ΘΕΜΑ Β

Ξεκίνησε από Καρκαμάνης Γεώργιος, 12 Ιουν 2017, 10:24:15 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Καρκαμάνης Γεώργιος

Από τη στιγμή που ζητείται να γραφεί ο αριθμός γραμμής που περιέχει το λάθος και οι αριθμοί γραμμής είναι συγκεκριμένοι, δεν μπορούμε να πούμε απαιτείται να γραφεί νέος αριθμός γραμμής που να περιέχει έλεγχο εγκυρότητας.

Επίσης υπάρχουν 5 λάθη από 2 μονάδες = 10 μονάδες


freedomst

Η αρίθμηση των γραμμών είναι στο πρόγραμμα που δίνεται σημείο αναφοράς των λαθών, δε λέει πουθενά ότι θα πρέπει και το διορθωμένο πρόγραμμα να έχει τις ίδιες γραμμές άρα και την ίδια αρίθμηση, δηλαδή να παραμείνει 1-1 η αντιστοιχία.
π.χ. κάλλιστα τα παιδιά μπορούν να ενώσουν τις γραμμές 3 και 4 στο διορθωμένο σε μία:
Ακέραιες: Ρ, I, X
θα αλλάξει όλη η υπόλοιπη αρίθμηση του κώδικα και δεν υπάρχει πλέον αντιστοιχία 1-1 με το αρχικό.

Η διόρθωση θεωρητικά μπορεί να γίνει με τις ίδιες, λιγότερες ή περισσότερες γραμμές κώδικα.
π.χ. αν  κάποιος μαθητής γράψει:
...
Αν Χ mod 3 =0 τοτε
   Αν Χ Mod 5 = 0 τοτε
    P <-- P *X
   τελος_αν
τέλος_αν
...
θα του πουμε ότι είναι λάθος επειδή έγραψες περισσότερες γραμμες κώδικα;
Από τη στιγμή που διόρθωσε το λάθος η απάντησή του πρέπει αν γίνει δεκτή.
Σταματοπούλου Ελευθερία
ΠΕ19 - ΓΕΛ Κρύας Βρύσης

"Ουδέν κακόν αμιγές καλού"

petrosp13

Ναι, αλλά δεν θεωρείται λάθος η εντολή ΔΙΑΒΑΣΕ χ
Λάθος (μπορεί) να θεωρηθεί η έλλειψη ελέγχου εγκυρότητας
Σε ποια γραμμή θα πούμε ότι υπάρχει το λάθος;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

freedomst

Μα ούτε η εντολή Ρ <-- 0 είναι λάθος από μόνη της, είναι λογικό το λάθος όχι στην εντολή λοιπόν αλλά στο αποτέλεσμα που βγαίνει στο τέλος
άρα, και η εντολή Διάβασε Χ μπορεί να θεωρηθεί ότι έχει λογικό λάθος, όχι ότι είναι η εντολή λάθος.
Σταματοπούλου Ελευθερία
ΠΕ19 - ΓΕΛ Κρύας Βρύσης

"Ουδέν κακόν αμιγές καλού"

epsilonXi

Κι εγώ νομίζω ότι οι θεματοδότες δεν είχαν κατά νου να γινότανε έλεγχος εγκυρότητας, αν και όσο το σκέφτομαι, το σωστό είναι να γίνεται... δε βγαίνουνε ωραία μοιρασμένα τα μόρια, γι' αυτό το λέω

... τώρα αν κάποιος το αναφέρει ως λάθος, το γεγονός ότι λείπει ο έλεγχος εγκυρότητας, μικρή σημασία έχει πιστεύω αν θα θεωρήσει ότι είναι λάθος στη γραμμά 8 ή 9 ή αλλού

epsilonXi

μαθητής μου λέει έγραψε στο Β1:

στο κενό (2):  i <> 12 και i <> 24 και i
στο κενό (3): 36

δε βλέπω κανένα λόγο να τού το πάρουν λάθος...!

Rathaniel

Παράθεση από: petrosp13 στις 12 Ιουν 2017, 11:35:23 ΠΜ
Όσο για τον έλεγχο εγκυρότητας, δεν νομίζω ότι απαιτείται
Θα έπρεπε να το λέει ρητά
Λέει για θετικούς ώστε να μπορεί να υλοποιηθεί το mod
Συμφωνώ απόλυτα
Χρηστίδης Αλέξανδρος,
Μηχανικός Επ/κών και Πλη/κών Συστημάτων,
Msc Στα Προηγμένα Συστήματα Πληροφορικής

Rathaniel

Παράθεση από: epsilonXi στις 12 Ιουν 2017, 03:53:17 ΜΜ
μαθητής μου λέει έγραψε στο Β1:

στο κενό (2):  i <> 12 και i <> 24 και i
στο κενό (3): 36

δε βλέπω κανένα λόγο να τού το πάρουν λάθος...!
Λυπάμαι, αλλά θεωρείται λάθος(μιλάω για το κενό (2)). Αυτή η "τρίπλα" που έκανε στο θέμα δεν θα αρέσει.
Χρηστίδης Αλέξανδρος,
Μηχανικός Επ/κών και Πλη/κών Συστημάτων,
Msc Στα Προηγμένα Συστήματα Πληροφορικής

evry

Με βάση την εκφώνηση είναι υποχρεωμένοι να του το πάρουν σωστό!!!
Δεν περιορίζουν τι μπορεί να γράψει ο μαθητής.
Θα έπρεπε στην εκφώνηση να λένε ότι "να μην γίνει χρήση λογικών τελεστών"
Ας πρόσεχαν.

What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry

Τι εννοείς "δεν θα αρέσει"?
Με βάση την εκφώνηση είναι σωστό ή όχι?
Παράθεση από: Rathaniel στις 12 Ιουν 2017, 04:02:02 ΜΜ
Λυπάμαι, αλλά θεωρείται λάθος(μιλάω για το κενό (2)). Αυτή η "τρίπλα" που έκανε στο θέμα δεν θα αρέσει.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Rathaniel

Βάσει εμπειρίας πρότερων θεμάτων απάντησα.
Αν έχει γίνει κάτι αντίστοιχο και το έχουν πάρει σωστό , τότε πάσο.

Πρώτα διαβασα την εκφώνηση και μετά απάντησα.Έχεις δίκιο σε αυτό που λές περί "τελεστών κλπ".
Θεωρώ ότι λόγω "συνήθειας" θα διορθωθεί ως λάθος.
Χρηστίδης Αλέξανδρος,
Μηχανικός Επ/κών και Πλη/κών Συστημάτων,
Msc Στα Προηγμένα Συστήματα Πληροφορικής

evry

Μια δική μου λύση για το Β

Κώδικας: c
Αν i + 0 <> 0 Τότε
   ......
.....
i = i + 4 + 4*(((i mod 12) + 11) div 12)

:D
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry

Έχεις δίκιο ότι αρκετοί θα το θεωρούν λάθος όμως το θέμα είναι ότι με βάση την εκφώνηση είναι σωστό.

Παράθεση από: Rathaniel στις 12 Ιουν 2017, 04:20:50 ΜΜ
Βάσει εμπειρίας πρότερων θεμάτων απάντησα.
Αν έχει γίνει κάτι αντίστοιχο και το έχουν πάρει σωστό , τότε πάσο.

Πρώτα διαβασα την εκφώνηση και μετά απάντησα.Έχεις δίκιο σε αυτό που λές περί "τελεστών κλπ".
Θεωρώ ότι λόγω "συνήθειας" θα διορθωθεί ως λάθος.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

dimvavas

Προσωπικά στο Β1 έγραψα i mod 3 αντί για i mod 12.
Θεωρείτε ότι είναι κάτι λάθος; Γιατί εγώ βλέπω ότι οι εμφανιζόμενοι αριθμοί ξεκινάνε από το 4, με βήμα ανά 4, μέχρι το 40, και δεν εμφανίζονται όσοι αριθμοί είναι (ακέραιοι) πολλαπλάσιοι του 3.
Και παρόλο που κατ' εμέ είναι η πιο προφανής λύση, δεν την είδα πουθενά στις λύσεις των φροντιστηρίων.

ολγα

Στο Β2 σχετικά με την αναφορά «θετικούς»: κανονικά θα πρέπει να εξασφαλίζεται με έλεγχο. Προφανώς οι θεματοδότες υπολόγισαν 5 λάθη επί 2 μονάδες, σύνολο 10 μονάδες και όχι 6*2=12.
Όπως έχουν ήδη γράψει και άλλοι η σημείωση του Β2 είναι κατά βάση ανούσια. Σε σχέση και με την προηγούμενη παρατήρηση μάλλον έπρεπε να λέει (αφού προφανώς ο έλεγχος εγκυρότητας δεν ήταν ζητούμενο σε αυτό το θέμα): «θεωρήστε ότι κατά την εκτέλεση θα δοθούν μόνο θετικοί αριθμοί».

Και κάτι λίγο άσχετο... που βγάζει μάτι στο ίδιο θέμα: Το θεωρείστε γράφεται με ήτα.