πανελληνιες 2013 σχολιασμος θεμάτων

Ξεκίνησε από sstauross, 29 Μαΐου 2013, 08:50:54 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

sstauross

πως κρίνετε τα θέματα σήμερα;
πως γράψατε; (για τους μαθητές)

tkon

3 ερωτηματα για μαθητες αστέρια.
Ειναι "να το έχεις το μάθημα"

gthal

Είσαι μαθητής; Μας ενδιαφέρει η γνώμη σου.
Σε ποια ερωτήματα αναφέρεσαι;
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

petrosp13

Νομίζω Α2, Α4, Β2
Στο Γ και Δ πάντα περιμένεις δύσκολα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

nick41

Είμαι μαθητής της Γ Λυκείου και έδινα προχθές.Μπορώ να πω ότι τα θέματα μου φάνηκαν βατά αν και η εκφώνηση στο Γ3 ήταν λίγο περίεργη.Παράλλη υπήρχαν μερικά έξυπνα ερωτήματα όπως αυτό με τον τετραγωνικό πίνακα και το Β2.Στο Β2 στη σημείωση που έλεγε να μην χρησιμοποιήσουμε τους "αλγορίθμους ταξινόμησης" φαντάζομαι εννούσε τη γνωστή ταξινόμηση του σχολικού ,αφού τελικά το τμήμα του αλγορίθμου που γράφαμε ταξινομούσε τον πίνακα,έτσι δεν είναι;

itt

Παράθεση από: nick41 στις 31 Μαΐου 2013, 09:30:33 ΜΜ
Είμαι μαθητής της Γ Λυκείου και έδινα προχθές.Μπορώ να πω ότι τα θέματα μου φάνηκαν βατά αν και η εκφώνηση στο Γ3 ήταν λίγο περίεργη.Παράλλη υπήρχαν μερικά έξυπνα ερωτήματα όπως αυτό με τον τετραγωνικό πίνακα και το Β2.Στο Β2 στη σημείωση που έλεγε να μην χρησιμοποιήσουμε τους "αλγορίθμους ταξινόμησης" φαντάζομαι εννούσε τη γνωστή ταξινόμηση του σχολικού ,αφού τελικά το τμήμα του αλγορίθμου που γράφαμε ταξινομούσε τον πίνακα,έτσι δεν είναι;

Εξαρτάται το πώς εννοείς το "ταξινομούσε".Ο πίνακας δεν μπορεί σε καμμια περίπτωση να είναι ταξινομημένος,γιατί δεν ορίζεται διάταξη λογικὠν μεταβλητών.Έχει γίνει μια συζήτηση, εδώ.

nick41

Παράθεση από: itt στις 31 Μαΐου 2013, 10:01:17 ΜΜ
Εξαρτάται το πώς εννοείς το "ταξινομούσε".Ο πίνακας δεν μπορεί σε καμμια περίπτωση να είναι ταξινομημένος,γιατί δεν ορίζεται διάταξη λογικὠν μεταβλητών.Έχει γίνει μια συζήτηση, εδώ.