ΘΕΜΑ Γ

Ξεκίνησε από gpapargi, 06 Ιουν 2014, 09:08:42 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

petrosp13

Ο λογαριασμός είναι μετά το τέλος της επανάληψης
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Λαμπράκης Μανώλης

Παράθεση από: papaluk στις 06 Ιουν 2014, 11:39:44 ΠΜ
τα διαβασε εκτός από τον κωδικό θεωρώ πρέπει να μπουν μια φορά μέσα στην επανάληψη..ώστε αν δίνει κωδικό  0 να σταματάει κ να μην διαβάζει τεμάχια και τιμή..
τον λογ τον ελέγχεις αφού τελειώσει τα ψώνια του ...

μια μικρή παρατήρηση....όταν βρει max,
Αν τιμη>max τότε
      smax<- 0
   αλλιώς αν τιμη=max τοτε
      smax<- smax+αρτεμ
   Τέλος αν

τότε smax<--1 και όχι 0....έχω ένα μέγιστο....σωστά???

pstasinos

#17
Παράθεση από: mkouv στις 06 Ιουν 2014, 12:04:24 ΜΜ
τότε smax<--1 και όχι 0....έχω ένα μέγιστο....σωστά???

αν βρεθεί maxτιμη μεγαλύτερη από αυτή που είχα μέχρι τώρα ,το smax να γίνει ο τρέχον αριθμός τεμαχίων και να αλλάξει η τιμή του maxτιμη
και αν τιμή είναι ίση με την maxτιμη να προσθέτει τον αριθμό των τεμαχίων

   Αν τιμη>maxτιμη τότε
      maxτιμη<- τιμη
      smax<- αρτεμ
   αλλιώς αν τιμη=maxτιμη τοτε
      smax<- smax+αρτεμ
   Τέλος αν


Λαμπράκης Μανώλης

Σωστά συν πόσότητα

pstasinos


parasxoum

μπορεί το θέμα Γ να λυθεί με πίνακες??

petrosp13

Δεν υπάρχει μέγεθος πίνακα όταν έχουμε άγνωστο αριθμό επαναλήψεων κι επειδή ο πίνακας είναι στατική δομή, είναι λάθος
Αντίστοιχο θέμα είχε δημιουργηθεί με το 3ο θέμα του 2010, όπου μάλιστα η άσκηση ήταν με Για
Τελικά, για λύση με πίνακα κόπηκαν 2 μονάδες
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

parasxoum

Δηλαδή αν η άσκηση λυθεί με πίνακες θα χαθούν όλες οι μονάδες και αν οχι τότε πόσες περίπου?

petrosp13

Θα κριθεί από το βαθμολογικό κέντρο αυτό, ας απαντήσει κάποιος πιο έμπειρος
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

parasxoum

αν γίνεται ας απαντήσει κάποιος ευχαριστώ..

parasxoum

είναι λάθος αυτό;;

Αλγόριθμος κπ
ι ← 1
π ← 0
Διάβασε Κ[ι]
Αρχή_επανάληψης
  ι ← ι + 1
  π ← π + 1
  Διάβασε Κ[ι]
Μέχρις_ότου Κ[ι] = 0
Για ι από 1 μέχρι π
  Εμφάνισε Κ[ι]
Τέλος_επανάληψης
Τέλος κπ

spantoulis

#26
" Δηλαδή αν η άσκηση λυθεί με πίνακες θα χαθούν όλες οι μονάδες και αν οχι τότε πόσες περίπου? "

η εμπειρία λέει ότι σε ανάλογες περιπτώσεις η γραμμή είναι 1 με 2 μόρια ποινή, ακόμη και όταν υπάρχει οδηγία από την ΚΕΕ να κοπούν οι μισές μονάδες
Φυσικά ο κάθε βαθμολογητής έχει την ελευθερία να βαθμολογήσει κατά βούληση.
Η χρήση υπολογιστών ΔΕΝ είναι πληροφορική

tsabatman

είναι κρίμα ένας μαθητής που έχει αποκτήσει τέτοια ευχέρεια να δημιουργεί πίνακα και να χάσει μονάδες επειδή οι πίνακες είναι στατική δομή.
Βαθμολογούμε την αλγοριθμική σκέψη του παιδιού τελικά ή όχι???

parasxoum

...σας στέλνω και όλη την επίλυση και ο θεός ή (μάλλον ο διορθωτής) ας βάλει το χέρι του .. :'( :'(

Αλγόριθμος Θεμα4_ΠΑΝ2014_Β_ΤΡΟΠΟΣ
ι ← 1
π ← 0
Διάβασε κ[ι]
Αρχή_επανάληψης
  Αν κ[ι] ≠ 0 τότε
    Αρχή_επανάληψης
      Διάβασε α[ι]
    Μέχρις_ότου α[ι] > 0 και α[ι] = Α_Μ(α[ι])
    Αρχή_επανάληψης
      Διάβασε τ[ι]
    Μέχρις_ότου τ[ι] > 0
    ι ← ι + 1
    π ← π + 1
    Διάβασε κ[ι]
  Τέλος_αν
Μέχρις_ότου κ[ι] = 0
λογαριασμος ← 0
Για ι από 1 μέχρι π
  λογαριασμος ← λογαριασμος + (τ[ι] + α[ι])
Τέλος_επανάληψης
Αν λογαριασμος ≤ 500 τότε
  Εμφάνισε "μετρητα"
αλλιώς
  σ ← 0
  δοση ← 20
  ν ← 0
  Όσο σ < λογαριασμος επανάλαβε
    σ ← σ + δοση
    ν ← ν + 1
    δοση ← δοση + 5
  Τέλος_επανάληψης
  Εμφάνισε "αριθμός δόσεων:", ν
Τέλος_αν

σ ← 0
μαξ ← -1
Για ι από 1 μέχρι π
  Αν τ[ι] > 10 τότε
    σ ← σ + α[ι]
  Τέλος_αν
  Αν τ[ι] > μαξ τότε
    μαξ ← τ[ι]
  Τέλος_αν
Τέλος_επανάληψης
Εμφάνισε "συνολικος αριθμος τεμαχιων με τιμη μεγαλυτερη των 10:", σ
σ ← 0
Για ι από 1 μέχρι π
  Αν τ[ι] = μαξ τότε
    σ ← σ + α[ι]
  Τέλος_αν
Τέλος_επανάληψης
Εμφάνισε "συνολικος αριθμοσ τεμαχιων με την μεγιστη τιμη:", σ
Τέλος Θεμα4_ΠΑΝ2014_Β_ΤΡΟΠΟΣ





petrosp13

Μια προφανής ανοησία που υπάρχει στην εκφώνηση του θέματος είναι ότι οι δόσεις, ενώ είναι άτοκες, θα ξεπεράσουν τελικά σαν σύνολο το ποσό του λογαριασμού. Ίσως θα έπρεπε να δοθεί οδηγία να αφαιρείται η διαφορά από την τελευταία δόση, αν και το ερώτημα ήταν μόνο ο αριθμός των δόσεων
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής