Προτάσεις για μείωση της ύλης

Ξεκίνησε από petrosp13, 24 Μαρ 2020, 05:37:37 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

petrosp13

Ο καθένας από εμάς μιλάει με 5 ανθρώπους, ο καθένας από τους 5 αυτούς μιλάει με άλλους 5 ανθρώπους (έτσι κολλάει και ο ιός)
Η πιθανότητα να είναι εντός αυτών των 5 ανθρώπων συνάδελφοι καθηγητές Πληροφορικής είναι πολύ μεγάλη
Η πιθανότητα να είναι μέσα σε αυτή την viral αλυσίδα τελικά οι άνθρωποι που θα αποφασίσουν τα τμήματα που θα αφαιρεθούν, είναι επίσης μεγάλη
Την μείωση της ύλης δεν θα την αποφασίσει η Κεραμέως, η Ζαχαράκη ή κάποιος Γενικός Γραμματέας
Θα την αποφασίσουν οι υπεύθυνοι Πληροφορικής του ΙΕΠ ή κάποιοι σύμβουλοι του μαθήματος μας ή συνδυασμός τους

Δηλαδή αν από αυτή την κουβέντα μεταξύ μας βγει ότι όλοι μας πιστεύουμε ότι Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός και οι Τεχνικές Σχεδίασης Αλγορίθμων πρέπει οπωσδήποτε να αφαιρεθούν, αυτό δεν είναι συμπέρασμα της κοινότητας των καθηγητών της Πληροφορικής;
Δεν θα φτάσει με αυτό τον τρόπο στα αυτιά αυτών που πρέπει;

Δεν θεωρώ ότι λέμε τον πόνο μας
Το συγκεκριμένο φόρουμ υπάρχει πάνω από 15 χρόνια και είναι ένα σημαντικό μέσο επικοινωνίας για τους Καθηγητές Πληροφορικής
Θεωρώ επίσης (άποψη μου) ότι έπαιξε πολύ μεγάλο ρόλο στην εξέλιξη του μαθήματος της ΑΕΠΠ, οδήγησε σε επίσημες διευκρινίσεις με τους προβληματισμούς που έθεσε (και ακόμα θέτει) και συνέβαλλε στην κατακόρυφη άνοδο της δυσκολίας των θεμάτων (μέχρι το 2014)

Άρα, θεωρώ άστοχα τα τελευταία σχόλια...
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Λαμπράκης Μανώλης

Πέτρο, αν μου επιτρέπεις ένα σχόλιο, καλώς η κακώς, πρέπει κάπως να κάνουμε τη δουλειά μας και το μάθημα μας με την υπάρχουσα κατάσταση .. οπότε το να συζητήσουμε κάποιες απόψεις, έστω σε θεωρητικό επίπεδο, με βάση αυτά που μπορούμε να υποθέσουμε έστω, και να θεωρείται αυτό κακοπροαίρετο, μου φάινεται λίγο υπερβολικό .. προσπαθούμε να στηριχθούμε από κάτι για να δούμε πως θα κάνουμε τη δουλειά μας και συζητάμε .. προφανώς και η δουλειά που γίνεται εδώ πέρα είναι αυτή που λες, όμως δε νομίζω πως υπονομεύεται από τις συζητήσεις αυτές .. εγώ στον ελεύθερο χρόνο μου ετοιμάζω διαγωνίσματα και τα ανεβάζω εδώ πέρα πχ .. με την ιδια λογική τα ανεβάζω για να επηρεάσω το Υπουργείο, για να μπουν αυτά που έχω διδάξει εγώ και όχι τα άλλα που δεν πρόλλαβα ??? αν είναι έτσι ας μου σταλεί από κάποιον διαχειριστή προσωπικό μήνυμα να σταματήσω, ούτε να κουράζουμε εγώ, ούτε να κουράζω εσάς, ούτε να επηρεάζω με αθέμητο τρόπο Υπουργίεο/συναδέλφους/κτλ

πιστεύω πως αυτά που ειπώθηκαν θα μπορούσαν να έχουν κατα κάποιο τρόπο "διπλή ανάγνωση", εύχομαι να είμαι εγώ "λάθος" και να μην κατανόησα σωστά τη σημασία τους 

pgrontas

#17
Εγώ πάντως είπα τον πόνο μου.
Από την άλλη θεωρώ εντελώς άστοχο και αθέμιτο το να προσπαθήσεις να επηρεάσεις έμμεσα κάτι χωρίς να το δηλώνεις ρητά εξαρχής και να μην υπάρχει μια σαφής διαδικασία λήψης απόφασης με την οποία συμφωνούν όλοι. Αυτό στις ψηφοφορίες λέγεται manipulation.

Δηλαδή Πέτρο, έπρεπε να πεις, για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις: ψηφίστε ποια πιστεύετε ότι πρέπει να βγουν και θα αναλάβω να προωθήσω τη γνώμη της πλειοψηφίας των χρηστών του στεκιου στο υπουργείο.

ΥΓ: Για να θέσω λοιπόν τα πράγματα στη λογική του Πέτρου ο οποίος έθεσε το αρχικό θέμα - Αν κάποιος μεταφέρει πράγματα στο υπουργείο, η επίσημη γνώμη μου είναι ότι πρέπει να μείνουμε στην περσινή ύλη. Όπως είπα το σοκ των παιδιών είναι μεγάλο και αυτό που έχω παρατηρήσει από τα μαθήματα στο webex που έχω κάνει,είναι ότι πολλά παιδιά έρχονται μόνο και μόνο για να επικοινωνήσουν (ακόμα και μαθητές που δεν δίνουν πανελλήνιες).
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

petrosp13

Μα ο τίτλος του θέματος είναι "Προτάσεις..."
Δεν επιβάλλουμε κάτι, συζήτηση κάνουμε για να βγει κάποιο συμπέρασμα από αυτούς που σχετίζονται άμεσα με την διδασκαλία του μαθήματος
Είναι προτιμότερο να επηρεαστούν οι αποφάσεις (όσο είναι δυνατόν, μπορεί και καθόλου) από μια τέτοια συζήτηση, παρά να αφήσουμε το θέμα εντελώς στην τύχη του

Να το θέσω ανάποδα
Αν γνωρίζαμε πέρσι το καλοκαίρι ότι θα αυξηθεί η ύλη με βάση το υπάρχον βιβλίο της ΑΕΠΠ, πόσοι από εμάς θα υποστήριζαν να ενταχθεί στην ύλη το Κεφάλαιο 4 ή οι σκοπιές; Ελάχιστοι ή και κανένας γιατί γνωρίζουμε το περιεχόμενο τους εδώ και χρόνια
Άρα, κάποιοι θα προτείναμε πχ την Ανάλυση Αλγορίθμων, την Εσκφαλμάτωση κτλ
Και αυτό μπορεί να έφτανε στα αυτιά αυτών που πρέπει
Αντίθετα, μας παρουσιάστηκε μια ύλη από το βιβλίο της ΑΕΠΠ με τόσες αστοχίες που δείχνουν ότι αποφασίστηκε πρόχειρα και ίσως και από ανθρώπους που δεν δίδαξαν ποτέ αυτά τα τμήματα

Η λογική μου είναι ότι θέλω να επηρεάζω στο μέτρο του δυνατού το αντικείμενο της δουλειάς μου και να μην περιμένω μοιρολατρικά να μου ανακοινώσουν άνωθεν ό,τι τους κατέβει
Μπορεί να μην εισακουστούν αυτά που λέμε εδώ
Μπορεί και να τα λάβουν υπόψιν όμως
Άμεσα; Από καραμπόλα; Από στόμα σε στόμα;
Έχει σημασία τελικά το πώς;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ

Θα συμφωνησω με την αποψη, οτι κυριως (επειδη ολοι και οχι μονο τα παιδια, εχουμε χασει τη σειρα μας), προσπαθουμε να ανταλλαξουμε αποψεις για το τι μπορει να συμβει, για να δουλεψουμε, μεχρι να βγει κατι επισημο. Λεμε τι θεωρουμε και πιστευουμε ωστε να βοηθηθουμε. Να αισθανθουμε και καπως πιο βεβαιοι για το τι να διδαξουμε. Νομιζω δεν στοχευουμε, απλα συζηταμε. Λεμε τον πονο μας οπως εγραψε ο συναδελφος.
Δεν εχει σημασια αν εχουμε τελειωσει την υλη η οχι. Προσπαθουμε να βγαλουμε μια ακρη. Και ισως Πετρο να ακουστουμε, χωρις αυτο να ειναι ο πρωτος στοχος.
Μανωλη κι εγω νομιζω πως τα αντικειμενα ειναι τα πρωτα υποψηφια προς αποχωρηση. Θα κανω στα υπολοιπα δουλεια και για αυτα θα περιμενω.
Καλη συνεχεια σε ολους. Υπομονη και θα περασει.

tsak

Εγώ θα πρότεινα κάτι πιο ριζοσπαστικό... αφαίρεση με συνοπτικές διαδικασίες των τεχνικών σχεδίασης με όλα τα συναφή (π.χ διαίρει και βασίλευε) και εξέταση όλης της υπόλοιπης ΝΕΑΣ ύλης σε πρακτικό και μόνο επίπεδο, δηλαδή μη εξέταση θεωρίας. Το να μπει δηλαδή μια άσκηση στον αντικειμενοστραφή ένα έτοιμο διάγραμμα με κληρονομικότητα και να κληθούν οι μαθητές να απαντήσουν πάνω σε κάποια ερωτήματα επ' αυτού, ούτε ριψοκίνδυνο είναι από την άποψη του να το κάνουν αυτοί από την αρχή με όλη την υποκειμενικότητα άρα και επικινδυνότητα που θα είχε ενδεχόμενως κάτι τέτοιο από τη μια, είναι δε πιο ξεκάθαρο για τους μαθητές από την άλλη χωρίς πολλές πολλές θεωρίες.

soc_h

Κουβέντιασα σχετικά με το γραφείο της Υφυπουργού.
Θα υπάρξει μείωση της ύλης.
Προσωπικά εξακολουθώ να πιστεύω πως δεν θα ανοίξουν τα σχολεία. Αφήνω ένα μικρό παράθυρο για το Λύκειο.
Μέχρι τέλος Απριλίου θα είναι πιο ξεκάθαρα τα πράγματα.
Σωκράτης

dpa2006

Τα σχολεία είναι μάλλον απίθανο να ανοίξουν ξανά.
Ειδικά αν η καραντίνα μείνει συνολικά 9-12 εβδομάδες όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στις ενημερώσεις...
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science