Αποστολέας Θέμα: Θέμα Α  (Αναγνώστηκε 20469 φορές)

epsilonXi

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 167
Απ: Θέμα Α
« Απάντηση #15 στις: 27 Μαΐ 2015, 10:07:22 μμ »
κι εμένα ένας μού λέει ότι έβαλε

Α mod 5 = 0 και A div 5 mod 2 = 1


Νίκη

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 6
Απ: Θέμα Α
« Απάντηση #16 στις: 27 Μαΐ 2015, 11:10:09 μμ »
Ένας μαθητής μου έγραψε στο Α5. 4
Α DIV 100=0
Το δοκίμασε με διψήφιο και τριψήφιο όχι όμως με μονοψήφιο. Χάνει 1 μονάδα;

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3609
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Θέμα Α
« Απάντηση #17 στις: 27 Μαΐ 2015, 11:24:50 μμ »
λογικά τη χάνει
Ένας μαθητής μου έγραψε στο Α5. 4
Α DIV 100=0
Το δοκίμασε με διψήφιο και τριψήφιο όχι όμως με μονοψήφιο. Χάνει 1 μονάδα;
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Γιάννης Αναγνωστάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 846
Απ: Θέμα Α
« Απάντηση #18 στις: 28 Μαΐ 2015, 12:14:10 πμ »
Για να γελασουμε, παραθέτω διάλογο με μαθητή μου, που μου περιγράφει τι έκανε γνωστός του στο θέμα με το  λ: "Ναι και το χειροτερο το εκανε ενας πολυ τρελος ! Τα αθροισε κατα μελη και διαιρεσε και με 3 xD"

Αν είναι δυνατόν... Χαχαχα
« Τελευταία τροποποίηση: 28 Μαΐ 2015, 12:31:29 πμ από janag79 »

Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1152
Απ: Θέμα Α
« Απάντηση #19 στις: 28 Μαΐ 2015, 12:46:21 πμ »
Στο θέμα Α5, στο β2 έπρεπε να προσδιορίζουν πως τα διαστήματα τιμών του Χ να γραφούν με συμβολισμούς της ΓΛΩΣΣΑΣ  ώστε ο κάθε  μαθητής να μην μπορεί να τα γράφει με μαθηματικούς συμβολισμούς

gf

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 3
  • Γράψτε το προσωπικό σας σλόγκαν!
Απ: Θέμα Α
« Απάντηση #20 στις: 28 Μαΐ 2015, 01:53:14 πμ »
Η πιο απροσδόκητη λύση στο Α5.α.4 πρέπει να είναι η:

-B^2+109*B-900 > 0 :)

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3609
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Θέμα Α
« Απάντηση #21 στις: 28 Μαΐ 2015, 09:31:18 πμ »
Γιώργο δεν συμφωνώ.
Όταν ζητάς διάστημα δεν περιμένεις συνθήκη αλλά διάστημα με μαθηματικό συμβολισμό, και αφού όλα τα παιδιά που δίνουν το μάθημα έχουν διδαχθεί αυτόν τον συμβολισμό στο σχολείο, θεωρώ ότι αυτή είναι η απολύτως σωστή απάντηση.
Φοβάμαι ότι όλα αυτά τα χρόνια προσπαθούμε να φτιάξουμε κάποιους κώδικες στο μάθημα οι οποίοι δεν ισχύουν στον υπόλοιπο κόσμο και αυτό δεν είναι καλό.

Στο κάτω κάτω ας μην ζητούσαν διάστημα. Ας έλεγαν "για ποιες τιμές του Χ".

Στο θέμα Α5, στο β2 έπρεπε να προσδιορίζουν πως τα διαστήματα τιμών του Χ να γραφούν με συμβολισμούς της ΓΛΩΣΣΑΣ  ώστε ο κάθε  μαθητής να μην μπορεί να τα γράφει με μαθηματικούς συμβολισμούς
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3609
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Θέμα Α
« Απάντηση #22 στις: 28 Μαΐ 2015, 09:41:00 πμ »
καλό αλλά θέλει θράσος..
Η πιο απροσδόκητη λύση στο Α5.α.4 πρέπει να είναι η:

-B^2+109*B-900 > 0 :)
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

pgrontas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2016
  • *
  • Μηνύματα: 1456
  • There are always possibilities...
Απ: Θέμα Α
« Απάντηση #23 στις: 28 Μαΐ 2015, 10:17:01 πμ »
κι εμένα ένας μού λέει ότι έβαλε

Α mod 5 = 0 και A div 5 mod 2 = 1

Μου έτυχε και μένα αυτό ως
Α mod 5 = 0 και A div 5 mod 2 <> 0
Ωραίος.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

pgrontas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2016
  • *
  • Μηνύματα: 1456
  • There are always possibilities...
Απ: Θέμα Α
« Απάντηση #24 στις: 28 Μαΐ 2015, 10:19:58 πμ »
Γιώργο δεν συμφωνώ.
Όταν ζητάς διάστημα δεν περιμένεις συνθήκη αλλά διάστημα με μαθηματικό συμβολισμό, και αφού όλα τα παιδιά που δίνουν το μάθημα έχουν διδαχθεί αυτόν τον συμβολισμό στο σχολείο, θεωρώ ότι αυτή είναι η απολύτως σωστή απάντηση.
Φοβάμαι ότι όλα αυτά τα χρόνια προσπαθούμε να φτιάξουμε κάποιους κώδικες στο μάθημα οι οποίοι δεν ισχύουν στον υπόλοιπο κόσμο και αυτό δεν είναι καλό.

Στο κάτω κάτω ας μην ζητούσαν διάστημα. Ας έλεγαν "για ποιες τιμές του Χ".


Συμφωνώ. Πολλοί έγραψαν διαστήματα με -00 και +00, το οποίο φυσικά στο μάθημα μας δεν στέκει.
Η συγκεκριμένη διατύπωση περί διαστήματος ήταν εντελώς άστοχη.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

michaeljohn

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 131
  • "Είναι παιδιά πολλών ανθρώπων τα λόγια μας"
Απ: Θέμα Α
« Απάντηση #25 στις: 28 Μαΐ 2015, 12:06:39 μμ »
Α5.α.4

μαθητής έγραψε αυτό

β div 100 = 0 και β div 10 ≠ 0
Μου έτυχε και μένα στην προφορική εξέταση... Ομολογώ ότι σάστισα για δύο λεπτά...

michaeljohn

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 131
  • "Είναι παιδιά πολλών ανθρώπων τα λόγια μας"
Απ: Θέμα Α
« Απάντηση #26 στις: 28 Μαΐ 2015, 12:08:48 μμ »
λάθος.. παράθεση
ή απάντηση ήταν
Β mod 100 = B και Β div 10 <> 0

apanagio

  • ΟΔΕ
  • *
  • Μηνύματα: 163
Απ: Θέμα Α
« Απάντηση #27 στις: 28 Μαΐ 2015, 05:57:36 μμ »
Συμφωνώ. Πολλοί έγραψαν διαστήματα με -00 και +00, το οποίο φυσικά στο μάθημα μας δεν στέκει.
Η συγκεκριμένη διατύπωση περί διαστήματος ήταν εντελώς άστοχη.
Από πού κι ως πού δεν στέκει;
Πέρα από το γεγονός ότι μιλάει για αλγόριθμο οπότε με καμία ερμηνεία της εκφώνησης δεν μπορούμε να πούμε ότι δεν στέκει, είναι έτσι κι αλλιώς μια πολύ καλοδιατυπωμένη απάντηση.

 Η διατύπωση  περί διαστήματος μου φαίνεται σαφής, και στους φυσικός αδυνάτους δεν είδα κανένα παιδί να μπερδεύεται με τον όρο διάστημα. Δύο στους επτά χρησιμοποίησαν και μαθηματικό συμβολισμό στην απάντησή τους
« Τελευταία τροποποίηση: 28 Μαΐ 2015, 06:11:31 μμ από apanagio »

pgrontas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2016
  • *
  • Μηνύματα: 1456
  • There are always possibilities...
Απ: Θέμα Α
« Απάντηση #28 στις: 28 Μαΐ 2015, 06:10:41 μμ »
Από πού κι ως πού δεν στέκει;
Πέρα από το γεγονός ότι μιλάει για αλγόριθμο οπότε με καμία ερμηνεία της εκφώνησης δεν μπορούμε να πούμε ότι δεν στέκει, είναι έτσι κι αλλιώς μια πολύ καλοδιατυπωμένη απάντηση.
 Η διατύπωση  περί διαστήματος μου φαίνεται σαφής, και στους φυσικός αδυνάτους δεν είδα κανένα παιδί να μπερδεύεται με τον όρο διάστημα. Δύο στους επτά χρησιμοποίησαν και μαθηματικό συμβολισμό στην απάντησή τους

Απειρο και υπολογιστής δεν τα πάνε πολύ καλά, από όσο ξέρω. Φυσικά και δεν μιλάμε για μονάδες - οπότε μην τρελαίνεσαι, αλλά για το πόσο ο συμβολισμός είναι δόκιμος.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

apanagio

  • ΟΔΕ
  • *
  • Μηνύματα: 163
Απ: Θέμα Α
« Απάντηση #29 στις: 28 Μαΐ 2015, 06:47:07 μμ »
Απειρο και υπολογιστής δεν τα πάνε πολύ καλά, από όσο ξέρω.

Όταν εξετάζουμε την αλγοριθμική σκέψη του μαθητή, δεν θα έπρεπε να μας χαλάει η χρήση του απείρου. Ο αλγόριθμος άλλωστε είναι ανεξάρτητος από την πλατφόρμα που θα τον υλοποιήσει και τους επιπλέον περιορισμούς που αυτή θα βάλει.

Αλλιώς αν το πάμε το επιχείρημα στα άκρα θα έπρεπε οι μαθητές για κάθε πρόβλημα που λύνουν να λαμβάνουν υπόψη τους αν οι αριθμοί που χρησιμοποιούν είναι εντός των ορίων απεικόνισης του μηχανήματος στο οποίο υποτίθεται ότι προγραμματίζουν ή αν επαρκεί η μνήμη για την υλοποίηση της λύσης κτλ.

Πάντως υπάρχουν γλώσσες προγραμματισμού που διαχειρίζονται το άπειρο σαν μαθηματικό συμβολισμό και κάνουν και όσες "πράξεις" μπορούν με αυτό (C, Java, Octave κ.α.)

Όντως δεν έχει σημασία αλλά δεν βλέπω σε ποιο μέρος η εκφώνηση μιλάει για ΓΛΩΣΣΑ.