Καλή επιτυχία στις μαθήτριες και στους μαθητές μας

Ξεκίνησε από Sergio, 11 Ιουν 2017, 10:28:23 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Sergio

Μετά τις δυσκολίες που φάνηκε να αντιμετωπίζουν στην εξέταση των Μαθηματικών, ελπίζω να μην υπάρξουν αντίστοιχα φαινόμενα στην εξέταση του (δικού μας) μαθήματος.

Θέλω αν πιστεύω πως οι συνάδελφοι που θα διαμορφώσουν τα θέματα της αυριανής εξέτασης θα λάβουν υπόψιν τους:
- το πνεύμα και το λόγο ύπαρξης του μαθήματος,
- τη σύνθεση και το επίπεδο των μαθητών που διαγωνίζονται,

προκειμένου:
- να ανταμοιφθεί δίκαια ο κόπος των μαθητών,
- να έχουμε την αναμενόμενη κωδωνοειδή κατανομή βαθμολογιών (που έχουμε να δούμε από το 2005).
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

Νίκος Αδαμόπουλος


ΜΑΚΡΙΔΑΚΗ ΣΤΕΛΛΑ


Aischinis

Καλή επιτυχία με τους υψηλούς στόχους που έχουν!


Aischinis




Λαμπράκης Μανώλης

Παιδιά με μία ματιά βλέπω πολλές ασάιες...μακάρι να έινια ιδέα μου ... λίγο δυσκλούτσικες οι ασκήσεις

fotoaik

Παρακαλώ, ενημερώστε μας για τα σημερινά θέματα. Είναι όντως δύσκολα και με ασάφειες;

methenitis

Ελπίζω να μπορώ να πώ μια πρώτη γνώμη.


Θεωρία πιστεύω οχι τίποτα ιδιαιτερο και απαιτητικό. Ούτε πολλά ήταν (μόνο 4).

Β θέμα ήθελε λιγάκι προσοχή. Αλλά και πάλι πιστεύω οτι 14/20 ανετα κάποιος με τα βασικά θα μπορούσε να τα πιάσει.

ΘέμαΓ. Εδώ ήθελε λίγο στραβοβελονιά. Ήθελε ιδιαιτερη προσοσχή και αρκετά παιδιά θα έχουν μπερδευτεί. Αν είχε κάποιος καθαρό μυαλό και άνεση χρόνου και ηρεμία βγαίνει.
Θα το έλεγα πάντως ιδιαίτερα απαιτήτικό.

ΘέμαΔ. Μια απο τα ίδια και εδώ.Αν και τα υποπρογράμματα δεν ήταν τίποτα σπουδαίο ηταν μεγάλη άσκηση και ήθελε ίδιαιτερα καλή γνώση συνδιαστικών πραγμάτων .

Γενικά τα θεωρώ πιο απαιτητικά σε σχέση με πέρσυ. Ιδιαίτερα οι ασκήσεις.

jimmy

Θα συμφωνήσω. Θέματα Α+Β έχουμε δει πολύ δυσκολότερα. Θέματα Γ+Δ είναι πιο δύσκολα από πέρσι σίγουρα και αρκετά πρωτότυπα για ημερήσια, αλλά όχι τα δυσκολότερα που έχουμε δει. Γενικά το θέματα Α+Β αντισταθμίζουν τη δυσκολία των Γ+Δ βαθμολογικά. Σε παλαιότερες εξετάσεις (πχ 2013, 2014) υπήρχαν σε όλα τα θέματα δυσκολίες και τα παιδιά έδινανα και περισσότερα μαθήματα...

Aischinis

Οι μαθητές μου είχαν κυρίως θέμα με τον χρόνο, και με το θέμα Γ. Τα υπόλοιπα βγαίνανε.

karaberis

Διάρκεια επίλυσης:

Θέμα Α: 15' (οι διαβασμένοι τα έχουν όλα και μόνο στο Α1 μπορεί να σταματήσουν λίγο)
Θέμα Β: 10' (Β1 άμα καταλάβεις τι θέλει εύκολο, Β2 τεστ παρατηρητικότητας, και τα δύο εύκολα για διαβασμένους)
Θέμα Γ: 20' (λόγω του Γ2. Γ1 και Γ4 εύκολα για όλους, Γ3 ταξινόμηση σε δισδιάστατο πίνακα, εύκολο για τους διαβασμένους)
Θέμα Δ: 15' (Δ1 διάβασμα μέσα σε διαδικασία, Δ2 αναζήτηση μέσα σε συνάρτηση, Δ3 αθροίσματα γραμμών μέσα σε συνάρτηση, Δ4 κύριο πρόγραμμα με κλήσεις σε υποπρογράμματα και μια δομή επανάληψης ΟΣΟ με εμφωλευμένη ΑΝ). Λίγο θα δυσκολέψουν μερικούς το Δ3 και οι αντίστοιχες κλήσεις του στο Δ4γ, όλα τα υπόλοιπα εύκολα για διαβασμένους.

Συνολο: 60'

Άντε ο μαθητής να θέλει διπλό χρόνο, δηλαδή 2 ώρες. Μένει και 1 ώρα για τα ασαφή ή πονηρά και για έλεγχο. Δεν νομίζω ότι είναι δύσκολο (δεν θυμάμαι τα περσινά για να συγκρίνω). Πάντα εκφράζω προσωπική άποψη και πάντα δεκτές οι όποιες αντιρρήσεις.

Aischinis

Νομίζω πως ΔΕΝ είναι σωστό να συγκρίνουμε τους εαυτούς μας με τους μαθητές λέγοντας 15 λεπτά για το Δ.
Ήθελαν όλα τον χρόνο τους γιατί είναι παιδιά και όχι ενήλικες που έχουν και την εμπειρία και την σιγουριά.