ΓΕΛ: Back to the Future

Ξεκίνησε από odysseas, 27 Νοε 2014, 06:19:11 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

ολγα

Στο παρελθόν νοιάζονταν για τα "καημένα τα παιδιά" (για τους καλούς μαθητές) που δεν είχαν πολλές επιλογές.
Τώρα;;; Θα μπορούν οι "καλοί" να δηλώνουν ιατρικές και ηλεκτρολόγους/πληροφορικές; Και αν ναι, θα μπαίνουν στους ηλεκτρολόγους με επιλεγόμενο την βιολογία και χωρίς πληροφορική;

P.Tsiotakis

Για όποιον έχει λίγο φαντασία,

η θετική κατεύθυνση χωρίς την αοθ που δεν κολλάει εκεί με τίποτα όσο κι αν προσπαθούν να την κολλήσουν είναι:

μαθηματικά, φυσική, χημεία και πληροφορική ή βιολογία (it rings a bell).

Δεδομένου ότι κανείς δε θα μπορεί να τεκμηριώσει γιατί ο γιατρός πρέπει να εξετάζεται στα μαθηματικά
ο πληροφορικός στη χημεία
(και αντίστοιχα ο νοσηλευτής στα λατινικά)

τότε, είναι εκεί ακόμη πιο δυνατή, απλά δεν έχει το παλιό της όνομα: Η 4άδα έκθεση, μαθηματικά, φυσική, πληροφορική.

Diotima  ;)

ΥΓ: 2 μήνες, παλεύουν για να φέρουν ένα σύστημα χειρότερο από του Αρβανιτόπουλου, πρέπει να εκτιμήσουμε τουλάχιστον την προσπάθεια.

Π.Τ.

Eri

Πολύ μπερδεμένα φαίνονται όλα!!
Ερωτηση επι του πρακτέου για όσους έχουν βγάλει ακρη (δεν ειμαι σε αυτούς)
Εστω οτι εχω σε ενα σχολείο ένα τμημα μαθητών που θέλει μονο επιστημες υγείας και ενα άλλο τμημα μαθητών που θέλει επιστήμες υγείας και θετικό τεχνολογικές σχολές.
Ποια μαθήματα και πόσα θα παρακολουθει το καθε τμήμα;

apom

Μηπως νομικα ειναι φαουλ να οριοθετησουν το συστημα του 2016 πλεον; δεν θα επρεπε μεχρι τελους Μαρτιου να εχει ληξει η ιστορια; υπαρχει καμια πληροφορηση;

dpa2006

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 02 Απρ 2015, 10:13:28 ΜΜ
Για όποιον έχει λίγο φαντασία,

η θετική κατεύθυνση χωρίς την αοθ που δεν κολλάει εκεί με τίποτα όσο κι αν προσπαθούν να την κολλήσουν είναι:

μαθηματικά, φυσική, χημεία και πληροφορική ή βιολογία (it rings a bell).

Δεδομένου ότι κανείς δε θα μπορεί να τεκμηριώσει γιατί ο γιατρός πρέπει να εξετάζεται στα μαθηματικά
ο πληροφορικός στη χημεία
(και αντίστοιχα ο νοσηλευτής στα λατινικά)

τότε, είναι εκεί ακόμη πιο δυνατή, απλά δεν έχει το παλιό της όνομα: Η 4άδα έκθεση, μαθηματικά, φυσική, πληροφορική.

Diotima  ;)

ΥΓ: 2 μήνες, παλεύουν για να φέρουν ένα σύστημα χειρότερο από του Αρβανιτόπουλου, πρέπει να εκτιμήσουμε τουλάχιστον την προσπάθεια.

Π.Τ.
Πολύ σωστή τοποθέτηση,
Κατά την γνώμη μου το πρόβλημα ξεκινάει από την αρχή της σκέψης τους-και των άμεσα προηγουμένων υπουργών.
Έχουμε το πρόβλημα να τοποθετήσουμε μαθήματα σε ομάδες των 4 ή των 4+1 μαθημάτων σε 2 ή 3 κατευθύνσεις-εγώ θα έλεγα σε 4 ομάδες,αλλά αυτό δεν συζητείται σχεδόν καθόλου.
Δεν είναι και τόσο δύσκολο να λυθεί.
Ακόμα και η δημιουργία 3 ομάδων με την μια ομάδα να έχει 2 υποομάδες θυμίζει έντονα το άμεσα προηγούμενο σύστημα οπότε μια απλή μετονομασία του δεν είναι επιθυμητή-αυτό αντιλαμβάνομαι εγώ.
Ναι πράγματι ο γιατρός δεν είναι αναγκαίο να εξετάζεται σε μαθηματικά με ύλη την νυν κατεύθυνσης.
ούτε με ύλη της Α Δέσμης,αλλά την ύλη της τότε Β Δέσμης (ίδιο βιβλίο, τα Μαθηματικά ΙΙ της 2ης και 4ης Δέσμης,περίπου νυν Μαθηματικών γενικής παιδείας) μπορεί κάλλιστα να την έχει ενδοσχολικά εξεταζόμενη ή αν δεν πρέπει να την έχει ούτε ενδοσχολικά ας διδάσκεται στο 1ο έτος σπουδών της Ιατρικής.
Ναι η τετράδα που αναφέρετε είναι η σωστή αλλά δεν αναφέρεται στο(στα) προσχέδια... :(
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

Πέτρος Κ.

Τροφή για σκέψη...
Ας πούμε ότι πράγματι θέλουν να είναι μόνο 2 οι κατευθύνσεις όπως λέει εδω: http://www.efsyn.gr/arthro/rizikes-allages-stis-panelladikes-exetaseis-toy-2016  Θεωριτική και Θετική... Γιατί πρέπει η κατευθυνση να έχει 4 μαθήματα και επιπλέον 1 επιλογής;
Άραγε δεν θα μπορούσε να είναι 3 κατευθυνσης και 2 επιλογής.

Νομίζω πως τα Λατινικά και η Χημεία πρέπει να γίνουν επιλογής.

Με αυτόν τον τρόπο οι μαθητές  θα διδάσκονται:
Παράθεση- Γλώσσα έκθεση ... όλοι

Όσοι επιλέγουν Θεωριτική υποχρεωτικά Αρχαία και Ιστορία
και πρέπει να επιλέγουν 2 μεταξύ των (Λατινικά, Στοιχ Κοιν Πολ Επισ, Μαθημ Στατ, Βιολογ)

Όσοι επιλέγουν Θετική υποχρεωτικά Μαθηματικά και Φυσική
και πρέπει να επιλέγουν 2 μεταξύ των (Χημεία, Βιολογία, Πληροφορική, Στοιχ Κοιν Πολ Επισ, Αρχ Οικ Επιστ.)

Τώρα για τις εξετάσεις :
Παράθεση
-Έκθεση όλοι!
-Μετά οι μαθητες θα επιλέγουν σε ποιά μαθήματα θα εξεταστούν και θα ανοίγουν αντίστοιχα πεδία
Από θεωρητική:
Με  Αρχαία, Ιστορία, Λατινικά -> Ανθρωπιστικές & Νομικές
Με  Αρχαία, Ιστορία, Στοιχ Κοιν Πολ Επισ -> Κοινονικές & Πολιτικές Επιστήμες
Με  Αρχαία, Ιστορία,  Μαθημ Στατ -> Παιδαγωγικές και Ψυχολογίας
Με  Αρχαία, Ιστορία, Βιολογ -> Υγείας (ΤΕΙ)

Από θετική:
Με  Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία -> Θετικές / Τεχνολογικές επιστήμες (οσες επιλέξαν Χημεία μέσω ΑΔΙΠ)
Με  Μαθηματικά, Φυσική, Πληροφορική -> Θετικές / Τεχνολογικές επιστήμες (οσες επιλέξαν Πληροφορική μέσω ΑΔΙΠ)
Με  Φυσική, Χημεία, Βιολογία -> Υγείας
Με  Μαθηματικά, Φυσική, Στοιχ Κοιν Πολ Επισ -> Κοινονικές & Πολιτικές Επιστήμες
Με  Μαθηματικά, Φυσική, Αρ Οικ Επ -> Οικονομικές

Sorry για την ορθογραφία... αλλά βιάζομουνα  :-\

Δημήτρης Αρ.

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πρέπει απαραίτητα να είναι 4+1.
Οι ώρες κατεύθυνσης είναι 20 και το πρόγραμμα είναι 33 ώρες για τη Γ Λυκείου (6 ώρες Έκθεση+Λογοτεχνία + 7 ώρες γ.π.)
Θα μπορούσε κάλλιστα να προστεθεί μια ώρα (21 ώρες κατελυθυνσης) και όλα τα μαθήματα τα οποία είναι για τη Θετική κατεύθυνση  να διδάσκονται και ο μαθητής να επιλέξει σε ποια μαθήματα θα εξεταστεί στο τέλος.
Παράδειγμα:
5 ώρες Μαθηματικά
4 ώρες Φυσική
3 ώρες Χημεία
3 ώρες Πληροφορική
3 ώρες Οικονομία
3 ώρες Βιολογία

Ο μαθητής εκτός από την Έκθεση να μπορεί να διαλέξει από 3 έως και τα 6 μαθήματα. Ο βαθμός ο οποίος θα έδινε τα μόρια να βγαίνει μόνο από τα 4 μαθήματα τα οποία χρειάζεται η κατεύθυνση του ανεξάρτητα από τα πόσα τελικά εξετάστηκε στις Πανελλαδικές.
Ιατρικές: Φυσική - Χημεία -Βιολογία
Θετικές(σχολές που απαιτούν χημεία): Μαθηματικά - Φυσική Χημεία
Θετικές-Τεχνολογικές(σχολές που απαιτούν Πληροφορική): Μαθηματικά- Φυσική - Πληροφορική
Οικονομικές: Μαθηματικά - Οικονομία - Πληροφορική

Οφέλη:
1) Οι επιλογές των υποψηφίων γίνονται περισσότερες
2) Δεν υπάρχει ο κίνδυνος να μην μπορέσουν να δημιουργηθούν τμήματα ειδικά σε μικρά σχολεία
3) Δεν ανατρέπεται η προετοιμασία των παιδιών που ετοιμάζονται για Ιατρικές (χωρίς μαθηματικά)
4) Όλα τα πεδία μπορούν να επικοινωνήσουν μεταξύ τους
5) Δεν υπάρχει ο κίνδυνος μαθητές με διαφορετικά μαθήματα να διεκδικούν την εισαγωγή τους στην ίδια σχολή

(δε θα επιχειρήσω και στη θεωρητική αλλά φαντάζομαι θα μπορούσε να γίνει κάτι αντίστοιχο)

petrosp13

Αυτά τα έχουμε πει από την πρώτη μέρα παρουσίασης του Νέου Λυκείου
Είναι τόσο απλά, άλλοι θέλουν να τα κάνουν να φαίνονται δύσκολα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Vangelis

Για να μην κουραζόσαστε λόγω "εσωτερικών" διαφωνιών το θέμα φαίνεται ότι μεταφέρεται στην μεθ-επόμενη χρονιά. Του χρόνου συνεχίσουμε με το υπάρχον σύστημα.   
Back to the past!

fupat2

#384
Ερωτήσεις για (κοινοβουλευτικούς) αγρίους:

1) Ποιές είναι οι "εσωτερικές" κυβερνητικές διαφωνίες; Είναι συγκεκριμένες-μετρήσιμες-καταγεγραμμένες ή διαφωνούν για να διαφωνούν;
2) Αν είναι καταγεγραμμένα τα σημεία στα οποία διαφωνούν, γιατί δεν ψηφίζουν ώστε να προσπεράσουν τις διαφωνίες τους;
3) Στο να μείνει το σύστημα ως έχει για τα επόμενα δύο χρόνια,  εκεί δηλαδή δεν έχουν καμία διαφωνία;;; Συμφωνούν δηλαδή όλοι τους ομόφωνα στην στασιμότητα και στην αναβολή διόρθωσης των κακών κείμενων;

Μάλλον η κυβέρνηση επιβεβαιώνει την παροιμία που λέει: "όποιος δεν θέλει να ζυμώσει, δέκα μέρες κοσκινίζει"



Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).


nikosx

http://xenesglosses.eu/2015/04/2018-2016/

εδώ έχει και το άρθρο της Καθημερινής με παράδειγμα
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

pmkr

Η Πληροφορική όμως δεν υπάρχει. Γυρίσαμε στο σύστημα  του Αρβανιτόπουλου;

tdrivas

Παράθεση από: pmkr στις 05 Απρ 2015, 02:33:48 ΜΜ
Η Πληροφορική όμως δεν υπάρχει. Γυρίσαμε στο σύστημα  του Αρβανιτόπουλου;

Μην αναλίσκεστε σε "διαρροές", κονδυλοφόρους κτλ. Το σχέδιο πλησιάζει. Τότε θα εξετάσουμε το κατά πόσο η Πληροφορική πήρε τη θέση που της αρμόζει.
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

Diotima

Έχω την ίδια πληροφόρηση που γράφει και ο Vangelis, ότι τελικά προτάθηκε το υπάρχων σύστημα για φέτος. Όμως και σ' αυτό υπάρχουν διαφωνίες οπότε δεν είναι τίποτα οριστικό ακόμα. Διαφωνίες υπάρχουν σε ότι έχει προταθεί μέχρι τώρα, οπότε μέχρι τη Δευτέρα με Τρίτη που αναμένονται οι τελικές αποφάσεις όλα παίζονται, γι αυτό και δε θα πιστέψω κανένα δημοσίευμα μέχρι τότε. Από στιγμή σε στιγμή όλα μπορεί να αλλάξουν αφού μέχρι την Παρασκευή δεν οριστικοποιήθηκε τίποτα.