Θέμα Β

Ξεκίνησε από evry, 12 Ιουν 2018, 10:32:50 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

ntzios kostas

Έχεις δίκιο  i-100>Ν ήθελα να πω
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

Βασίλης Παπαχρήστος

Παράθεση από: ntzios kostas στις 13 Ιουν 2018, 04:04:52 ΜΜ
Έχεις δίκιο  i-100>Ν ήθελα να πω

Ναι με αφαίρεση δεν υπάρχει πρόβλημα.

evry

Όσο και να διαφωνεί κάποιος με την επιλογή του θέματος η εκφώνηση είναι ξεκάθαρη, δεν μιλάει ούτε για μετατροπή ούτε για "ισοδυναμίες". Λέει αντίστοιχο τμήμα προγράμματος που να εκτελεί ακριβώς την ίδια ακολουθία εντολών
Δεν αφήνει περιθώρια για παρερμηνείες. Μπορεί φυσικά κάποιος να χρησιμοποιήσει δομή επιλογής ή μέχρις_ότου μόνο όμως αν η σειρά των βημάτων είναι ακριβώς ίδια.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

epsilonXi

για το Β2 θεωρώ ότι σωστές πρέπει να δεχτούμε και τις απαντήσεις με ΟΣΟ και τις απαντήσεις με ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ (κι ας φωνάζει περισσότερο το ΟΣΟ)

απόλυτα ισοδύναμη με το διάγραμμα δεν είναι καμμία κωδικοποιημένη δομημένη λύση

στην ΟΣΟ θα βάλεις 2Χ διάβασε Α, ενώ το διάγραμμα έχει 1
στη ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ θα βάλεις 2Χ ελέγχους, ενώ το διάγραμμα έχει 1

και ουτε και το ακόλουθο δεν είναι λάθος,

αρχή_επανάληψης
διάβασε α
Σ<--Σ+α
μέχρις_ότου α=0


evry

Είναι λάθος γιατί δεν εκτελεί την ίδια ακολουθία βημάτων όπως ζητάει η εκφώνηση

Παράθεση από: epsilonXi στις 13 Ιουν 2018, 04:19:50 ΜΜ
αρχή_επανάληψης
διάβασε α
Σ<--Σ+α
μέχρις_ότου α=0
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

xara_pap

ήταν κάποιος διορθωτής σήμερα σε φυσικά αδυνάτων κέντρο;

ολγα

Στα Φ.Α. αποφασίζουν οι εξεταστές.

evry

Ναι αλλά πιο πριν συμφωνούν όλοι μαζί με τον/την συντονιστή/τρια για τέτοια θέματα. Δεν κάνει ο καθένας του κεφαλιού του. Δεν έγινε συζήτηση για το θέμα αυτό?

Παράθεση από: ολγα στις 13 Ιουν 2018, 04:41:59 ΜΜ
Στα Φ.Α. αποφασίζουν οι εξεταστές.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

ολγα

Νομίζω πως τις 10 μονάδες πρέπει να πάρει η λύση με το ΟΣΟ καθώς και αυτή :

Διαβασε Σ
Διάβασε Α
Αν Α<>0 τότε
    Αρχή_επανάληψης
        Σ<- Σ+Α
        Διάβασε Α
    Μέχρις_ότου Α=0
Τέλος_αν
Εμφάνισε Σ

Η άλλη λύση που ελέγχει δύο φορές σε κάθε επανάληψη (με Αν μέσα στην Αρχή_επανάληψης) καθώς και  η άλλη (χωρίς Αν σε Αρχή επανάληψης) που προσθέτει το 0 στο τέλος θεωρώ ότι δεν πρέπει να πάρει και τις 10 μονάδες.
Προσωπικά θα έκοβα γύρω στις 2 μονάδες.



ολγα

Προφανώς γίνεται συζήτηση σε κάθε κέντρο.

P.Tsiotakis

Παράθεση από: ολγα στις 13 Ιουν 2018, 04:55:20 ΜΜ
Νομίζω πως τις 10 μονάδες πρέπει να πάρει η λύση με το ΟΣΟ καθώς και αυτή :

Διαβασε Σ
Διάβασε Α
Αν Α<>0 τότε
    Αρχή_επανάληψης
        Σ<- Σ+Α
        Διάβασε Α
    Μέχρις_ότου Α=0
Τέλος_αν
Εμφάνισε Σ

Η άλλη λύση που ελέγχει δύο φορές σε κάθε επανάληψη (με Αν μέσα στην Αρχή_επανάληψης) καθώς και η άλλη (χωρίς Αν σε Αρχή επανάληψης) που προσθέτει το 0 στο τέλος θεωρώ ότι δεν πρέπει να πάρει και τις 10 μονάδες.
Προσωπικά θα έκοβα γύρω στις 2 μονάδες.

Μπράβο για την σαφή και πλήρη διατύπωση.

pvs

Πάντως η παρκάτω λύση αν δεν κάνω λάθος βγάζει το ίδιο αποτέλεσμα. Οκ δεν είναι η ίδια σειρά εντολών αλλά το αποτέλεσμα βγαίνει το ίδιο. Σίγουρα αυτός που έκανε οσο πρέπει να πάρει 10 το θέμα ειναι ότι οι περισσότεροι έκαναν μέχρις_οτου. Σε αυτή την περίπτωση τι γίνεται? Πάει όλο το ερώτημα?Θα πάρει 2/10 5/10?
ΔΙΑΒΑΣΕ Σ
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
    ΔΙΑΒΑΣΕ Α
    Σ←Σ+Α
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ Α=0
ΓΡΑΨΕ Σ


petrosp13

Δηλαδή κάποιος που σκέφτηκε ότι αν προσθέσεις στο άθροισμα 0 Αυτό δεν θα αλλάξει και έτσι δεν έβαλε δομή αν, θα τον θεωρήσουμε απροετοίμαστο και θα του κόψουμε 5 μονάδες;;;

Καταλαβαίνετε ότι αφού διαφωνούμε μεταξύ μας είναι ντροπή πραγματικά να κοπούν τόσες πολλές μονάδες;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

arisbasil

Παράθεση από: ολγα στις 13 Ιουν 2018, 04:55:20 ΜΜ
Νομίζω πως τις 10 μονάδες πρέπει να πάρει η λύση με το ΟΣΟ καθώς και αυτή :

Διαβασε Σ
Διάβασε Α
Αν Α<>0 τότε
    Αρχή_επανάληψης
        Σ<- Σ+Α
        Διάβασε Α
    Μέχρις_ότου Α=0
Τέλος_αν
Εμφάνισε Σ

Η άλλη λύση που ελέγχει δύο φορές σε κάθε επανάληψη (με Αν μέσα στην Αρχή_επανάληψης) καθώς και  η άλλη (χωρίς Αν σε Αρχή επανάληψης) που προσθέτει το 0 στο τέλος θεωρώ ότι δεν πρέπει να πάρει και τις 10 μονάδες.
Προσωπικά θα έκοβα γύρω στις 2 μονάδες.



Η εκφώνηση ζητούσε ισοδύναμο τμήμα που να εκτελεί την ίδια ακολουθία βημάτων. Στο διάγραμμα ροής υπάρχει ένας ρόμβος και άρα μόνο μία συνθήκη. Η άσκηση δεν ζητάει απλή μετατροπή. Αν το τμήμα προγράμματος που έχεις γράψει ήθελες να το μετατρέψεις σε ΔΡ θα έφτιαχνες ένα άλλο ΔΡ από αυτό της εκφώνησης.
Φιλικά 

pgrontas

Ας μην μπαίνουμε σε καλούπια, περί αδόμητου ή μη.

Ναι, ίσως μια τέτοια άσκηση να έχει προκύψει σε κάποιο τέτοιο παράδειγμα, αλλά η ουσία της είναι ότι έχουμε κάποιες εντολές σε μια μορφή αναπαράστασης. Ζητείται να μετατραπεί σε ισοδύναμο τμήμα χρησιμοποιώντας τις δομές που γνωρίζουν οι μαθητές, όπου η έννοια του ισοδύναμου διευκρινίζεται στην εκφώνηση.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson