Απορία Αν..Αλλιώς_Αν..Αλλιώς

Ξεκίνησε από Glyko Xamogelo, 14 Δεκ 2015, 09:38:18 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: George Eco στις 09 Οκτ 2020, 08:12:35 ΜΜ
Για βρείτε μου θέμα σε Πανελλήνιες σε ΓΛΩΣΣΑ που να είναι με πεζά.
Το έχω τσεκάρει, αλλά αν μου διέφυγε κάτι είμαι ανοικτός.
Φροντίστε η εκφώνηση όμως να λέει πρόγραμμα σε ΓΛΩΣΣΑ ε;

Κύριοι νομίζω ξεπεράσαμε το όριο που μπορεί ας πούμε να είναι ανεκτό!
ΕΛΕΟΣ! Όλα αυτά μοιάζουν με φάρσα!

Κάποια πράγματα έχουν παγιωθεί εδώ και χρόνια, έχουν γίνει συνέδρια, έχουν δημοσιευθεί εργασίες, έχουν αναφερθεί άπειρες φορές στο Στέκι που, ναι, έχει καθορίσει σε μεγάλο βαθμό την πορεία του μαθήματος, και όλα αυτά έχουν περάσει στο συλλογικό ασυνείδητο των συναδέλφων! Αν δεν τα γνωρίζετε φροντίστε να ενημερωθείτε! ΝΑΙ, δεν πρόκειται ποτέ να κόψει βαθμολογητής μονάδες, εκτός κι αν είναι γραφικός, οπότε θα έκοβε έτσι κι αλλιώς! Εσείς που ξαφνικά επαναφέρετε αυτά τα ζητήματα κάνετε ζημιά στο μάθημα, μιας και υπάρχουν και μαθητές που μας διαβάζουν. Προκαλείτε αναίτια σύγχυση!

Όσο για αυτό που έχεις "τσεκάρει", μάλλον δεν έχεις πάει και πολύ πίσω στο παρελθόν! Δες Θέμα 2, Ημερησίου, 2005. Ή μήπως δεν είναι σε ΓΛΩΣΣΑ;!

Υ.Γ.

Ααα, μόλις παρατηρώ ότι στο ίδιο θέμα η εκχώρηση δεν είναι με το μικρότερο και παύλα ( <- ) αλλά με κανονικό βελάκι!!! Επίσης, δεν έχει μπλε χρώμα... 

ApoAntonis

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 09 Οκτ 2020, 10:43:31 ΜΜ
Όσο για αυτό που έχεις "τσεκάρει", μάλλον δεν έχεις πάει και πολύ πίσω στο παρελθόν! Δες Θέμα 2, Ημερησίου, 2005. Ή μήπως δεν είναι σε ΓΛΩΣΣΑ;!

Να πούμε ότι το θέμα έχει την εντολή εμφάνισε ή θα προκληθεί σύγχιση; (*)

Για το ύφος, ακόμα και ανήλικος αγχωμένος μαθητής την ώρα της εξέτασης θα δυσκολευτεί να συμμορφωθεί.
(θαυμαστικό)


Παράθεση από: alkisg στις 09 Οκτ 2020, 10:33:35 ΜΜ
Τι σημαίνουν;
Τα τοπικά επιρρήματα μέσα/έξω δεν έχουν την κυριολεκτική τους σημασία στην σύνθεση των λέξεων αυτών.
Εξωστρεφής δεν σημαίνει κάθομαι και κοιτάω προς τα έξω (τοπικά)
αντίστοιχα εσωστρεφής δεν σημαίνει κοιτάω προς τα μέσα, δηλαδή κάνω εγχείριση στον εαυτό μου και κοιτάω τι θα βρω
αλλά στρέφομαι προς τον εαυτό μου (Ενεστώτας).
Κυριολεκτικά η λέξη ενδοσκόπηση σημαίνει θα κοιτάξω κάπου μέσα και βέβαια χρησιμοποείται και με μεταφορική έννοια.

Η κατάληξη -ed του όρου
παραπέμπει σε αόριστο (; ) ο οποίος σχηματίζεται με άλφα: στράφηκα

object-oriented programming
περιφραστικά: προγραμματισμός στραμμένος στα αντικείμενα
ή προγραμματισμός που έχει στραφεί/είναι στραμμένος στα αντικείμενα
(δεν είναι καθόλου καλή η γραμματική των Αγγλικών μου, αλλά νομίζω το πέτυχα
βασικά οι αγγλοσάξωνες φταίνε που ρήματα και μετοχές τα έχουν όλα ίσιωμα)
object-orienting programming ή programming with object orientation
προγραμματισμός που (προσανατολίζεται) στρέφεται στα αντικείμενα.

Το έλεγα αντικειμενοστρεφής παλαιότερα.

(*) Υ.Γ.
Απορία η οποία ανέκυψε τυχαία σήμερα:
Το 2014, στο Α3:
"Να γραφούν σε ΓΛΩΣΣΑ οι εντολές που ανταλλάσσουν τα στοιχεία της δεύτερης γραμμής ..."
Πώς διορθώνεται (ή αλλιώς με ποιά οδηγία διορθώθηκαν) το "σε ΓΛΩΣΣΑ".
Κάτι μου λέει ότι αν υπήρξε χρήση της αντιμετάθεσε κόπηκαν μονάδες.

P.Tsiotakis

Στο θέμα 2 των εξετάσεων ενιαίων λυκείων 2005, που όχι μόνο είναι γραμμένο σε πεζά στη ΓΛΩΣΣΑ αλλά χρησιμοποιείται (απολύτως συνειδητά) η Εμφάνισε αντί της Γράψε,
η επιτροπή εξετάσεων σπάει FUN με τους εκπαιδευτικούς Πληροφορικής από το 2005.

bugman

Ψηφίζω "Αντικειμενοστραφής", κατά το "Αντικειμενοτραφής", που και αυτό θα έπαιζε αν σκεφτούμε ότι ένα πρόγραμμα με αντικείμενα "καταναλώνει" αντικείμενα!

evry

Όσον αφορά τον αντικειμενοστρεφής/αντικειμενοστραφής το θέμα έχει ξεκαθαρίσει.
Πλέον όλοι το αναφέρουν αντικειμενοστρεφής και όχι αντικειμενοστραφής. Η εξήγηση είναι στο link που έδωσε ο Άλκης όπου ξεκαθαρίζει ότι:
Το 'αντικειμενοστραφής' είναι μετοχή του παθητικού αορίστου Β' (κάποιος κάποτε γύρισε τον προγραμματισμό προς τα αντικείμενα) ενώ το 'αντικειμενοστρεφής' είναι μετοχή ενεργητικού ενεστώτος (ο προγραμματισμός στρέφεται προς τα αντικείμενα). Προφανώς οι διαρκείς εγγενείς ιδιότητες εκφράζονται από τον ενεργητικό ενεστώτα εξ' ου και το αντικειμενοστρεφής, εσωστρεφής, δεξιοστρεφής κ.λπ.

ΥΓ. Για την ιστορία ο κύριος Σπινέλλης και ο κύριος Βασιλειάδης είναι από τους πιο highly cited καθηγητές πληροφορικής ελληνικών πανεπιστημίων και ειδικά ο κύριος Σπινέλλης είναι ειδικός στο αντικείμενο.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

epsilonXi

μιαν εποχή που ο κόσμος είχε λογαριασμούς στο hotmail, εγώ είχα το
antikeimenostrimmenos@hotmail.com

σε ποιά επιτροπή ΕΛΟΤ μπορώ να το προτείνω;

bugman

Η ανάλυση περί ενεργητικού-παθητικού δεν μου αρέσει!
Ο χαρακτηρισμός Εξωστρεφής είναι για άνθρωπο. Κάποιοι τον έβαλαν σε "νομικά" πρόσωπα, πχ εταιρείες. Τραβηγμένο αλλά και εδώ για πρόσωπα μιλάμε. Αυτός που στρέφει είναι το πρόσωπο, φυσικό ή νομικό. Ο προγραμματισμός είναι εργαλείο, είναι μέσο. Το αποτέλεσμά του είναι αυτό που στράφηκε προς τα αντικείμενα ή όχι ανάλογα με το πώς τον χρησιμοποιήσαμε. Ο αντικειμενοστραφής προγραμματισμός είναι μέθοδος και αποτέλεσμα συνάμα. Δεν υπάρχει κάτι το ενεργητικό στο προγραμματισμό! Δεν έχουμε πρόσωπο, έχουμε εργαλείο. Αντικειμενοστρεφής μπορεί να χαρακτηριστεί ο προγραμματιστής, που χρησιμοποιεί αντικείμενα!

dpa2006

#67
Αντικειμενοστρεφής Προγρμματισμός είναι πιο δόκιμος ο όρος.


Comparison of programming languages (object-oriented programming


Να θυμίσω μια παλαιότερη γλώσσα την Eiffel του Bertrand Meyer
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

George Eco

#68
Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 09 Οκτ 2020, 10:43:31 ΜΜ
Κύριοι νομίζω ξεπεράσαμε το όριο που μπορεί ας πούμε να είναι ανεκτό!
ΕΛΕΟΣ! Όλα αυτά μοιάζουν με φάρσα!

Του ανεκτού; Γιατί; Τι το τόσο παράλογο παραθέτω;

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 09 Οκτ 2020, 10:43:31 ΜΜ
Κάποια πράγματα έχουν παγιωθεί εδώ και χρόνια, έχουν γίνει συνέδρια, έχουν δημοσιευθεί εργασίες, έχουν αναφερθεί άπειρες φορές στο Στέκι που, ναι, έχει καθορίσει σε μεγάλο βαθμό την πορεία του μαθήματος, και όλα αυτά έχουν περάσει στο συλλογικό ασυνείδητο των συναδέλφων!

Αλήθεια; Με ποια οδηγία από το Υπουργείο; Στα λόγια μόνο; Δε μου κάνει, δεν είναι παγιωμένο αυτό.
Παγιωμένο ΕΙΝΑΙ πως το ΜΕ_ΒΗΜΑ και το ΜΕ ΒΗΜΑ δίχως τη κάτω παύλα είναι και τα δύο σωστά. Έχει βγει οδηγία.
Για το θέμα που θίγουμε τι επίσημο βγήκε που μας καλύπτει;


Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 09 Οκτ 2020, 10:43:31 ΜΜ
ΝΑΙ, δεν πρόκειται ποτέ να κόψει βαθμολογητής μονάδες, εκτός κι αν είναι γραφικός, οπότε θα έκοβε έτσι κι αλλιώς! Εσείς που ξαφνικά επαναφέρετε αυτά τα ζητήματα κάνετε ζημιά στο μάθημα, μιας και υπάρχουν και μαθητές που μας διαβάζουν. Προκαλείτε αναίτια σύγχυση!

ΞΑΦΝΙΚΑ; Επειδή με ΑΥΤΟ το thread έχει να ασχοληθεί κάποιος 5 χρόνια; Εδώ και πάρα πολύ καιρό θίγω αυτά τα θέματα σε άλλα threads. Κι είμαι μαζί σας ξέρετε, όχι απέναντί σας. ΔΕ θα έπρεπε να υπάρχει αυτό το θέμα. Αλλά υπάρχει! Και νομίζω να υποκρίνομαι πως δεν υπάρχει δε βοηθάει κανέναν. Επίσης δε νομίζω να είμαι ΤΟΣΟ σημαντικός που να κάνω ζημιά στο μάθημα κανενός. Αν τα παιδιά σας αναρωτηθούν, τους απαντάτε υπεύθυνα και λύνεται το θέμα. Τους είμαι ένας άγνωστος, εσείς είσαστε ο δάσκαλός τους. Δεν έχετε όμως μόνο εσείς μαθητές, έχω κι εγώ. Οπότε τη συζήτηση τη κάνω για κάποιο λόγο, δε μου ήρθε στο έτσι.

Αναίτια σύγχιση προκαλεί η κακώς ορισμένη ΓΛΩΣΣΑ που ομοιάζει με τη ψευδογλώσσα στην Ελληνική. ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΙΑ! Κάθε χρονιά, η ίδια ιστορία, να μη μπορούν να ξεχωρίσουν τα παιδιά τη ψευδολώσσα, από τη γλώσσα προγραμματισμού και να πρέπει να κάθεσαι να εξηγείς. Περιμένω πως και πως πότε θα πάμε σε python.

Αναίτια σύγχιση προκαλεί ένα βιβλίο εικοσαετίας που για παράδειγμα έχει μείνει στην ιδέα ότι μαθητές στα Μαθηματικά διδάσκονται ακόμα πίνακες.

Αναίτια σύγχιση προκαλεί ένα βιβλίο εικοσαετίας που αναφέρει πως μεταβλητή κι έκφραση στη ΓΛΩΣΣΑ πρέπει να είναι του ιδίου τύπου.
Άρα με χ πραγματική μεταβλητή  χ <- 10 δεν είναι ορθό. Ναι ξέρω τι ήθελε να πει ο ποιητής. Αλλά άλλο ήθελε, κι άλλο είπε.
Κι αντί να διορθωθεί κάνουμε τι; 20 χρόνια τα στραβά μάτια;

Αναίτια σύγχιση προκαλείται όταν το νέο βιβλίο παρουσιάζει (ορθότατα) την ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΛΛΙΩΣ ως προαιρετική, αλλά δεν αναφέρει ΤΙΠΟΤΑ για την ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ, που παρουσιάζεται μόνο με ΑΛΛΙΩΣ στη σύνταξη. Τι να υποθέσει ο μαθητής;

Αναίτια σύγχιση ΔΕ προκαλεί όμως η επιμονή σας πως πεζά - κεφαλαία έχει ξεκαθαριστεί εδώ και χρόνια. Οκ. Για τους εξεταστές ίσως, για τους μαθητές όμως όχι. Και για εμένα προσωπικά όχι επίσης. Δε με καλύπτει τίποτα και δε το ρισκάρω. Δε το παίρνω ως λάθος στα παιδιά που γράφουν με πεζά τις εντολές, αλλά τους εξηγώ πως προτείνω κεφαλαία γιατί και στις Πανελλήνιες, και στο βιβλίο, προγράμματα σε ΓΛΩΣΣΑ, είναι με κεφαλαία ΠΑΝΤΟΤΕ.

Πάντως αν φέτος βάλουν κάνα πρόγραμμα σε ΓΛΩΣΣΑ με πεζά, θα σταματήσω να υποστηρίζω το επιχείρημά μου. Μέχρι τώρα όμως, άλλα έχω δει.

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 09 Οκτ 2020, 10:43:31 ΜΜ
Όσο για αυτό που έχεις "τσεκάρει", μάλλον δεν έχεις πάει και πολύ πίσω στο παρελθόν! Δες Θέμα 2, Ημερησίου, 2005. Ή μήπως δεν είναι σε ΓΛΩΣΣΑ;!

Έχω ξεκινήσει από του 2000 να τσεκάρω. Εσείς έχετε τσεκάρει όσα λέτε;
Θέμα 2 Ημερισίου 2005 είπατε. Σωστά;

ΔΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.
Εμμ... ναι. ΔΕΝ είναι σε ΓΛΩΣΣΑ.
Πού ακριβώς λέει πως είναι σε ΓΛΩΣΣΑ;

Κι έχει κι εντολή Εμφάνισε μέσα στο κώδικα. Ναι τα παιδιά θα καταλάβουν τι παίζει, προφανώς, ωστόσο αυτό δεν είναι ΓΛΩΣΣΑ. ΓΛΩΣΣΑ είναι ότι μαθαίνει ο μαθητής από τα βιβλία που είναι εντός ύλης. Αλλιώς μου λέτε με το επιχείρημα αυτό, πως εντολή ψευδογλώσσας, είναι ορισμένη σε ΓΛΩΣΣΑ. Συγγνώμη, αλλά δεν έχετε μόνο εσείς μαθητές όπως είπα πριν. Κι επειδή κάθε χρονιά ιδρώνω να διαχωρίζω στο μάθημα αυτά τα δύο, ψευδογλώσσα από ΓΛΩΣΣΑ, ας μη προκαλούμε αναίτια σύγχιση όπως λέτε κι εσείς με παράθεση ατυχών θεμάτων.

Άστε τι λέω εγώ. Τι λέει το βιβλίο να κοιτάξουμε; Είτε μας αρέσει, είτε όχι, υπάρχει θέμα λοιπόν.

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 09 Οκτ 2020, 10:43:31 ΜΜ
Υ.Γ.
Ααα, μόλις παρατηρώ ότι στο ίδιο θέμα η εκχώρηση δεν είναι με το μικρότερο και παύλα ( <- ) αλλά με κανονικό βελάκι!!! Επίσης, δεν έχει μπλε χρώμα...

Ααα! Ωραία! Αυτό το straw man argument με το χρώμα πάλι. Μόνο που δεν είναι σε ΓΛΩΣΣΑ. Αλλά και σε ΓΛΩΣΣΑ να ήταν, επειδή στις Πανελλήνιες τα παιδιά λαμβάνουν σε φωτοτυπία τα θέματα, είναι ηλίου φαεινότερο, πως δεν ασχολούμαστε με το χρώμα. ΔΕΝ έχει υπάρξει θέμα Πανελληνίων με θέμα με τα χρώματα. Και γι' αυτό δε με έχει νοιάξει ποτέ. Αυτό ΔΕ το ισχυρίστηκα ποτέ μου εγώ. Αυτό ήταν ένας παλιός χλευασμός στα επιχειρήματά μου, που προφανώς δε στέκει μιας και ΠΡΟΦΑΝΩΣ, στα θέματα δε θα υπάρχει κανένα χρώμα πέραν του γραφίτη φωτοτυπικού. Και παίρνετε το χλευασμό αυτό της αντιεπιχειρηματολογίας, και το κάνετε δικά μου λόγια και το αντικρούετε;  Από την άλλη, προγράμματα σε ΓΛΩΣΣΑ, πάντα με κεφαλαία είναι.



Παράθεση από: P.Tsiotakis στις 10 Οκτ 2020, 10:23:53 ΠΜ
Στο θέμα 2 των εξετάσεων ενιαίων λυκείων 2005, που όχι μόνο είναι γραμμένο σε πεζά στη ΓΛΩΣΣΑ αλλά χρησιμοποιείται (απολύτως συνειδητά) η Εμφάνισε αντί της Γράψε, η επιτροπή εξετάσεων σπάει FUN με τους εκπαιδευτικούς Πληροφορικής από το 2005.

Κε Τσιωτάκη ευχαριστώ για τη παρέμβαση. Να πω την αλήθεια αυτό το θέμα δε το θεωρώ λάθος. Βλέπετε δεν είπε πουθενά πως είναι γραμμένο σε ΓΛΩΣΣΑ. Ναι οκ μοιάζει, αλλά δε δηλώνεται έτσι. Ίσως είναι σε μια παρεμφερή με ΓΛΩΣΣΑ, δε ξέρω το πνεύμα του θέματος, αλλά ουσιαστικά ένας μαθητής θα μπορούσε εύκολα να πιάσει το νόημα. Μη παρεξηγηθώ, το βλέπω και τραβάω τα μαλλιά μου, αλλά το μάθημα ήταν μόλις 5 ετών τότε, δεν είχε σμηλευτεί αρκετά και για να λέμε και του λόγου το αληθές, αφού ΔΕ λέει πως είναι σε ΓΛΩΣΣΑ πουθενά, ε... δε το λες κι ακριβώς.... λάθος... αλλά είναι πολύ ατυχές. Β2 2018 δε το λές φέρει πειν. Αλλά και πάλι...

Τώρα περί παιδιών που διαβάζουν το forum κι ότι προκαλώ σύγχυση, δε νομίζω. Είμαι άγνωστος στα παιδιά. Τα παιδιά έχουν Καθηγητή να τον ρωτήσουν. Ας τους πει ότι θεωρεί εκείνος σωστό και τέλος. Τη προσωπική μου γνώμη εκφράζω.

Πληροφοριακά όμως:

Όποιος Καθηγητής λέει στα παιδιά, πεζά - κεφαλαία no problem δε τον αδειάζω. Μια χαρά. Εγώ λέω στο μάθημά μου να τα κάνουν κεφαλαία, έτσι για να είμαι στην ασφαλή μεριά, μιας κι έτσι είναι στα βιβλία, αλλά κι επειδή τα προγράμματα γίνονται και λίγο πιο ευανάγνωστα. Έτσι κι αλλιώς, δεν είναι κακό να μαθαίνεις σε αυστηρή σύνταξη. Θα βοηθήσει κι όταν πάνε σε κάποιο Τριτοβάθμιο Ίδρυμα.

Όποιος Καθηγητής λέει πως η ΑΛΛΙΩΣ στην ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ είναι προαιρετική δε τον αδειάζω. Ίσα ίσα, εξηγώ γιατί έχει δίκιο  να το λέει και μετά γιατί εγώ προσωπικά πιστεύω πως πρέπει να προσέχουμε, λόγω έλλειψης της μορφής από το βιβλίο.

Δε ξέρω γιατί υπάρχει η τάση να βλέπουμε πολλές φορές ανταγωνιστικά τις στάσεις κι απόψεις μας. Ή μάλλον ξέρω. Αλλά δεν είμαι από εκείνους που προξενούν τέτοιο κλίμα. Νομίζω αυτό πρέπει να ξεκαθαριστεί για ακόμη μία φορά κι από εδώ, γιατί στο internet τα πράγματα είναι απρόσωπα. Πάντως κε Αδαμόπουλε, πολύ θα ήθελα τη δική σας αντίληψη του πράγματος, να την έχουν όλοι οι εξεταστές. Το πρόβλημα είναι πως κανείς δε μου το εγγυάται αυτό. Και δε παίρνω ρίσκο ούτε μία στο εκατομμύριο. Παρανοϊκός; Ίσως. Γραφικός; Μπορεί.  Αλλά δε μου το επιτρέπει η συνείδησή μου. Αν ήμουν εξεταστής, ίσως είχα άλλη αντιμετώπιση του θέματος. Δεν έχω υπάρξει όμως και πρέπει να κατανοήσετε, πως το συζητάω, γιατί ξεκάθαρα με προβληματίζει.

Και πάμε στο πολύ ενδιαφέρον θέμα της σημασιολογίας αντικειμενοστρέφειας. Δε το κρύβω μου αρέσει η συζήτηση περί του θέματος. Το thread έχει πιάσει τρία παράλληλα θέματα κι όλα φαντάζουν hot potatoes. Πώς το καταφέραμε αυτό;
Από αλλού ξεκινήσε, αλλού έκανε διακλάδωση, κι ιδού που έφτασε η κουβέντα, αλλά κάτι μαθαίνουμε μέσα από αυτό όλοι μας και γι' αυτό μου αρέσει να κουβεντιάζουμε τα θέματα αυτά. 

Λαμπράκης Μανώλης

Καλημέρα σε όλους

@GEORGE ECO φίλε Γιώργο παράπονο το έχω (πλάκα κάνω), απαντάς στα ερωτήματα αλλά στη δική μου απορία όχι (για να καταλάβω και εγώ τι γίνεται)  :angel: >:D :laugh:  ... αν δεν είναι σε ΓΛΩΣΣΑ, σε ποια γλώσσα προγραμματσιμού είναι τα θέματα ?? δεν κάνω πλάκα , μπορεί να μας διαβάσει ένας μαθητής και να μας ρωτήσει "πως γνωρίζω το συντακτικό και τη λειτουργία του προγράμματος αν δεν είναι ΓΛΩΣΣΑ ?? τότε μπορεί στο Β2 του 2017 (κόλλημα έχω φάει) το Αν...τότε...τελος_επανάληψης να μην είναι λάθος, μπορεί η συγκεκρομένη γλώσσα να το συντάσει έτσι "  ?? (λεεεμε τώρα)


George Eco

Παράθεση από: Λαμπράκης Μανώλης στις 13 Οκτ 2020, 08:32:39 ΠΜ
Καλημέρα σε όλους

@GEORGE ECO φίλε Γιώργο παράπονο το έχω (πλάκα κάνω), απαντάς στα ερωτήματα αλλά στη δική μου απορία όχι (για να καταλάβω και εγώ τι γίνεται)  :angel: >:D :laugh:  ... αν δεν είναι σε ΓΛΩΣΣΑ, σε ποια γλώσσα προγραμματσιμού είναι τα θέματα ?? δεν κάνω πλάκα , μπορεί να μας διαβάσει ένας μαθητής και να μας ρωτήσει "πως γνωρίζω το συντακτικό και τη λειτουργία του προγράμματος αν δεν είναι ΓΛΩΣΣΑ ?? τότε μπορεί στο Β2 του 2017 (κόλλημα έχω φάει) το Αν...τότε...τελος_επανάληψης να μην είναι λάθος, μπορεί η συγκεκρομένη γλώσσα να το συντάσει έτσι "  ?? (λεεεμε τώρα)

Είναι σε μία γλώσσα προγραμματισμού φαντάζομαι, που ομοιάζει με ΓΛΩΣΣΑ, αλλά δεν είναι αυτή ακριβώς. Δε ξέρω για να είμαι ειλικρινής καν γιατί όλο αυτό συμβαίνει. Δηλαδή ο κ Αδαμόπουλος έχει δίκιο. Αναλώνουμε χρόνο σε όχι και τόσο ουσιώδη πράγματα, που με μία οδηγία θα είχαν ρυθμιστεί. Απλώς δεν έχει γίνει ακόμα. ΕΚΕΙ εστιάζω εγώ. Όχι στο "Πρέπει να λέμε κεφαλαία, πεζα". Αν δεν έχει σημασία πρέπει να δοθεί επίσημη οδηγία. ΤΙΠΟΤΑ δεν εννοείται.

Πιο πολύ μου φαντάζει σε φάση όπως λέμε "να μη γίνει έλεγχος εγκυρότητας" για να πούμε μη σας νοιάζει η είσοδος δεδομένων και πολύ.
Μοιάζει με φάση "Μη δίνετε τόση σημασία στη σύνταξη".

Και μετά θέμα Δ: "Να γράψετε πρόγραμμα σε ΓΛΩΣΣΑ που..."
οπότε εκεί να απαιτεί εστίαση και στη σύνταξη. Γιατί εγώ έτσι το ερμηνεύω. Αλλά φυσικά μπορεί να είναι λάθος η ερμήνευση. Το πρόβλημα είναι πως στέκει ως έχουν τα πράγματα.

Λαμπράκης Μανώλης

Γιώργο συμφωνούμε όλοι νομίζω πως έχουμε πιο σημαντικά πράγματα να εστιάσουμε .. απλά εγώ θα πω τελευτάια φορά, πως αν πχ το Β1 του 2017 δεν είναι ΓΛΩΣΣΑ το πρόγραμμα, νομίζω πως δεν μπορεί να λυθεί, γιατί ζητάει σύνταξη, εντολές, λειτουργία κτλ οπότε πως θα κρίνει κάποιος ?? ειδικά οι μαθητές που γνωρίζουν μόνο ΓΛΩΣΣΑ στο μάθημα ..

ΥΓ: τελευταία φορά που αναφέρομαι στο θέμα γιατί νομίζω κούρασα με την επιμονή μου  :laugh: >:D 8)

petrosp13

Θα ήθελα κι εγώ απάντηση σε 2 ερωτήσεις:

1.Όταν ένα θέμα λέει "δίνεται το παρακάτω πρόγραμμα..." δεν εννοεί την μοναδική γλώσσα που αναπτύσσεται στο μάθημα μας; Το ότι στο θέμα Δ λέει "να αναπτυχθει πρόγραμμα σε ΓΛΩΣΣΑ" σημαίνει απλά ότι απαγορεύεται ένας μαθητής να το παράγει σε Python ή C++ αν έχει τις γνώσεις. Στο πρώτο θέμα, δεν έχει νόημα να αναφερθεί ότι είναι σε ΓΛΩΣΣΑ, καθώς δεν υπάρχει άλλη γλώσσα που να αναπτύσσονται προγράμματα στο σχολικό εγχειρίδιο

2. Η προαιρετικότητα του "ΑΛΛΙΩΣ" σε ΕΠΙΛΕΞΕ αποσαφηνίστηκε πλήρως. Η προαιρετικότητα του "ΑΛΛΙΩΣ" σε ΑΝ δεν έχει ρητή αναφορά, αλλά ο συνδυασμός της λογικής και της ΕΠΙΛΕΞΕ, όπως και της απλής επιλογής λένε ότι ΠΟΤΕ δεν είναι υποχρεωτική η χρήση του "ΑΛΛΙΩΣ"

Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Λαμπράκης Μανώλης

Παράθεση από: petrosp13 στις 13 Οκτ 2020, 02:56:35 ΜΜ
Θα ήθελα κι εγώ απάντηση σε 2 ερωτήσεις:

1.Όταν ένα θέμα λέει "δίνεται το παρακάτω πρόγραμμα..." δεν εννοεί την μοναδική γλώσσα που αναπτύσσεται στο μάθημα μας; Το ότι στο θέμα Δ λέει "να αναπτυχθει πρόγραμμα σε ΓΛΩΣΣΑ" σημαίνει απλά ότι απαγορεύεται ένας μαθητής να το παράγει σε Python ή C++ αν έχει τις γνώσεις. Στο πρώτο θέμα, δεν έχει νόημα να αναφερθεί ότι είναι σε ΓΛΩΣΣΑ, καθώς δεν υπάρχει άλλη γλώσσα που να αναπτύσσονται προγράμματα στο σχολικό εγχειρίδιο


Αυτό προσπαθώ να πω και εγώ στα μηνύματα μου (ίσως όχι με επιτυχία  >:D :laugh: :angel: )

George Eco

Συμφωνώ Πέτρο. Το όλο θέμα της συζήτησης, είναι "Αχ πότε θα το διασαφηνίσουν;"

Τώρα για το θέμα Δ το ότι λες πως είναι περιοριστικό μέτρο, είναι αρκετά δόκιμο. Θέλω να πω, μου ακούγεται πολύ λογικό. Δε το παίρνω στο 100% σιγουριάς αλλά μου αρέσει πολύ ως απάντηση. Αλλά από την άλλη το πρόγραμμα με ΕΜΦΑΝΙΣΕ μέσα... ήταν κάπως τραβηγμένο και βασικά είναι ένας από τους βασικούς λόγους που με ωθούν στο "τυπολατρικό" του βιβλίου. Το διαχωρίζω γιατί αν δε το διαχωρίσω, το 2005 έγινε μεγάλη πατάτα.

Τέλος πάντων, κι εγώ δε θέλω να δώσουμε άλλη διάσταση στη συζήτηση, δε βγαίνει άκρη, απλά εύχομαι να γίνει κάτι σύντομα (καλά εγώ python εύχομαι αλλά αυτό είναι άλλο θέμα) και να αναβαθμιστεί το μάθημα προς το καλύτερο.

'Εχει κανείς εικόνα αν το Πρόγραμμα Σπουδών αλλάζει και κατά πόσο θα αλλάξει το μάθημά μας;