ΘΕΜΑ Β

Ξεκίνησε από evry, 08 Ιουν 2022, 07:58:13 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Γιαννούλης Γιώργος

Παράθεση από: ΜΑΚΡΙΔΑΚΗ ΣΤΕΛΛΑ στις 08 Ιουν 2022, 10:54:09 ΠΜγιατι ειναι λαθος ;;;;
θα ήταν λάθος αν μπορούσε η ουρά να είναι άδεια. Αφού το f το βάζει στο 1, υπονοεί >:(  ότι υπάρχει τουλάχιστον 1 στοιχείο άρα είναι σωστό.
Αν η ουρά είναι άδεια, τότε ο τύπος r-f+1 δεν ισχύει, οπότε και θα είχαμε πρόβλημα.

Στο 4 είναι σωστό και το f+k-1

ssimaiof

Στο (5) το r-f+1 είναι λάθος επειδή στην πιο πάνω εντολή το f παίρνει την τιμή 1 (δηλαδή σα να έχουμε r <- r. Αν ήταν ανάποδα θα ήταν σωστό.
Σταύρος Σημαιοφορίδης

tsak

Πολλοί μαθητες δεν κατάλαβαν τελικά το β1 

andreas_p

5. r-f+1 Είναι σωστό , αφού πιο πριν ΔΕΝ τροποποιεί το f !

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: andreas_p στις 08 Ιουν 2022, 12:46:14 ΜΜ5. r-f+1 Είναι σωστό , αφού πιο πριν ΔΕΝ τροποποιεί το f !
Μα πιο πριν αλλάζει το f...

ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ

Το θεμα Β1 πολλοί μαθητές δεν το σκεφτηκαν έτσι αλλα όπως το περιγραφει στις ενδεικτικες λύσεις, και τελικα μπερδεψε πολύ κόσμο. Πρεπει να εχει διδαχθει καποιος μεσος μαθητής την ολισθηση έτσι για να το συμπληρωσει, διαφορετικα ειναι για δυνατούς...
Το Β2, ουσιαστικά δεν ειναι μετατροπή μεχρις_οτου σε όσο αλλα μια οσο που έχει μετατραπεί σε μεχρις ότου και ζηταν το ανάποδο. Και εδω θα έχουν μπερδευτει πολλοί και έχουν βαλει εντολές και πριν την ΟΣΟ...
Κακώς μεν αλλα έχει συμβει.

andreas_p


giannakos

Στο Β1 στο κενό (3) ένας μαθητής μου, έβαλε i - f + 1 το οποίο δουλεύει σωστά. Φαντάζομαι θα θεωρηθεί σωστό στην βαθμολόγηση. Έτσι δεν είναι?

andreas_p

Παράθεση από: giannakos στις 08 Ιουν 2022, 01:35:59 ΜΜΣτο Β1 στο κενό (3) ένας μαθητής μου, έβαλε i - f + 1 το οποίο δουλεύει σωστά. Φαντάζομαι θα θεωρηθεί σωστό στην βαθμολόγηση. Έτσι δεν είναι?
Είναι σωστό. Και μάλιστα δουλεύει χωρίς τον μετρητή κ.
  Για i από f μέχρι r
    O[i+1-f] <- O[ i ]
  Τέλος_επανάληψης
  r <- r-f+1 ! προφανώς f > 1 ΚΑΙ r=10
  f <- 1  ! προσοχή στη σειρά


Άρης Κεσογλίδης

Ερώτηση / Απορία / Έκφραση αγανάκτησης ........

Πότε επιτέλους θα σταματήσουν να βάζουν Διάγραμμα Ροής;;;

Το 1999 που βγήκαν τα βιβλία, έγραφε στο Βιβλίο του Καθηγητή ότι
"Τα διαγράμματα έχουν εγκαταληφθεί εδώ και χρόνια, συμπεριλήφθηκαν στο πρόγραμμα κυρίως για ιστορικούς λόγους και καλό είναι να μην ασχολούμαστε πολύ με αυτά."

Πέρασαν 23 χρόνια ακόμα!!!
Πόσα ακόμα θέλουν να περάσουν για να σταματήσουν;;;
ΕΛΕΟΣ πια.........
Άρης Κεσογλίδης
Μαθηματικός
Μεταπτυχιακό στη "Θεωρητική Πληροφορική και Θεωρία Συστημάτων και Ελέγχου"

Νίκος Αδαμόπουλος

#25
Παράθεση από: giannakos στις 08 Ιουν 2022, 01:35:59 ΜΜΣτο Β1 στο κενό (3) ένας μαθητής μου, έβαλε i - f + 1 το οποίο δουλεύει σωστά. Φαντάζομαι θα θεωρηθεί σωστό στην βαθμολόγηση. Έτσι δεν είναι?
Αυτό τώρα πέφτει σε γκρίζα σημεία, έχει να κάνει με την τελική τιμή του μετρητή i...  αν δηλαδή θα είναι r ή r+1

Edit: αλλά έτσι κι αλλιώς το πρόβλημα είναι αλλού, είναι στο f...

akalest0s

Παράθεση από: Άρης Κεσογλίδης στις 08 Ιουν 2022, 01:46:36 ΜΜΕρώτηση / Απορία / Έκφραση αγανάκτησης ........

Πότε επιτέλους θα σταματήσουν να βάζουν Διάγραμμα Ροής;;;

Το 1999 που βγήκαν τα βιβλία, έγραφε στο Βιβλίο του Καθηγητή ότι
"Τα διαγράμματα έχουν εγκαταληφθεί εδώ και χρόνια, συμπεριλήφθηκαν στο πρόγραμμα κυρίως για ιστορικούς λόγους και καλό είναι να μην ασχολούμαστε πολύ με αυτά."

Πέρασαν 23 χρόνια ακόμα!!!
Πόσα ακόμα θέλουν να περάσουν για να σταματήσουν;;;
ΕΛΕΟΣ πια.........
Σαν κομμάτι διδακτικό, ίσως δεν είναι και τόσο άσχημα, δίνουν μια ωραία κατανόηση των τριών δομών. Αλλά κάπου έχει παραγίνει στις πανελλήνιες, συμφωνώ. Ειδικά φέτος, με τόσες άλλες υποψήφιες ασκήσεις αναπαραστάσεων (λίστες, δέντρα, γράφοι, στοίβες, ουρές)..
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 08 Ιουν 2022, 01:59:17 ΜΜΑυτό τώρα πέφτει σε γκρίζα σημεία, έχει να κάνει με την τελική τιμή του μετρητή i...  αν δηλαδή θα είναι r ή r+1

Όπως και να έχει, για να μην μπερδεύουμε τον κόσμο, γιατί μπαίνουν και μαθητές για να δουν λύσεις, επειδή υπάρχει έτσι και αλλιώς η f<-1 πιο πριν, η τελευταία εντολή για να είναι σωστή πρέπει r<-k.
Και μόνο που πολλοί συνάδελφοι μπερδεύτηκαν θεωρώντας σωστή τη λύση στο (5) r-f+1 αυτό δείχνει ότι θα την έχουν πατήσει και πολλοί μαθητές... Ήδη δικιά μου άριστη μαθήτρια που έλυνε "παπάδες", την πάτησε!
αφού το f θα έχει πλέον την τιμή 1, το r-f+1 θα είναι ίσο με το r. Επομένως η εντολή r<-r-f+1 θα αφήνει το r ανεπηρέαστο και άρα λάθος!

Edit: το είχε αναφέρει και ο ssimaiof πιο πάνω


anastasia b

Παράθεση από: evry στις 08 Ιουν 2022, 07:58:13 ΠΜΕδώ μιλάμε για το θέμα Β
Καλησπερα. Ειμαι μαθητρια της γ λυκειου και σημερα εδινα πληροφορικη. Στο Β1 εκανα την εξης λυση : 
(1) 0
(2) f -1
(3) i - k
(4) i
(5) r - k

Ειναι σωστη;

elenitaaaaa

Παράθεση από: anastasia b στις 08 Ιουν 2022, 03:13:17 ΜΜΚαλησπερα. Ειμαι μαθητρια της γ λυκειου και σημερα εδινα πληροφορικη. Στο Β1 εκανα την εξης λυση :
(1) 0
(2) f -1
(3) i - k
(4) i
(5) r - k

Ειναι σωστη;
Καλησπέρα και καλά αποτελέσματα!Η απάντησή σου είναι σωστή.