ΟΕΦΕ 2009;

Ξεκίνησε από P.Tsiotakis, 05 Απρ 2009, 11:44:35 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

zenctheo

#15
Αυτό κατάφερα και βρήκα. Η ποιότητα δεν είναι καλή αλλά διαβάζονται.

........





Παιδιά, αφού η ΟΕΦΕ έχει κλειδωμένα τα θέματα, δεν μπορούμε να τα διακινούμε μέσω αυτού του forum που φιλοξενείται απο το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο. Είναι σίγουρο οτι ΑΝ υπάρχουν στο δίκτυο, όποιος τα θέλει, θα τα βρει....  8)

Με εκτίμηση, Τσιωτάκης Παναγιώτης

ntzios kostas

Παιδιά πιστεύω να πάψουμε να ασχολούμαστε με τα θέματά τους. Αν  μας τα στείλουν ή τα δημοσιεύσουν, τότε μάλιστα να ασχοληθούμε.  Αν θεωρούν τον εαυτό τους κλειστό κύκλωμα, και τους μαθητές τους προνομιούχους, ας τους αφήσουμε στην ησυχία τους.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

zenctheo

Παράθεση από: zenctheo στις 06 Απρ 2009, 02:38:19 ΜΜ
Αυτό κατάφερα και βρήκα. Η ποιότητα δεν είναι καλή αλλά διαβάζονται.

........





Παιδιά, αφού η ΟΕΦΕ έχει κλειδωμένα τα θέματα, δεν μπορούμε να τα διακινούμε μέσω αυτού του forum που φιλοξενείται απο το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο. Είναι σίγουρο οτι ΑΝ υπάρχουν στο δίκτυο, όποιος τα θέλει, θα τα βρει....  8)

Με εκτίμηση, Τσιωτάκης Παναγιώτης


Sorry δεν το σκέφτηκα....!!!

Λευτέρης Δουκέρης

#18
καλησπερα παιδια !!!!!
ανεβασα τα θεματα
http://rapidshare.com/<ο σύνδεσμος διαγράφηκε>

καλο υπολοιπο ...μεχρι της 27 μαιου
ΛΕΥΤΕΡΗΣ  ΚΕΡΑΤΕΑ
http://glavrio.blogspot.com"Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρ

alkisg

Συνάδελφοι μη δημοσιεύετε συνδέσμους προς τα θέματα του ΟΕΦΕ, είναι παράνομο.
Εφόσον δεν θέλουν να τα δούμε / κρίνουμε, είμαστε υποχρεωμένοι να ακολουθήσουμε την άδεια χρήσης τους.
Όταν δημοσιευτούν επίσημα τότε θα μπορούμε χωρίς πρόβλημα να δημοσιεύσουμε όποιον (επίσημο) σύνδεσμο θέλουμε.

gpapargi

Παράθεση από: ntzios kostas στις 06 Απρ 2009, 05:00:07 ΜΜ
Παιδιά πιστεύω να πάψουμε να ασχολούμαστε με τα θέματά τους. Αν  μας τα στείλουν ή τα δημοσιεύσουν, τότε μάλιστα να ασχοληθούμε.  Αν θεωρούν τον εαυτό τους κλειστό κύκλωμα, και τους μαθητές τους προνομιούχους, ας τους αφήσουμε στην ησυχία τους.

Θα ήθελα να σταθώ λίγο σε αυτό το πολύ σημαντικό πράγμα που έθιξε ο Κώστας.

Πριν από λίγα χρόνια είχε ξεκινήσει μια μεγάλη κουβέντα μέσα στο στέκι σχετικά με τα θέματα της ΟΕΦΕ. Είχαν φτιάξει το ετήσιο διαγώνισμά τους και λίγο πολύ όλοι αρχίσαμε να περιστρεφόμαστε γύρω από αυτό. Το γεγονός ότι δεν έδιναν τα θέματα αλλά μόνο τις απαντήσεις έδινε την αίσθηση ότι κάτι δεν πάει καλά όσο αφορά την πρόθεση να βοηθήσουν αφιλοκερδώς τους μαθητές. Ήταν διάχυτη η εντύπωση ότι υπάρχει η έννοια του οικονομικού οφέλους κρυμμένη από πίσω.

Έτσι λοιπόν μετά από καυγά για το αν τα θέματα ήταν καλά ή όχι (και δεν ήταν) ήρθε εντελώς φυσιολογικά η σκέψη να φτιάξουμε εμείς σαν παρέα από το στέκι διαγωνίσματα και να δίνουμε αφιλοκερδώς προς όλους.  Ήμασταν περισσότεροι, ήμασταν καλύτεροι σα σύνολο, είχαμε χρόνο και τρόπο να επικοινωνήσουμε (μέσα από το στέκι) , δεν είχαμε καμία οικονομική απαίτηση παρά μόνο ρομαντισμό και αγάπη για την παιδεία… οπότε γιατί όχι;

Στο παρακάτω link μπορείτε να δείτε στην τελευταία παράγραφο πως ακριβώς γεννήθηκε τουλάχιστο στο δικό μου μυαλό η ιδέα της ομάδας διαγωνισμάτων.
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=421.msg2954#msg2954

(στο ίδιο θέμα υπάρχει και όλη η συζήτηση για τα τότε θέματα).

Η ίδια ιδέα προφανώς στριφογύριζε ανεξάρτητα και στο μυαλό άλλων και τελικά ο Τσιωτάκης την επόμενη χρονιά πρότεινε επίσημα την ίδρυση αυτής της ομάδας διαγωνισμάτων από το στέκι, με ελεύθερη συμμετοχή σε όποιον θέλει και ελεύθερη διάθεση των διαγωνισμάτων. Να και η αρχική πρόσκληση του Παναγιώτη
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=566.msg3521#msg3521

Η άποψή μου λοιπόν είναι ότι αν η ΟΕΦΕ θέλει να φτιάχνει διαγωνίσματα και να τα κρατάει κλειστά είναι δικαίωμά της. Δεν βλέπω λόγο να στρεφόμαστε γύρω από αυτά μια που συνήθως δεν έχουν και την απαιτούμενη ποιότητα.

Αντί για αυτό έχουμε μια ομάδα με ελεύθερη συμμετοχή στην οποία μπορεί όποιος θέλει να στείλει θέματα, να σχολιάσει άλλα και να βοηθήσει την ομάδα να φτιάξει ένα διαγώνισμα που θα δοθεί προς όλες τις κατευθύνσεις ελεύθερα. Αυτό είναι το ΔΙΚΟ ΜΑΣ διαγώνισμα, που το φτιάξαμε όλοι μαζί σαν παρέα από το στέκι. Μια καλή ιδέα λοιπόν είναι να ασχοληθούμε με το πώς θα βελτιώσουμε αυτό που τελικά θα δοθεί ελεύθερα σε όλους.

Όποιος λοιπόν θέλει μπορεί να ασχολείται με τα θέματα της ΟΕΦΕ, να παίρνει από εκεί κατευθυντήριες γραμμές και να παίξει το παιχνιδάκι των ιδιοκτητών (και όχι των καθηγητών) φροντιστηρίων. Και όποιος θέλει μπορεί να γίνει ενεργό μέλος στο δικό μας διαγώνισμα και να δίνει κατευθυντήριες γραμμές στο μάθημα.

Lev

#21
Συμφωνώ απόλυτα με τον gpapargi,είναι και πολιτικο-κοινωνικό το θέμα.
Όποιος τα θέλει τα έχω(όχι ακόμα σε ηλεκτρονική μορφή) πμ και τελέιωσε.
Σβήστε το όνομα της γυναίκας μην έχει τπτ μπλεξίματα
συνάδελφοι να είμαστε πιο προσεκτικοι.....

P.Tsiotakis

Γιώργο Παπαργύρη, τα έγραψες πολύ ωραία.

Σε εκείνη την ωραία αρχική συζήτηση για τα θέματα του ΟΕΦΕ πριν  χρόνια, ήρθα σε αντιπαράθεση με αξιόλογους συναδέλφους για το θέμα αυτό. Ο λόγος?

Η λέξη "προσομοίωση" και η διαδικασία που ακολουθεί ο ΟΕΦΕ: κλειδωμένα κλειστά θέματα, αποστέλλονται το πρωί της ίδιας μέρας κλπ  λες και προσπαθεί να μιμηθεί τις πανελλήνιες εξετάσεις. Λες και αποκτά περισσότερο κύρος η διαδικασία με αυτόν τον τρόπο.
Μετά ήταν το αστείο με τα λογότυπα των φροντιστηρίων πάνω στα θέματα (που πλήρωναν - πληρώνουν) για να δώσουν οι μαθητές τους και να πάρουν τα θέματα και το γεγονός οτι τα θέματα ξεκλείδωναν - ξεκλειδώνουν τα θέματα σε δεύτερο χρόνο.

Και μιλάμε για θέματα που δεν είναι τελικά το κάτι τόσο ιδιαίτερο, διαγωνίσματα όπως αυτά που εκπονούμε όλοι μας.

Ε λοιπόν, εφέτος παραξενεύτηκα πολύ που είδα στην αρχή των θεμάτων "επαναληπτικό διαγώνισμα" και όχι "προσομοίωση" (η τελευταία λέξη βέβαια υπάρχει μέσα στα θέματα στο διάγραμμα ροής όπως πληροφορήθηκα). Γενικά δηλαδή, δε βλέπω το υφάκι που έβλεπα παλιότερα και αυτό το καταγράφω.
Δεν γνωρίζω αν είναι αποτέλεσμα των όσων περιγράφει και ο Γιώργος πρωτύτερα, μπορεί...




Είναι αστείο, τα θέματα να μην διατίθενται μέχρι τις 15 Μαίου, μάλλον είναι "after sales service" του ΟΕΦΕ.

Πάντως δεν μπορούμε να προσπεράσουμε το διαγώνισμα. Είναι σίγουρο οτι η επιτροπή εξετάσεων, το κοιτάει την παραμονή της εξέτασης, όπως και αυτά των μεγάλων εφημερίδων (θέλω να πιστεύω και το διαγώνισμα τοΣΤΕΚΙτωνΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΩΝ) και άλλο τέτοιο υλικό ώστε να μην υπάρξουν παρόμοιες ασκήσεις. Οπότε ως διδάσκοντες πρέπει να γνωρίζουμε τα θέματα αυτά και ΤΙ εξετάζουν...

ΥΓ: πολλοί καθηγητές που συμμετέχουν στις συζητήσεις εδω είναι καθηγητές δημοσίου αλλά και φροντιστηρίων ή και άλλοι, το θέμα δεν έχει να κάνει με αυτήν την κατηγοριοποίηση

ΤΙΜ

#23
ΣΑΝ ΝΑ ΤΑ ΠΗΡΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ ΕΔΩ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ

ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΟΡΓΑΝΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ

http://....blogspot.com/...



Ας μην ασχοληθούμε με τα κλειδωμένα θέματα του ΟΕΦΕ μέχρι να ξεκλειδωθούν

P.Tsiotakis

Δείτε το   http://www.ischool.gr/showthread.php?t=10370&page=4


αφιερωμένο στο Γιώργο Παπαργύρη

Laertis

Συμπέρασμα μετά απο 6 χρόνια στο στέκι ........

Η διασημότητα εδώ μέσα είναι αδιαμφησβήτητα ο κύριος Τσιωτάκης, γιατί μόνο αυτόν γνωρίζουν με το επίθετο και το όνομα και αναφέρονται με ευγένια στο πρόσωπό του  ;D
Ενώ ο άλλος που έφτιαξε τον διερμηνευτή .... ;D
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

evry

Παράθεση από: Laertis στις 10 Απρ 2009, 08:23:39 ΜΜ
Συμπέρασμα μετά απο 6 χρόνια στο στέκι ........

Η διασημότητα εδώ μέσα είναι αδιαμφησβήτητα ο κύριος Τσιωτάκης, γιατί μόνο αυτόν γνωρίζουν με το επίθετο και το όνομα και αναφέρονται με ευγένια στο πρόσωπό του  ;D
αυτό εννοείται η δημοτικότητα του Παναγιώτη είναι στα ύψη.
Αν βάλετε ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ στο google οι δύο πρώτες ιστοσελίδες που βγαίνουν είναι του Παναγιώτη και του Νικολακάκη, άρα σαν στέκι καλά πάμε (εκτός αν κανένας έχει κάνει αλχημείες με το pagerank του ).

Παράθεση
Ενώ ο άλλος που έφτιαξε τον διερμηνευτή .... ;D
Δε νομίζω ότι αυτό πειράζει τον Άλκη, αυτό που θα τον πείραζε θα ήταν να έλεγε αντί για διερμηνευτή  γλώσσομάθεια >:D. Το λέω γιατί πολλοί μαθητές τα μπερδεύουν και χρησιμοποιούν το "γλωσσομάθεια" και για τα δύο.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

alkisg

Παράθεση από: evry στις 10 Απρ 2009, 08:38:17 ΜΜ
Αν βάλετε ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ στο google οι δύο πρώτες ιστοσελίδες που βγαίνουν είναι του Παναγιώτη και του Νικολακάκη, άρα σαν στέκι καλά πάμε (εκτός αν κανένας έχει κάνει αλχημείες με το pagerank του ).
Πάντως το στέκι έχει πολύ χαμηλό pagerank σε σχέση με αυτό που θα έπρεπε να έχει, και αυτό γιατί το users.sch.gr απαντάει με redirect στο users.ioa.sch.gr και από εκεί ξανακάνω redirect πίσω στο users.sch.gr... :(
Αμάν να δω πότε θα το φτιάξουν επιτέλους... το blogs.sch.gr συμπεριφέρεται μια χαρά.

Παράθεση από: Laertis στις 10 Απρ 2009, 08:23:39 ΜΜ
Ενώ ο άλλος που έφτιαξε τον διερμηνευτή .... ;D
Χαχαχα πλάκα είχε!
Χμμμ... μου ήρθε μια σατανική ιδέα... να βρω την mac address του και να προσθέσω κώδικα στην επόμενη έκδοση του διερμηνευτή ώστε ειδικά στο PC του να του βγαίνει ένας διάλογος που να του ζητάει να γράψει το όνομά μου για να ανοίξει ο διερμηνευτής!  ::) ;D  :D

Παράθεση από: evry στις 10 Απρ 2009, 08:38:17 ΜΜ
Δε νομίζω ότι αυτό πειράζει τον Άλκη, αυτό που θα τον πείραζε θα ήταν να έλεγε αντί για διερμηνευτή  γλώσσομάθεια >:D. Το λέω γιατί πολλοί μαθητές τα μπερδεύουν και χρησιμοποιούν το "γλωσσομάθεια" και για τα δύο.
Σιγά μη χαλιόμαστε με τέτοια... Μου έχει τύχει και το να ζητάνε γλωσσομάθεια και να θέλουν διερμηνευτή και το να ζητάνε διερμηνευτή και να θέλουν γλωσσομάθεια! Και στις δύο περιπτώσεις απαντάω και με τα δύο links, αφού και τα δύο εργαλεία καλά είναι... :)

stratosfmos

Οι μαθητές μου βρήκαν το 1ο θέμα σε κάποια σημεία τραβηγμένο απο τα μαλλιά.Το 2ο Θέμα ήταν αρκετά καλό καθώς και το διάγραμμα είχε ενδιαφέρον αλλά και το "τρέξιμο"του κώδικα.Το 3ο θέμα ήταν ενδιαφέρον αλλά η συγγραφή του από τους μαθητές παρουσίασε κάποια προβλήματα.Το 4ο Θέμα ήταν πολύ φυσιολογικό!Γενικά θα χαρακτήριζα τα θέματα μετρίου και άνω επιπέδου δυσκολίας που για να γράψει ένας μαθητής άριστα έπρεπε να γνωρίζει πολύ πολύ καλά το μάθημα.

P.Tsiotakis

Εγώ δεν έχω δει τα θέματα, γνωρίζω μόνο το ανέκδοτο για τον "συγκριτικό τελεστή mod".

τα ερωτήματα θεωρίας που λογικά έπεσαν νομίζω οτι ξεφεύγουν απο κάθε λογική εξέτασης ερωτήσεων ανάπτυξης