Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

apom

Παράθεση από: AlexPapplir στις 28 Αυγ 2013, 08:43:30 ΜΜ
Ο πόλεμος πρέπει να είναι ξεκάθαρος!  ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗ ΧΗΜΕΙΑ.

Προς το παρον κερδίζει τη μάχη η Χημεία, θα παλέψουμε να αποδείξουμε ότι είναι περιττή και επιζήμια για χιλιάδες υποψήφιους τεχνολογικών σχολών, δεν το λέμε εμείς που μας κατηγορούν για συντεχνία, το λέει η ελίτ της επιστημονικής κοινότητας της χώρας!

Αν κύριοι εισηγητές του νομοσχεδίου, βουλώνετε τα αυτιά σας σε αυτούς, τότε η χώρα αυτή δεν δεν έχει καμία πιθανότητα εξόδου από την κρίση!

+1 ... αλλά φίλε μου νομίζω ότι είμαστε λίγοι οι άμεσα ενδιαφερόμενοι πλέον... το υπουργείο έριξε τυράκι στους συναδέλφους του δημοσίου οι οποίοι πάνω από όλα ( και δεν έχουν άδικο!!!) ενδιαφέρονται πρώτα για την δική τους επιβίωση κσι μετά τα υπόλοιπα... Οι Χημικοί του ιδιωτικού είναι δεκάδες χιλιάδες... μάλλον αυτους προσπαθούν να βολέψουν στο Υπουργείο... μέσω των φροντιστηρίων.

AlexPapplir

Έκανα διορθώσεις και προσθήκες!!!

Παράθεση από: AlexPapplir στις 28 Αυγ 2013, 08:43:30 ΜΜ
Ο πόλεμος πρέπει να είναι ξεκάθαρος!  ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗ ΧΗΜΕΙΑ.

Προς το παρον κερδίζει τη μάχη η Χημεία, θα παλέψουμε να αποδείξουμε ότι είναι περιττή και επιζήμια για χιλιάδες υποψήφιους τεχνολογικών σχολών, δεν το λέμε εμείς που μας κατηγορούν για συντεχνία, το λέει η ελίτ της επιστημονικής κοινότητας της χώρας!

Αν κύριοι εισηγητές του νομοσχεδίου, βουλώνετε τα αυτιά σας σε αυτούς, τότε η χώρα αυτή δεν δεν έχει καμία πιθανότητα εξόδου από την κρίση!

Σύνθημα - επιχείρημα:
"Η διδασκαλία της χημείας, ως πανελλαδικά εξεταζόμενου 6ωρου μαθήματος είναι περιττή και επιζήμια για χιλιάδες υποψήφιους τεχνολογικών σχολών"

Περιττή: γιατί δε θα τη χρειαστούν στη συνέχεια των σπουδών τους!!!
Επιζήμια: γιατί θα στερείσει στους μαθητές (των τεχνολογικών κλπ σχολών) πολύτιμες γνώσεις για τη συνέχεια των σπουδών τους


thana$i$

Παράθεση από: AlexPapplir στις 28 Αυγ 2013, 08:43:30 ΜΜ
Ο πόλεμος πρέπει να είναι ξεκάθαρος!  ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗ ΧΗΜΕΙΑ.

Διαφωνώ και εγώ συνάδερφε. Επειδή βρέθηκαν δυο καθυστερημένοι σε ένα διαδικτυακό forum δεν σημαίνει ότι πρέπει να πέσουμε στο επίπεδό τους. Άλλωστε κάθε κλάδος έχει ηλιθίους, οι οποίοι σε ορισμένες συγκυρίες μπορεί να αποδειχτούν και χρήσιμοι .
Ψυχραιμία και δύναμη. Συζητήσαμε με τους συναδέρφους που ήταν κάτω ότι μπαίνουμε σε μαραθώνιο, όχι σε σπριντ.
Γράψτε στους πανεπιστημιακούς σας δασκάλους, σε βουλευτές, στα μέσα μαζικής εναγρίωσης και όπου αλλού νομίζετε ότι πρέπει.
Συνεχίζουμε.

vistrian

VR in Computing

Ανδρέας Φαρμακόρης

Σήμερα στη Βουλή οι περισσότεροι (αν όχι όλοι) ήταν δημόσιοι.  Αν είχαμε εφησυχάσει γιατί να πάμε στο λιοπυρι για 4 ωρες;  Με έναν απλό υπολογισμό είναι πολύ εύκολο να καταλάβει κανείς πως με Α' 2ωρο επιλογης (αρα μονο ενα τμημα σε σχολεια με ενα εργαστηριο και εναν πληροφορικο), Β' 1ωρα (ποσα τμηματα να εχει η Β'; 2, 3;) και Γ' 2ωρο το 80% των οργανικών στα λύκεια χάνονται (και μηπως λεω και λιγο).
Καθηγητης Πληροφορικής ΠΕ19
Λυκειο Αμπελακίων Σαλαμίνας

AlexPapplir

Να προσθέσω: θέλετε άλλο επιχείρημα; ρωτήστε τους φοιτητές - πτυχιούχους (τεχνολογικών σχολών) που διδάχθηκαν τα τελευταία 14 χρόνια το μάθημα ΑΕΠΠ ως πανελλαδικά εξεταζόμενο, αν και πόσο τους ωφέλησε! Σε ποιά έρευνα στηρίζεται η αφαίρεσή του από τα πανελλαδικά εξεταζόμενα; Ρωτήσατε τους καθηγητές ΑΕΙ και ΑΤΕΙ πριν το κάνετε; Τίνος εισήγηση ήταν η αφαίρεσή του; ποιός ή ποιοί είναι οι κύριοι που το εισηγήθηκαν και σε ποιά μελέτη βασίστηκαν;


Αυτά πρέπει να ειπωθούν στους ΑΣΧΕΤΟΥΣ!!!

Γιάννης Αναγνωστάκης

Σας παρακαλώ, αυτά τα προφανή επιχείρηματα που γράφετε εδώ, να τα στείλετε και εκεί που πρέπει και με επιμονή!

Δεν γίνεται να γράφουν κάποιοι ότι εδώ και μέρες οτι έχουν επικοινωνήσει με τους ακαδημαϊκούς τους και δεν υπήρχε ανταπόκριση και μόλις (πριν 2,3 μέρες) στείλαμε (εγώ και 2-3 συνάδελφοι) επιστολή στο ΕΜΠ, να μας απαντήσουν αμέσως και να βγάλουν και ανακοίνωση υποστήριξης

Σας παρακαλώ, εξωστρέφεια!!!

Εξωστρέφεια σημαίνει επικοινωνώ με τον κόσμο έξω από το στέκι, κατεβαίνω στις διαμαρτυρίες, παίρνω τηλέφωνα και ενοχλώ βουλευτές και ΟΧΙ ΑΠΛΑ  ΚΑΘΟΜΑΙ ΚΑΙ ΚΑΝΩ F5 , περιμένοντας με ένα μαγικό τρόπο να τα λύσουν όλα οι άλλοι..

ΑΝΤΕ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΤΑ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΥΣΙΑ ΠΟΛΛΩΝ ΑΠΟ ΔΩ ΜΕΣΑ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ...

AlexPapplir

Παράθεση από: thana$i$ στις 28 Αυγ 2013, 08:55:26 ΜΜ
Διαφωνώ και εγώ συνάδερφε. Επειδή βρέθηκαν δυο καθυστερημένοι σε ένα διαδικτυακό forum δεν σημαίνει ότι πρέπει να πέσουμε στο επίπεδό τους. Άλλωστε κάθε κλάδος έχει ηλιθίους, οι οποίοι σε ορισμένες συγκυρίες μπορεί να αποδειχτούν και χρήσιμοι .
Ψυχραιμία και δύναμη. Συζητήσαμε με τους συναδέρφους που ήταν κάτω ότι μπαίνουμε σε μαραθώνιο, όχι σε σπριντ.
Γράψτε στους πανεπιστημιακούς σας δασκάλους, σε βουλευτές, στα μέσα μαζικής εναγρίωσης και όπου αλλού νομίζετε ότι πρέπει.
Συνεχίζουμε.

Δεν λέω να "στήσουμε " τη χημεία στον τοίχο και να την πυροβολήσουμε. Πιστεύω ότι η στρατηγική μας πρέπει να επικεντρωθεί στο ΛΑΘΟΣ του νέου συστήματος. Δεν το είπα εγώ, το είπαν οι πανεπιστημιακοί δάσκαλοι που θεραπεύουν την πληροφορική κλπ κλπ.

ΕΙΠΑΝ:

95 Πανεπιστημιακοί καθηγητές ΑΠΘ και άλλων Πανεπιστημίων
19 Αυγούστου 2013 – Δημόσια Διαβούλευση – Επιστολή στον Υπουργό Παιδείας

«.....η προετοιμασία των μαθητών που επιλέγουν τεχνολογικού προσανατολισμού σπουδές (όπως σε Τμήματα Πληροφορικής, Πολυτεχνείου, κλπ.) στη Χημεία (!) αποτελεί παρανόηση του είδους της εκπαίδευσης που παρέχουν τα Τμήματα αυτά και των προαπαιτούμενων γνώσεων των μαθητών

υπάρχει καλύτερο επιχείρημα;

Keep Growing

Παράθεση από: janag79 στις 28 Αυγ 2013, 08:48:23 ΜΜ
Είναι λάθος να στοχεύουμε στη Χημεία. ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ!

Θα στοχεύσουμε σε αυτούς που θέλουν να επιβάλλουν το γνωστικό τους αντικείμενο πάνω στο δικό μας..Σε αυτούς και μόνο..Δεν μας φταίει ο απλός Χημικός και πόσο μάλλον η Χημεία η οποία είναι εξαιρετική επιστήμη

Ξαναλέω, δεν στοχεύουμε στη Χημεία, δεν μας φταίει η Χημεία..Συγκεκριμένοι άνθρωποι φταίνε!

...να και ένα μήνυμα προς τη σωστή κατεύθυνση. Μπράβο Γιάννη.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

petrosp13

Ο συνάδελφος δεν εννοεί να επιτεθούμε στην Χημεία σαν επιστήμη, αλλά στους καθηγητές Χημείας και τις άκρες τους που μας πετάνε ουσιαστικά από το Λύκειο. Γιατί αν δεν το καταλάβατε, αυτοί μας πετάνε έξω, δεν είναι τόσο ηλίθιοι οι υπουργοί
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

apom

Αποψή μου ότι οι διαμαρτυρίες δεν έχουν σχεδόν καμία επίδραση στις αποφάσεις... βλέπε συγκεντρώσεις δεκάδων χιλιάδων στο σύνταγμα χωρία αποτέλεσμα...

Αυτό που καταλαβαίνουν οι πολιτικοί είναι η ψήφος της περιφερειάς τους... ιδίως εάν αυτή έχει ονοματεπώνυμο και κατά πόσο είναι δυσαρεστημένη... μάλλον οι χημικοί έχουν περισσότερους ψήφους... τους είδαμε άλωστε να κάνουν καμιά διαμαρτυρία...;;; κι όμως τα κατάφεραν τέλεια!!!

Μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν 1500000 άνεργοι αλλά ούτε το 1% από αυτούς δεν έχει κατέβει σε διαμαρτυρία...

Προσωπικά σήμερα πέρασα με την μηχανή μου έξω από την βουλή κατά τις 11 αλλά είδα μόνο τουρίστες κι έφυγα... ( ίσως έπρεπε να το ψάξω αλλά νόμιζα ότι είτε έλειξε η διαμαρτυρία είτε ότι έκανα κάποιο λάθος γιατί από τα λεγόμενα εδώ μέσα περίμενα εκατοντάδες...)

ΣΧΟΙΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ

  Αν τελικα  η πληροφορικη ειναι με το νεο συστημα γενικης παδειας μαθημα τον Ιουνιο τι θεματα θα βαλουμε συναδελφοι απο πια βιβλια και αυτη η τραπεζα θεματων, θα βαζςι ευκολα θεματα ετσι ωστε γα παιδια να γραφουν υψηλους βαθμους  'η θα τα θεματα της τραπεζας θεματων θα ειναι δυσκολα και μετα ποιος θα τα διορθωσει τα γραπτα .
Και γαμω τα συστηματα εχει κανεις να προσθεσει κατι; Πρεπει μηπως να σκεφτουμε να να βαζουμε στα θεματα και καμια ασκηση και οχι να ειναι το στυλ.   Να Λολα ενα μηλο ετσι τα μαθηματα μας θα εχουν και ενα ενδιαφερον απο τους μαθητες μας
Καθηγητής πληροφορικής ΠΕ20

AlexPapplir

Παράθεση από: janag79 στις 28 Αυγ 2013, 08:48:23 ΜΜ
Είναι λάθος να στοχεύουμε στη Χημεία. ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ!

Θα στοχεύσουμε σε αυτούς που θέλουν να επιβάλλουν το γνωστικό τους αντικείμενο πάνω στο δικό μας..Σε αυτούς και μόνο..Δεν μας φταίει ο απλός Χημικός και πόσο μάλλον η Χημεία η οποία είναι εξαιρετική επιστήμη

Ξαναλέω, δεν στοχεύουμε στη Χημεία, δεν μας φταίει η Χημεία..Συγκεκριμένοι άνθρωποι φταίνε!

Γνωρίζω πολύ καλά ότι φταίνε συγκεκριμένοι άνθρωποι. Αυτοί οι κύριοι τη ζημιά μας την έχουν κάνει (σύμβουλοι, επιτροπές κλπ). Το ζητούμενο αυτή τη στιγμή είναι να καταφέρουμε να πείσουμε όσο το δυνατό περισσότερους κυβερνητικούς και μη βουλευτές που θα συμμετάσχουν στη διαδικασία από εδώ και στο εξής ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΝ ΤΟ ΛΑΘΟΣ (το περιέγραψα πιο πάνω) και να συμβάλλουν σε ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ πριν την τελική κατάθεση για την ΨΗΦΙΣΗ του νομοσχεδίου στην ολομέλεια.

AlexPapplir

Παράθεση από: petrosp13 στις 28 Αυγ 2013, 09:15:45 ΜΜ
Ο συνάδελφος δεν εννοεί να επιτεθούμε στην Χημεία σαν επιστήμη, αλλά στους καθηγητές Χημείας και τις άκρες τους που μας πετάνε ουσιαστικά από το Λύκειο. Γιατί αν δεν το καταλάβατε, αυτοί μας πετάνε έξω, δεν είναι τόσο ηλίθιοι οι υπουργοί

Ακριβώς αυτό + επαυξάνω με τα νεότερα που έγραψα...

Λευτέρης Δουκέρης

Στην   συγκέντρωση στο υπουργείο έφταιγε ο 15Αύγουστος και τα μπάνια του λαού για την απουσία μας .

Σήμερα ποιός ήταν ό λόγος που ήταν απόντες , όλοι (εκτός απο τους 40 "γραφικούς";

Μου θύμισε " ΣΟΥ ΚΛΕΒΟΥΝ ΤΗΝ ΖΩΗ ΚΑΙ ΠΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΖΕΙΣ
ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ , ΚΑΘΕΣΑΙ ΚΑΙ ΒΡΙΖΕΙΣ"
ΛΕΥΤΕΡΗΣ  ΚΕΡΑΤΕΑ
http://glavrio.blogspot.com"Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρ