ΓΕΛ: Back to the Past

Ξεκίνησε από veni, 13 Μαΐου 2015, 12:22:20 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

seibei

Παράθεση από: dpa2006 στις 23 Δεκ 2016, 04:37:55 ΜΜ
Πολύ πίσω...!!!
Είναι γνωστό ότι είναι πολύ μπροστά σε όλες τις τεχνολογίες (και μη θα έλεγα...) αιχμής!
Εδώ ακόμη περιμένουμε την "Ανάπτυξη"....
Ειδικά αν απολύσουμε Πληροφορικούς....!!!
Επιτρέψτε μου τον σαρκασμό...
Ποιόν σαρκασμό; Μας είχαν έτοιμους. 1000 από εμάς. Τελευταία στιγμή φοβήθηκαν τις προσφυγές στο ΣτΕ και ψάξανε να βρουν ολόκληρο κλάδο να αφανίσουν.
Όμως πρώτη επιλογή ήταν καθηγητές Πληροφορικής. Ποιος το ξεχνάει αυτό;

Όσο για τους Κύπριους τι να πεις, είναι σε άλλο επίπεδο οι άνθρωποι, ευτυχώς για αυτούς.

ΥΓ. Περιμένω ακόμα τον Κεδίκογλου. Είχε πει πως θα εξηγούσε κάποτε τους λόγους που η Πληροφορική ήταν το μόνο αντικείμενο που αφαιρέθηκε τότε από τις πανελλήνιες...

dpa2006

Παράθεση από: seibei στις 24 Δεκ 2016, 01:09:49 ΜΜ
Ποιόν σαρκασμό; Μας είχαν έτοιμους. 1000 από εμάς. Τελευταία στιγμή φοβήθηκαν τις προσφυγές στο ΣτΕ και ψάξανε να βρουν ολόκληρο κλάδο να αφανίσουν.
Όμως πρώτη επιλογή ήταν καθηγητές Πληροφορικής. Ποιος το ξεχνάει αυτό;

Όσο για τους Κύπριους τι να πεις, είναι σε άλλο επίπεδο οι άνθρωποι, ευτυχώς για αυτούς.

ΥΓ. Περιμένω ακόμα τον Κεδίκογλου. Είχε πει πως θα εξηγούσε κάποτε τους λόγους που η Πληροφορική ήταν το μόνο αντικείμενο που αφαιρέθηκε τότε από τις πανελλήνιες...


Καλή χρονιά συνάδελφε,
έχεις δίκιο,πρόκειται για μια πραγματικότητα που βιώνει η ειδικότητα τα τελευταία 4-5 μνημονιακά χρόνια.
Δυστυχώς όσο συνεχίζεται η πολιτική συρρίκνωσης,αυτά τα (α-φύσικα) φαινόμενα θα εμφανίζονται ξανά και ξανά.
Ήδη ετοιμάζεται νέα αξιολόγηση.
Όσον αφορά το ΥΓ μην περιμένεις άδικα απάντηση....
Δεν θα δοθεί.
Όσον αφορά τους Κυπρίους τα γνωρίζουμε εδώ και χρόνια,ειδικά όσοι είχαν την τύχη να ασχοληθούν και να γνωρίσουν το πρόγραμμα σπουδών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

nikosx

Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

informatics

Παράθεση από: astakos1010 στις 03 Οκτ 2016, 04:29:58 ΠΜ
Προς informatics

Σύμφωνω σε αρκετά σημεία με τις επισημάνσεις σου.
Για τον Αρβι νομιζω καταλάβεις την άποψη μου.
Όσον αφορά τις συντεχνίες, σαφώς και έδρασαν ετσι όπως τα λες και άλλοι κλάδοι...αυτό όμως δε δικαιολογεί ή αναιρεί και τις δικές μας ευθύνες και δε δικαιολογεί ίδια πρακτική. Επίσης στο Δημοτικό δεν υπάρχει περίπτωση  να ανατεθεί σε μη πληροφορικους, ασχέτως τι και ποιοί πιέζουν.
Όντως οι συντεχνίες υπάρχουν και θα υπάρχουν..και θα πιέζουν...τα ευήκοα ώτα σε αυτές τις φωνές θέλω να πιστεύω ότι δεν υπάρχουν....και ευελπιστώ να ακούσω "σύντομα"  το mea culpa!!!

Αγαπητέ συνάδελφε, εδώ και λίγες μέρες το mea culpa έχει απομακρυνθεί χρονικά λιγάκι. Δες την πρόσφατη επιστολή που κυκλοφορεί για την υποβάθμιση στο Δημοτικό.
Οι συντεχνίες ζουν και βασιλεύουν και έχουν τον τρόπο τους. Αν ψάξεις λίγο θα εντοπίσεις και τα ώτα.

Και τα καλύτερα έρχονται....

pthomop

Τα φαντάσματα των εκπαιδευτικών που πάνε σε σχολεία για 2-3 ώρες  και μετά εξαφανίζονται ας είναι προετοιμασμένα για νέες όμορφες στιγμές που έζησαν στην εποχή ΑΡΒΙ. Η εποχή Κούλη έρχεται!!!!

nikosx

Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

lxart


Eri

Β Και Γ Λυκείου που είναι οι κατευθύνσεις; ;

evry

#623
Αν κατάλαβα καλά, οι κατευθύνσεις θα σχηματιστούν από τα μαθήματα επιλογής. Ανάλογα με το ποια μαθήματα θα επιλέξεις θα κατευθύνεσαι σε κάποια ομάδα τμημάτων ή σχολών.
Προφανώς δεν υπάρχει μάθημα σχετικά με το γνωστικό αντικείμενό μας, σε καμία τάξη!!
Μάλλον βιάστηκα, το ΙΕΠ έβγαλε διευκρινήσεις
Διευκρινίσεις του ΙΕΠ για τα ενδεικτικά ωρολόγια προγράμματα του Λυκείου

Αυτό έχει και Βιολογία και Πληροφορική. ???
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

nikosx

πιο αναλυτικά:
https://www.esos.gr/arthra/48451/neo-polykladiko-lykeio-ton-epilogon-opos-paroysiazei-i-aygi

ενδεικτικά από το άρθρο:
* 4 επιστημονικές "ήπειροι": φιλοσοφία και ανθρωπιστικές σπουδές, φυσικές επιστήμες και μαθηματικά, κοινωνικές επιστήμες, τεχνική / τεχνολογική κατεύθυνση (συν πληροφορική, συν οικονομικά).
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

Γιάννης Αναγνωστάκης


Εγώ λοιπόν θέτω τον εξής προβληματισμό.

Μήπως βαράμε στον γάμο του καραγκιόζη; Μήπως πράγματι η πληροφορική δεν χρειάζεται να διδάσκεται με συστηματικό τρόπο στο Λύκειο:. Η απάντηση είναι νομίζω προφανής. Εκτός αν εδώ μέσα είμαστε όλοι τρελοί, παράλογοι, υπερβολικοί κτλ και φαντασμένοι για την επιστήμη μας. Είναι προφανής 100% η απάντηση. Είμαστε σίγουροι για αυτό;

--> Αν η απάντηση ειναι ότι η πληροφορική αξίζει μία 'σοβαρή θέση' στη δευτεροβάθμια, η ουσία είναι μια. 5-10 άτομα σε καίριες θέσεις δεν μας γουστάρουν. Ε λπν, τότε δεν θα γίνει τίποτα όσα τεκμηριωμένα άρθρα και να γράψουμε..Τίποτα, τίποτα, τίποτα...Εγώ τα τελευταία χρόνια έχω γράψει τουλάχιστον 5 από δω και κει, έχουν γράψει όλοι πολύ αξιολογα,και θα ξαναγράψουν και άλλοι. ΚΑΙ; ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ;;;;

Έχω βαρεθεί τη ζωή μου τα τελευταία χρόνια. Είτε με το ΠΑΣΟΚ, είτε με τη ΝΔ, είτε ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ η Πληροφορική είναι πάντα κάπου πίσω, αν όχι εξαφανισμένηι. Ε λπν, κύριοι όσο τεκμηριωμένα άρθρα και να γράψουμε - που κανείς δεν θα τα διαβάσει (είμαι σίγουρος για αυτό, πόσο πραγματικά χρόνο έχει κάποιος για να διαβάσει αυτά τα υπέροχα άρθρα) - ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΙΠΟΤΑ. θα φτάσει 2020 και ακόμα θα είμαστε υπο αμφισβήτηση

Για μένα λπν, και ολοκληρώνω, δεν υπάρχει τίποτα άλλο, παρά σύγκρουση. Παρατηρήστε το πρόγραμμα της Β Λυκείου και μετά σκεφτείτε πως γίνεται η Κοινωνική Επιστήμη να θεωρείται βασική για όλους και μεις να μην αναφερόμαστε ούτε στα επιλογής. Ίσως κάποιος από την επιτροπή να έχει ρίζες στην Κοινωνιολογία.

Εγώ σταματάω να τεκμηριώνω τα προφανή. Από δω και πέρα μόνο σύγκρουση, μόνο καταγγελία, μόνο δυσφήμιση , μόνο υποβάθμιση όλων αυτών των προσωπικοτήτων που μπαινοβγαίνουν στα κέντρα απόφασης, μόνο ξεμπρόστιασμα . ΤΙΠΟΤΑ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ

-->Αν η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ειναι όχι, τότε όσοι εργαζόμαστε στην εκπαίδευση να παραιτηθούμε και να βρούμε αλλού απασχόληση 

Eri

Θεωρώ ότι σαν επιλογή θα υπάρχει η πληροφορική στη Β Λυκείου. Ας ελπίσουμε ότι εκ παραδρομής δεν αναφέρεται.

Γιάννης Αναγνωστάκης

Ποια επιλογής, υποχρεωτικό πρέπει να ειναι , πλάκα κάνουμε...21ος αιώνας

dski

Προφανώς θα πρέπει να υπάρχει μάθημα πληροφορικής και στη Β' Λυκείου, έστω και σαν επιλεγόμενο, αλλά φοβάμαι ότι η παράλειψη δεν είναι τυχαία αλλά προϊόν λογιστικής αντιμετώπισης. Αν υπάρχει μάθημα στη Γ' Λυκείου τότε πιθανότατα αυτό θα είναι 4ωρο. Αν πάμε και στη Β' Λυκείου μιλάμε για τουλάχιστον ένα δίωρο μάθημα. Αυτό θα σήμαινε κατά μέσο όσο αύξηση των ωρών για τους πληροφορικούς στο λύκειο κάτι που δεν είναι επιθυμητό τόσο γιατί θα χαλάσει τις ισορροπίες των άλλων ειδικοτήτων όσο και γιατί χρειάζονται πληροφορικούς διαθέσιμους για δημοτικά, ΙΕΚ κτλ. Υπάρχει και το ωραίο πρόσχημα ότι καταργούνται τα μονόωρα μαθήματα (όπως το δικό μας στη Β' Λυκείου) και "δένει" ωραία το γλυκό. Αν τελικά μπει η πληροφορική στη Β' Λυκείου (ευκταίο και προφανώς λογικό) τότε φοβάμαι ότι θα δούμε μόνο κανένα δίωρο στη Γ' Λυκείου.

Όσο για τους λόγους που ο κλάδος αν και πολυπληθής (νομίζω ότι μετά τους ΠΕ02, ΠΕ03 και ΠΕ04 (ως σύνολο) είμαστε εμείς σε αριθμό), και πλέον με πάνω από 20 χρόνια στην εκπαίδευση δεν έχει καταφέρει να έχει διείσδυση σε κρίσιμες θέσεις που θα μπορούσαν να επηρεάζουν αποφάσεις είναι κάτι που δεν έχω καταφέρει να δώσω απάντηση. Σαν φυσική εξέλιξη και μόνο των πραγμάτων θα περίμενε κανείς να υπάρχουν σε θέσεις κλειδιά και κάποιοι πληροφορικοί αλλά δυστυχώς είμαστε κάπως στην απ' έξω...

pthomop

Από το 2010 είχα την πληροφορία από υψηλά ιστάμενους διαφόρων ειδικοτήτων ότι η Πληροφορική σύντομα θα εκλείψει από την εκπαίδευση, κάτι που εκείνη την εποχή δεν διαφαινόταν. Προφανώς ο εγκέφαλος ή οι εγκέφαλοι αυτής της πολιτικής είχαν πιάσει τα καίρια εκπαιδευτικά πόστα και από ότι φαίνεται παραμένουν στην θέση τους.
Θυμίζω πρώτα Διαμαντοπούλου, κατόπιν ο Αρβανιτόπουλος που βιαίως έβγαζε την ειδικότητα από τα λύκεια με το νομοσχέδιο του. Λοβέρδος που εξαιτίας του δικού μας ανθρώπου στο γραφείο του έσωσε την κατάσταση προσωρινά για μας. Κουράκης, Φίλης και Γαβρόγλου, κάθε ένας ξεχωριστά έδωσε την δική του πισώπλατη μαχαιριά στην ειδικότητα.
Που βρισκόμαστε λοιπόν σήμερα;
Στα δημοτικά μονόωρο μάθημα με τους συναδέλφους σε 2-3 και ίσως 4 σχολεία για να καλύψουν ωράριο. Στα γυμνάσια μάθημα Γ κατηγορίας. Στα Λύκεια με το Γαβρόγλιο πρόγραμμα μόνο επιλογής. Και ρωτώ ποιος μαθητής θα επιλέξει ένα μάθημα με απαιτήσεις όπως είναι το δικό μας όταν θα υπάρχουν περισσότερα επιλεγόμενα  μαθηματα και μερικά πιο εύκολα, πχ Θεατρολογία; Ας ετοιμαστούν οι συνάδελφοι των Λυκείων να καλύψουν τις ώρες τους  υποχρεωτικά σε ΙΕΚ  και ο μεγάλος όγκος των διαθέσιμων , μετάταξη σε άλλους τομείς του δημοσίου. Τα μνημόνια δεν επιτρέπουν προσλήψεις και εμείς είμαστε μια πολύ καλή λύση να καλύψουμε τα κενά τους.