υποστήριξη e- learning

Ξεκίνησε από kirdim, 15 Μαρ 2020, 03:26:28 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

evry

Η ΟΛΜΕ αντί να απαιτήσει από το υπουργείο να δώσει από έναν φορητό υπολογιστή σε κάθε οικογένεια, κάτι που με τις σημερινές συνθήκες είναι βασικό αγαθό πλέον, τι ζητάει;
Μα φυσικά μείωση της ύλης, τι άλλο? Η εύκολη λύση για να είναι όλοι ευχαριστημένοι.

Επειδή είδα ότι η ΠΕΚΑΠ έβγαλε μια ανακοίνωση για την εξ'αποστάσεως εκπαίδευση μήπως θα έπρεπε να ζητήσει ένα από τα μέτρα που θα παρθούν να είναι ένα κουπόνι για αγορά φορητού υπολογιστή και σύνδεση στο διαδίκτυο για όσες οικογένειες έχουν οικονομικό πρόβλημα; λέω εγώ τώρα..
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

sensible

Παράθεση από: evry στις 19 Μαρ 2020, 08:29:32 ΜΜ
Η ΟΛΜΕ αντί να απαιτήσει από το υπουργείο να δώσει από έναν φορητό υπολογιστή σε κάθε οικογένεια, κάτι που με τις σημερινές συνθήκες είναι βασικό αγαθό πλέον, τι ζητάει;
Μα φυσικά μείωση της ύλης, τι άλλο? Η εύκολη λύση για να είναι όλοι ευχαριστημένοι.

Επειδή είδα ότι η ΠΕΚΑΠ έβγαλε μια ανακοίνωση για την εξ'αποστάσεως εκπαίδευση μήπως θα έπρεπε να ζητήσει ένα από τα μέτρα που θα παρθούν να είναι ένα κουπόνι για αγορά φορητού υπολογιστή και σύνδεση στο διαδίκτυο για όσες οικογένειες έχουν οικονομικό πρόβλημα; λέω εγώ τώρα..

Με όλο το θάρρος νομίζω πως η κριτική σου στην ΟΛΜΕ και στο συγκεκριμένο θέμα είναι λίγο άδικη. Η ανακοίνωση που έβγαλαν στις 17/3 έχει πολλά περισσότερα πράγματα από το "μειώστε την ύλη της Γ ΓΕΛ" μόνο. Έχει αξία και η πρόταση σου και φυσικά θα μεταφερθεί, αλλά αυτά πρέπει να τα συζητάτε με τα μέλη των ΔΣ στις κατά τόπους ΕΛΜΕ και αυτοί θα φροντίσουν να τα πάνε κεντρικά.
Τώρα αν τα ΜΜΕ αναφέρουν "Η ΟΛΜΕ ΖΗΤΑ ΜΕΙΩΣΗ ΥΛΗΣ" τότε να σου θυμίσω, ότι τα ίδια πολύ άνετα ζητούσαν την κεφαλή μας επί πίνακι το 2013 επί Αρβανιτόπουλου, το καλοκαίρι που τελικά αντί να "στειλει" Γυμναστές και Πληροφορικούς (Α Σενάριο) επέλεξε να "στείλει" ειδικότητες ΕΠΑΛ (Β Σενάριο). Ας μην επηρεαζόμαστε από τις κραυγές των συστημικών μέσων, μας έχουν πλήρως απαξιωμένους!

bagelis

Παράθεση από: pfan στις 19 Μαρ 2020, 06:55:41 ΜΜ

Προσπαθώ να σκεφτώ ένα αποθετήριο με αρχεία pdf. Δηλαδή οι καθηγητές να ανεβάζουν ένα pdf σε ένα χώρο σαν box, gdrive, dropbox μακριά από οποιοδήποτε εργαλείο εξ αποστάσεως εκπαίδευσης ακόμα και στο site του σχολείου (έχω χώρο έξω από ΠΣΔ) και τα παιδιά να κατεβάζουν το αρχείο από το web. Μετά με τα κινητά τους από camscan κάνουν pdf τις απαντήσεις και τις στέλνουν στο μαιλ του καθηγητή. Νομίζω ότι αυτή είναι μια ρεαλιστική λύση γιατί μόνο αν ήμουν τζίνι θα μπορούσα να μεταμορφώσω τους συναδέλφους μου σε εξπέρ της τεχνολογία και της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης σε τόσο λίγο χρόνο.

Υπάρχει καμιά καλύτερη ιδέα ;;;;

Χωρίς καθόλου χώρο στο σύννεφο, το pdf κατευθείαν στην ομάδα στο messenger και τα παιδιά πάλι εκεί την απάντησή τους.
Τους βολεύει...

evry

Δεν επηρεάζομαι καθόλου από τα "συστημικά" μέσα. Νομίζω ότι ανάγνωση ξέρω, άλλωστε φαντάζομαι ότι η ανακοίνωση της ΟΛΜΕ δε διαφέρει από μέσο σε μέσο, παντού ίδια είναι και πάντα έχει έναν και μοναδικό σκοπό, την ελαχιστοποίηση της προσπάθειας από πλευράς μαθητών και καθηγητών.

Διάβασα πολύ προσεκτικά την ανακοίνωσή τους η οποία λέει σε πολλά σημεία για μείωση της ύλης και προσπαθεί να βρει διάφορες αφορμές ώστε η εξ'αποστάσεως εκπαίδευση να είναι ... προαιρετική για όλους (καθηγητές και μαθητές).
Το πιο ενδιαφέρον είναι αυτό:
Επίσης, είμαστε κατηγορηματικά αντίθετοι στην αξιοποίηση εργαλείων που προσφέρουν έστω και «αφιλοκερδώς» ιδιωτικές εταιρείες (όπως αρχικά ανακοινώθηκε από το υπουργείο και την Περιφέρεια Αττικής). Η όλη διαδικασία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης πρέπει να γίνει κυρίως μέσα από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ) με  πιστοποιημένους χρήστες.

Είναι τόσο άσχετοι που δεν γνωρίζουν (ή το αφήγημά τους δεν τους αφήνει ) ότι δεν είναι δυνατόν το ΠΣΔ να σηκώσει όλο αυτόν τον φόρτο. Εδώ το meetings σέρνεται ήδη.

Άλλωστε είμαι σε ένα σχολείο για το οποίο η ΟΛΜΕ θεωρεί ότι δεν έχει λόγο ύπαρξης και θα έπρεπε να καταργηθεί (πειραματικό), όπως και όλο το πλαίσιο αξιολόγησης σε αυτό.
Βλέπε παρακάτω ανακοίνωση:
Την κατάργηση των πρότυπων και πειραματικών σχολείων ζητά ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ

Μάλιστα για πρώτη φορά στα χρονικά η ΟΛΜΕ έβγαλε ανακοίνωση εναντίον συναδέλφων όπου έλεγε πέρυσι αυτοί που είναι στα πειραματικά να γυρίσουν πίσω από εκεί που ήρθαν. Τόσο χαμηλά!
https://www.esos.gr/arthra/60054/i-olme-gia-tis-metatheseis-sta-peiramatika-sholeia
Ποιο ήταν το λάθος τους? Συμμετείχαν σε διαδικασία αξιολόγησης πριν χρόνια για να πάρουν μια θέση σε πειραματικό σχολείο με ένα διαφανές σύστημα που δεν είχε καμία σχέση με το προηγούμενο που γινόταν κατά την ... κρίση του ΚΥΣΔΕ χωρίς κανένα συγκεκριμένο σύστημα μοριοδότησης.

Μην μου λες λοιπόν για την ΟΛΜΕ γιατί αυτοί είναι ένας από τους βασικούς λόγους που μας έχουν όλοι πλήρως απαξιωμένους.

Παράθεση από: sensible στις 19 Μαρ 2020, 09:27:26 ΜΜ
Με όλο το θάρρος νομίζω πως η κριτική σου στην ΟΛΜΕ και στο συγκεκριμένο θέμα είναι λίγο άδικη. Η ανακοίνωση που έβγαλαν στις 17/3 έχει πολλά περισσότερα πράγματα από το "μειώστε την ύλη της Γ ΓΕΛ" μόνο. Έχει αξία και η πρόταση σου και φυσικά θα μεταφερθεί, αλλά αυτά πρέπει να τα συζητάτε με τα μέλη των ΔΣ στις κατά τόπους ΕΛΜΕ και αυτοί θα φροντίσουν να τα πάνε κεντρικά.
Τώρα αν τα ΜΜΕ αναφέρουν "Η ΟΛΜΕ ΖΗΤΑ ΜΕΙΩΣΗ ΥΛΗΣ" τότε να σου θυμίσω, ότι τα ίδια πολύ άνετα ζητούσαν την κεφαλή μας επί πίνακι το 2013 επί Αρβανιτόπουλου, το καλοκαίρι που τελικά αντί να "στειλει" Γυμναστές και Πληροφορικούς (Α Σενάριο) επέλεξε να "στείλει" ειδικότητες ΕΠΑΛ (Β Σενάριο). Ας μην επηρεαζόμαστε από τις κραυγές των συστημικών μέσων, μας έχουν πλήρως απαξιωμένους!

What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

pgrontas

Μπορεί κάποιος από αυτούς που παρακολούθησαν τα σεμινάρια του υπουργείου για το WebEx να μας πει τι ειπώθηκε;
Για παράδειγμα, τι θα περιλαμβάνει η διαδικασία της υποστήριξης; Τι ρόλο θα παίξει το WebEx Teams;
Επίσης από όσο έχω παρακολουθήσει σεμινάρια έγιναν Δευτέρα και Τρίτη. Μετά;
Οποιαδήποτε πληροφορία είναι ευπρόσδεκτη.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

pgrontas

Σχετικά με την ανακοίνωση της ΟΛΜΕ. Προσωπικά είχα πάντα αρνητική στάση προς αυτήν καθώς στη διαμάχη του ποιοι πρέπει να διδάσκουν πληροφορική υποστήριξε τους καθηγητές άλλων ειδικοτήτων με σεμινάριο και όχι τους πτυχιούχους πληροφορικής. Δρούσε λοιπόν (και νομίζω πως δρα ακόμα) με συντεχνιακά και όχι με επιστημονικά ή παιδαγωγικά κριτήρια.

Όμως για κάποιον περίεργο λόγο την ανακοίνωση την βρήκα αρκετά καλή. Και πραγματικά η μειωση της ύλης ειναι ένα από τα σημεία που λέει. Όχι το κεντρικό.
Οι μαθητές αυτή τη στιγμή μας χρειάζονται και δεν πρέπει να νιώσουν ότι τους εγκαταλείπουμε. Τονίζω οι μαθητές - και όχι οι καθηγητές των άλλων ειδικοτήτων. Αυτοί ας αναλάβουν τις ευθύνες τους και ας κάνουν την υπέρβαση όπως είπε και ο ilias_s.

Πέρα από αυτό όμως, το οποίο για να μην παρεξηγηθώ είναι το ουσιώδες, υπάρχει και ένα άλλο σημαντικό στοιχείο. Ήδη έχουν αρχίσει και ακούγονται φωνές εναντίον των εκπαιδευτικών ότι κάθονται, κάνουν διακοπές ενώ στα νοσοκομεία γίνεται πόλεμος κλπ. Με αυτή την έννοια η Κεραμέως με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση ήρθε (άθελά της μάλλον) και τους έκοψε τα επιχειρήματα. Ας γίνει λοιπόν μια προσπάθεια έστω και με την γνωστή προχειρότητα που διέπει το ελληνικό κράτος.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

evry

Αν συγκρίνουμε με προηγούμενες ανακοινώσεις της ΟΛΜΕ τότε ναι η ανακοίνωση δεν είναι τόσο κακή. Εμένα πάλι δεν μου αρέσει φυσικά.
Σε αυτό που έλεγα όμως για το φόρτο που κάποιοι έχουν την ψευδαίσθηση ότι το ΠΣΔ μπορεί να αντέξει κοιτάξτε μέρος του email που έλαβε όταν προσπάθησε να κάνει λογαριασμό στο webex ένας συνάδελφος:

Your Webex Account is on the way!
Your Cisco Webex Meetings account is almost complete. Thanks for being so patient. These are unprecedented times and we're all in this together.


Φανταστείτε τι γίνεται.
Ελπίζω μόνο να κόψουν μερικοί το Netflix γιατί δεν τις βλέπω τις τηλεδιασκέψεις να πηγαίνουν καλά :D
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

ilias_s

#52
Παράθεση από: pgrontas στις 19 Μαρ 2020, 10:07:59 ΜΜ
Μπορεί κάποιος από αυτούς που παρακολούθησαν τα σεμινάρια του υπουργείου για το WebEx να μας πει τι ειπώθηκε;
Για παράδειγμα, τι θα περιλαμβάνει η διαδικασία της υποστήριξης; Τι ρόλο θα παίξει το WebEx Teams;
Επίσης από όσο έχω παρακολουθήσει σεμινάρια έγιναν Δευτέρα και Τρίτη. Μετά;
Οποιαδήποτε πληροφορία είναι ευπρόσδεκτη.

Σήμερα (Πέμπτη) στις 13.30 παρακολούθησα την ενημέρωση σε σχέση με το Webex Meetings. H ενημέρωση αυτή καθ' αυτή επικεντρώθηκε στο Meetings και στο πως χρησιμοποιείται από έναν καθηγητή για τη σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία. Λίγο πολύ αυτά που ειπώθηκαν σχετικά με το meetings μπορείτε να τα δείτε και στο https://www.youtube.com/watch?v=qQIx91b3WMk.

Το Webex Teams τώρα... Αν και δεν έγινε κάποια εκτενής παρουσίαση (ή αν έγινε το έχασα γιατί ...πάλευα να βοηθήσω τον δ/ντή μου να συνδεθεί!) πέρα του ότι με αυτή θα γίνετε η επικοινωνία μεταξύ των επιπέδων υποστήριξης (1ο επίπεδο Ομάδα Υπ. σχολείου και 2ο το Helpdesk του υπουργείου).

Το Webex Teams, από ότι μου είπαν από το helpdesk, χρησιμοποιείται για τα θέματα support σε επίπεδο σχολικής μονάδας ή όποια άλλη συνεννόηση μεταξύ των εκπ/κών χρειάζεται. Με το helpdesk μιλάμε μόνο τηλεφωνικά ή με mail. Απαντάνε σχετικά σύντομα πάντως στα mail (στην περίπτωσή μου μέσα σε λίγες ωρες)

sensible

Παράθεση από: pgrontas στις 19 Μαρ 2020, 10:07:59 ΜΜ
Μπορεί κάποιος από αυτούς που παρακολούθησαν τα σεμινάρια του υπουργείου για το WebEx να μας πει τι ειπώθηκε;
Για παράδειγμα, τι θα περιλαμβάνει η διαδικασία της υποστήριξης; Τι ρόλο θα παίξει το WebEx Teams;
Επίσης από όσο έχω παρακολουθήσει σεμινάρια έγιναν Δευτέρα και Τρίτη. Μετά;
Οποιαδήποτε πληροφορία είναι ευπρόσδεκτη.

Στα σεμινάρια του υπουργείου καμία αναφορά δεν έγινε στο ρόλο των WEbEx Teams

Γιάννης313

Παράθεση από: ilias_s στις 20 Μαρ 2020, 12:04:52 ΠΜ
Σήμερα (Πέμπτη) στις 13.30 παρακολούθησα την ενημέρωση σε σχέση με το Webex Meetings. H ενημέρωση αυτή καθ' αυτή επικεντρώθηκε στο Meetings και στο πως χρησιμοποιείται από έναν καθηγητή για τη σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία. Λίγο πολύ αυτά που ειπώθηκαν σχετικά με το meetings μπορείτε να τα δείτε και στο https://www.youtube.com/watch?v=qQIx91b3WMk.

Το Webex Teams τώρα... Αν και δεν έγινε κάποια εκτενής παρουσίαση (ή αν έγινε το έχασα γιατί ...πάλευα να βοηθήσω τον δ/ντή μου να συνδεθεί!) πέρα του ότι με αυτή θα γίνετε η επικοινωνία μεταξύ των επιπέδων υποστήριξης (1ο επίπεδο Ομάδα Υπ. σχολείου και 2ο το Helpdesk του υπουργείου).

Τι περιλαμβάνουν αυτά τα "επίπεδα υποστήριξης";
Υποτίθεται ότι το μόνο που (πρέπει να) χρειάζεται είναι "ανοίγω ακάουντ", "συνδέω κάμερα-μικ" και "σταρτ μίτινγκ" (αφού έχω στήσει το μάθημά μου).
Τα υπόλοιπα επί της ουσίας είναι λειτουργία ενός μεσαντζερ σε συνδυασμό με ένα πρόγραμμα ζωγραφικής. Οι περισσότεροι καθηγητές είναι εξοικιωμένοι με τέτοιου έιδους εργαλεία. Όσοι δεν είναι, είναι αδύνατον σε μια βδομάδα να γίνουν.

Πάντως σε μια δοκιμή που κάναμε μόνοι μας η πλατφόρμα σερνόταν με 6-7 καθηγητές.
Το δε web app για ubuntu είχε τα θεματάκια του.
Πολύ δύσκολο φαίνεται να είναι έτοιμο το σύστημα να δουλέψει αξιόπιστα την άλλη βδομάδα.

Η κεντρικοποιημένη λύση που θέλουν να στήσουν θέλει πολύ χρόνο, μιλάμε για 10δες χιλιάδες μαθητές και καθηγητές.
Μια αποκεντρωμένη λύση όπου κάθε σχολείο θα διάλεγε την τεχνική λύση που θέλει, με απελευθέρωση των απαιτούμενων κονδυλιων από τις σχολ επιτροπές, ίσως να δούλευε σε συντομότερο χρόνο και με λιγότερο support από τις διευθύνσεις.
Π.χ. τα περισσότερα ιδιωτικά κάνουν ήδη online μαθήματα κανονικά.

evry

Μετέφερα κάποια μηνύματα δικά μου και του sensible σε άλλο thread εδώ:
elearning και ΟΛΜΕ

επειδή η συζήτηση πήγαινε αλλού (με δική μου ευθύνη) γιατί το παρόν thread αφορά κυρίως θέματα υποστήριξης.

Λοιπόν σχετικά με τις ομάδες υποστήριξης που λέτε παραπάνω,ούτε εγώ έχω καταλάβει τι θα κάνουν όμως στην επιμόρφωση των επιμορφωτών Β' επιπέδου υπήρχε συνδεδεμένος την ίδια ώρα και τεχνικός υπεύθυνος που έλυνε όλα αυτά τα θέματα. (Ωχ λέτε να βάζω ιδέες?  :D)
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

ilias_s

#56
Παράθεση από: Γιάννης313 στις 20 Μαρ 2020, 01:14:40 ΠΜ
Τι περιλαμβάνουν αυτά τα "επίπεδα υποστήριξης";
Υποτίθεται ότι το μόνο που (πρέπει να) χρειάζεται είναι "ανοίγω ακάουντ", "συνδέω κάμερα-μικ" και "σταρτ μίτινγκ" (αφού έχω στήσει το μάθημά μου).
Τα υπόλοιπα επί της ουσίας είναι λειτουργία ενός μεσαντζερ σε συνδυασμό με ένα πρόγραμμα ζωγραφικής. Οι περισσότεροι καθηγητές είναι εξοικιωμένοι με τέτοιου έιδους εργαλεία. Όσοι δεν είναι, είναι αδύνατον σε μια βδομάδα να γίνουν.

1o επίπεδο η ομάδα υποστήριξης σχολείου (απευθύνεται σε αυτοί οι καθηγητές για βοήθεια)
2ο επίπεδο είναι το helpdesk του Υπουργείου (απευθύνεται το 1ο επίπεδο για θέματα που δεν μπορεί να λύσει)
*** είπαν πως τις επόμενες μέρες, ανάμεσα στα σχολεία και υπουργείο, θα δημιουργηθεί και ένα επίπεδο ακόμα σε Περ/κές Δ/νσεις Εκπ/σης νομίζω

Το ζήτημα της "υποστήριξης" είναι έτσι όπως το λες ΑΛΛΑ, τουλάχιστον στο δικό μου σχολείο, ένα πολύ σημαντικό κομμάτι συναδέλφων δεν είναι σε θέση να κάνουν ούτε αυτά που για εμάς φαντάζουν απλά. Στη δική μου περίπτωση ούτε το mail μου δεν κατάφεραν να στείλουν σωστά στη Δ.Δ.Ε. και σαν να μην έφτανε αυτό και η Δ.Δ.Ε το έκανε λάθος. Τι να πω... Εύχομαι στους υπόλοιπους καλυτερη τύχη!

Παράθεση από: Γιάννης313 στις 20 Μαρ 2020, 01:14:40 ΠΜ
Πάντως σε μια δοκιμή που κάναμε μόνοι μας η πλατφόρμα σερνόταν με 6-7 καθηγητές.
Το δε web app για ubuntu είχε τα θεματάκια του.
Πολύ δύσκολο φαίνεται να είναι έτοιμο το σύστημα να δουλέψει αξιόπιστα την άλλη βδομάδα.

Χθές η ενημέρωση έγινε χωρίς θέματα (στις 13.30 είμασταν 400+ συνδεδεμένοι αλλά με περιορισμένo interaction). Ο δε expert του υπουργείου είπε πως το κάθε meeting σηκώνει μέχρι 200 άτομα. Εγώ δοκίμασα μόνο με 2 συνδεδεμένους και ήμουν ΟΚ. Έχω την αίσθηση πως την υποδομή την έχουν αλλά είναι και θέμα σύνδεσης του καθενός. Το μεγαλύτερο πρόβλημα στο όλο εγχείρημα δεν είναι η υποδομή αλλά η ανικανότητα μεγάλου μέρους του προσωπικού... Τώρα αν θα το αξιοποιήσουν οι οικογένειες είναι άλλο θέμα!

Παράθεση από: Γιάννης313 στις 20 Μαρ 2020, 01:14:40 ΠΜ
Η κεντρικοποιημένη λύση που θέλουν να στήσουν θέλει πολύ χρόνο, μιλάμε για 10δες χιλιάδες μαθητές και καθηγητές.
Μια αποκεντρωμένη λύση όπου κάθε σχολείο θα διάλεγε την τεχνική λύση που θέλει, με απελευθέρωση των απαιτούμενων κονδυλιων από τις σχολ επιτροπές, ίσως να δούλευε σε συντομότερο χρόνο και με λιγότερο support από τις διευθύνσεις.
Π.χ. τα περισσότερα ιδιωτικά κάνουν ήδη online μαθήματα κανονικά.

Όχι, προσωπικά δε συμφωνώ σε αυτό που λες. Στο δικό μου σχολείο δεν υπήρχε περίπτωση να γίνει κάτι τέτοιο γιατί απλά οι συνάδελφοι "δεν κατέχουν το άθλημα" γιατί ποτέ τους δεν ενδιαφέρθηκαν.  Εδώ για να περνάει ο καθένας απουσίες ως υπεύθυνος τμήματος έπρεπε να βγει Υ.Α. που να τους υποχρεώνει και θα κινητοποιούνταν για distance learning;;; Απλά θα έτρωγα την "πρέσα" από παντού (δ/ντή, δ/ντή Δ.Ε, συμβούλους) να το πάρω επάνω μου όπως έγινε με την ιστοσελίδα...

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Το υπουργείο ΔΕΝ ήταν αρνητικό στο να χρησιμοποιήσει κάποιος μία δική του λύση. Συγκεκριμμένα κάποιος ρώτησε αν υπάρχει θέμα να συνεχίσει τα μαθήματα μέσω Skype και ουσιαστικά του είπαν "με όποιον τρόπο κρίνεις εσύ προσφορότερο". Είναι η πρώτη φορά που ακούω το υπουργείο να δίνει τέτοια ελευθερία και δεν είναι καθόλου κακό (και μου έκανε εντύπωση προσωπικά). Από την άλλη όμως πρέπει να δίνει και μία κεντρική λύση για τις περιπτώσεις όπως αυτή του δικού μου σχολείου...

Γιάννης313

Παράθεση από: ilias_s στις 20 Μαρ 2020, 11:47:36 ΠΜ
Εδώ για να περνάει ο καθένας απουσίες ως υπεύθυνος τμήματος έπρεπε να βγει Υ.Α. που να τους υποχρεώνει και θα κινητοποιούνταν για distance learning;;; Απλά θα έτρωγα την "πρέσα" από παντού (δ/ντή, δ/ντή Δ.Ε, συμβούλους) να το πάρω επάνω μου όπως έγινε με την ιστοσελίδα...

Από εδώ και μπρος θα πρέπει επίσης να βγάλουν Υ.Α. να περνάνε οι υπεύθυνοι τμήματος μόνοι τους και τα στοιχεία των μαθητών, email, κινητά κλπ...

Ελπίζουμε το Webex να έχει τελικά πλήρη υποστήριξη σε Ubuntu. Λεφτά για καινούργιο υπολογιστή με windows δεν έχουμε.

pgrontas

Παράθεση από: Γιάννης313 στις 20 Μαρ 2020, 12:50:56 ΜΜ
Από εδώ και μπρος θα πρέπει επίσης να βγάλουν Υ.Α. να περνάνε οι υπεύθυνοι τμήματος μόνοι τους και τα στοιχεία των μαθητών, email, κινητά κλπ...
Μαζί  σου 1000%.
Έτσι θα έπρεπε να γίνεται αλλά μέχρι την τελευταία φορά που κοίταξα δεν υποστηρίζεται από το MySchool.
Γενικά πάσχει πάρα πολύ σε επίπεδο ρύθμισης ελέγχου πρόσβασης.
Θα μπορούσε πχ. ο κάθε καθηγητής να περνάει τους δικούς του βαθμούς, αφού το σύστημα γνωρίζει ποια μαθηματα του έχουν ανατεθεί. Αντί γι' αυτό, γίνονται όλα τα με workarounds excel κλπ.
Προσωπικά έχω κάνει σχετικό αίτημα αρκετές φορές (και για την καταχώρηση βαθμών αλλά και για την πρόσβαση από τους υπευθύνους στα στοιχεία των μαθητών), αλλά έχω φάει την κλασική γείωση...
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

ilias_s

Παράθεση από: Γιάννης313 στις 20 Μαρ 2020, 12:50:56 ΜΜ
...

Ελπίζουμε το Webex να έχει τελικά πλήρη υποστήριξη σε Ubuntu. Λεφτά για καινούργιο υπολογιστή με windows δεν έχουμε.

Επειδή δεν ελπίζω πως η CISCO, με το proprietary λογισμικό της, θα έχει πλήρη συμβατότητα χωρίς προβλήματα με ένα ανοιχτό λειτουργικό με πάμπολες εκδόσεις/διανομές... Να ρίξω μία ιδέα..?

Αν σηκώνει ο Η/Υ σου κάνε ένα virtual machine με windows στο virtualbox!!! Βάλε π.χ windows 7... θα δουλέψει λογικά!