλε σε όλους 20? Αν έβαζε 20 θα τον έλεγες αχρείο?

και άλλη ερώτηση: Αν στο φροντιστήριο είχες έναν καθηγητή που σου έκανε Pascal, τι θα έκανες, δεν θα διαμαρτυρόσουν? στο σχολείο γιατί δεν το έκανες? περίμενες τους βαθμούς έτσι? δηλαδή όχι μόνο εσύ αλλά και οι υπόλοιποι συμμαθητές σου θα είπατε "ωραία άσχετος είναι αυτός, δεν θα μας βάζει και δύσκολα και λογικά θα βάλει και μεγάλους βαθμούς" αλλά την πατήσατε.

Που θέλω να καταλήξω. Όλη την χρονιά όλοι οι μαθητές δεν δίνουν δεκάρα για το σχολείο, μπορεί ας πούμε την ώρα κάποιου μαθήματος να λύνουν ασκήσεις του φροντιστηρίου και άλλα.
Ξαφνικά λοιπόν στη μέση της χρονιάς που παίρνουν βαθμούς ανακαλύπτουν πως υπάρχει και το σχολείο ειδικά αν δεν έχουν μεγάλους βαθμούς.
Οι υπεύθυνοι για αυτή την κατάσταση φυσικά και δεν είναι οι μαθητές, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι είναι άμοιροι ευθυνών, έχουν και αυτοί το δικό τους μερίδιο ευθύνης όπως και εμείς όπως και οι γονείς τους.

Τέλος πάντων με έναν πρόχειρο υπολογισμό που έκανα βλέπω ότι
αν ένας μαθητής γράψει σε όλα τα μαθήματα 20 και στα προφορικά έχει 20 μόνο ΑΟΘ και Μαθηματικά Γενικής και στα υπόλοιπα 4 μαθήματα έχει 17 συγκεντρώνει 19.500 μόρια περίπου

Εσύ έχεις αν κατάλαβα καλά σε όλα 20 πλην της ανάπτυξης και αφού οι άλλοι καθηγητής που σου έβαλαν 20 προφανώς δεν είναι αχρείοι αλλά καθηγητές που κάνουν πολύ καλά τη δουλειά τους και άρα σε έχουν αξιολογήσει και σωστά, δηλαδή αξίζεις για 20 οπότε θα γράψεις και κάπου εκεί, λογικά δεν θα έχεις πρόβλημα.

What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr