Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου

Ξεκίνησε από skoud, 02 Οκτ 2010, 11:50:30 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

skoud

#630
Παράθεση από: Eri στις 02 Δεκ 2010, 04:03:40 ΜΜ
... Αν όλα αυτά ισχύουν απόρω γιατί καθόμαστε!!!;;;; ...

Παράθεση από: ntzios kostas στις 02 Δεκ 2010, 09:43:58 ΠΜ
... αλλά παρατηρώ τον τελευταίο καιρό μία απόλυτη σιγή στο θέμα μας η οποία αρχίζει να με ανησυχεί ιδιαίτερα.   

Ελπίζω να το έχετε δει:
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3482.0


Συμπληρώνω απλώς ότι η εκδήλωση πραγματοποιείται με σκοπό να γίνει ένας διαλόγος με όλους τους  συναδέλφους που θέλουν να εκφράσουν τον προβληματισμό τους και να καταθέσουν τις προτάσεις τους. Οι κεντρικές ομιλίες θα είναι εξαιρετικά περιορισμένες, μία-δύο το πολύ, ώστε ο περισσότερος χρόνος να διατεθεί στον διάλογο και τις ομιλίες από όποιον συνάδελφο επιθυμεί. Έως τότε είναι  πιθανόν να έχει βγει το τελικό σχέδιο προς "διαβούλευση", οπότε ανάλογα και με το τι θα περιέχει, η συγκέντρωση μπορεί να πάρει και άλλο χαρακτήρα...
Σε κάθε περίπτωση ελπίζουμε στη συμμετοχή όλων μας/σας, ώστε να δοθεί ένα ακόμα μήνυμα στο Υπουργείο...
Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

Eri

Οχι εγω προσωπικά δε το ηξερα!!
Γιατι δε το στέλνετε με email σε ολά τα σχολεία??
Νομίζω αξίζει τον κόπο να γνωστοποιηθει ... εγω αν και απο Κορινθια θα προσπαθήσω να ερθω!!

sarantop

Παράθεση από: Gnirut στις 02 Δεκ 2010, 06:19:22 ΜΜ
"Το μάθημα στο δημοτικό δεν είναι πληροφορική αλλά επικουρικό - συμπληρωματικο των άλλων μαθηματων που διδάσκονται τα παιδάκια στο δημοτικό!!"

Τα ίδια λέγανε και για το γυμνάσιο/λύκειο σε κάτι φιλολόγους στα ΠΕΚ πρόσφατα...

Τα πράγματα είναι απλά, εκτός από αυτούς που θα συμπληρώνουν ωράριο στα γυμνάσια οι υπόλοιποι ή θα μεταταχθούν ή θα πάνε σπίτια τους. Αυτό τουλάχιστον διαφαίνεται από τα μέχρι τώρα στοιχεία. Ελπίζω να μην βγει αληθινό.
"Σπίτια μας" δε νομίζω. Εδώ για βολέψουν τους ΠΕ2 τους βάλανε επιτάφιο στη Γ Λυκείου. Είναι για αποζημιώσεις και περιπέτειες το σύστημα. Κάτι θα μας βρουν να κάνουμε. Έστω  αυτό το επικουρικό που ακούστηκε δηλαδή να μας λέει ο Φιλόλογος ή ο Δάσκαλος "Επόμενη διαφάνεια Please"  και να πατάμε εμείς το αντίστοιχο  key.

skoud

Παράθεση από: Eri στις 02 Δεκ 2010, 10:55:32 ΜΜ
Οχι εγω προσωπικά δε το ηξερα!!
Γιατι δε το στέλνετε με email σε ολά τα σχολεία??
Νομίζω αξίζει τον κόπο να γνωστοποιηθει ... εγω αν και απο Κορινθια θα προσπαθήσω να ερθω!!

Έχουμε στείλει ενημερωτικό στα σχολεία πριν 10-15 ημέρες περίπου, δεν ξέρω μόνο μήπως ο συν. που είναι υπεύθυνος για αυτό, το έστειλε μόνο στην Αττική. Θα το ξαναστείλουμε έτσι κι αλλιώς στις αρχές της εβδομάδας μαζί με το πρόγραμμα. Πάντως είναι στο blog και στο site μας, αλλά και σε αυτό το θέμα (σελ.41) από τις 20//11, το έχουμε και στο FΒ, στην ομάδα google της ΠΕΚΑΠ και σε διάφορα άλλα δίκτυα και τόπους...

Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

ntzios kostas

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=16055


Ωραία επιστολή. Γενικότερα παρατηρώ, ότι η Κρήτη έχει πάρει τις τελευταίες εξελίξεις πιο ζεστά και δεν εννοώ μόνο το θέμα μας, αλλά την γενικότερη κακή κατάσταση που μας πολιορκεί.
Μπράβο της.!!!
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

Vangelis

Παράθεση από: Eri στις 02 Δεκ 2010, 04:03:40 ΜΜ
Ο δικός μας σύμβουλος απο την άλλη, που ηρθε στο σχολείο μου την προηγούμενη βδομάδα και μιλήσαμε πολύ γιαυτο το θέμα που μας καίει μου τα είπε ακόμη χειρότερα!! Δεν μας έχουν ούτε για το δημοτικό. Μόλις γίνει η πιστοποίηση Β επιπέδου στους δασκάλους (δεν ξερω αν θα εχει ολοκληρωθει απο του χρόνου κιόλας) τελείωσαμε και από το δημοτικό!! Στο δημοτικο εξάλλου, το ξέρω πολύ καλά, περνούν από ΠΕΚ και κάποια σεμινάρια οι καθηγητες πληροφορικής (που είναι ως επι το πλείστον αναπληρωτές) και ξέρετε τι τους λένε??? Πως το μάθημα στο δημοτικό δεν είναι πληροφορική αλλά επικουρικό - συμπληρωματικο των άλλων μαθηματων που διδάσκονται τα παιδάκια στο δημοτικό!! Δηλάδη δεν κατάλαβαν τα παιδάκια ένα φυσικό φαινομενο στο μάθημα την φυσικής ;;... Βάλε και δείξε το φαινομενο στον υπολογιστή από κάποιο λογισμικό το οποίο μπορεί να το εξηγει!!

Πλήρης και τέλεια υποβάθμιση!! Αν όλα αυτά ισχύουν απόρω γιατί καθόμαστε!!!;;;; Γιατι δεν οργανώνουν οι ενώσεις πληροφορικής μια πορεία στο υπουργειο;;; Να πάρουμε ξεκάθαρες απάντησεις!! Και να κινηθούμε ανάλογα με στάσεις εργασίας και αρνηση στο να διδάξουμε εμεις και οι σύμβουλοι πληροφορικής τους δασκάλους νεες τεχνολογίες!! Να πάνε να βρούνε καθηγητές αλλου!! Κανενας από μας να μη βοήθησει αυτήν την απαραδεκτη εξέλιξη για το μάθημα της πληροφορικής!!

Τέτοια είναι η προχειρότητα και η ανοργανωσια στο υπουργειο Παιδείας που ακόμη δεν αξιώνονται να απαντήσουν με το τι θα γινει του χρόνου στο Λύκειο!! Στον αερα οι μαθητές, στον αέρα οι καθηγητες!! 
Κάπου πήγα κάποιον είδα κάτι μου είπε να σας πω!
Έλεος βρε παιδιά με την τρομολαγνία!!!

Ποιός είναι αυτός ο Σύμβουλος πληροφορικής  Έρη όνομα δεν έχει?   
Προσωπικά αμφιβάλω ότι σας είπε τέτοια πράγματα, διαφορετικά γιατί δεν τον ξεμπροστιάζεις?.

Σε ποιό ΠΕΚ λένε τέτοια πράγματα στους αναπληρωτές πληροφορικής και ποιοί τους τα λένε?
Μήπως βρέθηκε κάποιος δάσκαλος μια μέρα και πέταξε μια βλακεία και εμείς την κάναμε μπαντιέρα?  Τι τους είπανε οι άλλοι καθηγητές πληροφορικής (σύμβουλοι- ΠΛΗΝΕΤ κ.λπ)  που τους επιμορφωνουν; 

Γιατί δεν βγαίνουν να μιλήσουν καθαρά για την πληροφορική στο Λύκειο φωνάζουν μερικοί.  Σύμφωνοι συνάδελφοι αλλα πεστε μου για ποιο μάθημα έχουν μιλήσει καθαρά?  Μήπως τελικά δεν έχουν καταλήξει και το "δουλεύουν" ακόμα.
Η δική μου αίσθηση είναι ότι ο κλάδος της πληροφορικής θα έχει την μεγαλύτερη αύξηση ωρών απο όλους τους άλλους.  Όχι μόνο δεν θα περισσέψουν άτομα (για να πανε σπίτι  τους) αλλα θα χρειαστούμε χιλιάδες καινούργιους συναδέλφους.  Κοιτάξτε πόσους αναπληρωτές πήρανε φέτος στα Δημοτικά, τι θα γίνει του χρόνου που θα διπλασιαστούν τα σχολέι αυτά? Θα βάλουν δασκάλους να κάνουν το μάθημα? που θα τους βρούν!!! εδω δεν βρίσκουν  για να κάνουν τα δικά τους μαθήματα θα κάνουν μαθήματα ειδικότητας?

Το ουσιαστικό για μένα είνα η εξασφάλιση ενός πανελλαδικά εξεταζόμενου μαθήματος, με βαρύτητα γαι σχολές πληροφορικής  στο στύλ Αλγοριθμική - Αρχές προγραμματισμού.  Τη γενική αύξηση των ορών στην πληροφορική την θεωρώ δεδομένη.
   

Eri


Οχι συνάδελφε ... παρανοήσες!! Δεν ήμουν τρομολάγνων ΠΟΤΕ και ούτε θα γίνω...!! Δε κρύβω δε, το όνομα του Συμβούλου σε καμοία περίπτωση... Κωτσάκης Σταυρος από τον οποίο προσωπικά δεν είχα ποτε παράπονο (εννοώντας ότι όταν του ζήτησα να ερθει στο σχολείο ήρθε και ενδιαφερθηκε για τυχον προβλήματα)...
Δε νομιζω να ήθελε να με τρομακρατησει απλά και μονο!!

Οσο για τα ΠΕΚ .. ο σύζηγος μου είναι αναπληρωτης σε τετοιο δημοτικο και παρακολουθει ΠΕΚ!! Ειναι τυχαιο ότι ΠΕΚ τους κάνουν οι δάσκαλοι και ούτε ένας σύμβουλος πληροφορικής.... και ουτε λόγος για ύλη ή βιβλίο;;

Κατα τα άλλα ΜΑΚΑΡΙ να χεις τις πληροφοριές ώστε αυτα που αναφερεις να ισχύουν... !! ΜΑΚΑΡΙ - ΜΑΚΑΡΙ!! ???     

pgrontas

Παράθεση από: Vangelis στις 03 Δεκ 2010, 12:38:32 ΜΜ
Η δική μου αίσθηση είναι ότι ο κλάδος της πληροφορικής θα έχει την μεγαλύτερη αύξηση ωρών απο όλους τους άλλους.  Όχι μόνο δεν θα περισσέψουν άτομα (για να πανε σπίτι  τους) αλλα θα χρειαστούμε χιλιάδες καινούργιους συναδέλφους.  Κοιτάξτε πόσους αναπληρωτές πήρανε φέτος στα Δημοτικά, τι θα γίνει του χρόνου που θα διπλασιαστούν τα σχολέι αυτά? Θα βάλουν δασκάλους να κάνουν το μάθημα? που θα τους βρούν!!! εδω δεν βρίσκουν  για να κάνουν τα δικά τους μαθήματα θα κάνουν μαθήματα ειδικότητας?   
Κατά τη γνώμη μου δεν είναι θέμα ποσότητας αλλά ποιότητας. Ναι στα δημοτικά θα υπάρχουν περισσότερες ώρες που θα αφορούν όμως την χρήση του υπολογιστή. Αυτό δεν είναι αναβάθμιση. Δεν πρέπει να βολευόμαστε με αυτό. Ούτε να μας πετάξουν μόνο ένα μάθημα κατεύθυνσης για 3 ή 6 ώρες και να είμαστε και ευχαριστημένοι, γιατί αυτό πρακτικά θα σημαίνει ότι τις υπόλοιπες ώρες θα είμαστε ο εναλλαγεας διαφανειών, όπως πολύ εύστοχα ειπώθηκε.
Αναβάθμιση της πληροφορικής σημαίνει ότι η πληροφορική πρέπει να αντιμετωπίστει όπως τα μαθηματικά η φυσική  η χημεία ή η βιολογία. Και ισότιμο μάθημα γενικής παιδείας και ξεχωριστό μάθημα κατεύθυνσης για τις σχολές. Πρακτικά αν ισχύσουν οι αρχές της διαρροής αυτό σημαίνει ότι πρέπει να δώσουμε μεγάλη μάχη για την Α' Λυκείου.



Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

alexxtasi

Παράθεση από: ntzios kostas στις 03 Δεκ 2010, 10:49:03 ΠΜ
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=16055


Ωραία επιστολή. Γενικότερα παρατηρώ, ότι η Κρήτη έχει πάρει τις τελευταίες εξελίξεις πιο ζεστά και δεν εννοώ μόνο το θέμα μας, αλλά την γενικότερη κακή κατάσταση που μας πολιορκεί.
Μπράβο της.!!!

πραγματικά πολύ καλό το κείμενο !!!
μπρόβο στο παλικάρια τσι Κρήτης ;-)

petrosp13

Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

alex1alex

Καλες και οι ημεριδες αλλα τα πραγματα τρεχουν

http://likio.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=289:%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%AC-%CF%84%CE%B9%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%BF%CF%81%CF%84%CE%AD%CF%82-%CE%BF%CE%B9-%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%B3%CE%AD%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%BB%CF%8D%CE%BA%CE%B5%CE%B9%CE%BF-%CF%84%CE%BF-%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B9%CE%BA%CE%BF-%CE%BA%CE%B5%CE%B9%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%BF-%CF%84%CE%B7%CF%83-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%B7%CF%83-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%85%CF%80-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CE%B9%CE%B1%CF%83&Itemid=15&lang=el


με αφορμη αυτο το κειμενακι μιλησα με το συναδελφο μου συμβουλο του υφυπουργου (βαγγελη ετοιμασου για σχολιο)

του λεω πως τα βλεπεις τα πραγματα θα υπαρχει στο λυκειο η πληροφορικη τουλαχιστον σαν επιλογη; Δυσκολο μου λεει δεν βγαινουν οι ωρες !! Ετσι απλα παιδια δεν χωραμε
Στο γυμνασιο θα υπαρχει ενα 2 ωρο μαθημα με ονομα Τεχνολογια και επικοινωνιες (κατι τετοιο...)
Υπ'οψιν τωρα ειναι 1 ωρα τεχνολογια και 1 ωρα πληροφορικη
Το προβλημα που εχουν ειναι οτι μας θελουν για υποστηριξη γενικα και ψαχνουν τροπους καπως να υπαρχουμε στα σχολεια (δεν ειναι απαραιτητο να διδασκουμε μαθημα ειπε !!!)

Ειπαμε και αλλα πολλα του τα εχωσα κανονικα αλλα αυτοι ολοι ειναι στο κοσμο τους και κοιτανε τα συμφεροντα τους (παντα αναφερεται σε αμερικη φιλανδια κορεα για προγραμματα σπουδων που δεν εχουν στο λυκειο πληροφορικη και εγω του αντιλεγω την Κυπρο)


Μετα τις γιορτες θα βγει το σχεδιο ετοιμαστητε για διαβουλευση στο opengov

Θα ηθελα να ξερω ποτε θα ξυπνησουν απο το ληθαργο οι 5000 συναδελφοι θα τους ερθει λιγο αποτομο του χρονου....


alex1alex

με το που θα βγει το τελικο σχεδιο ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΚΛΑΔΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ

χεστηκε η φοραδα στο αλωνι θα μου πειτε, ειναι εναντια στην ολμε και αλλα ...

ειναι ο μονος τροπος να φτασει στα αυτια των γονιων και των τηλεθεατων

sarakiniotis

Συνάδελφε , απ οτι είδα κανεις δεν ενδιαφέρεται..
Δεν ξερω αν ήσουν στην συζητηση το Σαββατο , αλλα ειμασταν εμεις και εμεις.
Δεν πιστευω κανεις απο μας να χασει τις διακοπες των Χριστουγεννων για να ασχοληθει με τη δημοσια διαβουλευση..
Λυπαμαι για το χαλι μας , αλλα τα θελουμε και τα παθαινουμε.

Νίκος Αδαμόπουλος

Ακόμα και οι υπογραφές διαμαρτυρίας μου φαίνεται ότι οριακά δεν θα ξεπεράσουν ούτε καν αυτές που είχαν συγκεντρωθεί για τις αναθέσεις...! Για μια ακόμα φορά έγινε φανερό πως η πολυσυλλεκτικότητα και η πολυδιάσπαση του κλάδου μας δεν βοηθάει στην όποια συσπείρωση...

Επίσης, δεν βοηθάει και πολύ η ενασχόλησή μας με τους υπολογιστές και το χτύπημα των πλήκτρων®... Ίσως νομίζουμε ότι μέσα από τους υπολογιστές και με τηλεδιαμαρτυρίες και τηλεσυνελεύσεις από τον καναπέ μας θα βρούμε άκρη...

fof


Πάλι καλά που το καταλάβατε μερικοί....

Παράθεση από: alex1alex στις 13 Δεκ 2010, 11:23:11 ΠΜ
με το που θα βγει το τελικο σχεδιο ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΚΛΑΔΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ

χεστηκε η φοραδα στο αλωνι θα μου πειτε, ειναι εναντια στην ολμε και αλλα ...

ειναι ο μονος τροπος να φτασει στα αυτια των γονιων και των τηλεθεατων

Συμφωνώ πρέπει να αρχίσουμε να βγαίνουμε στους δρόμους από τον καναπέ δεν γίνετε τίποτα!! Υπάρχουν αρκετοί από μας που είναι διατεθειμένοι να χάσουν από τώρα, τις γιορτές, τις οικονομικές απολαβές, την ψυχική τους ηρεμία, το κουράγιο και την υπομονή τους, παλεύοντας μήπως και περισώσουν κάτι από αυτά στο μέλλον. Δεν περιμένω ούτε κατηγορώ τους υπόλοιπους , ίσως να φοβούνται, ίσως να βαριούνται, κυρίως όμως ίσως να μην πιστεύουν στον εαυτό τους στην δουλειά τους και κατέχονται από μόνιμο και διαρκή αρνητισμό! 
Το θέμα είναι ότι οι εκπρόσωποί μας επιβάλλετε να μας ενώσουν να μας παροτρύνουν και να συσπειρώσουν όλο τον κλάδο, ειδάλλως είμαστε άξιοι της μοίρας μας και άξιοι αυτών που έχουμε επιλέξει να μας εκπροσωπούν. Είμαστε αρκετοί και τόσοι ώστε να τους ταράξουμε λιγάκι!