Θέμα 3ο Ημερησίων

Ξεκίνησε από EleniK, 30 Μαΐου 2008, 11:55:29 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

gpapargi

Εννοείς να σκεφτούμε το "future use". Εντάξει προγραμματιστικά θα ήταν πιο προνοητικό να πηγαίναμε με πραγματικούς αλλά δεν εξετάζεται αν το πρόγραμμά μας υποστηρίζει και άλλα πράγματα πρακτικά που όμως δεν ζητιώνται. Δεν κόβονται έτσι οι βαθμοί.

panosz

οκ
Ευχαριστώ για την ενημέρωση
Panos

panosz

Και εγώ πιστεύω ότι δεν κόβουν μονάδες για κάτι τέτοιο...
Panos

Sergio

Θα ήταν μέγα ολίσθημα να κοπούν μονάδες εάν ο μαθητής δηλώσει τις αριθμητικές μεταβλητές ως πραγματικές.  Δυστυχώς όμως άκουσα τέτοιες απόψεις από συναδέλφους. Ελπίζω τέτοια σημεία να αποσαφηνιστούν σήμερα στην πειραματική βαθμολόγηση.

Σωστή βέβαια η παρατήρηση του Γιώργου. Ο ορισμός των διαστημάτων ως 1-7, 8-.. εμμέσως αποτελεί υπόδειξη για τη χρήση ακεραίων.

Θα με προβλημάτιζε βέβαια περισσότερο η δήλωση κάποιου αριθμός_παιδιών ως πραγματικού παρά του αριθμού ημερών, αλλά και τότε δε νομίζω ότι θα έπρεπε να χαθούν μονάδες, εκτός και αν η λύση απαιτούσε κάπως χρήση τελεστών div, mod και ο μαθητής τους χρησιμοποιούσε με πραγματικές μεταβλητές ΧΩΡΙΣ να χρησιμοποιήσει Α_Τ.

Ως έχει όμως το φετεινό θέμα, νομίζω ότι πρέπει να θεωρηθεί σωστή οποιαδήποτε λύση, είτγε με ΑΚΕΡΑΙΕΣ είτε με ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

pav_rod

Συνάδελφοι κάποιο σχόλιο για τα παρακάτω;

Παράθεση από: pav_rod στις 02 Ιουν 2008, 12:34:21 ΠΜ
Ένας μαθητής μου στο 3ο θέμα λόγω ας πούμε "τύφλωσης" έκανε το πρόγραμμα χωρίς να χρησιμοποιήσει τη ΓΙΑ (χωρίς καθόλου επανάληψη). Το πρόγραμμά του όπως και το υπορόγραμμά του κατά τα άλλα είναι σωστά περιλαμβάνοντας τις δηλώσεις, τους μετρητές, καλώντας σωστά τη συνάρτηση κλπ. Δηλαδή του λείπουν οι εντολές Για i από 1 μέχρι 30 και το Τέλος_επανάληψης. Προφανώς αγνόησε το "30 αυτοκίνητα" (?).

Πόσα μόρια πιστεύετε ότι θα χάσει; Θα εκτιμούσα και τις απόψεις διορθωτών.

Ευχαριστώ.
ΠΕ 19
MSc καθηγητής Πληροφορικής

sstergou

Το πρόβλημα υπάρχει για τα ερωτήματα 1β, 1γ

μάλλον χάνει από 6 έως 10 μόρια με πιο πιθανό 7-8 ;;

pav_rod

Και εμένα η άποψή μου αυτή είναι. Το πολύ 7-8 μόρια. Αν και βάση των ερωτημάτων και τα μόρια που τους αναλογούν,
μπορεί και να κοπούν 3-4 μόρια. Αυτό, διότι έχει βάλει κανονικά και τις εντολές αύξησης των μετρητών.
ΠΕ 19
MSc καθηγητής Πληροφορικής

panosz

Παράθεση από: Sergio στις 02 Ιουν 2008, 03:35:32 ΜΜ
Θα ήταν μέγα ολίσθημα να κοπούν μονάδες εάν ο μαθητής δηλώσει τις αριθμητικές μεταβλητές ως πραγματικές.  Δυστυχώς όμως άκουσα τέτοιες απόψεις από συναδέλφους. Ελπίζω τέτοια σημεία να αποσαφηνιστούν σήμερα στην πειραματική βαθμολόγηση.

Σωστή βέβαια η παρατήρηση του Γιώργου. Ο ορισμός των διαστημάτων ως 1-7, 8-.. εμμέσως αποτελεί υπόδειξη για τη χρήση ακεραίων.

Θα με προβλημάτιζε βέβαια περισσότερο η δήλωση κάποιου αριθμός_παιδιών ως πραγματικού παρά του αριθμού ημερών, αλλά και τότε δε νομίζω ότι θα έπρεπε να χαθούν μονάδες, εκτός και αν η λύση απαιτούσε κάπως χρήση τελεστών div, mod και ο μαθητής τους χρησιμοποιούσε με πραγματικές μεταβλητές ΧΩΡΙΣ να χρησιμοποιήσει Α_Τ.

Ως έχει όμως το φετεινό θέμα, νομίζω ότι πρέπει να θεωρηθεί σωστή οποιαδήποτε λύση, είτγε με ΑΚΕΡΑΙΕΣ είτε με ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ

Το πλήθος των ημερών το δήλωσε ακέραια.
Τη Χρέωση δήλωσε πραγματική εξαιτίας του ευρώ
Panos

Sergio

ένας λόγος παραπάνω να μην κοπούν μονάδες.

Πάντως πιστεύ ότι και όλες πραγματικές να δηλωθούν δεν πρέπει να κοπούν μονάδες.

Αν η άσκηση ζητούσε αριθμό εβδομάδων οπότε έπρεπε να γίνει:

ΑΝ ημέρες MOD 7 = 0 ΤΟΤΕ
  εβδομάδες <- ημέρες DIV 7
ΑΛΛΙΩΣ
  εβδομάδες <- ημέρες DIV 7 + 1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

τότε θα ΕΠΡΕΠΕ να έχει δηλωθεί στις ακέραιες.

Ακόμα και τότε θα μπορούσε να πιθανά δώσει
  εβδομάδες <- Α_Μ(ημέρες) DIV 7

Βέβαια είναι απόλυτα σωστή η παρατήρηση του Γιώργου ότι όπως δίνονται τα διαστήματα, έμμεσα παραπέμπουν σεακέραιο αριθμό ημερών. Όμως το έμμεσα δε νομίζω ότι είναι αρκετό για να συνιστά λάθος η ΄δήλωση ακόμα και τωνημερών ως πραγματική τη στιγμή που δεν επηρεάζει την ορθότητα τς λύσης.
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

bagelis

Πως είναι δυνατόν ένας μαθητής που δεν έβαλε το ΓΙΑ να χάσει 8 μονάδες??
Δηλαδή όποιος έχει βάλει το ΓΙΑ και τίποτα άλλο παίρνει 8/20??
Κατά τη γνώμη μου μπορεί να χάσει ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ 4 μονάδες...

petrosp13

Εγώ θα έκοβα 2 και θα τον ρωτούσα πώς θα υπολογίσει πλήθη αυτοκινήτων, όταν δεν έχει βάλει καν επανάληψη  :D
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

sstergou

Παράθεση από: bagelis στις 02 Ιουν 2008, 05:50:43 ΜΜ
Πως είναι δυνατόν ένας μαθητής που δεν έβαλε το ΓΙΑ να χάσει 8 μονάδες??
Δηλαδή όποιος έχει βάλει το ΓΙΑ και τίποτα άλλο παίρνει 8/20??
Κατά τη γνώμη μου μπορεί να χάσει ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ 4 μονάδες...

Υπολογίζει και εμφανίζει το πλήθος των οικολογικών
και των συμβατικών αυτοκινήτων


αυτό δίνει 4 μονάδες, πόσες χάνει;

τα 1β1, 1β2, 1β3 δίνουν σύνολο 6 μονάδες (είναι οι υπολογισμοί που πρέπει να γίνουν για κάθε αμάξι), πόσες πρέπει να χάσει;

Τέλος πάντων, δεν είμαι βαθμολογητής, αλλά θα έκοβα 6-7 μονάδες αν ήμουν : όλο το γ και 2-3 για την απουσία βρόχου (ερωτήματα β)

bagelis

Δεν νομίζω ότι έχει απαντηθεί το επιχείρημά μου: αν κάποιος μαθητής γράψει μόνο το Για θα πάρει 6 - 7 μονάδες??

Από την άλλη για να πάρει τις 4 μονάδες του πλήθους πρέπει:
α) να αρχικοποιήσει πλήθη
β) να πάρει δομή επιλογής
γ) να αυξήσει τα πλήθη
δ) να εμφανίσει τα αποτελέσματα
και φυσικά όλα αυτά μέσα σε ένα ΓΙΑ....
Πόσες να χάσει από αυτό το ερώτημα επειδή δεν έβαλε το ΓΙΑ??

P.Tsiotakis

Αν κάνει μόνο το Για δε θα πάρει 6-7 μονάδες.

Αν κάνει μόνο το Για, την αρχικοποίηση/αύξηση/εμφάνιση των μετρητών?

Εγώ, καταλαβα πως δεν έβαλε το Για ΚΑΙ τους μετρητές..

pav_rod

Όπως ακριβώς τα λέει ο Βαγγέλης έγινε. Μόνο το Για δεν έβαλε. Και εμένα η άποψή μου μετά από ήρεμη σκέψη
είναι ότι το πλήθος μονάδων που θα κοπούν κειμένεται στο max 4.
Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας.
ΠΕ 19
MSc καθηγητής Πληροφορικής