Ημερήσια 2010

Ξεκίνησε από Γιαννούλης Γιώργος, 28 Μαΐου 2010, 08:49:31 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Πιστεύετε ότι η λύση με πίνακες στο Θέμα Γ  :

Είναι λάθος - να κοπούν 3-5 μονάδες
30 (8.7%)
Είναι λάθος - να κοπούν 1-2 μονάδες
23 (6.7%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να κοπούν 1-2 μονάδες
29 (8.5%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να μην κοπούν μονάδες
108 (31.5%)
Είναι σωστή - να μην κοπούν μονάδες
153 (44.6%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 341

moge

συμφωνω απολυτα
μου θυμιζει καποιους γερους που λογω του απλετου διαθεσιμου χωρου,
μαζευονται και πρεπει ντε και καλα να βρουνε να πουνε κατι, ωστε να κανουν τη διαφορα,
και δυστυχως μου θυμιζει ακομη περισσοτερο συνεδριασεις συλλογου καθηγητων οπου ολοι ξερετε οτι εκει,
και τι δεν ακουν τα αυτακια μας!

pgrontas

Συνάδελφοι, μην ξεφτιλίσουμε περισσότερο το επίπεδο του Στεκιού.
Τα παραπάνω μηνύματα θα διαγραφούν.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

nickandy

Παράθεση από: lampros.mousselimis στις 30 Μαΐου 2010, 11:48:51 ΠΜ

Το να γράψω :

Αλγόριθμος Τάδε
Για i από 1 μέχρι 200
  Διάβασε Α{i}
Τέλος_επανάληψης
...
...

αυτό είναι σωστό συμφωνώ

Παράθεση
είναι το ίδιο με το :

Αλγόριθμος Τάδε
i <-- 1
Όσο i <= 200 επαναλαβε
  Διάβασε Α{i}
i <-- i + 1
Τέλος_επανάληψης
...
...
Και αυτό είναι σωστό συμφωνώ

Παράθεση
το οποίο είναι ίδιο με το :
φυσικά και ΔΕΝ είναι το ίδιο!!!!
Στην πρώτη περίπτωση ο αριθμός 200 είναι μέσα στον αλγόριθμος και είναι καθορισμένος πριν την εκτέλεση
Στην δεύτερη δεν είναι καθορισμένος εξ'αρχής. Ξέρεις τι τιμή έχει τη στιγμή που πας να εκτελέσεις την πρώτη εντολή?

Παράθεση
Αλγόριθμος Τάδε
Διάβασε κ
i <-- 1
Όσο i <= κ επαναλαβε
  Διάβασε Α{i}
  i <-- i + 1
Τέλος_επανάληψης
...
...

Παράθεση
αν στο κ δώσω την τιμή 200 από το πληκτρολόγιο.
Ειλικρινά λυπάμαι για αυτή την επιχειρηματολογία!!! Είσαι καθηγητής? Δηλαδή εσύ προβλέπεις μέσα στον αλγόριθμο την είσοδο που θα δώσει ο χρήστης?????
Έχεις συνεννοηθεί μαζί του???? Ξέρεις τι θα δώσει? Δεν θέλω ειλικρινά να σε θίξω αλλά είναι φανερό ότι προσπαθείς να κατασκευάσεις ένα επιχείρημα για να στηρίξεις την άποψή σου το οποίο δεν στέκει.


Παράθεση
Παραθέτω λυμένο Παράδειγμα από το Τετράδιο του Μαθητή - Κεφάλαιο 3  - σελίδα 30

Αλγόριθμος Μεγαλύτερος_Μισθός
Διάβασε ΜΙS[1]
ΜΑΧ <-- ΜΙS[1]
Για i από 2 μέχρι 200
  Διάβασε ΜΙS{i}
  Αν MIS{i} > MΑΧ τότε
    ΜΑΧ <-- MIS{i}
  Τέλος_αν
Τέλος_επανάληψης
Αποτελέσματα // ΜΑΧ//
Τέλος Μεγαλύτερος_Μισθός

Γιατί να αποδεχθώ οτι αυτό είναι σωστό; Πού έχει δηλωθεί το μέγεθος του Πίνακα, στον Αλγόριθμο;
Δηλαδή αν σε ρώταγε ένας μαθητής ποιο είναι το μέγεθος του πίνακα στην παραπάνω περίπτωση θα τους έλεγες ότι δεν είναι 200 αλλά απροσδιόριστο?
Ελπίζω να μην υπάρχει καθηγητής που να διαβάζει αυτά και να συμφωνεί με την συγκεκριμένη επιχειρηματολογία γιατί τότε έχουμε πολύ σοβαρό πρόβλημα σαν κλάδος.

Το μέγεθος του πίνακα δυστυχώς ή ευτυχώς φαίνεται από τον αλγόριθμο ή από τα Δεδομένα
Αυτό που λες ότι πρέπει να υπάρχει δήλωση είναι εν μέρει σωστό, όμως εσύ τι λες τώρα πως όλοι οι πίνακες έχουν απεριόριστο μέγεθος?


Παράθεση
άρα όλοι σας διδάξατε το μάθημα, με λάθος τρόπο, αφού ισχυρίζεστε οτι η λύση με πίνακες, είναι λανθασμένη.
Φοβάμαι ότι μόλις είπες την μεγαλύτερη αλήθεια, αλλά κατά το ήμισι

lampros.mousselimis

Παράθεση από: nickandy στις 30 Μαΐου 2010, 12:45:43 ΜΜ
αυτό είναι σωστό συμφωνώ
Και αυτό είναι σωστό συμφωνώ
φυσικά και ΔΕΝ είναι το ίδιο!!!!
Στην πρώτη περίπτωση ο αριθμός 200 είναι μέσα στον αλγόριθμος και είναι καθορισμένος πριν την εκτέλεση
Στην δεύτερη δεν είναι καθορισμένος εξ'αρχής. Ξέρεις τι τιμή έχει τη στιγμή που πας να εκτελέσεις την πρώτη εντολή?
Ειλικρινά λυπάμαι για αυτή την επιχειρηματολογία!!! Είσαι καθηγητής? Δηλαδή εσύ προβλέπεις μέσα στον αλγόριθμο την είσοδο που θα δώσει ο χρήστης?????
Έχεις συνεννοηθεί μαζί του???? Ξέρεις τι θα δώσει? Δεν θέλω ειλικρινά να σε θίξω αλλά είναι φανερό ότι προσπαθείς να κατασκευάσεις ένα επιχείρημα για να στηρίξεις την άποψή σου το οποίο δεν στέκει.

Δηλαδή αν σε ρώταγε ένας μαθητής ποιο είναι το μέγεθος του πίνακα στην παραπάνω περίπτωση θα τους έλεγες ότι δεν είναι 200 αλλά απροσδιόριστο?
Ελπίζω να μην υπάρχει καθηγητής που να διαβάζει αυτά και να συμφωνεί με την συγκεκριμένη επιχειρηματολογία γιατί τότε έχουμε πολύ σοβαρό πρόβλημα σαν κλάδος.

Το μέγεθος του πίνακα δυστυχώς ή ευτυχώς φαίνεται από τον αλγόριθμο ή από τα Δεδομένα
Αυτό που λες ότι πρέπει να υπάρχει δήλωση είναι εν μέρει σωστό, όμως εσύ τι λες τώρα πως όλοι οι πίνακες έχουν απεριόριστο μέγεθος?

Φοβάμαι ότι μόλις είπες την μεγαλύτερη αλήθεια, αλλά κατά το ήμισι


Τα υπόλοιπα κομμάτια, γιατί δεν τα σχολίασες;;;;;;;

Αυτό που λέω, είναι οτι όποιος έχει διδάξει το :

Αλγόριθμος Τάδε
Για i από 1 μέχρι 200
   Διάβασε Α{i}
Τέλος_επανάληψης
...
...


δεν έχει κανένα δικαίωμα να θεωρεί την λύση στο Θέμα Γ με πίνακες, λανθασμένη.

Με βάση τα δικά σας λεγόμενα, το παρακάτω είναι το σωστό:

Αλγόριθμος Τάδε
Δεδομένα//Α//
! Ο πίνακας Α έχει δεσμεύσει 200 θέσεις στη μνήμη
Για i από 1 μέχρι 200
   Διάβασε Α{i}
Τέλος_επανάληψης
...
...



Όμως επειδή κανένας σας, δεν το έχει διδάξει έτσι, κάνετε οτι δεν καταλαβαίνετε.

Να προσέχετε τα επιχειρήματά σας, γιατί μπορεί να γυρίσουν εναντίον σας.

amavidis

Παράθεση από: lampros.mousselimis στις 30 Μαΐου 2010, 11:48:51 ΠΜ
είναι το ίδιο με το :

Αλγόριθμος Τάδε
i <-- 1
Όσο i <= 200 επαναλαβε
  Διάβασε Α{i}
  i <-- i + 1
Τέλος_επανάληψης
...
...



το οποίο είναι ίδιο με το :

Αλγόριθμος Τάδε
Διάβασε κ
i <-- 1
Όσο i <= κ επαναλαβε
  Διάβασε Α{i}
  i <-- i + 1
Τέλος_επανάληψης

όχι βέβαια ΔΕΝ είναι το ίδιο...

NIKODIM

Αγαπητοί συνάδελφοι. Ως καθηγητής ΠΛηροφορικής εδώ και κάποια χρόνια και εγώ κατέθεσα το Σάββατο στο συγκεκριμμένο forum την άποψή μου σχετικά με το διάσημο πλέον Θέμα 3 της ΑΕΠΠ. Προσπάθησα να επιχειρηματολογήσω υπέρ της άποψης ότι καμμία, καμμία απολύτως μονάδα δεν θα πρέπει να αφαιρεθεί από τα γραπτά μαθητών που χρησιμοποιούν πίνακες  για την λύση του θέματος.
Βλέποντας το forum σήμερα -έχει ήδη ξεπεράσει τις 80 σελίδες το θέμα- με χαρά διαπίστωσα ότι οι ενώ περίμενα οι έχοντες αντίθετη γνώμη, να κατέριπταν κάποια τουλάχιστον από τα επιχειρήματα που προσπάθησα να αναπτύξω με την βοήθεια του σχολικού βιβλίου και την κοινή λογική, αυτοί δεν το έκαναν. Διαφορετικά και εγώ αλλά και πολλοί που ασπάζονται την ίδια γνώμη με μένα θα μαζευόμασταν.Θα μου επιτρέψετε να θεωρήσω ότι συμφωνείτε μαζί μου. 
Γιατί συνάδελφοι όταν τεκμηριωμένα με επιχειρήματα δεν διαφωνείς, τότε απλά και μόνο κάνεις κουβέντα, δηλαδή αερολογείς!!!!!!!

Επισυνάπτω ξανά το αρχείο παρακαλώντας τους συναδέλφους αν έχουν να προσθέσουν και άλλα επιχειρήματα (που δικαιολογούν την χρήση των πινάκων) να το κάνουν - το αρχείο είναι doc ελεύθερο για επέμβαση από τον οποιονδήποτε -  ώστε να δημιουργηθεί ένα πλήρες κείμενο με τεκμηριωμένα επιχειρήματα για το σωστό της χρήσης των πινάκων στο θέμα 3.
Επίσης θα πω παρακαλώ (και όχι προκαλώ) τους συναδέλφους, να τεκμηριώσουν την αντίθετη άποψή τους - είναι ελεύθερο να σχολιάσουν τροποποιώντας το συγκεκριμμένο αρχείο- απορρίπτοντας με σαφώς τεκμηριωμένα επιχειρήματα τις θέσεις τις δικές μου καθώς και πολλών άλλων. Και για να βοηθήσω κάποια ερωτήματα:
Συνάδελφοι που διαφωνείται με την χρήση πίνακα για την λύση του 3ου θέματος, μπορείται σας παρακαλώ να μου υποδείξετε τι δεν έχω καταλάβει σωστά απ' αυτά που παραθέτω στο επισυναπτόμενο αρχείο;
Τι λάθος έχω πιθανόν κάνει στην μική μου έρευνα; Τι απ' αυτά πιθανόν δεν ισχύει κατ' εσάς;
Μήπως κάτι δεν καταλάβατε από τα γραφόμενά μου;


Τέλειώνοντας μέσα απ' αυτό το forum θα μου επιτρέψετε να επιμείνω στην άποψή μου, αδιαφορώντας για την οποιαδήποτε οδηγία της ΚΕΕ (είτε στάλθηκε είτε δεν στάλθηκε) για μείωση μονάδων στα γραπτά που γίνεται χρήση πίνακα.
Αν οι κύριοι της ΚΕΕ δεν γνωρίζουν το αντικείμενό τους είναι δικό τους πρόβλημα.
Αν οι κύριοι της ΚΕΕ άλλα θέλαν να πουν και άλλα είπαν επίσης είναι δικό τους πρόβλημα.
Αν οι κύριοι της ΚΕΕ - και κάποιοι άλλοι ακόμη -δεν γνωρίζουν την διαφορά μεταξύ αλγόριθμου και προγράμματος είναι επίσης δικό τους πολύ σοβαρό πρόβλημα.
Αν οι κύριοι της ΚΕΕ δεν έχουν πιθανώς ανοίξει το σχολικό βιβλίο - και κάποιοι άλλοι το έχουν κάνει ελάχιστα- πάλι δικό τους πρόβλημα.
Τέλος αν οι κύριοι της ΚΕΕ βιαστήκαν και έκαναν την γκάφα στέλνοντας την οδηγία και τώρα δεν μπορούν να τα μαζέψουν, δεν θα γίνει δικό μου πρόβλημα και των μαθητών.


Και τέλος πάντων συνάδελφοι εντάξει η ΚΕΕ δεν μπορεί να τα μαζέψει αλλά οι υπόλοιποι θερμή παράκληση λογικευτείτε λίγο!!!
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας, και συγχωρήστε με αν ήμουν λίγο οξύς και στενοχώρησα κάποιους με τα λεγόμενά μου.
Για επικοινωνία NIKOLO1973@GMAIL.COM
Ευχαριστώ

Υ.Γ. Συγχαρητήρια στον συνάδελφο Άρη Κ.
που έκανε έρευνα σε βιβλία βοηθήματα συναδέλφου, για να του υποδείξει πολύ εύστοχα το σωστό. Με γλίτωσε από κόπο γιατί ήταν το επόμενο που σκόπευα να κάνω. Θα τιμούσε ιδιαίτερα τον συνάδελφο συγγραφέα -κατά την γνώμη μου - είτε να ανακαλέσει  την θέση του τις δύο τελευταίες μέρες, αναγνωρίζοντας το σφάλμα του είτε να προσπαθήσει να μας πείσει για την ποιότητα και το αξιόλογο των βιβλίων του. Βαραίνει ιδιαίτερα η γνώμη του ως καθηγητή και συγγραφέα.
Και σημειώσε συνάδελφε ότι είμαι ένας από εκείνους, που τα τελευταία χρόνια προτείνει στους μαθητές του, αλλά και σε συναδέλφους πρώτιστως τα δικά σου βιβλία και στις σημειώσεις του έχει σαφή αναφορά σε κάθε κεφάλαιο στον δικτυακό σου τόπο. Σου αξίζουν συγχαρητήρια στην προσπάθειά σου για την ΑΕΠΠ, μην τα χαλάς τώρα.

nickandy

Παράθεση από: lampros.mousselimis στις 30 Μαΐου 2010, 12:49:30 ΜΜ

Τα υπόλοιπα κομμάτια, γιατί δεν τα σχολίασες;;;;;;;

Σχολίασα αυτά που πιστεύω ότι πρέπει να σχολιαστούν για να μην βγάζουν λάθος συμπεράσματα αυτοί που διαβάζουν
Και σου είπα προσπαθείς με επιχειρήματα που δεν υπακούουν στην κοινή λογική να στηρίξεις την άποψη σου. Δηλαδή είναι σοβαρό αυτό που λες να έχω συνεννοηθεί με τον χρήστη ότι θα δώσει την συγκεκριμένη έισοδο. Ελπίζω να καταλαβαίνεις το λάθος των συλλογισμών σου και να μην συνεχίσεις να εκτίθεσαι έτσι γιατί γράφεις και επώνυμα και αυτό σε τιμά

lampros.mousselimis

Παράθεση από: amavidis στις 30 Μαΐου 2010, 12:50:36 ΜΜ
όχι βέβαια ΔΕΝ είναι το ίδιο...

Αυτό που λέω, είναι οτι όποιος έχει διδάξει το :

Αλγόριθμος Τάδε
Για i από 1 μέχρι 200
   Διάβασε Α{i}
Τέλος_επανάληψης
...
...

δεν έχει κανένα δικαίωμα να θεωρεί την λύση στο Θέμα Γ με πίνακες, λανθασμένη.

Με βάση τα δικά σας λεγόμενα, το παρακάτω είναι το σωστό:

Αλγόριθμος Τάδε
Δεδομένα//Α//
! Ο πίνακας Α έχει δεσμεύσει 200 θέσεις στη μνήμη
Για i από 1 μέχρι 200
   Διάβασε Α{i}
Τέλος_επανάληψης
...
...


Όμως επειδή κανένας σας, δεν το έχει διδάξει έτσι, κάνετε οτι δεν καταλαβαίνετε.

Να προσέχετε τα επιχειρήματά σας, γιατί μπορεί να γυρίσουν εναντίον σας.

lampros.mousselimis

Παράθεση από: nickandy στις 30 Μαΐου 2010, 12:53:41 ΜΜ
Σχολίασα αυτά που πιστεύω ότι πρέπει να σχολιαστούν για να μην βγάζουν λάθος συμπεράσματα αυτοί που διαβάζουν
Και σου είπα προσπαθείς με επιχειρήματα που δεν υπακούουν στην κοινή λογική να στηρίξεις την άποψη σου. Δηλαδή είναι σοβαρό αυτό που λες να έχω συνεννοηθεί με τον χρήστη ότι θα δώσει την συγκεκριμένη έισοδο. Ελπίζω να καταλαβαίνεις το λάθος των συλλογισμών σου και να μην συνεχίσεις να εκτίθεσαι έτσι γιατί γράφεις και επώνυμα και αυτό σε τιμά


Αυτό που λέω, είναι οτι όποιος έχει διδάξει το :

Αλγόριθμος Τάδε
Για i από 1 μέχρι 200
   Διάβασε Α{i}
Τέλος_επανάληψης
...
...

δεν έχει κανένα δικαίωμα να θεωρεί την λύση στο Θέμα Γ με πίνακες, λανθασμένη.

Με βάση τα δικά σας λεγόμενα, το παρακάτω είναι το σωστό:

Αλγόριθμος Τάδε
Δεδομένα//Α//
! Ο πίνακας Α έχει δεσμεύσει 200 θέσεις στη μνήμη
Για i από 1 μέχρι 200
   Διάβασε Α{i}
Τέλος_επανάληψης
...
...


Όμως επειδή κανένας σας, δεν το έχει διδάξει έτσι, κάνετε οτι δεν καταλαβαίνετε.

Να προσέχετε τα επιχειρήματά σας, γιατί μπορεί να γυρίσουν εναντίον σας.

nickandy

@NICODIM
Θεωρείς ότι με αυτό που κάνεις βοηθάς το μάθημα? Αφού από ότι φαίνεται σε όλα τα βαθμολογικά θα κοπούν το πολύ 1-2 μονάδες. Δηλαδή τι νόημα έχει όλο αυτό. Το πρόβλημα ήταν να μην κόψουν από τους μαθητές όλη τη λύση. Από τη στιγμή που και αυτή θα πάρει πρακτικά όλες τις μονάδες σε τι βοηθάει αυτό?
Δεν έχω πρόβλημα να συμμετέχω και να καταθέσω τις απόψεις μου αλλά θα ήθελα να με πείσεις ότι με αυτή την κίνηση τα πράγματα θα γίνουν καλύτερα και όχι χειρότερα για όλους μας

lampros.mousselimis

Παράθεση από: nickandy στις 30 Μαΐου 2010, 12:57:23 ΜΜ
@NICODIM
Θεωρείς ότι με αυτό που κάνεις βοηθάς το μάθημα? Αφού από ότι φαίνεται σε όλα τα βαθμολογικά θα κοπούν το πολύ 1-2 μονάδες. Δηλαδή τι νόημα έχει όλο αυτό. Το πρόβλημα ήταν να μην κόψουν από τους μαθητές όλη τη λύση. Από τη στιγμή που και αυτή θα πάρει πρακτικά όλες τις μονάδες σε τι βοηθάει αυτό?
Δεν έχω πρόβλημα να συμμετέχω και να καταθέσω τις απόψεις μου αλλά θα ήθελα να με πείσεις ότι με αυτή την κίνηση τα πράγματα θα γίνουν καλύτερα και όχι χειρότερα για όλους μας

Περιμένω απάντηση :

Αυτό που λέω, είναι οτι όποιος έχει διδάξει το :

Αλγόριθμος Τάδε
Για i από 1 μέχρι 200
   Διάβασε Α{i}
Τέλος_επανάληψης
...
...

δεν έχει κανένα δικαίωμα να θεωρεί την λύση στο Θέμα Γ με πίνακες, λανθασμένη.

Με βάση τα δικά σας λεγόμενα, το παρακάτω είναι το σωστό:

Αλγόριθμος Τάδε
Δεδομένα//Α//
! Ο πίνακας Α έχει δεσμεύσει 200 θέσεις στη μνήμη
Για i από 1 μέχρι 200
   Διάβασε Α{i}
Τέλος_επανάληψης
...
...


Όμως επειδή κανένας σας, δεν το έχει διδάξει έτσι, κάνετε οτι δεν καταλαβαίνετε.

Να προσέχετε τα επιχειρήματά σας, γιατί μπορεί να γυρίσουν εναντίον σας.


Και να πάρεις τους χαρακτηρισμούς σου πίσω.

Άλλος δεν κάνει σωστά τη δουλειά του.....

bagelis

Παράθεση από: nickandy στις 30 Μαΐου 2010, 10:20:08 ΠΜ
Με συγχωρείτε συνάδελφοι αλλά μέχρι στιγμής κανείς δεν μου έχει δώσει σοβαρή απάντηση για το θέμα που έθεσα
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2927.msg28349#msg28349
Εντάξει τα είπαμε, η επιτροπή έπρεπε να δώσει πρόγραμμα για να είναι ξεκάθαρο, μην λέμε πάλι τα ίδια. Ας μιλάμε συγκεκριμένα.
Πείτε μου ποιο είναι το μέγεθος του πίνακα. Ας το βάλετε στα δεδομένα, δεν με νοιάζει, και για να καταλάβετε τι εννοώ το διορθώνω το παράδειγμα κάπως έτσι

    Διάβασε Ν
     Για ι από 1 μέχρι Ν
          Διάβασε Α[ι]
     Τέλος_Επανάληψης
   Γράψε 'τελικά ήθελα παραπάνω θέσεις, μπορείς να μου δώσεις μεγαλύτερη διάσταση ενός στατικού πίνακα'
   
   Διάβασε Ν
   Για j από ι μέχρι Ν
          Διάβασε Α[ι]
   Τέλος_Επανάληψης


Το μόνο επιχείρημα που λένε κάποιοι είναι ότι ο αλγόριθμος δεν θα εκτελεστεί. άρα δεν είναι εκτελέσιμος? μήπως παραβιάζει κάποιο κριτήριο τότε.
Με το σκεπτικό αυτό ο παρακάτω αλγόριθμος πρέπει να είναι σωστός

ι<-1
Όσο  Χ <>0 Τότε
   Διάβασε α[ι]
   i <-- i + 1
Τέλος_Επανάληψης

Σας παρακαλώ πολύ να σκεφτείτε όσο πιο ψύχραιμα και καθαρά μπορείτε. Είναι φανερό πως αν δεχτούμε τη λύση με πίνακες, αυτό θα είναι και το τέλος του μαθήματος.
Δεν είναι δυνατόν έμπειροι συνάδελφοι να προσπαθούν να βγάλουν το άσπρο μαύρο είτε επειδή το έλυσαν αυτοί με πίνακες (και εγώ με πίνακες το έλυσα την πρώτη φορά, και όταν έφτασα στο Δ5 τότε κατάλαβα ότι κάτι παίζει) είτε επειδή είπαν στους μαθητές τους να δουλεύουν έτσι και τώρα είναι πολύ δύσκολο να το πάρουν πίσω.
Δεν νομίζω ότι αυτή είναι υπεύθυνη στάση.



Έχω γράψει ολοκληρο post στο οποίο αναδεικνύω διάφορα σημεία των σχολικών βιβλίων που κάνει αυτό ακριβώς που λες.

Όσο για το ανα ανοίγουμε τους ασκούς του αιόλου, λυπάμαι συνάδελφοι αλλά δεν τους ανοίξαμε εμείς. Τους άνοιξε η επιτροπή της ΚΕΕ με το ανεύθυνο θέμα της. Τα πράγματα διορθώνονται με οδηγία που θα έρθει στην αρχή της χρονιάς στα σχολεία. Αλλά με κανέναν τρόπο όλα αυτά τα λάθη δεν πρέπει να τα πληρώσουν οι μαθητές, ο τελευταίος τροχός της αμάξης.
Τι φταίνε τα παιδιά για όλα αυτά? Πρέπει να χάσουν μονάδες για να μην ανοίξουν για μας οι ασκοί του Αιόλου?

freedomst

Παράθεση από: nickandy στις 30 Μαΐου 2010, 12:57:23 ΜΜ
@NICODIM
Θεωρείς ότι με αυτό που κάνεις βοηθάς το μάθημα? Αφού από ότι φαίνεται σε όλα τα βαθμολογικά θα κοπούν το πολύ 1-2 μονάδες. Δηλαδή τι νόημα έχει όλο αυτό. Το πρόβλημα ήταν να μην κόψουν από τους μαθητές όλη τη λύση. Από τη στιγμή που και αυτή θα πάρει πρακτικά όλες τις μονάδες σε τι βοηθάει αυτό?
Δεν έχω πρόβλημα να συμμετέχω και να καταθέσω τις απόψεις μου αλλά θα ήθελα να με πείσεις ότι με αυτή την κίνηση τα πράγματα θα γίνουν καλύτερα και όχι χειρότερα για όλους μας

To πρόβλημα είναι να μην κόψουν καμία μονάδα γιατί οι εξετάσεις ζητάνε μία λύση όχι την καλύτερη λύση.
Σταματοπούλου Ελευθερία
ΠΕ19 - ΓΕΛ Κρύας Βρύσης

"Ουδέν κακόν αμιγές καλού"

amavidis

Παράθεση από: lampros.mousselimis στις 30 Μαΐου 2010, 12:59:39 ΜΜ
Περιμένω απάντηση :

Αυτό που λέω, είναι οτι όποιος έχει διδάξει το :

Αλγόριθμος Τάδε
Για i από 1 μέχρι 200
   Διάβασε Α{i}
Τέλος_επανάληψης
...
...

δεν έχει κανένα δικαίωμα να θεωρεί την λύση στο Θέμα Γ με πίνακες, λανθασμένη.

Με βάση τα δικά σας λεγόμενα, το παρακάτω είναι το σωστό:

Αλγόριθμος Τάδε
Δεδομένα//Α//
! Ο πίνακας Α έχει δεσμεύσει 200 θέσεις στη μνήμη
Για i από 1 μέχρι 200
   Διάβασε Α{i}
Τέλος_επανάληψης
...
...


Όμως επειδή κανένας σας, δεν το έχει διδάξει έτσι, κάνετε οτι δεν καταλαβαίνετε.

Να προσέχετε τα επιχειρήματά σας, γιατί μπορεί να γυρίσουν εναντίον σας.


Και να πάρεις τους χαρακτηρισμούς σου πίσω.

Άλλος δεν κάνει σωστά τη δουλειά του.....

Φίλε Λάμπρο, (συγνώμη δεν γνωρίζω εάν είσαι συνάδελφος ή άλλος ενδιαφερόμενος) έχεις άδικο για αυτό που γράφεις. Διάβασε σε παρακαλώ τα πρώτα post (σελ. 2. και μετά). Εκεί θα βρεις την επιχειρηματολογία όλων μας...

Αυτά, και μία συμβουλή προς όλους να αποφύγουμε προσωπικές επιθέσεις και χαρακτηρισμούς...

Φιλικά
Απόστολος

lampros.mousselimis

Παράθεση από: amavidis στις 30 Μαΐου 2010, 01:05:17 ΜΜ
Φίλε Λάμπρο, (συγνώμη δεν γνωρίζω εάν είσαι συνάδελφος ή άλλος ενδιαφερόμενος) έχεις άδικο για αυτό που γράφεις. Διάβασε σε παρακαλώ τα πρώτα post (σελ. 2. και μετά). Εκεί θα βρεις την επιχειρηματολογία όλων μας...

Αυτά, και μία συμβουλή προς όλους να αποφύγουμε προσωπικές επιθέσεις και χαρακτηρισμούς...

Φιλικά
Απόστολος


Θα απαντήσει κανένας σοβαρά στο ερώτημά μου;

Ή θα συνεχίσουμε να μιλάμε περί ανέμων και υδάτων;