Περι Ι.Ε.Κ.

Ξεκίνησε από iliasthes, 18 Ιαν 2011, 05:14:52 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

MARIA77

Καλησπέρα

Παρακαλώ τη βοηθεια σας.
Ειμαι διορισμένη καθηγητρια ΠΕ19 με οργανικη σε σχολείο το οποίο εχει μόνο 4 ώρες πλέον, οπότε με πήρε η μπάλα και μου ανακοινώθηκε ότι θα διάτεθώ ολικά στα ΙΕΚ για 19 ώρές :(. Θα πάρω την ειδικότητα ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
και τα μαθήματα
Αλγοριθμική και Δομές Δεδομένων Γλώσσα Προγραμματισμού I (PASCAL)
Λειτουργικά συστήματα I και
Εισαγωγή στην πληροφορική.
Για το μάθημα Αλγοριθμική και Δομές Δεδομένων Γλώσσα Προγραμματισμού I (PASCAL) θα μπορούσα να δώσω σημειώσεις απο το βιβλίο ΑΕΠΠ της Γ΄Λυκείου οσον αφορά το θεωρητικό κομμάτι. Γενικά τι γίνεται με τις σημειωσεις στα ΙΕΚ;

pgrontas

#91
Στα ΙΕΚ ο κάθε εκπαιδευτής δίνει δικές του σημειώσεις και βιβλιογραφία σύμφωνα με τον οδηγό της αντίστοιχης ειδικότητας που υπάρχει στην ιστοσελίδα του ΟΕΕΚ (που έχει καταργηθεί πλέον). Για την ειδικότητα Τεχνικός Εφαρμογών Πληροφορικής μπορείς να βρεις τον οδηγό εδώ: http://www.oeek.gr/html/CG-specialty2.asp?id=6&id2=1

Οι σημειώσεις μπορεί να είναι είτε εντελώς δικές σου ανάλογα με το τι κάνεις στην τάξη είτε φωτοτυπίες από βιβλία. Στα λειτουργικά συστήματα πιθανώς να βοηθηθείς από το βιβλίο που υπήρχε παλιά στα ΤΕΕ, αλλά και το αντίστοιχο που αφορά το μάθημα επιλογής της Γ Λυκείου Τεχνολογία Υπολογιστικών Συστημάτων & Λειτουργικά Συστήματα. Ίσως τα βρεις στην ιστοσελίδα του ΠΙ.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

denispyr

#92
Παράθεση από: pgrontas στις 07 Οκτ 2011, 05:30:09 ΜΜ
... σύμφωνα με τον οδηγό της αντίστοιχης ειδικότητας που υπάρχει στην ιστοσελίδα του ΟΕΕΚ (που έχει καταργηθεί πλέον). Για την ειδικότητα Τεχνικός Εφαρμογών Πληροφορικής μπορείς να βρεις τον οδηγό εδώ: http://www.oeek.gr/html/CG-specialty2.asp?id=6&id2=1...
Οι τρέχουσες περιγραφές, στη θέση των καταργημένων, βρίσκονται στη σελίδα της ΓΓΔΒΜ (http://cert.gsae.edu.gr/web/) και συγκεκριμένα στο μενού "Ειδικότητες Χάρτης" (τι ελληνικά κι αυτά!!! :o ). Νομίζω ότι οι ενδεικτικές ερωτήσεις πιστοποίησης είναι διαφορετικές (περισσότερες) από αυτές των παλιών οδηγών του ΟΕΕΚ οπότε όποιος ασχολείται ας κατεβάσει τα πρόσφατα. Δεν έχει ερωτήσεις.
Διονύσης

dpa2006

Καλησπέρα,εκτός από την ιστοσελιδα του ιδεκε υπαρχει και αυτή του Εθνικού Οργανισμού Πιστοποίησης όπου οι ερωτησεις πιστοποιησης υπαρχουν αλφαβητικά ανα ειδικότητα.
ελπίζω να φανούν χρήσιμες.
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

dkonetas

Στο ΙΕΚ Ιωαννίνων (http://1iek-ioann.ioa.sch.gr/ ) κατ εξάιρεση σύμφωνα με  διάφορα τα οποία διαβάζω ΚΑΙ εδώ, τα τελευταία 3 εξάμηνα έχει γίνει εντελώς διαφανής διαδικασία αξιολόγησης (αν και διαφωνώ με την ποσόστωση των κριτηρίων τα οποία προσωπικά με ευνοούν!!!)

Στο τρέχον εξάμηνο ενώ συνεχίστηκε η συγκεκριμένη λογική στην κρίση των αιτήσεων,  οι αναθέσεις μαθημάτων αγνόησαν τους δημόσιους υπάλληλους της σχετικής λίστας και προέκυψαν βασιζόμενες στο παρακάτω σκεπτικό (παραθέτω όπως είναι αναρτημένο από τον ίδιο τον διευθυντή του  ΙΕΚ):
" Ζητώ την κατανόηση των συναδέλφων μου της Δ/βάθμιας Εκπαίδευσης που αν και είναι στον πίνακα και είναι όλοι εξαίρετοι συνάδελφοι και πολύ καταρτισμένοι δεν τους ανατέθηκε Μάθημα, Νομίζω ότι στην σημερινή Οικονομικοκοινωνική συγκυρία ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ θα ΕΚΑΝΑΝ χώρο για άνεργους συναδέλφους τους, αν και αυτοί είναι υπο καθεστώς μειώσεων μισθού.Θα ήθελα να σημειώσω ακόμη ότι υφίσταται και ένα θέμα ηθικής τάξης αν δεν συμπληρώνουν ωράριο στα σχολεία τους, εφόσον διατίθενται στο ΙΕΚ για συμπλήρωση ωραρίου            

συμφωνώ με το σκεπτικό της διεύθυνσης του ΙΕΚ (αν και για να κάνω αίτηση προφανώς έκρινα πως είχα ανάγκη της όποιας αμοιβής) απλά το παρέθεσα καθότι εκτιμώ ότι είναι ένα ενδιαφέρον θέμα προς σχολιασμό το οποίο μπορεί να αναδείξει στοιχεία (μη) συναδελφικότητας και γόνιμο διάλογο ...

ΔΚ :-)



   

ΕΥΗ

Eπειδή αντιπετώπισα και εγώ κάτι παρόμοιο όταν πήγα να κάνω αίτηση σε ΙΕΚ, τελικά την έκανα αλλά δεν πήρα ώρες για άλλους λόγους.. Θέλω όμως να πω το εξής: Όταν κάποιος δεν είναι διορισμένος δε σημαίνει αυτόματα ότι είναι άνεργος. Κάποιοι θέλουν να παρουσιάζονται έτσι γιατί τους βολεύει. Φυσικά, εγώ ως διορισμένη (με 400 μείωση στο μισθό) αν ξέρω ότι κάποιος είναι πραγματικά άνεργος, με όλη μου την καρδιά να πάρει τις ώρες του ΙΕΚ. Αλλά πολύ συχνά συμβαίνει και κάποιος διορισμένος να έχει περισσότερη ανάγκη οικονομική από κάποιον αδιόριστο. Αυτά είναι πολύ σχετικά..Με αυτή τη λογική θα έπρεπε να μας ζητάνε εκκαθαριστικό τις εφορίας για να τσεκάρουν τα εισόδήματα μας. Δεν είναι λογική αυτή..απλά το λέω γιατί ένιωσα έναν έμμεσο "ρατσισμό" επειδή είμαι στο δημόσιο.

soron80

#96
Παράθεση από: ΕΥΗ στις 10 Οκτ 2011, 11:35:04 ΠΜ
Eπειδή αντιπετώπισα και εγώ κάτι παρόμοιο όταν πήγα να κάνω αίτηση σε ΙΕΚ, τελικά την έκανα αλλά δεν πήρα ώρες για άλλους λόγους.. Θέλω όμως να πω το εξής: Όταν κάποιος δεν είναι διορισμένος δε σημαίνει αυτόματα ότι είναι άνεργος. Κάποιοι θέλουν να παρουσιάζονται έτσι γιατί τους βολεύει. Φυσικά, εγώ ως διορισμένη (με 400 μείωση στο μισθό) αν ξέρω ότι κάποιος είναι πραγματικά άνεργος, με όλη μου την καρδιά να πάρει τις ώρες του ΙΕΚ. Αλλά πολύ συχνά συμβαίνει και κάποιος διορισμένος να έχει περισσότερη ανάγκη οικονομική από κάποιον αδιόριστο. Αυτά είναι πολύ σχετικά..Με αυτή τη λογική θα έπρεπε να μας ζητάνε εκκαθαριστικό τις εφορίας για να τσεκάρουν τα εισόδήματα μας. Δεν είναι λογική αυτή..απλά το λέω γιατί ένιωσα έναν έμμεσο "ρατσισμό" επειδή είμαι στο δημόσιο.

Φυσικά και συμφωνώ...
Φυσικά και συγκρατιέμαι για να μην πω περισσότερα!

Καλά η διδακτική εμπειρία σε σχολεία δε μετράει καθόλου????
Τσισπαράς Βασίλης
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19

denispyr

Παράθεση από: dkonetas στις 10 Οκτ 2011, 07:29:43 ΠΜ
Στο ΙΕΚ ... έχει γίνει εντελώς διαφανής διαδικασία αξιολόγησης ...
... οι αναθέσεις μαθημάτων αγνόησαν τους δημόσιους υπάλληλους ...:
" ... στην σημερινή Οικονομικοκοινωνική συγκυρία ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ θα ΕΚΑΝΑΝ χώρο για άνεργους συναδέλφους τους...   

...
Αυτή η οπτική είναι η οπτική του εκπαιδευτή και θεωρώ ότι είναι λάθος. Προεκτείνοντάς την, ακολουθώντας αυτή τη λογική, οι ιδιωτικοί υπάλληλοι και οι ελεύθεροι επαγγελματίες πρέπει να "κοπούν" αφού τρώνε το μεροκάματο του άνεργου/"άνεργου". Σ' αυτή τη βάση  θα έπρεπε να καταγαγούν οι υποψήφιοι εκπαιδευτές με βάση τη φορολογική τους δήλωση. Τι λέμε λοιπόν? "Κάποιος είναι τόσο καλύτερος εκπαιδευτής όσο μεγαλύτερη ανάγκη εργασίας έχει". Αν αυτή η πρόταση δεν είναι παράλογη  :-\ ....
Η σωστή οπτική, κατά τη γνώμη μου, είναι αυτή της κατάρτισης: ποιός μπορεί να κάνει την καλύτερη κατάρτιση σε σχέση με τους άλλους. Στη διαδικασία παίρνουν μέρος όσοι επιτρέπεται, τα κριτήρια μετράνε με κάποια βαρύτητα η οποία έχει λογική (και όχι ανεργία 20, εμπειρία 0, διδακτική εμπειρία 0, εκπαίδευση ενηλίκων 0) και γίνεται μία κατάταξη. Ο έρημος που θα πάει να καταρτιστεί στον προγραμματισμό στο διαδίκτυο (πχ),

  • δεν θέλει το τυχόντα άνεργο: θέλει κάποιον που να μπορεί να εκπαιδεύσει ενήλικες
  • δεν θέλει τον πληροφορικό (με έλλειμα ωρών) που έχει τελειώσει αυτοματισμούς, θέλει έναν άνθρωπο που να ξέρει προγραμματισμό λόγω σπουδών ή/και εργασίας
  • δεν θέλει έναν Δ/Υ, με γνώσεις πληροφορικής, που έχει ανάγκη λόγω μείωσης μισθού -  - θέλει κάποιον που να ξέρει το εξειδικευμένο αντικείμενο και μπορεί να τον μάθει.
"Παίρνω τους ανέργους", "βάζω όσους δασκάλους περισσεύουν" και άλλα τέτοια είναι, καθαρά και ξάστερα, δημαγωγικά. Απλά υποβιβάζουν το επίπεδο της κατάρτισης, τη μειώνουν στα μάτια και των καταρτιζόμενων και της αγοράς και τελικά την υποβαθμίζουν (κάνοντας μεσοπρόθεσμα κακό και στους εν λόγω ανέργους).
(Σε περίπτωση που δεν έχει γίνει κατανοητό: τα ΙΕΚ δεν είναι δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Δεν ασχολούνται με τον αφρό των μαθημάτων αλλά τα σκάβουν σε βάθος. Ή έτσι θα έπρεπε να είναι, εν τέλει.)
(Επίσης, για να μην παρεξηγηθώ από ανθρώπους που ξέρουν από ΙΕΚ, αυτή είναι η άποψή μου και σε σχέση με τις παλιότερες χρονιές. Οι ασχολούμενοι με τα ΙΕΚ καταλαβαίνουν που το πάω  :-X)
Διονύσης

poursali

απόλυτα denispyr.... πλέον το πιο περίεργο είναι να σκέφτεσαι λογικά
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

dkonetas

το περίεργο είναι ότι δεν διαφωνώ με τον Διονύση ,
υπενθυμίζω ότι στην συγκεκριμένη επιλογή προφανώς εκτιμήθηκαν όλα τα παραπάνω επιχειρήματα που αναφέρονται στην αξιολογημένη ικανότητα του καθενός οπότε  οι προσλήψεις έγιναν με βάση την κατάταξη . Απλά αγνοήθηκαν  μόνο όσοι από τους 101 υποψήφιους πληροφορικούς (σημειώνω με βασικό πτυχίο πληροφορικής και μόνο)  είναι  διορισμένοι στην εκπαίδευση...
Θα πρέπει να συνυπολογίσουμε δε , ότι η εγκύκλιος η οποία ανέφερε ότι διατίθενται οι καθηγητές δευτεροβάθμιας στα ΙΕΚ για συμπλήρωση ωραρίου γνωστοποιήθηκε μετά την προκήρυξη και την λήξη της προθεσμίας παραλαβής των αιτήσεων

ΔΚ :-)
p.s. Επαναλαμβάνω ότι προσωπικά υπήρξα από αυτούς οι οποίοι αδικούνται από την απόφαση ... απλά προβληματίζομαι με το δίκαιο ή μη του σκεπτικού της   

poursali

dkonetas... το δίκαιο ή όχι μιας απόφασης είναι το ένα ζήτημα... το άλλο είναι η έλλειψη "κοινής πολιτικής" από ΙΕΚ σε ΙΕΚ που είναι πολύ πιο σοβαρό...
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

dkonetas

Παράθεση από: poursali στις 10 Οκτ 2011, 05:52:19 ΜΜ
dkonetas... το δίκαιο ή όχι μιας απόφασης είναι το ένα ζήτημα... το άλλο είναι η έλλειψη "κοινής πολιτικής" από ΙΕΚ σε ΙΕΚ που είναι πολύ πιο σοβαρό...
το 1ο είναι για το οποίο προβληματίζομαι για το 2ο προφανώς δεν τίθεται καμμία αμφισβήτηση ...
απλά "γνωστοί"  κύκλοι οι οποίοι συντηρούν επί δεκαετίες ένα πελατειακό σύστημα (και προφανώς δεν αναφέρομαι μόνο στα ΙΕΚ ούτε καν μόνο στον χώρο της πληροφορικής παιδείας) αντιστέκονται με κάθε μέσο στην εφαρμογή κοινής και διαφανούς πολιτικής ...

denispyr

Παράθεση από: dkonetas στις 10 Οκτ 2011, 05:47:53 ΜΜ
το περίεργο είναι ότι δεν διαφωνώ με τον Διονύση ,
..
ΔΚ :-)
p.s. Επαναλαμβάνω ότι προσωπικά υπήρξα από αυτούς οι οποίοι αδικούνται από την απόφαση ... απλά προβληματίζομαι με το δίκαιο ή μη του σκεπτικού της   
ΔΚ, να σημειώσω ότι δεν εννούσα κάτι προσωπικό για σένα (ή το διευθυντή ή όποιο χριστιανό αναγκάζεται να δίνε ή να κόβει λεφτά από άλλους ανθρώπους). Στα πλαίσια του προβληματισμού σου (που ήταν και δικός μου) κατέληξα ότι το δίλλημα "έχει ή δεν έχει" το βλέπω άσχετο και προτιμώ το δίλλημα "ξέρει ή δεν ξέρει".
(Είναι κι αυτό το πρόβλημα της γραφής: μπορεί να παρεξηγηθεί/στεναχωρηθεί/(οτιδήποτε) ο απέναντι, χωρίς να είναι στις προθέσεις σου)
Διονύσης

iliasthes

Καλημέρα και από μένα. Τα ΙΕΚ πλέον (αφού ξεκίνησαν τα μαθήματα), λειτουργούν απογευματινές ώρες και το πρωϊνό είναι ελεύθερο. Το βασικό πρόβλημα είναι οτι δεν υπάρχει "ενιαίο σύστημα αξιολόγησης" των αιτήσεων και κατ' επέκταση των υποψήφιων εκπαιδευτών. Αυτό δημιουργεί πολλά προβλήματα και στους ίδιους τους υποψήφιους εκπαιδευτές αλλά και σε όσες διευθύνσεις των ΙΕΚ, θέλουν να αποφεύγουν τις χάρες και τα χατηράκια και όλη την πίεση που δημιουργεί αυτό, αλλά αντίστοιχα και τις διαμαρτυρίες μετά.

Η γνώμη μου είναι πως δεν υπάρχει απόλυτα δίκαιος και αντικειμενικός τρόπος για να διαλέξεις εκπαιδευτές και δεν υπάρχει κανένα σύστημα αξιολόγησης, το οποίο θα αποδεχτούν όλοι. Αν προσπαθήσουμε να μείνουμε απόλυτα ψύχραιμοι όμως, πιστεύω πως οι Διευθύνσεις των ΙΕΚ πρέπει να επιλέγουν αυτούς, οι οποίοι πιστεύουν οτι θα είναι οι ιδανικοί εκπαιδευτές, άσχετα από τυπικά προσόντα, κοινωνικά κριτήρια. Η εργασία είναι δικαίωμα, αλλά δεν είναι κοινωνικό επίδομα. Την έλλειψη κοινωνικής πρόνοιας μέχρι τώρα την υποκαθιστούσαμε και μέχρι ένα σημείο την υποκαθιστούμε ακόμα με "κοινωνικές προσλήψεις", κάτι που δεν είναι σωστό. Κατά τη γνώμη μου το βασικό κριτήριο πρέπει να είναι ποιος εκτιμώ οτι έχει να προσφέρει περισσότερα διδάσκοντας το συγκεκριμένο αντικείμενο. Ιδιαίτερα στα ΙΕΚ δεν μπορούν να μπουν ενιαία κριτήρια για όλα τα μαθήματα. Μπορεί σε ένα μάθημα πχ Εξελικτική Ψυχολογία, να μετρήσεις τα τυπικά προσόντα του Ψυχολόγου (πτυχίο, μεταπτυχιακό, επαγγελματική εμπειρία στο συγκεκριμένο αντικείμενο) αλλά σε ένα άλλο πχ Τεμαχισμός Κρεάτων τι να το κάνεις αν ο άλλος τελείωσε Τεχνολόγος Τροφίμων και έχει ένα μεταπτυχιακό στον Ποιοτικό Έλεγχο των ποτών αν έχεις έναν Επαγγελματία Κρεοπώλη με 20 χρόνια επαγγελματική εμπειρία.

Στο ΙΕΚ Καβάλας πέρσι τέτοια εποχή η Διεύθυνση επέλεξε πολλούς νεόυς και άνεργους εκπαιδευτές σε όλες τις ειδικότητες (ανάμεσα σε αυτές και στη δική μας). Αυτός ήταν και ο λόγος που εγώ δεν έκανα αίτηση. Είπαμε να κάνουμε τόπο για τους νέους.  Δυστυχώς από την πλειοψηφία η Διεύθυνση δεν έμεινε ικανοποιημένη, ή να το πω ειλικρινά μετά από ένα μήνα είχε μετανιώσει για ένα σημαντικό ποσοστό των επιλογών σε όλες τις ειδικότητες. Φέτος ο Διευθυντής ζήτησε από μένα και από άλλους συναδέλφους να κάνουμε αίτηση για να έχει δυνατότητες επιλογής αν δεν υπάρξουν αιτήσεις από εκπαιδευτές που μπορεί να εμπιστευτεί. Τελικά έστειλε η Διεύθυνση έτσι κι αλλιώς, οπότε γλιτώσαμε από κάποια προβλήματα.  Όσοι ανταποκρίθηκαν στα καθήκοντα τους με επιτυχία  πέρσι, ξαναπήραν μάθημα.

Όλα αυτά τα γράφω απλά για να βάλω στην κουβέντα και τη διάσταση μια υπηρεσίας, η οποία θέλει να επιλέξει εκπαιδευτές, δέχεται πιέσεις από πολλές πλευρές, ηθικές και ανήθικες και ταυτόχρονα πρέπει να κάνει το καλύτερο για τους καταρτιζομένους της. Μην ξεχνάμε οτι τα παιδιά πληρώνουν 367 ευρώ το εξάμηνο ή 734 ευρώ το έτος, ακόμα και αν η πλειοψηφία είναι αδιάφορη, στις μέρες μας υπολογίζει τα χρήματα που δίνει. Τόσα πλήρωσα φέτος για μια θεματική ενότητα μεταπτυχιακού στο ΕΑΠ και αυτά τα παιδιά πληρώνουν τόσα για κατάρτιση επιπέδου ΙΕΚ.

Η δουλειά στα ΙΕΚ δεν είναι κελεπούρι, ίσα ίσα το αντίθετο, πολύ δουλειά, λίγα λεφτά και με μικρή (πλέον) καθυστέρηση. Για όσους ήδη εργάζονται είναι ένα μικρό συμπλήρωμα, για τους νέους είναι μια αχτίδα φωτός οτι κάνουν ένα ξεκίνημα. Η ανεργία και οι ανάγκες και όσων ήδη εργάζονται είναι τόσο μεγάλες που δεν μπορεί να ικανοποιηθεί παρά μόνο ένα μικρό ποσοστό. Αυτό δεν μπορεί να το αλλάξει ένα ΙΕΚ. Αυτό που μπορεί να κάνει και οφείλει να κάνει κατά τη γνώμη μου, είναι να σέβεται τους μαθητές της και να φροντίζει να δημιουργεί όσο γίνεται και όσο έχει τα μέσα καλύτερες συνθήκες και προϋποθέσεις κατάρτισης. Μία από αυτές τις προϋποθέσεις είναι η επιλογή αυτών τους οποίους θεωρεί καταλληλότερους ω εκπαιδευτές σε αυτή τη διαδικασία.

poursali

Παράθεση από: iliasthes στις 11 Οκτ 2011, 10:10:58 ΠΜ
Καλημέρα και από μένα. Τα ΙΕΚ πλέον (αφού ξεκίνησαν τα μαθήματα), λειτουργούν απογευματινές ώρες και το πρωϊνό είναι ελεύθερο. Το βασικό πρόβλημα είναι οτι δεν υπάρχει "ενιαίο σύστημα αξιολόγησης" των αιτήσεων και κατ' επέκταση των υποψήφιων εκπαιδευτών. Αυτό δημιουργεί πολλά προβλήματα και στους ίδιους τους υποψήφιους εκπαιδευτές αλλά και σε όσες διευθύνσεις των ΙΕΚ, θέλουν να αποφεύγουν τις χάρες και τα χατηράκια και όλη την πίεση που δημιουργεί αυτό, αλλά αντίστοιχα και τις διαμαρτυρίες μετά.

ένας από τους 10 νόμους στη χώρα μας... και να θέλεις να προσφέρεις δικαιοσύνη, δεν θα σε αφήσουμε.. πάντα θα αφήνουμε "λαβές" να σε κατηγορούμε... 100% ευθύνη της πολιτικής ηγεσίας είναι αυτό
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ