Ημερήσια 2010

Ξεκίνησε από Γιαννούλης Γιώργος, 28 Μαΐου 2010, 08:49:31 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Πιστεύετε ότι η λύση με πίνακες στο Θέμα Γ  :

Είναι λάθος - να κοπούν 3-5 μονάδες
30 (8.7%)
Είναι λάθος - να κοπούν 1-2 μονάδες
23 (6.7%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να κοπούν 1-2 μονάδες
29 (8.5%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να μην κοπούν μονάδες
108 (31.5%)
Είναι σωστή - να μην κοπούν μονάδες
153 (44.6%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 341

lampros.mousselimis

Παράθεση από: vistrian στις 29 Μαΐου 2010, 01:33:52 ΜΜ
Μόλις γύρισα απο το βαθμολογικό
Το πάρα πολύ 2 μονάδες. Αν και πάλι είναι στην κρίση του βαθμολογητή.

2 μονάδες == 10 μόρια

ή


2 μόρια;

vistrian

Παράθεση από: lampros.mousselimis στις 29 Μαΐου 2010, 01:34:59 ΜΜ
2 μονάδες == 10 μόρια

ή


2 μόρια;

2 στα 20 που έχει το θέμα
VR in Computing

Γιάννης Σ.

Παράθεση από: lampros.mousselimis στις 29 Μαΐου 2010, 11:43:25 ΠΜ
Τα επιχειρήματά σου για την μή συμφωνία δεν βλέπω.
.........
Εγώ γνωρίζω πολύ καλά, τη διαφορά μεταξύ Αλγορίθμου και Προγράμματος. Εσύ;

Α, το πας μακριά... Καταρχάς διδάσκω το μάθημα από το 2003. Δεύτερον, συμφωνείς ότι το βιβλίο μέχρι και το 3ο κεφάλαιο μιλάει για αλγορίθμους; Αν ναι, τότε εκεί λέει για τους πίνακες και αναφέρει ότι είναι δομές που το ακριβές μέγεθος της μνήμης καθορίζεται κατά τη διάρκεια του προγραμματισμού και όχι κατά τη μεταγλώτισση και εκτέλεση - στο περίπου, όχι κατά λέξη. Αν τώρα η εντολή Διάβασε Κ εκτελείται κατά τη διάρκεια της συγγραφής, τι να πω... Έχεις εφεύρει δικιά σου αλγοριθμητική. Πάντως, ανεξάρτητα από τις απαντήσεις εδώ και τα ποσοστά - στα οποία όπως λες δεν ξέρω να κάνω ούτε πρόσθεση, τι και αν έχω διορθώσει πάνω από 1000 γραπτά αεππ στη ζωή μου - η επιτροπή εννοούσε δομή επανάληψης. Τελεία και παύλα.
;)   

merlin

Είπαμε, όχι και 10 μόρια!
Εγώ δεν φοβάμαι να πω ότι ψήφισα στο να κοπούν 1-2 μόρια. Μάλλον 1 θα έκοβα, όχι ότι το θεωρώ μικρό λάθος, αλλά γιατί από αυτά που βλέπω ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ θεωρώ ότι τα παιδιά ΔΕΝ ΔΙΔΑΧΘΗΚΑΝ ΣΩΣΤΑ και άρα δεν φταίνε (κρίμα για τους ελάχιστους που έστιψαν το μυαλό τους και το έλυσαν ΣΩΣΤΑ).
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

bagelis

Δηλαδή το σκεπτικό είναι:

να το καλύψουμε όσο μπορούμε χωρίς να εκτεθεί η επιτροπή... κόψτε πολύ λίγα, αλλά κόψτε κάτι βρε αδερφέ, στείλαμε και χαρτί στους Φ.Α. πως μπορούμε τώρα να το πάρουμε πίσω?

Στην Ελλάδα δυστυχώς δεν τιμωρείται κανένας, έχουμε μεγάλα σεντόνια...


jkapsi

Μια άποψη και από μένα, αν και το θέμα γενικά έχει αναλυθεί αρκετά πιστεύω

Για i από 1 μέχρι 28
     Διάβασε α
Τέλος_επανάληψης

Διάβασε Ν
Για i από 1 μέχρι Ν
     Διάβασε α
Τέλος_επανάληψης

Για i από 1 μέχρι 1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
     Διάβασε α
Τέλος_επανάληψης

Και στις 3 παραπάνω περιπτώσεις η μνήμη πότε δεσμεύεται σε έναν αλγόριθμο; Αφού οι μεταβλητές δεν δηλώνονται πόσο νόημα έχει να μιλάμε για στιγμή εκτέλεσης και στιγμή προγραμματισμού; Αν θεωρήσουμε πως το 28 είναι γνωστό τη στιγμή της εκτέλεσης και έτσι η μνήμη του πίνακα θα είναι 28 θέσεις άρα στατική δομή, το ίδιο πρέπει να θεωρήσουμε και για το Ν αφού τη στιγμή της εκτέλεση το Ν θα είναι αριθμός (θα έχει πάρει τιμή με το διάβασε). Λάθος θα γίνει αν στη συνέχεια αλλάξουμε το Ν.

Σε κανέναν αλγόριθμο δεν "ξέραμε" το μέγεθος του πίνακα κατά τον προγραμματισμό, αφού δεν δηλώνονται οι μεταβλητές! Ας προσθέσουν στην ψευδογλώσσα δήλωση μεταβλητών να τελειώνουμε!

Petros

μόνο; κρίμα! Αυτό άλλαξε πολλά για το συγκεκριμένο μάθημα...

Από του χρόνου, όλοι πίνακες, για τα πάντα, παραβλέποντας τις μέχρι πρότινος σεβαστές οδηγίες του βιβλίου... 

Προς συνεπείς μαθητές:

τελικά όσοι διαβάσατε σκληρά και κάνατε το σωστό, ή ακόμα χειρότερα χάσατε μονάδες προσπαθώντας να κάνετε το σωστό ξέρω πως νιώθετε... Δεν είναι κόσμιο να το αναφέρω...

Ίσως τα θέματα φέτος να μην ήταν παιδευτικά στον προγραμματισμό, ήταν ωστόσο ιδιαιτέρως παιδευτικά για την μετέπειτα ζωή σας...   

gathanasia

ΕΓΩ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΜΟΝΟ...
ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΜΟΥ ΜΕ 8,5 ΚΑΙ ΕΧΩ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΟ 2 ΕΤΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΜΟΥ ΜΕ ΑΡΙΣΤΑ 9 (ΑΠΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ)...
Π Ο Τ Ε  ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΜΗΔΕΝΙΣΕ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΟΥ (ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΒΑΘΜΟ) Η ΜΕ ΕΚΟΨΕ ΣΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΓΙΑΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΤΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΠΙΝΑΚΑ ΜΕ ΕΝΑ ΜΕΓΙΣΤΟ ΠΛΗΘΟΣ ΘΕΣΕΩΝ. ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΠΡΙΝ ΔΙΔΑΧΘΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΔΕΙΚΤΕΣ (ΟΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΗΛΑΔΗ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΦΤΑΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΥΛΗ ΤΟΥΣ ΩΣ ΕΚΕΙ) ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ. ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΥΠΟΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΝΑ ΛΥΘΕΙ Η ΑΣΚΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΑΥΤΟ...
ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΖΗΤΗΜΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΑΚΟΜΗ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΑΠΟΔΕΚΤΟ (ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΠΟ ΜΑΘΗΤΕΣ ΛΥΚΕΙΟΥ) ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΣΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΠΩΣ ΤΕΘΗΚΕ ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΜΕΓΙΣΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ.
ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕ ΚΑΙ ΜΕ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΣΟ ΑΠΕΡΙΣΚΕΠΤΑ ΒΑΛΜΕΝΑ.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

bagelis

Παράθεση από: Petros στις 29 Μαΐου 2010, 01:45:42 ΜΜ
μόνο; κρίμα! Αυτό άλλαξε πολλά για το συγκεκριμένο μάθημα...

Από του χρόνου, όλοι πίνακες, για τα πάντα, παραβλέποντας τις μέχρι πρότινος σεβαστές οδηγίες του βιβλίου... 

Προς συνεπείς μαθητές:

τελικά όσοι διαβάσατε σκληρά και κάνατε το σωστό, ή ακόμα χειρότερα χάσατε μονάδες προσπαθώντας να κάνετε το σωστό ξέρω πως νιώθετε... Δεν είναι κόσμιο να το αναφέρω...

Ίσως τα θέματα φέτος να μην ήταν παιδευτικά στον προγραμματισμό, ήταν ωστόσο ιδιαιτέρως παιδευτικά για την μετέπειτα ζωή σας...   


Ποιούς συνεπείς μαθητές? Δηλαδή όλοι οι άλλοι δεν ήταν συνεπείς? Γιατί από όσους ξέρω εγώ, οι περισσότεροι ήταν μια χαρά συνεπείς... Απλά επέλεξαν να το κάνουν με πίνακα...

Δεν είναι συνεπής ο μαθητής που έγραψε 100 μαθηματικά κατεύθυνσης, 100 φυσική κατεύθυνσης και 100 - όσο κόψουν (το κέρατό μου) στην ΑΕΠΠ?

lampros.mousselimis

Παράθεση από: Greendaz στις 29 Μαΐου 2010, 01:41:38 ΜΜ
Α, το πας μακριά... Καταρχάς διδάσκω το μάθημα από το 2003. Δεύτερον, συμφωνείς ότι το βιβλίο μέχρι και το 3ο κεφάλαιο μιλάει για αλγορίθμους; Αν ναι, τότε εκεί λέει για τους πίνακες και αναφέρει ότι είναι δομές που το ακριβές μέγεθος της μνήμης καθορίζεται κατά τη διάρκεια του προγραμματισμού και όχι κατά τη μεταγλώτισση και εκτέλεση - στο περίπου, όχι κατά λέξη. Αν τώρα η εντολή Διάβασε Κ εκτελείται κατά τη διάρκεια της συγγραφής, τι να πω... Έχεις εφεύρει δικιά σου αλγοριθμητική. Πάντως, ανεξάρτητα από τις απαντήσεις εδώ και τα ποσοστά - στα οποία όπως λες δεν ξέρω να κάνω ούτε πρόσθεση, τι και αν έχω διορθώσει πάνω από 1000 γραπτά αεππ στη ζωή μου - η επιτροπή εννοούσε δομή επανάληψης. Τελεία και παύλα.
;)   

Και τώρα απάντησες, για το πώς βάζεις το 200;

Λυπάμαι και που διδάσκεις παιδιά και που βαθμολογείς γραπτά.

Δυστυχώς, είσαι από τους ανθρώπους, που όταν η συζήτηση απαιτεί επιχειρήματα, αποχωρείς........

Κρίμα πραγματικά, γιατί για την δική σας στενοκεφαλιά, θα τιμωρηθούν χιλιάδες παιδιά (έστω και με 2 μόρια)....

Τα επιχειρήματά μου είναι βάσιμα και βασίζονται στα Σχολικά Βοηθήματα.

Αν κοπεί έστω και ένα μόριο, θα πρέπει να παρέμβει Εισαγγελέας και να ξηλώσει όλη την ΚΕΕ.

Petros

Παράθεση από: bagelis στις 29 Μαΐου 2010, 01:51:48 ΜΜ
Ποιούς συνεπείς μαθητές? Δηλαδή όλοι οι άλλοι δεν ήταν συνεπείς? Γιατί από όσους ξέρω εγώ, οι περισσότεροι ήταν μια χαρά συνεπείς... Απλά επέλεξαν να το κάνουν με πίνακα...

Δεν είναι συνεπής ο μαθητής που έγραψε 100 μαθηματικά κατεύθυνσης, 100 φυσική κατεύθυνσης και 100 - όσο κόψουν (το κέρατό μου) στην ΑΕΠΠ?

έχεις δίκιο, έπρεπε να προσθέσω στο παράπονό μου ότι είναι κρίμα για τους συνεπείς μαθητές που τυγχάνει να έχουν ΑΣΥΝΕΠΕΙΣ καθηγητές.

bagelis

Παράθεση από: Petros στις 29 Μαΐου 2010, 02:01:32 ΜΜ
έχεις δίκιο, έπρεπε να προσθέσω στο παράπονό μου ότι είναι κρίμα για τους συνεπείς μαθητές που τυγχάνει να έχουν ΑΣΥΝΕΠΕΙΣ καθηγητές.

Ακριβώς έτσι. Από πότε για τους ασυνεπείς καθηγητές πρέπει να τιμωρούνται οι μαθητές? Όλα στου κασίδη το κεφάλι?

merlin

@Petros
Δυστυχώς Πέτρο μας προβληματίζει το αν θα κοπουν 1, 2 ή 4 μόρια και δεν βλέπουμε ότι διδάσκουμε λάθος. ΕΜΕΙΣ φταίμε, όχι οι μαθητές.
Έχουμε χαθεί στον μικρόκοσμό μας με τους pointers, #typedef, κλπ. Τα παιδιά είναι μαθητές ΛΥΚΕΙΟΥ, έχουμε υποχρέωση να τους παρέχουμε την αντίστοιχη παιδεία και να μην τους φερόμαστε σαν προγραμματιστές.

Ο Ευκλείδης δεν είχε Η/Υ, όμως οι αλγόριθμοί του ΙΣΧΥΟΥΝ ΑΚΟΜΗ μετά από χιλιάδες χρόνια.
Εμείς θέλουμε να γράφουμε αλγορίθμους με πεπερασμένο εύρος δυνατοτήτων και άρα πεπερασμένο χρόνο ζωής.

Θέλουμε να βγάλουμε μαθητές που να κοιτάνε την ΕΥΚΟΛΗ λύση ακόμη κι αν δεν είναι σωστή ΠΑΝΤΑ. Θέλουμε να κάνουμε το μάθημά μας Ιστορία και να χαθεί η "μαγεία", η ικανοποίηση ότι κατάφερα και έλυσα το πρόβλημα με ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ δεδομένο ικανοποιεί την εκφώνηση.

Πάντως αν είχα φροντιστήριο μπορεί και να ήθελα να γίνουν έτσι τα πράγματα. Θα ετοίμαζα ένα κατεβατό με τυφλοσούρτες πινάκων και θα το έδινα στην αρχή της χρονιάς. Όποιος δεν το διάβασε μέχρι το τέλος ας πρόσεχε, εγώ σαν καθηγητής είμαι εντάξει, ΕΣΥ δεν κατάφερες να τα παπαγαλίσεις όλα.
Άσε που στο μάθημα θα ήμουν χαλαρός και δεν θα χρειαζόταν να σκιστώ να βρω λύση, θα την ανακαλούσα από το "τυπολόγιο".

Συνάδελφοι, προσέξτε την πορεία του μαθήματος.
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

clevercitizen

Η απόφαση που στάλθηκε στα βαθμολογικά ήταν αναμενόμενη. Από εδώ και πέρα, έχουμε μαζευτεί πολλά άτομα εδώ στο στέκι και μπορεί να βγεί κάτι καλό. Ποιο είναι αυτό? Η άμεση διόρθωση, αν όχι αλλαγή του βιβλίου από φέτος και όχι σε Ν χρόνια. Η βάση της διαμάχης είναι το βιβλίο, το Γ θέμα ήταν απλώς η αφορμή. Και όχι, δεν αρκούν απλώς 2-3 σελίδες με διορθώσεις, ούτε να αφαιρέσουμε ύλη (χμμμμμμ). Χρειάζεται άμεση αλλαγή και πρέπει να πιέσουμε όλοι

Και εδώ θέλω όμως μια μικρή διευκρύνιση. Όταν λέμε το πάρα πολύ 2 μονάδες εννοούμε από 0 έως 2 έτσι? Άρα λοιπόν οι υπέρμαχοι της λύσης των πινάκων δε θα κόψουν καθόλου, ενώ όσοι είναι αντίθετοι με τους πίνακες θα κόψουν 2??? Και πάλι το αφήνει στο βαθμολογητή δλδ......
ΘΕΛΩ
                ΑΛΛΑΓΗ
                ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
                ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

bagelis

Διάβασα εδώ μέσα (κάμποσες σελίδες πριν) και το εξής επιχείρημα:

Καλά εκαναν που έβαλαν το θέμα αυτό γιατί έτσι θα συζητηθεί και θα ξεκαθαριστεί.  :D :D

ΚΑΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ? ΤΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΑ ΜΑΣ? Θέλουμε εμείς να συζητήσουμε ένα θέμα για το οποίο διαφωνούμε και πρέπει κάποιοι μαθητές να πληρώσουν αυτή μας την διαφωνία?

άντε μην αρχίσω πάλι τα ουστ!

Συγνώμη ρε παιδιά αλλά μου έρχεται να αυτοπυρποληθώ σε ένδειξη διαμαρτυρίας! Μάλλον μου χρειάζεαι μία ακόμα μείωση επιδομάτων για να γίνω υποτακτικός σκλάβος στις ορέξεις του καθενός χωρίς διαμαρτυρίες...