ΓΕΛ: Back to the Past

Ξεκίνησε από veni, 13 Μαΐου 2015, 12:22:20 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

nikosx

Παράθεση από: gbougioukas στις 03 Ιουλ 2017, 12:50:21 ΜΜ
Φαντάζεται κανείς τι μπορεί να σημαίνει αυτό το "ομαδοποίηση των ειδικοτήτων των εκπαιδευτικών";;;

όχι, αλλά φαντάζομαι πολύ καλά τι σημαίνει μείωση μαθημάτων
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

seibei

Φαντάζομαι σημαίνει άνοιγμα των αναθέσεων. Ίσως είναι μια ευκαιρία να γίνουν τα πράγματα πιο δίκαια...

Κατα τη γνώμη μου δεν υπάρχει λόγος να έχουμε τόσα μαθήματα στην γ΄ τάξη. Η "γενική παιδεία" στην τάξη αυτή είναι μια ουτοπία,
για να μην πω φαρσοκωμωδία...
Απο την άλλη το 4 είναι πολύ δεσμευτικό και "στενό". Το θέμα για μας είναι να μην γίνουμε πάλι θύματα του αναχρονισμού...

gbougioukas

Παράθεση από: seibei στις 03 Ιουλ 2017, 01:33:58 ΜΜ
Φαντάζομαι σημαίνει άνοιγμα των αναθέσεων. Ίσως είναι μια ευκαιρία να γίνουν τα πράγματα πιο δίκαια...

Λες να επεκταθεί η Β' Ανάθεση των Μαθηματικών σε πληροφορικούς και στο Λύκειο; Γιατί όχι, αφού τεκμηριώνεται και επιστημονικά...
Γιώργος Μπουγιούκας
Computer Science (BSc), Bioinformatics & Neuroinformatics (MSc)
https://gbougioukas.wordpress.com/
https://apothesis.eap.gr/handle/repo/54953

seibei

Φιλε μου μια χαρά τεκμηριώνεται αλλά όταν στην Β΄Λυκείου διδάσκει ηλεκτρικά κυκλώματα ο βιολόγος και ο γεωλόγος αλλά όχι ο πληροφορικός ή ο ηλεκτρολόγος μηχανικός, νομίζω πως οι επιστημονικές τεκμηριώσεις δεν είναι το βασικό κριτήριο των αναθέσεων...

gbougioukas

Παράθεση από: seibei στις 05 Ιουλ 2017, 11:20:45 ΠΜ
Φιλε μου μια χαρά τεκμηριώνεται αλλά όταν στην Β΄Λυκείου διδάσκει ηλεκτρικά κυκλώματα ο βιολόγος και ο γεωλόγος αλλά όχι ο πληροφορικός ή ο ηλεκτρολόγος μηχανικός, νομίζω πως οι επιστημονικές τεκμηριώσεις δεν είναι το βασικό κριτήριο των αναθέσεων...

Στα θέματα που αφορούν την επιστήμη οι επιστημονικές τεκμηριώσεις θα έπρεπε να είναι το μοναδικό κριτήριο. Καλό είναι να το υπενθυμίζουμε, όχι βέβαια ότι ελπίζουμε σε θαύματα. Εδώ η πληροφορική για την ελληνική δευτεροβάθμια εκπαίδευση δεν λογαριάζεται καν ως θετική επιστήμη...
Γιώργος Μπουγιούκας
Computer Science (BSc), Bioinformatics & Neuroinformatics (MSc)
https://gbougioukas.wordpress.com/
https://apothesis.eap.gr/handle/repo/54953

lxart


evry

Από ότι φαίνεται τα εξεταζόμενα μαθήματα θα είναι 6ωρα άρα εμείς ψάχνουμε για ένα 6ωρο μάθημα αν θέλουμε να μην γίνουμε μάθημα επιλογής.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Katsadouros_Dhm

Και για ένα 4ωρο στη Β'.

tsabatman

Λογικά ΑΕΠΠ κανονικά και στο νέο σύστημα για τις σχολές πληροφορικής. Το ζήτημα είναι αν θα είναι επιλογής ή υποχρεωτικό.

evry

#654
Η ΑΕΠΠ δεν μπορεί να γίνει 6ωρο. Πως θα πείσεις άτομα εκτός πληροφορικής ότι ένα μάθημα που ήταν 2ωρο ξαφνικά γίνεται 6ώρο με το ίδιο βιβλίο και ΑΠΣ?

Όταν μιλάνε για μαθήματα επιλογής δεν εννοούν πανελλαδικά εξεταζόμενα, αλλά μαθήματα του στυλ Γυμναστική, Καλλιτεχνικά όπως είναι στο Γυμνάσιο όπου το μάθημα της πληροφορικής όχι εξεταζόμενο δεν είναι αλλά ούτε διαγώνισμα δεν επιτρέπεται να βάλεις.

Μιλάνε ξεκάθαρα για 4 μαθήματα που θα διδάσκονται πολλές ώρες. Δεν υπάρχει 5ο μάθημα ούτε επιλογές.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

tsabatman

- Γραπτά, με πανελλαδικού χαρακτήρα εξετάσεις, στο δεύτερο τετράμηνο της διδασκαλίας, σε 4 μαθήματα. Το ένα από τα 4, το μάθημα της Γλώσσας, θα είναι υποχρεωτικό για όλους. Τα άλλα 3 θα τα επιλέγουν οι μαθητές.
Οπότε δεν καταλαβαίνω γιατί να μην είναι το αεππ ένα από αυτά

tsabatman

Με την ίδια λογική δε θα στηρίζονταν μαθήματα όπως το αοθ  ή τα λατινικά. ..αν θεωρήσουμε ότι δεν βγαίνει το 6ωρο

evry

Γιατί τα 3 αυτά μαθήματα θα είναι 6ωρα, για αυτό.
Παράθεση από: tsabatman στις 07 Ιουλ 2017, 11:42:20 ΠΜ
- Γραπτά, με πανελλαδικού χαρακτήρα εξετάσεις, στο δεύτερο τετράμηνο της διδασκαλίας, σε 4 μαθήματα. Το ένα από τα 4, το μάθημα της Γλώσσας, θα είναι υποχρεωτικό για όλους. Τα άλλα 3 θα τα επιλέγουν οι μαθητές.
Οπότε δεν καταλαβαίνω γιατί να μην είναι το αεππ ένα από αυτά

Τα Λατινικά δεν θα υπάρχουν και το ΑΟΘ θα γίνει εξάωρο με στοιχεία Μίκρο-Μάκρο οικονομίας.
Και φυσικά αν συνεχίσουμε να κοιμόμαστε ή να πιστεύουμε ότι οι άλλοι θα σκεφτούν και εμάς, μάλλον κάποια μέρα θα εξαφανιστούμε από το Λύκειο.
Επίσης θα πρέπει να αντιληφθούμε κάποια στιγμή ότι αυτό που φαίνεται λογικό σε εμάς δεν είναι λογικό και για τους άλλους. π.χ. είναι λογικό να μπαίνεις σε τμήματα πληροφορικής χωρίς πληροφορική? και όμως μπαίνεις.

Πιο συγκεκριμένα από την καθημερινή :

Ειδικότερα, χθες ο κ. Κουζέλης ανέφερε ότι από το 2020 οι μαθητές για να λάβουν το εθνικό απολυτήριο και να εισαχθούν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση θα εξετάζονται σε 4 μαθήματα: Για όλους, η Νεοελληνική Γλώσσα-Εκθεση, δύο μαθήματα κρίσιμα για τη σχολή (π.χ. Βιολογία-Χημεία για τις ιατρικές) και ένα ακόμη μάθημα που θα επιλέγει ο υποψήφιος και θα λειτουργεί ως μπαλαντέρ για διεύρυνση του αριθμού των σχολών στις οποίες θα μπορεί να εισαχθεί. Πρόκειται για παρεμφερές με το σημερινό σύστημα, ενώ στο ερώτημα εάν τα 4 μαθήματα θα περιορίσουν τον αριθμό των επιλογών των υποψηφίων, ο κ. Κουζέλης ανέφερε χθες στην «Κ» ότι οι υποψήφιοι από το 2020 και μετά θα έχουν περίπου το 90% των επιλογών που έχουν οι σημερινοί.

Μάθημα Μπαλαντέρ δεν νομίζω να είμαστε, άρα θα πρέπει να είμαστε ένα από τα δυο κρίσιμα μαθήματα. Ποια θα είναι αυτά?
Για Ιατρικές όπως λέει Βιολογιά-Χημεία
Για πολυτεχνεία Μαθηματικά - Φυσική
Για θεωρητικές  Αρχαία-Ιστορία
Για οικονομικές Μαθηματικά - ΑΟΘ

Εμείς που θα μπορούσαμε να είμαστε?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

gbougioukas

Αν η 6ωρη ΑΕΠΠ πέφτει βαριά, μια καλή ιδέα, θεωρώ, στα πλαίσια της (αποκατάστασης της) επιστημονικής εγκυρότητας θα ήταν το 6ωρο "Μαθηματικά-ΑΕΠΠ"
Γιώργος Μπουγιούκας
Computer Science (BSc), Bioinformatics & Neuroinformatics (MSc)
https://gbougioukas.wordpress.com/
https://apothesis.eap.gr/handle/repo/54953

tsabatman

Δηλαδή εμείς κοιμόμαστε και οι οικονομολογοι είναι σε εγρήγορση? Το αοθ θα έχει μικρο-μακρο ,τα λατινικά θα εξαφανιστούν, προφανώς και η βιολογία,το αεππ δε μπορεί να γίνει 6ωρο με 12 κεφάλαια. Προφανώς εκφράζεται προσωπικές απόψεις και θα ήθελα να το διευκρίνισετε.Σαφέστατα  και πρέπει να κινητοποιηθουμε  σε αυτό συμφωνώ.