Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

dim

Και με animation...
Απλά στα ελληνικά. Από αυτή την άποψη το λέω.

Για τις εκατοντάδες γλώσσες: "οι έλληνες προγραμματιστές, οι καθηγητές πληροφορικής δεν μπορούν να φτιάξουν κάτι".....

billdnet

Χαμογελώ... :)

Οι «εκατοντάδες γλώσσες» που αναφέρεις μάλλον δεν είχαν ποτέ την ευκαιρία να γνωρίσουν την επιστήμη της Πληροφορικής. Σε αυτό ίσως να έχουμε και εμείς ένα μερίδιο ευθύνης.

Υπάρχουν όμως «χιλιάδες γλώσσες» που θαυμάζουν αυτό που κάνουμε.

dim


:'
Δακρύζω. 
Δεκάδες γνωρίζουν.
Εκατοντάδες είναι οι γλώσσες.
Χιλιάδες μιλούν για δεξιότητα.

P.Tsiotakis

Φτάσαμε λοιπόν ΠΑΛΙ στο σημείο ΜΗΔΕΝ για την Πληροφορική στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. "Οι καθηγητές Πληροφορικής πλεονάζουν", "Δεξιότητα ή Επιστήμη", "Γυμνάσιο και να μην σπάει;", "χωρίς πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα", "δε χρειάζεται τομέας Πληροφορικής!" κ.λπ.
Φταίει για όλα το μνημόνιο και οι συντεχνίες όμως;

Σε κάθε κρίσιμο σταυροδρόμι κοντοστέκεσαι και κάνεις ανασκόπηση. Το Υπουργείο ικανοποίησε το χρόνιο αίτημά μας και έχει πρώτη προτεραιότητα τις μετατάξεις στο Δημοτικό;
Έτσι είναι κυρίες και κύριοι. Το Δημοτικό έγινε βαρίδι που θα πάρει το Λύκειο στον πάτο. ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΟΥΤΕ ΕΒΓΑΙΝΑΝ ΟΥΤΕ ΒΓΑΙΝΟΥΝ.
Δεν στηρίξαμε το νέο Π.Σ. του Γυμνασίου όπως έπρεπε, δε στηρίξαμε τα μαθήματα στο Λύκειο, είχαμε στρέψει την προσοχή μας αλλού γιατί τα πρώτα ήταν κεκτημένα (;; ).
Θεωρώ ότι αυτό το στρατηγικό λάθος πρέπει και μπορεί να διορθωθεί, προς όφελος (με σειρά ιεραρχίας): των παιδιών μας, του μαθήματος, το δικό μας.
Υπάρχουν πολλά ακόμη που μπορούν να ειπωθούν, αλλά δε χρειάζεται.

Ως ασήμαντη μονάδα προτείνω με σειρά ιεραρχίας και σημαντικότητας, που λαμβάνουν υπόψη την πραγματικότητα (και τις προεκτάσεις της) τα παρακάτω:

Οι Πληροφορικοί ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΣΕΥΟΥΝ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (τουλάχιστον όχι τόσοι πολλοί όσο νομίζουμε)

- Στο Νέο Λύκειο: Μάθημα επιλογής στην Α λυκείου και στη Β λυκείου,
Μάθημα κατεύθυνσης μαζί με Χημεία στις Β και Γ στην Ομάδα μαθημάτων Θετικών Σπουδών.
Μάθημα Κατεύθυνσης "Εφαρμογές Πληροφοριακών Συστημάτων" στην Ομάδα Οικονομικών , Πολιτικών και Κοινωνικών Σπουδών αντί του μαθήματος "Οργάνωση και λειτουργία της Πολιτείας" ή των "Αρχές Φυσικών Επιστημών" που δε θα μπορεί να διδαχθεί λόγω μη επάρκειας των ωρών ΠΕ04.

- Τομέας στα ΕΠΑΛ, σε συνεργασία με τον τομέα της Ηλεκτρονικής. Δημιουργία σύγχρονου ΠΣ, στο πλαίσιο της ωραίας πρότασης ορισμένων ΣΣ Πληροφορικής. Έμφαση στα αναγκαία επαγγέλματα αιχμής.

- Στήριξη του μαθήματος στο νέο Γυμνάσιο, χωρίς αστερίσκους.
- Αντικατάσταση του ΠΣ Πληροφορικής των ΕΑΕΠ με το πιλοτικό ΠΣ Δημοτικού (δες ψηφιακό σχολείο)

- ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ, όσοι περισσεύουν στην πραγματικότητα, αν περισσεύουν, μπορούν να απασχοληθούν στο Δημοτικό. Ανάθεση του μαθήματος ΤΠΕ στα Δημοτικά με Α΄ Ανάθεση σε Πληροφορικούς για τις τάξεις Δ, Ε, ΣΤ (1 πληροφορικός σε 2 Δημοτικά) και Β΄ Ανάθεση σε Δασκάλους με Β Επίπεδο και αντίστροφα σε Α' ανάθεση σε Δασκάλους με Β Επίπεδο για τις τάξεις Α, Β, Γ και Β' Ανάθεση σε Πληροφορικούς (αν χρειάζεται να υπάρχει στις τάξεις Α, Β).


Η θέση της Πληροφορικής και των Πληροφορικών είναι πρωτίστως στο Λύκειο και στο Γυμνάσιο και δευτερευόντως στο Δημοτικό.

Η πορεία που έχουμε πάρει δεν είναι καλή, ο κλάδος μας πάει για αποψίλωση.

Παναγιώτης Τσιωτάκης

GEG

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 04 Αυγ 2013, 12:47:00 ΜΜ

Η πορεία που έχουμε πάρει δεν είναι καλή, ο κλάδος μας πάει για αποψίλωση.

Παναγιώτης Τσιωτάκης

Το σχέδιο νόμου δεν πρόκειται να φθάσει ούτε στο ΕΣΥΠ όπως δεν πηγε και ποτέ για γνωμοδότηση εκεί.
Η απόφαση είναι ειλλημένη δυστυχώς.
Οι δε πανεπιστημιακοί θεωρούν οτι οι του υπουργείου τους έχουν γραμμένους κανονικά...
Δεν είναι τόσο θέμα συντεχνιών που αναφέρεις παναγιώτη, μας έφαγε και εμας το ΔΝΤ, δεν βγαίνανε τα νούμερα οπότε μειώνοντας δραματικά τις ώρες σε Λύκειο - ΕΠΑΛ οι πληροφορικοί καθίστανται τεχνητά υπεράριθμοι και προορίζονται ετσι να κλείσουν κάποιες άλλες τρύπες σε δημοτικά ή και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα.
Hey! It compiles! Ship it! :-)

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: GEG στις 04 Αυγ 2013, 02:59:52 ΜΜ
Το σχέδιο νόμου δεν πρόκειται να φθάσει ούτε στο ΕΣΥΠ όπως δεν πηγε και ποτέ για γνωμοδότηση εκεί.
Η απόφαση είναι ειλλημένη δυστυχώς.
Οι δε πανεπιστημιακοί θεωρούν οτι οι του υπουργείου τους έχουν γραμμένους κανονικά...
Δεν είναι τόσο θέμα συντεχνιών που αναφέρεις παναγιώτη, μας έφαγε και εμας το ΔΝΤ, δεν βγαίνανε τα νούμερα οπότε μειώνοντας δραματικά τις ώρες σε Λύκειο - ΕΠΑΛ οι πληροφορικοί καθίστανται τεχνητά υπεράριθμοι και προορίζονται ετσι να κλείσουν κάποιες άλλες τρύπες σε δημοτικά ή και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα.

Το γνωρίζεις σίγουρα οτι δεν θα περάσει απο το Εσυπ? Και δεύτερον εξηγηστε μου στη σημερινή μορφή του δημοσίου που ακριβως απαιτείται κάποιος πε19 πε20; όπως λειτουργει το δημόσιο πιο πολλοί απαιτούνται οικονομικοί και νομικοί..κάνω λάθος;

dimitrios67

συναδελφοι, εστειλα το video για τον προγραμματισμο στη σελιδα didefth.gr που εχει αρκετη αναγνωσιμοτητα και εχει ηδη αναρτηθει...

Katsadouros_Dhm

Δημήτρη μπράβο, το είδα πριν το γράψεις, η σελίδα της Δευτεροβάθμιας Φθιώτιδας είναι από τις καλύτερες στην Ελλάδα, με πολύ υψηλή επισκεψιμότητα, όπως είπες και συ.

merlin

Πολύ ωραίο βίντεο, με κλασσικές προσωπικότητες του χώρου.

Μήπως να αρχίσουμε να δείχνουμε και με αποδείξεις ότι η Πληροφορική δεν είναι μόνο office στο Ελληνικό σχολείο? Παραθέτω για παράδειγμα ένα βίντεο από την τάξη ενός (πρώην) Γυμνασίου που δούλεψα... Ας είναι καλά οι συγχωνεύσεις...

https://www.youtube.com/watch?v=U6-Wj5eX9R4

Σίγουρα οι περισσότεροι, αν όχι όλοι, θα έχουμε κάποιο υλικό που αποδεικνύει ότι δεν βρισκόμαστε στο σχολείο για το facebook. Μακάρι να μπορούσε να δημιουργηθεί μια λίστα (έστω πρόχειρη στη αρχή) με τα επιτεύγματα των μαθητών μας...
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20


tdrivas

Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas


tdrivas

νομίζω ότι αυτό δεν είναι καλό νέο..θεωρώ δύσκολο να έκατσαν το σκ να αλλάξουν πράγματα..μακάρι να πέφτω έξω.
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

petrosp13

Ήταν αναμενόμενο να βγει άμεσα το σχέδιο
Ό,τι και να βγει αύριο (αν βγει αύριο), ο αγώνας θα πρέπει να συνεχιστεί όλο τον Αύγουστο ώστε είτε να αλλάξει, είτε να μην ψηφιστεί (δεν θεωρώ σίγουρο ότι θα ψηφιστεί)
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Γιάννης Αναγνωστάκης

Θα το παλέψουμε μέχρι εκεί που δεν παει...Πόλεμος με κάθε μέσο...