ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ

Ξεκίνησε από iliasthes, 15 Σεπ 2010, 07:57:52 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

iliasthes

Συνάδελφοι θα ήθελα τη γνώμη σας για το θέμα των μετατάξεων. Για να γίνω πιο συγκεκριμένος, το ερώτημα που θέτω είναι αν θα κάνατε αίτηση για μετάταξη σε άλλο φορέα του Δημοσίου αν κάτι τέτοιο θα σας βοηθούσε να επιστρέψετε στο σπίτι σας.

Οι παράγοντες που επηρεάζουν  κατά τη γνώμη μου, τη λήψη μιας τέτοιας αόφασης κατά τη γνώμη μου είναι : α) μισθολογικό, β) ωράριο, γ)αντικείμενο δουλειάς, δ) εργασιακό κλίμα

Keep Growing

Καλησπέρα συνάδελφε.
Η άποψή μου είναι:

Μια μετάταξη γίνεται επένδυση, όταν είναι αποτέλεσμα εσωτερικών κινήτρων, ικανών να απαξιώσουν την τρέχουσα θέση εργασίας.

Μια "απόλυση" ονομάζεται μετάταξη, όταν εξυπηρετεί, αμφίβολης αποτελεσματικότητας εξωτερικά κίνητρα. 
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

iliasthes

Μιλάω για προσωπική απόφαση, όχι για τις μετατάξεις που προωθεί η κυβέρνηση. Το εσωτερικό κίνητρο είναι η επιστροφή στα "πάτρια" εδάφη κάτι που θα δώσει ώθηση στην προσωπική ζωή και θα βελτιώσει την οικονομική μου κατάσταση.

Ως περιεχόμενο δουλειάς νομίζω πως η εκπαίδευση είναι παράδεισος, συγκρινόμενη με οποιοδήποτε άλλο αντικείμενο

ics

http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=422

ΠΡΟΣ:
Κυρία Άννα Διαμαντοπούλου, Υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων

KOIN:
Κυρία Φώφη Γεννηματά, Αναπλ. Υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων
Καθ. Ιωάννη Πανάρετο, Υφυπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων
Καθ. Εύη Χριστοφιλοπούλου, Υφυπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων
Καθ. Βασίλειο Κουλαϊδή, Γ. Γραμματέα Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων
Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης
Βουλευτές Ελληνικού Κοινοβουλίου
Συλλόγους και Γραμματείες Τμημάτων Πληροφορικής Πανεπιστημιακού και Τεχνολογικού Τομέα των ΑΕΙ (βλ. πίνακα τμημάτων Πληροφορικής που συνοδεύει την παρούσα επιστολή)
Μέσα Ενημέρωσης

ΘΕΜΑ: "Μετατάξεις εκπαιδευτικών ΠΕ19-20"

Αθήνα, 09/09/2010

Αξιότιμη Κυρία Υπουργέ,

Όπως γνωρίζετε, χιλιάδες εκπαιδευτικοί έχουν ήδη καταθέσει αιτήσεις συνταξιοδότησης [4]. Την ίδια στιγμή υπάρχει αδυναμία πρόσληψης επαρκούς αριθμού εκπαιδευτικών για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών των σχολείων. Τα δύο αυτά δεδομένα οδηγούν σε σημαντικά κενά στα Γυμνάσια και Λύκεια της χώρας ήδη από την έναρξη της σχολικής χρονιάς. Η κατάσταση επιδεινώνεται από το γεγονός ότι οι προσλήψεις αναπληρωτών και ωρομισθίων χρειάζονται αρκετό χρόνο. Η απώλεια μεγάλου αριθμού ωρών είναι βέβαιη αν δεν εξευρεθούν εφικτές και αποτελεσματικές λύσεις άμεσα.

Για την αντιμετώπιση αυτής της κατάστασης η Ένωσή μας προτείνει τη μετάταξη όσων εκπαιδευτικών άλλων ειδικοτήτων έχουν ενταχθεί στους κλάδους ΠΕ19-20 Πληροφορικής, στην ειδικότητα που αντιστοιχεί στο βασικό τους πτυχίο με αξιοποίηση της υφιστάμενης νομοθεσίας και των τυπικών προσόντων τους. Οι λόγοι που έχουν διαμορφώσει αυτή την πραγματικότητα είναι γνωστοί στους παροικούντες την "εκπαιδευτική Ιερουσαλήμ". Παραπέμπουμε σε σχετικό κείμενό μας (http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=303) για μια σύντομη υπενθύμιση. Ήρθε, νομίζουμε, το πλήρωμα του χρόνου για να επιχειρηθεί, από όλες τις πλευρές, η αντιμετώπιση των στρεβλώσεων του παρελθόντος. Να δούμε τα θετικά της πραγματικότητας που υπάρχει και να τα αξιοποιήσουμε. Χρειάζεται όλοι, Πολιτεία, Πληροφορικοί και μη Πληροφορικοί να δούμε το ζήτημα με πνεύμα ευρύ και ενωτικό, προτάσσοντας το κοινό συμφέρον και τις ανάγκες διασφάλισης υψηλής ποιότητας εκπαιδευτικών υπηρεσιών για όλους τους μαθητές. Το ζήτημα της αποσαφήνισης του ποιοι έχουν σπουδές Πληροφορικής και ως εκ τούτου μπορούν κατά τεκμήριο να επιτελέσουν το ρόλο του Καθηγητή Πληροφορικής έχει, κατά τη γνώμη μας, λυθεί. Η Ένωση Πληροφορικών Ελλάδος, βασισμένη σε διεθνή πρότυπα και πρακτικές [3] έχει καταθέσει εδώ και πολλά χρόνια μελέτη από την οποία προκύπτει ποια τμήματα έχουν την απαραίτητη επάρκεια διδασκαλίας της Πληροφορικής [2]. Ωστόσο, οι υπόλοιποι καθηγητές των κλάδων ΠΕ19-20, που δεν προέρχονται από τμήματα Πληροφορικής, σε καμία περίπτωση δεν περισσεύουν στην εκπαίδευση. Έχουν ρόλο σημαντικό και πρέπει να βρεθεί ο τρόπος να αναλάβουν, χωρίς να τους επιβληθεί, αυτό το ρόλο. Με την ανάθεση σε αυτούς της διδασκαλίας, σε πρώτη ανάθεση, των μαθημάτων του κλάδου του βασικού τους πτυχίου. Με την ενθάρρυνση εθελοντικών μετατάξεων στα πλαίσια του υφιστάμενου θεσμικού πλαισίου.

Η Ένωσή μας, έχει προτείνει και παλαιότερα τη μετάταξη των καθηγητών άλλων ειδικοτήτων που έχουν ενταχθεί στους κλάδους Πληροφορικής. Κάθε χρόνο καταγράφονται αρκετές τέτοιες μετατάξεις με αιτήσεις των ενδιαφερομένων. Υπάρχουν τρόποι να ενισχυθεί αυτή η τάση χωρίς να επιβληθεί σε κανέναν κάτι που δεν το επιθυμεί και ο ίδιος. Είναι, επίσης, σημαντικό να αναγνωριστεί το προσόν αυτών των προσώπων, το βασικό τους πτυχίο, ώστε να μπορούν να διδάξουν τα μαθήματα που εμπίπτουν στο επιστημονικό τους αντικείμενο σε πρώτη ανάθεση, ακόμη και αν αποφασίσουν να παραμείνουν στο κλάδο που βρίσκονται σήμερα. Τα δύο αυτά μέτρα εκτιμούμε ότι θα συνεισφέρουν στην κάλυψη πολλών κενών από έμπειρο προσωπικό. Τα προβλήματα που θα προκύψουν εξ' αιτίας των μαζικών συνταξιοδοτήσεων και της αδυναμίας μαζικών διορισμών μπορούν να αμβλυνθούν σημαντικά χωρίς καμία πρόσθετη δαπάνη για το Δημόσιο.

Ας σημειωθεί ότι οι υπάρχοντες Πληροφορικοί των κλάδων ΠΕ19-20 επαρκούν για να καλύψουν τις ανάγκες διδασκαλίας των μαθημάτων του κλάδου, δεδομένου μάλιστα και του γεγονότος ότι ουσιαστικά δεν έχουν μαθήματα δεύτερης ανάθεσης (μια στρέβλωση που πρέπει κι αυτή κάποια στιγμή να αντιμετωπιστεί). Επιφυλασσόμαστε να επανέλθουμε σύντομα με την υπενθύμιση της γενικότερης πρότασής μας για τις αναθέσεις στους κλάδους ΠΕ19-20, ένα ζήτημα που εξακολουθεί να παραμένει σε εκκρεμότητα.

Αναμένοντας τις δικές σας ενέργειες, παραμένουμε στη διάθεσή σας για κάθε διευκρίνηση, γραπτή ή προφορική, όποτε μας ζητηθεί.

Εκ μέρους του Διοικητικού Συμβουλίου
της Ένωσης Πληροφορικών Ελλάδας

[1] Γνωμοδότηση Παιδαγωγικού Ινστιτούτου

[2] ΕΠΕ: Αξιολόγηση Προγραμμάτων Σπουδών Πληροφορικής Γ'Βάθμιας Εκπαίδευσης

[3] IEEE, ACM, AIS Curricula Recommendations

[4] Έθνος - Μαζική φυγή εκπαιδευτικών
Πίνακας τμημάτων Πληροφορικής

   1.

      Βιομηχανικής Πληροφορικής, Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Καβάλας
   2.

      Επιστήμης και Τεχνολογίας Τηλεπικοινωνιών, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
   3.

      Επιστήμης και Τεχνολογίας Υπολογιστών, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
   4.

      Επιστήμης Υπολογιστών, Πανεπιστήμιο Κρήτης
   5.

      Εφαρμοσμένης Πληροφορικής, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
   6.

      Εφαρμοσμένης Πληροφορικής και Πολυμέσων, Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Κρήτης
   7.

      Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, (μόνο) Κατεύθυνση Ηλεκτρονικής και Ηλεκτρονικών Υπολογιστών, ΑΠΘ
   8.

      Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, (μόνο) Κατεύθυνση Πληροφορικής, ΕΜΠ
   9.

      Ηλεκτρονικών Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, Πολυτεχνείο Κρήτης
  10.

      Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων, Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά
  11.

      Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής, Πανεπιστήμιο Πατρών
  12.

      Μηχανικών Η/Υ Τηλεπικοινωνιών και Δικτύων, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
  13.

      Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων, Πανεπιστήμιο Αιγαίου
  14.

      Μηχανικών Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
  15.

      Πληροφορικής, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
  16.

      Πληροφορικής, Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας
  17.

      Πληροφορικής, Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης
  18.

      Πληροφορικής, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
  19.

      Πληροφορικής, Ιόνιο Πανεπιστήμιο
  20.

      Πληροφορικής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
  21.

      Πληροφορικής, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
  22.

      Πληροφορικής, Πανεπιστήμιο Πειραιά
  23.

      Πληροφορικής και Επικοινωνιών, Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Σερρών
  24.

      Πληροφορικής και Τεχνολογίας Υπολογιστών, Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Λαμίας
  25.

      Πληροφορικής και Τεχνολογίας Υπολογιστών, Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Δυτικής Μακεδονίας
  26.

      Πληροφορικής και Τηλεματικής, Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο
  27.

      Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, Πανεπιστήμιο Αθηνών
  28.

      Πληροφορικής με εφαρμογές στη Βιοϊατρική, Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδας
  29.

      Τεχνολογίας Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου
  30.

      Τεχνολογίας Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Καλαμάτας
  31.

      Τεχνολογίας Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Λάρισας
  32.

      Τηλεπικοινωνιακών Συστημάτων και Δικτύων (Ναυπάκτου), Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Μεσολογγίου
  33.

      Ψηφιακών Συστημάτων, Πανεπιστήμιο Πειραιά

Vangelis

Ο παλιός καημός της ΕΠΕ,  να φύγουν οι πληροφορικοί που διδάσκουν στην Εκπαίδευση (εδώ και 20 χρόνια) και δεν έχουν βασικό πτυχίο πληροφορικής.
Διακρίνω πάντως αλλαγή στη στάση της, πριν "απαιτούσε" να τους διώξουν με το "ζόρι", τώρα να "ενθαρρυνθούν" ώστε να φύγουν.

Προσωπικά πάντως επιθυμώ μετάταξη στο υπουργείο Οικονομικών ή στη Βουλή των Ελλήνων!   Υπάρχει κάποιος της ΕΠΕ να με εξυπηρετήσει βρε παιδιά?  Το βασικό μου πτυχίο είναι στα Μαθηματικά (το ομολογώ με συντριβή!!)  έτσι θα αδειάσει μια θέση ώστε να καλυφτεί από κάποιον απόφοιτο του τμήματος  "Αγελαδοτροφίας και Πληροφορικής" της Άνω Παναγιάς που είναι "καθαρόαιμος" πληροφορικός.  Μάλιστα έχει διδαχθεί και το Word στο πρώτο εξάμηνο (πραγματικό παράδειγμα).

pgrontas

Τέτοια θέματα δεν μπορούν να επιλυθούν σε μια κοινότητα συζήτησης και το μόνο που μπορούν να προκαλέσουν είναι διαμάχες. Οπότε καλό θα ήταν να αποφεύγονται διατυπώσεις που μπορεί να ενοχλήσουν και να προσβάλλουν.
Για να αποφευχθούν περαιτέρω αντεγκλήσεις το συγκεκριμένο θέμα θα κλειδωθεί.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson